0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP a zkušenosti majitele po 30 tis. km

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 08:23, RE: Legrace?
Pavlik posted by:
Po přečtení této "zkušenosti" majitele přemýšlým, zda si pán dělá legraci nebo je jen nekritický trouba. "Závady nee" - výměna mlhovky a dražáků plata (byť v záruce) je oprava závady. Pazvuky v autě po ujetí 30 tisíc km také o přílišné kvalitě zpracování nesvědčí - přitom právě kvalitu autor vyzdvihuje. K motoru - jsem zvědav jak dlouho vydrží radost z rozvodů poháněných řetězem, když je o tomto motoru známo, že vlivem špatné konstrukce jsou rozvody poruchové (přeskočení řetězu a následné vážn...
Hmm, nevím, co napsat. Snad jen, že jsem včera jel s Fabii Combi 1,2 12V 47kW, r.v. 2006 na tachometru 390.000km. Samozřejmně šlo o firemní auto, jezdil tam pouze jeden řidič a motor má pravidelně každých 15tis.km měněný olej !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 08:29, RE: není tahle recenze náhodou
rohYpnol posted by:
stihnu si odpovědět sám:
http://moje.auto.cz/RichtrJan/mandarinka.html
Tak tohle mě dostalo - pořád jsem tipoval recesi. Přeci jen bych ve 27 letech které autorovi dle webu jsou čekal praktičtější přístup. Ale podle počtu fotek se do F2 vááážně zamiloval - budiž mu to přáno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 08:38, RE: Legrace?
G. posted by:
Hmm, nevím, co napsat. Snad jen, že jsem včera jel s Fabii Combi 1,2 12V 47kW, r.v. 2006 na tachometru 390.000km. Samozřejmně šlo o firemní auto, jezdil tam pouze jeden řidič a motor má pravidelně každých 15tis.km měněný olej !
Já jel minulý měsíc po D1 do Prahy a na vysočině mne předjela fabia HTP (výýkon nevím, zahlédl jsem jen ta písmenka). Měl jsem na tempomatu nastaveno 150 km/h, takže fabia jela okolo160 km/h. Po cca 6 km jsem ji dojel- fabia stála v odstavném a měla po motoru (na dálnici byl v rychlém pruhu rozlitý olej i voda a z motoru se nehezky černě kouřilo) - docela jsem se zasmál.

PS: lituji člověka který tráví v HTP fabii (a obecně jakékoli fabii) 100 000 km ročně - tomu říkám obětovat se svému zaměstnavateli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 08:41, RE: :-)
Pavlik posted by:
Ale debil (debilita) není nadávka - to je uznávaná lékařská diagnóza (koneckonců má číslo v katalogu zdrav. pojišťoven). My se opravdu jen a pouze smějeme autorovým "racionálním" argumentům k výběru, provozování a notabene dovybavování jeho vozu. Krásně to shrnul Valnoha níže v diskusi. Alespoň autor při své "racionalitě" podpořil trochu českou (dodavatelé dílů), polskou, mongolskou, slovenskou (montéři) a německou (majitelé) ekonomiku.
PS: to že koupí auta investice neskončily ví každý kdo umí...
Oprava - shrnutí krásně provedl Rohypnool.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 08:54, RE: Kola
Rover623 posted by:
Jen maličkost,pokud si autor myslí,že Japonci mají drahé díly,tak jen srovnání.Litá kola originál Honda pro Accorda z roku 2006 mě stála asi o 500,- víc než ta jeho na tohle HTP "žihadlo" a všichni jistě víme,že Accord je trochu jiná třída,originální přední brzdový kotouč,Accord vs. O2,ten pro Hondu je o 200 dražší.Moje zkušenosti s F2 s HTP 1,2,motor není ani do města,do kopce na světlech v zimě to táhne hůř než Š120,neustále mi padal kobereček na nohy,lepení ani výměna těch "špuntíků" co ho ta...
Navíc pána ani nepřekvapí, že za spoustu přirozených věcí si musí připlatit. Zřejmě je za to rád!
A opravdu jsou ve F2 žárovky H4?????????
Nechť si každý za svý peníze pořídí, co chce. Někdo se pousměje, někdo chytne za hlavu, někdo závidí. Mě je to osobně lógr, jen mě to zavání fetišismem.
Ale na druhou stranu, alespoň se to tu rozjelo....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 09:23, Simply Never
Opravdu velmi děkuji za uveřejnění tohoto článku, konečně začínám tušit, co to znamená žít s diagnózou Simply Clever!

(Podotýkám – že proti Škodovkám nemám vůbec nic a beru je jako průměrná auta, která mají jak své plusy, tak i mínusy. Co mi vadí, je jejich nebetyčná adorace v tuzemských podmínkách.)

Z prvních řádků jsem si myslel, že se snad jedná o recesi. Naštěstí mě to neodradilo a pokračoval jsem ve čtení dále a díky tomu konečně vím, jak funguje uvažování běžného Čecha, respektive jak funguje argumentace, vedoucí k nákupu té naší staré dobré české Škodověnky.

„Autoškolu jsem si odjezdil v zánovní Fabii. Fabia mi vyhovovala, tak jsem si řekl, že mé auta musí být Škodovky, a jednou určitě i Fabia“
Taky jsem měl jednou párky z Lidlu, ale i když jsem po nich hlad už neměl, rozhodně se k nim vracet nechci.

„Stále jsem i váhal, zda koupit větší a ojeté nebo nové a menší. Z ojetých se mi nejvíce zamlouvala Audi A4 1.6 2002-2003, Honda CR-V 2003-4 a Ford FocusII 1.4, 1.6 2005-6“
I když autor nevěděl, jestli zvolit auto nové nebo ojeté, měl zcela jasno v tom, co musí splňovat. Musí být premiové a luxusní (jako Audi, případně Passat TDi, který ve výčtu chybí), prostorné (SUV Honda) a mít slušné jízdní vlastnosti (Ford). Zdánlivě neřešitelný problém? Kdepak, existuje auto, které splňuje všechny tyto požadavky – Škoda Fabia.

„U Audi a Hondy by mě asi zrujnovala pojistka, cena originálních náhradních dílů a nemožnost to nechat stát kdekoliv a Focus-asi ta spolehlivost-pár už jsem jich na odtahovce vidě“
Soudruh není línej zvednout prdel a jít si vyjednat 8%ní slevu do autosalonu. Zjistit ale třeba něco takového, že nabídky pojišťoven, udávané třeba na webu, jsou jen návnada pro Lojzy jeho typu, už problém je. Mantru o nízké ceně náhradních dílů na Škodovku nekomentuju, stejně jako to, že by někdo chtěl cpát do 9 let starého Audi značkové díly (a předpokládám že asi i servisovat v autorizovaném servisu). O Focus na odtahovce? Tak já nevím, já viděl odtahovat veškeré možné značky aut. Pravda je, že nejvíce Škodovek, ale usuzuji z toho maximálně to, že jich jezdí nejvíc.

„Kritéria pro hledání: technické vychytávky (jsem hračička)“
Zde autora pochválím, neboť nákupem HTP si tento požadavek dozajista splnil. Dále jistě viděl tuto reportáž - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801081105-cerne-ovce/diskuse/?streamtype=WM3, po které bude moci uplatnit ty „zlatý český ručičky“.

„Nakonec z výběru vylezla Fabia2. Přesvědčil mě i 27 stránkový test ze Světa Motorů“
Gratuluju k výběru auta na základě koncernového plátku s nečekaným výsledkem.

„Cítím se v tom autě bezpečně“
Za 300k lze sehnat nové auto o třídu výše, případně ještě větší zánovní, což je třeba pro mě pádnější argument, co se bezpečnosti týče, než „pocit“. Je ale fakt, že asi nebudou mít čep dole ve dveřích.

„Přístrojovka je robustní, kvalitně vyrobená, na dotek příjemná. I auto za 300tis. Kč má měkčené plasty“
K čemu jsou měkčené plasty, když po 30 000km vržou?

„Děsili mě, že v rámci úspor tam možná nebude schránka na brýle a schránky pod sedačkami, ale jsou tam“
Taky jsem si oddychl, nechápu jak vůbec mohli uvažovat nad vyhozením těchto životně důležitých (a měkčených!) kusů plastu

„V předních dveřích se mi nezamlouvá držák na 1,5lt láhev. Vypadá to divně“
Naštěstí je to jediná věc, která na Fabii 2 vypadá divně.

„U Fabie je podvozek jedním slovem skvělý“
Lepší než Ve Felície určitě je, ale doporučuji si nesedat třeba do výše zmíněného Focuse.

„Myslím si, že 100tis bez fatální poruchy asi nevydrží. Ještě že repase není tak drahá“
Unikl mi poslední racionální argument pro koupi nového auta?

„(Poruchy? Samozřejmě nee + spolehlivost 1) vs. (10869km- PP žárovka dokupovaná praskla
11562km- LP žárovka dokupovaná praskla, 15144km- výměna LP mlhovky v záruce)“
Jistě, není to nic fatálního, a já konečně chápu argumentaci, že Škodofky se prostě nes*rou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 09:24, RE: Simply Never
wimmer_day posted by:
Opravdu velmi děkuji za uveřejnění tohoto článku, konečně začínám tušit, co to znamená žít s diagnózou Simply Clever!

(Podotýkám – že proti Škodovkám nemám vůbec nic a beru je jako průměrná auta, která mají jak své plusy, tak i mínusy. Co mi vadí, je jejich nebetyčná adorace v tuzemských podmínkách.)

Z prvních řádků jsem si myslel, že se snad jedná o recesi. Naštěstí mě to neodradilo a pokračoval jsem ve čtení dále a díky tomu konečně vím, jak funguje uvažování běžného Čecha, respektive jak fu...
Poradí mi někdo, jak vkládat odstavce? Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 09:25, RE: :-)
ivan2 posted by:
Zkrátka myslím že nadávat někomu přes diskuzi, když si dal práci a napsal článek, je trochu trapný ne? U kompíku je totiž každý génius a mistr světa.
Jasně, počítat že motor vydrží jen 100tis je mimo mísu. Na druhou stranu pán aspoň připouští, že se může dočkat nákladnější opravy. Idiot je ten, kdo si myslí, že koupí auta investice skončily. Majitelé Kií a Hyundaí by jistě mohli vyprávět. Btw máme v rodině jednu fábii 1.2HTP a jezdí 7 let bez potíží. Náhoda?
NÁHODA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 10:24, RE: Simply Never
wimmer_day posted by:
Poradí mi někdo, jak vkládat odstavce? Díky
Ser na odstavce, entruj
Mj. hodil jsem do tabulky ještě výčet prvků které dokoupil v autosalónu aby byla jeho mandarinka ještě mandarinkovatější - bez pojistky POV+HAV to dělá 36 675.- + simply clever kchár 289 752.- = 326 427.-
wow. třetina mega za plechfku která je downgradem předchozí generace miniauta.... nevím, mě to k smíchu už ani nepřijde....

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 10:39, RE: není tahle recenze náhodou
rohYpnol posted by:
stihnu si odpovědět sám:
http://moje.auto.cz/RichtrJan/mandarinka.html
Podíval jsem se - a teď nemůžu smíchy popadnout dech. Autor je navíc "tuner". Naprosto mě dostal fotkou se světýlkem pod předkem - asi aby motůrek viděl kam jede
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 10:49, Tak ne!
Tak bohužel po shlédnutí uvedeného odkazu jsem zjistil, že jde o zcela vážně míněnou recenzi. To je opravdu tragédie. Nicméně v poslední době jsem měl pár rozhovorů s různými přáteli spíše technicky méně zdatnými a velmi jsem se nad jejich úsudky pozastavoval. Jedni chtěli levné nové auto na cestování okolo komína v 1 člověku, tak jsem jim navrhl třeba tu Thalii (hotově za 150), jenže ta má škaredej kufr, tak prý raději Megane o 100 tyček dražší, když levný a malý, tak proč ne. Nebo druhý, rozrostli se, tak prý větší rodinné auto (čekají 3. dítě) tak prý 1.6-ku. Ty voe má přes 100 koní. Říkám, to není mnoho na velký rodinný vůz. Tak přišla řeč na to, co mám já.... Tak hned, no jo, ale to moc žere.... říkám žere to průměrně 9 a kolik Ti teď žere ten Escort? Hm, 8. No tak, to nehraje roli. A kolik najezdíš? Prý najede 5000 ročně, tak mu říkám, že si může koupit i 3-litra , aspoň nebude muset řešit, jestli ten autobus předjede nebo ne, protože spotřeba je tady ze všech nákladů zanedbatelná položka. Tak to zkoušel s pojistkou a zjistil, že za svou 1.6 platí to co já za 2.5. Ovšem poradit si nenechá ani jeden, to mají svýho rozumu dost.
Takže já už se nedivím ničemu. Konec konců u mě v autě by se taky našla hlava na 3-válcový motor s obsahem cca 1.2 ltr a rozvod řetězem, takže tomu snad i můžu rozumět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 11:14, RE: Kola
Rover623 posted by:
Jen maličkost,pokud si autor myslí,že Japonci mají drahé díly,tak jen srovnání.Litá kola originál Honda pro Accorda z roku 2006 mě stála asi o 500,- víc než ta jeho na tohle HTP "žihadlo" a všichni jistě víme,že Accord je trochu jiná třída,originální přední brzdový kotouč,Accord vs. O2,ten pro Hondu je o 200 dražší.Moje zkušenosti s F2 s HTP 1,2,motor není ani do města,do kopce na světlech v zimě to táhne hůř než Š120,neustále mi padal kobereček na nohy,lepení ani výměna těch "špuntíků" co ho ta...
Také vlastním htp 51 kw z roku 2007,najeto mám 51 000km a zatím jsem měl jednu závadu a to utržený držák motoru,mezi motorem a nápravnicí,prý to muselo na nějakém výmolu dostat pořádnou ránu,ale o ničem nevím.Na autě zatím neodešla jediná žárovka,koberečky mi na nohy nepadají,ložiska kol v pohodě a jezdí to o dost líp,nežli má předchozí felicie 50 kw.Na druhou stranu nevýhodou jsou hodně krátké převody,fabia po facelitu již má delší čtyřku a pětku.S interiérem asi není něco v pořádku,nic tam nevrže,neklepe ani nerezonuje.Olej v motoru nechávám měnit vždy mezi 9000-10 000km i když mi vždy v servisu tvrdí,že je to zbytečné.Cena vozu,co zde uvádí pisatel recenze se mi zdá nesmyslně vysoká.Stačí se podívat zde do inzerce za kolik se nechá dané auto pořídit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 11:20, RE: Simply Never
typek posted by:
Ser na odstavce, entruj
Mj. hodil jsem do tabulky ještě výčet prvků které dokoupil v autosalónu aby byla jeho mandarinka ještě mandarinkovatější - bez pojistky POV+HAV to dělá 36 675.- + simply clever kchár 289 752.- = 326 427.-
wow. třetina mega za plechfku která je downgradem předchozí generace miniauta.... nevím, mě to k smíchu už ani nepřijde....

Snad se po odeslání zadaří a bude to lépe čitelné :)

Opravdu velmi děkuji za uveřejnění tohoto článku, konečně začínám tušit, co to znamená žít s diagnózou Simply Clever!
(Podotýkám – že proti Škodovkám nemám vůbec nic a beru je jako průměrná auta, která mají jak své plusy, tak i mínusy. Co mi vadí, je jejich nebetyčná adorace v tuzemských podmínkách.)
Z prvních řádků jsem si myslel, že se snad jedná o recesi. Naštěstí mě to neodradilo a pokračoval jsem ve čtení dále a díky tomu konečně vím, jak funguje uvažování běžného Čecha, respektive jak funguje argumentace, vedoucí k nákupu té naší staré dobré české Škodověnky.
„Autoškolu jsem si odjezdil v zánovní Fabii. Fabia mi vyhovovala, tak jsem si řekl, že mé auta musí být Škodovky, a jednou určitě i Fabia“
Taky jsem měl jednou párky z Lidlu, ale i když jsem po nich hlad už neměl, rozhodně se k nim vracet nechci.
„Stále jsem i váhal, zda koupit větší a ojeté nebo nové a menší. Z ojetých se mi nejvíce zamlouvala Audi A4 1.6 2002-2003, Honda CR-V 2003-4 a Ford FocusII 1.4, 1.6 2005-6“
I když autor nevěděl, jestli zvolit auto nové nebo ojeté, měl zcela jasno v tom, co musí splňovat. Musí být premiové a luxusní (jako Audi, případně Passat TDi, který ve výčtu chybí), prostorné (SUV Honda) a mít slušné jízdní vlastnosti (Ford). Zdánlivě neřešitelný problém? Kdepak, existuje auto, které splňuje všechny tyto požadavky – Škoda Fabia.
„U Audi a Hondy by mě asi zrujnovala pojistka, cena originálních náhradních dílů a nemožnost to nechat stát kdekoliv a Focus-asi ta spolehlivost-pár už jsem jich na odtahovce vidě“
Soudruh není línej zvednout prdel a jít si vyjednat 8%ní slevu do autosalonu. Zjistit ale třeba něco takového, že nabídky pojišťoven, udávané třeba na webu, jsou jen návnada pro Lojzy jeho typu, už problém je. Mantru o nízké ceně náhradních dílů na Škodovku nekomentuju, stejně jako to, že by někdo chtěl cpát do 9 let starého Audi značkové díly (a předpokládám že asi i servisovat v autorizovaném servisu). O Focus na odtahovce? Tak já nevím, já viděl odtahovat veškeré možné značky aut. Pravda je, že nejvíce Škodovek, ale usuzuji z toho maximálně to, že jich jezdí nejvíc.
„Kritéria pro hledání: technické vychytávky (jsem hračička)“
Zde autora pochválím, neboť nákupem HTP si tento požadavek dozajista splnil. Dále jistě viděl tuto reportáž - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801081105-cerne-ovce/diskuse/?streamtype=WM3, po které bude moci uplatnit ty „zlatý český ručičky“. „Nakonec z výběru vylezla Fabia2. Přesvědčil mě i 27 stránkový test ze Světa Motorů“
Gratuluju k výběru auta na základě koncernového plátku s nečekaným výsledkem. „Cítím se v tom autě bezpečně“
Za 300k lze sehnat nové auto o třídu výše, případně ještě větší zánovní, což je třeba pro mě pádnější argument, co se bezpečnosti týče, než „pocit“. Je ale fakt, že asi nebudou mít čep dole ve dveřích.
„Přístrojovka je robustní, kvalitně vyrobená, na dotek příjemná. I auto za 300tis. Kč má měkčené plasty“
K čemu jsou měkčené plasty, když po 30 000km vržou?
„Děsili mě, že v rámci úspor tam možná nebude schránka na brýle a schránky pod sedačkami, ale jsou tam“
Taky jsem si oddychl, nechápu jak vůbec mohli uvažovat nad vyhozením těchto životně důležitých (a měkčených!) kusů plastu
„V předních dveřích se mi nezamlouvá držák na 1,5lt láhev. Vypadá to divně“
Naštěstí je to jediná věc, která na Fabii 2 vypadá divně. „U Fabie je podvozek jedním slovem skvělý“
Lepší než Ve Felície určitě je, ale doporučuji si nesedat třeba do výše zmíněného Focuse.
„Myslím si, že 100tis bez fatální poruchy asi nevydrží. Ještě že repase není tak drahá“
Unikl mi poslední racionální argument pro koupi nového auta?
„(Poruchy? Samozřejmě nee + spolehlivost 1) vs. (10869km- PP žárovka dokupovaná praskla11562km- LP žárovka dokupovaná praskla, 15144km- výměna LP mlhovky v záruce)“
Jistě, není to nic fatálního, a já konečně chápu argumentaci, že Škodofky se prostě nes*rou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 11:22, RE: Simply Never
wimmer_day posted by:
Snad se po odeslání zadaří a bude to lépe čitelné :)

Opravdu velmi děkuji za uveřejnění tohoto článku, konečně začínám tušit, co to znamená žít s diagnózou Simply Clever!
(Podotýkám – že proti Škodovkám nemám vůbec nic a beru je jako průměrná auta, která mají jak své plusy, tak i mínusy. Co mi vadí, je jejich nebetyčná adorace v tuzemských podmínkách.)
Z prvních řádků jsem si myslel, že se snad jedná o recesi. Naštěstí mě to neodradilo a pokračoval jsem ve čtení dále a díky tomu konečně vím, j...
Není :( Všechny odstavce jsem poctivě odentroval a je to furt v jednom bloku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 12:03, ???
Jsem slepý nebo to fakt za 300 klacků nemá klimu? Ne že by se při tom "výkonu" "motoru" dala používat, ale už z principu?!?!?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 12:48, RE: ???
Michy007 posted by:
Jsem slepý nebo to fakt za 300 klacků nemá klimu? Ne že by se při tom "výkonu" "motoru" dala používat, ale už z principu?!?!?!
Slepý nejste - na fotkách (hlavně v odkazu od rohypnola) je vidět, že to klimatizaci opravdu nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 13:12, RE: Legrace?
G. posted by:
Hmm, nevím, co napsat. Snad jen, že jsem včera jel s Fabii Combi 1,2 12V 47kW, r.v. 2006 na tachometru 390.000km. Samozřejmně šlo o firemní auto, jezdil tam pouze jeden řidič a motor má pravidelně každých 15tis.km měněný olej !
Hmm, co by ne, po 200 tisicich generalka, tak bratru za 15 tisic, a dalsich 200 tacu to zase pojede. Ale obecne, obvykle motor prezije zbytek auta, tady u te Fabky HTP to vetsinou je presne opacne, hlavne netocit pres 4000 a jezdit na kvalitni benzin, nejlepe Zelvi power
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 13:22, RE: Tak ne!
David V posted by:
Tak bohužel po shlédnutí uvedeného odkazu jsem zjistil, že jde o zcela vážně míněnou recenzi. To je opravdu tragédie. Nicméně v poslední době jsem měl pár rozhovorů s různými přáteli spíše technicky méně zdatnými a velmi jsem se nad jejich úsudky pozastavoval. Jedni chtěli levné nové auto na cestování okolo komína v 1 člověku, tak jsem jim navrhl třeba tu Thalii (hotově za 150), jenže ta má škaredej kufr, tak prý raději Megane o 100 tyček dražší, když levný a malý, tak proč ne. Nebo druhý, rozro...
Taky máš na autě takové milé vtipné detaily ? http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=im_4a51a4ee07612&ga_id=GA_4a5198254a58c ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 13:33, RE: Legrace?
gottak posted by:
Hmm, co by ne, po 200 tisicich generalka, tak bratru za 15 tisic, a dalsich 200 tacu to zase pojede. Ale obecne, obvykle motor prezije zbytek auta, tady u te Fabky HTP to vetsinou je presne opacne, hlavne netocit pres 4000 a jezdit na kvalitni benzin, nejlepe Zelvi power
Přiznám se, že generálku motoru (i když je to HTP) za 15 tisíc bych chtěl vidět - to je dnes tak cena za práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 14:08, RE: ???
Michy007 posted by:
Jsem slepý nebo to fakt za 300 klacků nemá klimu? Ne že by se při tom "výkonu" "motoru" dala používat, ale už z principu?!?!?!
Už z principu - iPhone je taky jen příšerně předražená hračka stejně jako všechno od Apple. Jedna věc je ale spolu se Škodou společná - tedy vlastně 2 věci:
1) Dokonalý marketing
2) Předraženost
Škoda NEmůže být už z principu na servisu výrazně levnější než konkurence - mnoho dílů je společných - a to jak v rámci koncernu, tak i mezi koncerny.
O co budou vstřikovače C-R na TDi levnější než třeba na C-R od já nevím třeba CTDI od Opelu? Různé snímače atd... Dodavatelé typu Bosch, Siemens, Valeo a jiní vyrábí snad pro 90 procent jakýchkoliv vozů...
Škoda prostě umí prodávat.
Už jen na konektivitě jde vidět přístup Škody - ostrouhat zákazníka kde to jen jde (extra kábl s redukcí pro různé koncovky...). Majitel mandarinky je zkrátka ovečka a já jsem rád, že sem svojí zkušeností přispěl a pomáhá mi tak pochopit uvažování stáda.
Zatímco ale Octavia 2, Yeti či Superb jsou podle mě auta na úrovni konkurence, Fabia je minimálně půl kroku zpět. Cenová výhoda ovšem nikde.
Zajímalo by mě, jak na tom bude 1.2TSi se spolehlivostí. O 1.8TSi i 1.4TSi už jsem zaslechl poměrně negativní zvěsti, no jsem zvědav.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.