Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78

Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78

Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda Fabia 1.2 HTP a zkušenosti majitele po 30 tis. km
0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP a zkušenosti majitele po 30 tis. km

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:26, To chce klid..
autor sice píše koniny spíše k pousmátí, nutno však uznat, že auto má pěkné. pěkná barva - metalíza, zrcátka v barvě, hliníkové kola (aspoň teda má estetický vkus, ne jak někteří jezdci konkurence, na plecháčích a v základní barvě). to, jestli za něj dal hodně oproti konkurenci je jeho věc.. chtěl škodu, má ji. přeji spousty šťastných kilometrů a hlavně bez nehod!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:29, RE: :-)
ivan2 posted by:
Pane Valnoha, proč označujete autora článku jako adepta na debila roku? Protože si koupil české auto a je sním spokojený? Nebo protože zcela racionálně zvolil slabý benzínový motor na popjížďky po městě? Nebo protože se mu líbí různé elektronické vychytávky? A nebo protože si to po sobě přečetl a nemá tam žádné pravopisné hrůzy, jak je běžné?
Jestli je autor této "zkušenosti uživatele" racionální jedinec, nedivím se, že škodovka jde na odbyt i za české ceny. Pravda, nemá v "recenzy" pravopisné chyby, ale to nic nemění na přesvědčení většiny diskutujících, že je ducha mdlého.
Koupit si malé, německé, předražené auto s nespolehlivým motorem s heslem "hlavně že je to levné" na rtu - a přitom počítat s provedením generální opravy kolem 100 tisíc ujetých km - tomu já říkám racionální uvažování jako řemen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:38, WD40 - 218,-
WD40 - 218,- Co to je za balení? vejde se to vůbec do kufru? A neměli lékárničku simply clever za 1900.- s logem okřídleného šípu? litý kola 15 " za bratru 11 klacků jsou taky asi z lehkých slitin vytěžených na marsu
Jinak recenze je super. Jsem rád že fanclub měkčených plastů, "nedefinovatelné uživatelské příjemnosti", "volantu padnoucího do rukou" a kusu auta navíc se utěšeně rozrůstá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:49, RE: To chce klid..
JakubR posted by:
autor sice píše koniny spíše k pousmátí, nutno však uznat, že auto má pěkné. pěkná barva - metalíza, zrcátka v barvě, hliníkové kola (aspoň teda má estetický vkus, ne jak někteří jezdci konkurence, na plecháčích a v základní barvě). to, jestli za něj dal hodně oproti konkurenci je jeho věc.. chtěl škodu, má ji. přeji spousty šťastných kilometrů a hlavně bez nehod!
No jasně. Čili když vytuním YUGO ZASTAVA za kilo plastama a postavím na hlíny, tak se jedná o dobrý vkus? Pravda, ferrari na plechu se zahrádkou asi nevypadá sexy, ale některým autům jakákoli snaha nepomůže. A tvrdit o fíbí 1.2 ejčtýpý sport na hlínách a fzelenýmetle lakovanejma zrcátkama že je symbolem vkusu....To já bych vzal raději Aston Martin na plecháčích
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:52, Mladej kluk
je to a přitom takovej ušlápnutej fotr, za tři kila by mohl koupit spoustu ojetých aut, se kterýma by si užil trochu zábavy na cestě... Na druhou stranu se musí nechat, že nemá potřebu machrovat - možná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 17:53, RE:
dagošek posted by:
No tak tohle je aspoň ortodoxní příznivce simple clever!!!Za 300.tis se dá opravdu koupit něco o několik levelů jinde,ale zase nedostanete ten super 3.válec,na těchto zákaznicích škodovka staví,potom portfolia firem,jinak opravdu nechápu proč si někdo takovejhle máslostroj koupí,vevnitř je na šířku opravdu zoufale málo místa,motor to je kapitola sama pro sebe,snad ten podvozek je slušný!!Za 300.tis se dá koupit nádherná ojetina,pokud někdo trvá na novém tak třeba renault megane,fakt hezký auto a...
tříválce bude dělat i BMW, to jsem hodně zvědavej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:34, RE: :-)
Pavlik posted by:
Jestli je autor této "zkušenosti uživatele" racionální jedinec, nedivím se, že škodovka jde na odbyt i za české ceny. Pravda, nemá v "recenzy" pravopisné chyby, ale to nic nemění na přesvědčení většiny diskutujících, že je ducha mdlého.
Koupit si malé, německé, předražené auto s nespolehlivým motorem s heslem "hlavně že je to levné" na rtu - a přitom počítat s provedením generální opravy kolem 100 tisíc ujetých km - tomu já říkám racionální uvažování jako řemen.
Zkrátka myslím že nadávat někomu přes diskuzi, když si dal práci a napsal článek, je trochu trapný ne? U kompíku je totiž každý génius a mistr světa.
Jasně, počítat že motor vydrží jen 100tis je mimo mísu. Na druhou stranu pán aspoň připouští, že se může dočkat nákladnější opravy. Idiot je ten, kdo si myslí, že koupí auta investice skončily. Majitelé Kií a Hyundaí by jistě mohli vyprávět. Btw máme v rodině jednu fábii 1.2HTP a jezdí 7 let bez potíží. Náhoda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:36, RE: To chce klid..
typek posted by:
No jasně. Čili když vytuním YUGO ZASTAVA za kilo plastama a postavím na hlíny, tak se jedná o dobrý vkus? Pravda, ferrari na plechu se zahrádkou asi nevypadá sexy, ale některým autům jakákoli snaha nepomůže. A tvrdit o fíbí 1.2 ejčtýpý sport na hlínách a fzelenýmetle lakovanejma zrcátkama že je symbolem vkusu....To já bych vzal raději Aston Martin na plecháčích
o fábii jako symbolu vkusu jsem nic nepsal.. a je mi jasné, že ty bys vzal to a pak támhle to... ale podstatné není co ty bys vzal, ale co jsi vzal.. a zde na horního kolegu, jehož volbě se tak vysmíváš, ztrácíš víc, než severní korea na švýcarsko.. a zajdi si k očnímu. očividně špatně vidíš. ona fábie má oranžovou metalízu a ne zelenou..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:38, To sa vždy zíde miestnej inteligencie..
..keď je článok o fábii HTP

Nevidím dôvod, prečo označovať autora recenzie za blbca, s autom je spokojný a ešte rozpísal celkom dlhú a čitateľnú recenziu. HTP nie je zázrak, dokonca sám autor píše, že vie o slabinách motora..ale na druhú stranu, jazdí prevažne po meste a trojvalec mu stačí...tak načo priplácať za oturbené TSI, ktoré ešte len majú potenciál "príjemne" prekvapiť svojou (ne)spoľahlivosťou

Jediný argument, čo beriem, za 300 000 mohol mať o triedu väčšie a lepšie vybavený renault megane alebo kiu ceed
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:40, RE: To chce klid..
JakubR posted by:
o fábii jako symbolu vkusu jsem nic nepsal.. a je mi jasné, že ty bys vzal to a pak támhle to... ale podstatné není co ty bys vzal, ale co jsi vzal.. a zde na horního kolegu, jehož volbě se tak vysmíváš, ztrácíš víc, než severní korea na švýcarsko.. a zajdi si k očnímu. očividně špatně vidíš. ona fábie má oranžovou metalízu a ne zelenou..
Máš pravdu, fuj. A navíc jsem dokonce ani jedno ze svých aut už dva roky neumyl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:41, RE: To sa vždy zíde miestnej inteligencie..
gld posted by:
..keď je článok o fábii HTP

Nevidím dôvod, prečo označovať autora recenzie za blbca, s autom je spokojný a ešte rozpísal celkom dlhú a čitateľnú recenziu. HTP nie je zázrak, dokonca sám autor píše, že vie o slabinách motora..ale na druhú stranu, jazdí prevažne po meste a trojvalec mu stačí...tak načo priplácať za oturbené TSI, ktoré ešte len majú potenciál "príjemne" prekvapiť svojou (ne)spoľahlivosťou

Jediný argument, čo beriem, za 300 000 mohol mať o triedu väčšie a lepšie vybavený renault megane alebo kiu ceed
zdravim kolegu z auto.cz diskuzi, a souhlasim s tebou.. je to marne, nekteri lide zkratka nechapu ani tak elementarni vec jakou je rozdil mezi novym a ojetym automobilem..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:44, RE: To sa vždy zíde miestnej inteligencie..
gld posted by:
..keď je článok o fábii HTP

Nevidím dôvod, prečo označovať autora recenzie za blbca, s autom je spokojný a ešte rozpísal celkom dlhú a čitateľnú recenziu. HTP nie je zázrak, dokonca sám autor píše, že vie o slabinách motora..ale na druhú stranu, jazdí prevažne po meste a trojvalec mu stačí...tak načo priplácať za oturbené TSI, ktoré ešte len majú potenciál "príjemne" prekvapiť svojou (ne)spoľahlivosťou

Jediný argument, čo beriem, za 300 000 mohol mať o triedu väčšie a lepšie vybavený renault megane alebo kiu ceed
Nikdo se mu nesměje za volbu, ale za použité argumenty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 18:51, RE: :-)
ivan2 posted by:
Zkrátka myslím že nadávat někomu přes diskuzi, když si dal práci a napsal článek, je trochu trapný ne? U kompíku je totiž každý génius a mistr světa.
Jasně, počítat že motor vydrží jen 100tis je mimo mísu. Na druhou stranu pán aspoň připouští, že se může dočkat nákladnější opravy. Idiot je ten, kdo si myslí, že koupí auta investice skončily. Majitelé Kií a Hyundaí by jistě mohli vyprávět. Btw máme v rodině jednu fábii 1.2HTP a jezdí 7 let bez potíží. Náhoda?
Ano, po posledním TÜV reportu (ano, vím že je to skoro k prdu, ale majitelé VW a Škodovek se tím vždycky oháněli jako svatým grálem) je zcela zřetelné, že KIA CEED je proti škodovce totální propadák Nevíte-li, najděte si, je to záživné - obzvláště propad v kvalitě vozů za poslední 3 roky mylně dávaná za vinu krizi a šetření na servisu. Dost ojetých aut pětiletých má méně technických závad, než nová - toliko i jako odpověď na NAPROSTOU a NEVYVRATITELNOU výhodnost nového auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 19:57, RE: To sa vždy zíde miestnej inteligencie..
typek posted by:
Nikdo se mu nesměje za volbu, ale za použité argumenty.
Přesně tak.
Já se teda ve škodovkách nevyznám, ve fábii skoro vůbec, ale jsou tam opravdu žárovky H4? Určitě jo, když tak skvěle svítěj. Holt pokrok nezastavíš...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.12.2010 23:53, RE: :-)
ivan2 posted by:
Zkrátka myslím že nadávat někomu přes diskuzi, když si dal práci a napsal článek, je trochu trapný ne? U kompíku je totiž každý génius a mistr světa.
Jasně, počítat že motor vydrží jen 100tis je mimo mísu. Na druhou stranu pán aspoň připouští, že se může dočkat nákladnější opravy. Idiot je ten, kdo si myslí, že koupí auta investice skončily. Majitelé Kií a Hyundaí by jistě mohli vyprávět. Btw máme v rodině jednu fábii 1.2HTP a jezdí 7 let bez potíží. Náhoda?
Já jsem zde recenzoval svojí ( bývalou) 330i na kritiku jsem byl připraven. Žádná ale nepřišla. Nevím čím to.
Jinak jak zde někdo popisoval co řádek to perla, to asi vystihuje nejlépe. Feldi jsem si nechal na hraní s kamarády (jak se dá hrát s kamošema s feldou??)........hlavní požadavek měkčené plasty ( asi je osahává nebo si o ně něco otírá)....ujedu 100tkm a pak to zgenerálkuju, no nemá smysl opakovat co už bylo všechno jednou napsané. O tomto člověku bych ale rozhodně nehovořil jako o racionálně uvažujícím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 00:23, Volba roku
Předně pěkně napsané - mělo to strukturu a řád. Naopak hrubky nebyly. Tím bych skončil s kladným hodnocením.
Nechci kritizovat volbu - své pro určitě Fabia má.
Velmi bych ale nesohlasil s mnohými argumenty, co zazněly. Předně za rok a půl nájezd cca 30 tis. km není zrovna nejmíň. Obvzlášť když na delší trasy je Felicia. A navíc - jakou logiku má kupovat nový vůz na krátké cesty a ty dlouhé jezdit s historií?
Autor má rád hrany - proto koupí zázrak jménem Fabia, kde není prakticky žádná?
Rozvody s řetězem - stejně se často mění i řetěz kvůli hlučnosti.
Spotřeba 6,7l - ekoterorismus. I se stařičkou 1.4MPi 50 kW se dalo jezdit DO 6l/100km.
Pán je hračička a proto má maxidot, co je mu tam kvůli konfiguraci na p-r-d.
Fabia měla oproti konkurenci vždy něco navíc - možná tak dokonalý marketing. Fabia je podle mě naopak ze současné generace koncernových trojčat naprosto nejhorší.
Fetišismus pro měkčené plasty - to je asi nemoc, tak to promíjím.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale i Hyundai i20 mi přijde jako lepší volba než tenhle ŠkodaWágen s vyloženě nepovedeným motorem, uzoučkým interiérem, rozporuplným vzhledem ale dokonalým marketingem.
A cena 300 papírů?
Žárovky za cca 480? To jsou nějaké pozlacené? Liťáky za ty prachy koupí podle mě jedině trouba, za stejnou cenu si mohu vybrat z nepřeberné škály značkových neoriginálních, které dokážou splnit mnohem lépe estetické požadavky libovolného jedince - snad i plastového fetišisty.
Pro mě to je jeden velký úkaz tahle volba a tahle recenze. Jestli to byl vtip, který tu měl skomírající diskuse oživit, pak by to chlěo asi ještě trošku přidat - třeba něco ve stylu, že si to autor rozdával s nějakým bavorákem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 00:26, není tahle recenze náhodou
na m o j e . a u t o . c z ? Ty fotky mi přijdou nějaké povědomé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 00:29, RE: není tahle recenze náhodou
rohYpnol posted by:
na m o j e . a u t o . c z ? Ty fotky mi přijdou nějaké povědomé.
stihnu si odpovědět sám:
http://moje.auto.cz/RichtrJan/mandarinka.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 02:17, Kola
Jen maličkost,pokud si autor myslí,že Japonci mají drahé díly,tak jen srovnání.Litá kola originál Honda pro Accorda z roku 2006 mě stála asi o 500,- víc než ta jeho na tohle HTP "žihadlo" a všichni jistě víme,že Accord je trochu jiná třída,originální přední brzdový kotouč,Accord vs. O2,ten pro Hondu je o 200 dražší.Moje zkušenosti s F2 s HTP 1,2,motor není ani do města,do kopce na světlech v zimě to táhne hůř než Š120,neustále mi padal kobereček na nohy,lepení ani výměna těch "špuntíků" co ho tam drží nepomohli (nakonec jsem ho ustřihl),sedačky jsou,no jedním slovem "otřesné" i ta Š120 má pohodlnější,třeba je to na delší trasy lepší,ale potom bych si nekupoval 1.2HTP,ložiska předních kol po 50 tis. v tahu,žárovky v hlavních světlech každý půl rok prasklé,podvozek hrozný,takhle skáče po poli traktor.To co majitel tohoto "přibližovadla" dle jeho slov projíždí padesátkou s autem nakloněným na doraz (což potvrzuji,po zkušenosti z firemní F2) to můj Accord projede dvakrát tak rychle a bez nějakého extra naklánění.Chápu,že na koncernová auta (a hlavně Škodovky) se tady "nesahá",protože jinak je člověk veřejně pranýřován,ale většina těch aut je sice dobrá,ovšem jedině za předpokladu,že na nich bude poloviční cenovka.Navíc vím kolik jsme za ty F2 platili na firmě,takže Škoda má přirážku skoro 100% k výrobní ceně auta,když jako koncový zákazník odeberete jedno a to se bavíme o základní výbavě,bez těch předražených doplňků co si majitel pořídil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.12.2010 06:56, RE: :-)
ivan2 posted by:
Zkrátka myslím že nadávat někomu přes diskuzi, když si dal práci a napsal článek, je trochu trapný ne? U kompíku je totiž každý génius a mistr světa.
Jasně, počítat že motor vydrží jen 100tis je mimo mísu. Na druhou stranu pán aspoň připouští, že se může dočkat nákladnější opravy. Idiot je ten, kdo si myslí, že koupí auta investice skončily. Majitelé Kií a Hyundaí by jistě mohli vyprávět. Btw máme v rodině jednu fábii 1.2HTP a jezdí 7 let bez potíží. Náhoda?
Ale debil (debilita) není nadávka - to je uznávaná lékařská diagnóza (koneckonců má číslo v katalogu zdrav. pojišťoven). My se opravdu jen a pouze smějeme autorovým "racionálním" argumentům k výběru, provozování a notabene dovybavování jeho vozu. Krásně to shrnul Valnoha níže v diskusi. Alespoň autor při své "racionalitě" podpořil trochu českou (dodavatelé dílů), polskou, mongolskou, slovenskou (montéři) a německou (majitelé) ekonomiku.
PS: to že koupí auta investice neskončily ví každý kdo umí do pěti napočítat - bohužel často se přesvědčuji, že takových lidí je v česku jako šafránu. To platí i pro pořizovatele ojetých vozidel všeho druhu.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.