Kojot027 posted by:
V podstatě stejná zkušenost s naším parkem. Řetězové TSI 1,2 litru- prostě problém. A když mi někdo chce tvrdit, že mám dochlazovat turbo, neb je to náchylné bla bla bla, tak je blázen. Dnešní start/stop systém se na nic neptá a motor vypne. Pokud mi turbo odejde v 20 tis km a pak v 50 tis a autem se jezdí popojíždky žádný dálnice a vytáčení do bezvědomí atd. Pak je to opravdu křáp, protože je to udělaný blbě. Kdyby to bylo dejme tomu ve dvou/třech případech ze sta, mohl bych se přiklonit i k tomu, že prostě uživatel je střevo a nějak to svým idiotským užíváním "dojebal". Ale pokud mám 12 aut a z nich mi 9 jde na turbo a u dvou se mění komplet motor do 60 tis km, pak nevidím důvod proč tajit informaci že je to křáp.Jiné je to v další fázi s motory TSI, které mají řemenový rozvod. Je pravda, že jsem poskočil z fabie do octávie, ale motor je tichý až neslyšný. Kultivovanost projevu až neuvěřitelná, zátah turba příjemný. zatím ale jezdím jen měsíc. Co bude dál se ukáže, neb auto se zastavilo třetí den a odmítalo nastartovat. Po odtahu do autorizáku zjistili jen zablokovanou řídící jednotku. (Smazaly se kilometry, vymazaly stanice rádia, nefungovaly elektrická okna) Přijel na to technik z MB a po celodenním pitvání nikdo nebyl schopen říct proč se to stalo. Od té doby najeto asi 1400 km a vše v pořádku až na drobnost, že okno u řidiče na proklik tlačítka o dvě cvaknutí nesjede až dolů, ostatní okna bez problému. Horší je ten pocit, že se mi to stane třeba 1500 km od baráku někde v zapadlé líné Italské vesnici, kde mi to kompletně zkazí dovolenou a 25 tis za odtah bude realita.
A přesto Ti dneska drtivá většina lidí řekne, že nový auto je spolehlivý a nemáš s ním žádné starosti...
Jo to je kapitalismus poslední doby. Koupíš is věc, se kterou máš problémy bez ohledu na cenu, reklamuješ ji, s některými nedostatatky se musíš smířit, stejně tak s absencí užitečných funkcí u věci předchozí a už se těšíš na den, kdy se jí konečně zbavíš, abys ji nahradil ještě větším "modernějším" krámem.