0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 13:37, RE: Gott - pro Pepeho
Pepe posted by:
Že by kolega pacient na pokoji? On je totiž rozdíl tolerovat názor (vlastní!!!!!) a zasmát se výplachu mozku, kterým bezesporu onen pisatel prošel. Z vlastní zkušenosti: klima se zřetelně podepíše na úbytku výkonu - vyzkoušeno na oct I TDI 66 kW, oct 1,6 74 kW, P 307 1,6 80 kW a nově i P 406 2,0 97 kW. Jezdit s 40 kW a zkoušet přitom předjíždět, to je harakiri. Jinak zdravím Přemka, k tomu není už co dodat. Jak šlape Xantie?
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne Ale třeba také jednou "rozumově dorostu" a stane se ze mne suchar bez schopnosti trocha humoru a nadsázky, co si koupí Fabii s nejslabším motorem, ale jinak v naprosto plné výbavě a pak běda všem posměváčkům - zažaluji je pro urážku na cti.
Jinak známý koupil novou Fabii za nějakou lepší cenu (bral si už několikáté auto od jednoho prodejce) motor 2.0 a nějaká sportovní úprava, celá černá, i interiér je pozměněný a to auto je fajn. Ne že bych po ní toužil, pro mě (s rodinou) příliš malé, ale má můj respekt. Jenže 99% Fabií je bohužel něco jiného a jednou jsem měl půjčenou na den Fábii 1.2 a fakt bych to nechtěl...Možná je to tím, že jsem přesedl z Xantie, nevím. Takže pro Pepeho - díky za optání, Xantie pořád jezdí naprosto bez problémů (306 tis km), teď mě čekají podruhé přední kotouče a možná i nějaká investice do přední nápravy, občas se mi něco nezdá, ale nic zásadního, půlka lidí by tomu nevěnovala žádnou pozornost. Co se týká klimy, tak s motorem 2.1TD 81kW její zapnutí znát je, zejména při rozjezdu to chce víc plynu. Nevím, třeba to mají jinde řešené jinak, ale u mojí Xantie, pokud se rozjíždím stejně jako bez klimy, tak to cukne a motor chcípne - jak 1. hod v autoškole. Na některých krizových místech, kde je třeba rychle vyrazit a zařadit se (v Praze je těch míst požehnaně, ale i jinde), tak klimu i dočasně vypínám (holt nemám Fabii 1.1...). Jinak na delších cestách - a tam ta klima má největší smysl - to je naprosto ok. Tak. Létu a klimě (a Fabiím a Karlovi) zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 13:37, RE: Gott - pro Pepeho
Pepe posted by:
Že by kolega pacient na pokoji? On je totiž rozdíl tolerovat názor (vlastní!!!!!) a zasmát se výplachu mozku, kterým bezesporu onen pisatel prošel. Z vlastní zkušenosti: klima se zřetelně podepíše na úbytku výkonu - vyzkoušeno na oct I TDI 66 kW, oct 1,6 74 kW, P 307 1,6 80 kW a nově i P 406 2,0 97 kW. Jezdit s 40 kW a zkoušet přitom předjíždět, to je harakiri. Jinak zdravím Přemka, k tomu není už co dodat. Jak šlape Xantie?
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne Ale třeba také jednou "rozumově dorostu" a stane se ze mne suchar bez schopnosti trocha humoru a nadsázky, co si koupí Fabii s nejslabším motorem, ale jinak v naprosto plné výbavě a pak běda všem posměváčkům - zažaluji je pro urážku na cti.
Jinak známý koupil novou Fabii za nějakou lepší cenu (bral si už několikáté auto od jednoho prodejce) motor 2.0 a nějaká sportovní úprava, celá černá, i interiér je pozměněný a to auto je fajn. Ne že bych po ní toužil, pro mě (s rodinou) příliš malé, ale má můj respekt. Jenže 99% Fabií je bohužel něco jiného a jednou jsem měl půjčenou na den Fábii 1.2 a fakt bych to nechtěl...Možná je to tím, že jsem přesedl z Xantie, nevím. Takže pro Pepeho - díky za optání, Xantie pořád jezdí naprosto bez problémů (306 tis km), teď mě čekají podruhé přední kotouče a možná i nějaká investice do přední nápravy, občas se mi něco nezdá, ale nic zásadního, půlka lidí by tomu nevěnovala žádnou pozornost. Co se týká klimy, tak s motorem 2.1TD 81kW její zapnutí znát je, zejména při rozjezdu to chce víc plynu. Nevím, třeba to mají jinde řešené jinak, ale u mojí Xantie, pokud se rozjíždím stejně jako bez klimy, tak to cukne a motor chcípne - jak 1. hod v autoškole. Na některých krizových místech, kde je třeba rychle vyrazit a zařadit se (v Praze je těch míst požehnaně, ale i jinde), tak klimu i dočasně vypínám (holt nemám Fabii 1.1...). Jinak na delších cestách - a tam ta klima má největší smysl - to je naprosto ok. Tak. Létu a klimě (a Fabiím a Karlovi) zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 13:37, RE: Gott - pro Pepeho
Pepe posted by:
Že by kolega pacient na pokoji? On je totiž rozdíl tolerovat názor (vlastní!!!!!) a zasmát se výplachu mozku, kterým bezesporu onen pisatel prošel. Z vlastní zkušenosti: klima se zřetelně podepíše na úbytku výkonu - vyzkoušeno na oct I TDI 66 kW, oct 1,6 74 kW, P 307 1,6 80 kW a nově i P 406 2,0 97 kW. Jezdit s 40 kW a zkoušet přitom předjíždět, to je harakiri. Jinak zdravím Přemka, k tomu není už co dodat. Jak šlape Xantie?
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne Ale třeba také jednou "rozumově dorostu" a stane se ze mne suchar bez schopnosti trocha humoru a nadsázky, co si koupí Fabii s nejslabším motorem, ale jinak v naprosto plné výbavě a pak běda všem posměváčkům - zažaluji je pro urážku na cti.
Jinak známý koupil novou Fabii za nějakou lepší cenu (bral si už několikáté auto od jednoho prodejce) motor 2.0 a nějaká sportovní úprava, celá černá, i interiér je pozměněný a to auto je fajn. Ne že bych po ní toužil, pro mě (s rodinou) příliš malé, ale má můj respekt. Jenže 99% Fabií je bohužel něco jiného a jednou jsem měl půjčenou na den Fábii 1.2 a fakt bych to nechtěl...Možná je to tím, že jsem přesedl z Xantie, nevím. Takže pro Pepeho - díky za optání, Xantie pořád jezdí naprosto bez problémů (306 tis km), teď mě čekají podruhé přední kotouče a možná i nějaká investice do přední nápravy, občas se mi něco nezdá, ale nic zásadního, půlka lidí by tomu nevěnovala žádnou pozornost. Co se týká klimy, tak s motorem 2.1TD 81kW její zapnutí znát je, zejména při rozjezdu to chce víc plynu. Nevím, třeba to mají jinde řešené jinak, ale u mojí Xantie, pokud se rozjíždím stejně jako bez klimy, tak to cukne a motor chcípne - jak 1. hod v autoškole. Na některých krizových místech, kde je třeba rychle vyrazit a zařadit se (v Praze je těch míst požehnaně, ale i jinde), tak klimu i dočasně vypínám (holt nemám Fabii 1.1...). Jinak na delších cestách - a tam ta klima má největší smysl - to je naprosto ok. Tak. Létu a klimě (a Fabiím a Karlovi) zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 13:42, omluva
Přemek posted by:
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne Ale třeba také jednou...
Při odesílání zprávy počítač nijak nereagoval , tak jsem to zkusil 3x - jak jste si asi všimli a pak Ctrl Alt Del. Bohužel to dopadlo takhle. Chápu, že délkou svých příspěvků můžu vzbuzovat dojem grafomana, ale zes takový magor, abych si myslel, že je lepší si to přečíst třikrát, to nejsem. Takže ještě jednou se moc omlouvám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 21:16, RE: Gott - pro Pepeho
Přemek posted by:
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne Ale třeba také jednou...
Čau Přemku - s tou klimou - je to odběr jako kráva, někde to je holt poznat. Zas takový šok by to ale neměl být, asi si alternátor bere trošku víc... Já si občas taky přijdu jak v autoškole, to když fofrem přesednu z nafty do benzínu - i žena se mi směje... Jinak obecně - uvažoval jsem přesně o X 2,1 TD (break) - u nás nedoceněné auto, zato v D neví, co by za to ctěli - nakonec to ale vyhrál benzín P406 break, zítra jedu pro SPZ a na servis, jsem zvědav co najdou... Až s tím něco najedu, podělím se o zážitky, i když poznatky o francouzských autech jsou často zdrojem žlučovitých emocí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 22:53, PODALANA FABIA
Fakt uz me sere jak nekdo muze chvalit tak dodrbane auto,jako je fabia..To sou oni ti posrani FABISTI!!!!! NEchapu to asi jsem mimo, ale jak muze nekdo rict ze to je tak skvele auto!! Ano, kdyby stala cca 120.000 základ a 280.000 v plne palbe, mozna bych uznal a bylo by pro me tezky prumer, ale kupte si za 350tis. bednu šrotu!!ve ktery neni nic. A jak se tady ohani vyrazem "v plne palbe" a pak vyjmenuje klimu, central na DO apod...TO JE JE SMESNY A STRASNE ME TO NASIRA!!!Ano vzdyt za priplatek dostanete i ABS. MILI FABISTI, o tomhle se u jinych aut ani nemuvi, je to samozrejme za tu cenu..Tak se proberte a budto se vratte do felicii a favoritu ktery sou mimochodem taky umele predrazeny a nehrajte si na tech silnicich na zavodniky!!!NEMATE NA TO a hlavne ty vase Fabie na to nemaji..Tak myslete na bezpecnost!!A pri predjizdeni radsi vypinejte tu starsne priplatkovou klimatizaci, protoze za vami-predstavte si jsou o dost silnejsi a rychlejsi auta, kterym se tam akorat SERETE a branite v plynulosti!!!!Skoda-Auto na vaS nehorazne vydelava!!!Tak snad si uvedomite ze vase CERVENE HTP je trochu neco jineho, nez CERVENE TDI a pod..nazdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 00:50, RE: TO JE DES ...
for Prasak posted by:
V Maxime QX si nikdy nešiel. Automat má 4 -stupňový, podvozok Mult-link. Maxima sedí na ceste ako pribytá . Je to pohodlné auto a bezproblémov sa vyrovná BMW a je za oveľa nižšie ceny. V BMW pridáš prudšie plyn v zatáčke a si v šancu ani nevieš kedy. V zime ani nehovorim. Inak keď ti tak tá Primera nesedí prečítaj si článok tu na Tipcarse od pána Vaculíka. Názov článku už o niečom vypovedá a znie takto: Nissan Primera- Vzor jazdných vlastností a spoľahlivosti. Najdi si ho a prečítaj. Primera má ...
TA MAXIMA MELA 3 KVALTY, O TOM ZADNA. NEBO ZE BY DO TE ME ZAPOMNELI DAT 4. KVALT? A VUBEC, SKORO TOMU PRISPEVKU NEROZUMIM, CO JE TO ZA ZVLASTNI NARECI?TY NEUMIS CESKY? A PODVOZEK PRIMERY ZE JE SROVNATELNY NEBO SNAD LEPSI NEZ BMW? TO NEPOTREBUJE DALSI KOMENTAR , ZREJME SI CHLAPCE NECEHO PREBRAL. A TO DOST.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 16:40, RE: TO JE DES ...
PRASAK posted by:
TA MAXIMA MELA 3 KVALTY, O TOM ZADNA. NEBO ZE BY DO TE ME ZAPOMNELI DAT 4. KVALT? A VUBEC, SKORO TOMU PRISPEVKU NEROZUMIM, CO JE TO ZA ZVLASTNI NARECI?TY NEUMIS CESKY? A PODVOZEK PRIMERY ZE JE SROVNATELNY NEBO SNAD LEPSI NEZ BMW? TO NEPOTREBUJE DALSI KOMENTAR , ZREJME SI CHLAPCE NECEHO PREBRAL. A TO DOST.
No prostě kdo je kreténem, tak ten kreténem zůstane, s tim se prostě nic nenadělá, že? Tak jenom ve zkratce - to nářečí se jmenuje slovenština, což je úřední jazyk našich východních sousedů, to že o tom nic nevíš omlouvá fakt, že jsi v životě nevytáhnul paty ze svojí vesnice. Další věc je že pokud srovnáváš Primeru s BMW 750 tak jsi tuplovaný kretén a když už chceš být takový machr aby jsi mohl říct, že BMW je 7x lepší, tak si o tom aspon něco přečti (zřejmě s tim máš i dle tvého písemného projevu problém, ale nevzdávej to)než se tu začneš ztrapňovat. Jinak v čem Nissan Primera spolehlivě válcuje BMW je jednoznačně spolehlivost, což ti ostatně řeknou i statistiky (co to je, tím tě nebudu zatěžovat, kdyžtak se někde zeptej) Co se týče jízdních vlastností, tak ty jsou v dané třídě a roku výroby bezkonkureční právě díky jednomu z nejpropracovanějšímu podvozku s multilinkem vzadu. Který jiný evr. auto toto má? Moc jich nebude, ale BMW to není. Doufám, že jsem ti trochu rozšířil rozhled v tvém omezeném venkovském mozečku a těším se na odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 17:56, RE: TO JE DES ...
Roman Janeček posted by:
No prostě kdo je kreténem, tak ten kreténem zůstane, s tim se prostě nic nenadělá, že? Tak jenom ve zkratce - to nářečí se jmenuje slovenština, což je úřední jazyk našich východních sousedů, to že o tom nic nevíš omlouvá fakt, že jsi v životě nevytáhnul paty ze svojí vesnice. Další věc je že pokud srovnáváš Primeru s BMW 750 tak jsi tuplovaný kretén a když už chceš být takový machr aby jsi mohl říct, že BMW je 7x lepší, tak si o tom aspon něco přečti (zřejmě s tim máš i dle tvého písemného proje...
MIMOCHODEM BYDLIM V PRAZE, ALE TO JE UPLNE JEDNO.ZE ME NEJAKY VYLIZANY 60 KILOVY HADRAK CO JEZDI V PRIMERE RIKA PRIMITIV MNE TAKE NEVADI, DO OCI BY MI TO TOTIZ NIKDO Z TECHTO "HRDINU" NEREKL... ALE RIKAT, ZE MA NECO ZA PAR KORUN SROVNATELNY PODVOZEK S BMW ... TO JE HRICH! ZKUSTE SI KLUCI TELECI NEKDY PORIDIT NORMALNI AUTO A BUDETE SE STYDET ZATO, CO JSTE TADY NAPSALI. VRELE DOPORUCUJU BMW 850, K TOMU, JAK SEDI NA CESTE, SE NEDA VUBEC NIC DODAT, ALE VZHLEDEM K TOMU, JAK JSTE HLOUPI A PRILIS CTETE TY VASE "STATISTIKY" TAK SE V NICEM TAKOVEM NIKDY VOZIT NEBUDETE.JE MI VAS LITO, HLUPACCI. S POZDRAVEM CCA 130 KG VEPROVEHO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 19:51, RE: TO JE DES ...
PRASAK posted by:
MIMOCHODEM BYDLIM V PRAZE, ALE TO JE UPLNE JEDNO.ZE ME NEJAKY VYLIZANY 60 KILOVY HADRAK CO JEZDI V PRIMERE RIKA PRIMITIV MNE TAKE NEVADI, DO OCI BY MI TO TOTIZ NIKDO Z TECHTO "HRDINU" NEREKL... ALE RIKAT, ZE MA NECO ZA PAR KORUN SROVNATELNY PODVOZEK S BMW ... TO JE HRICH! ZKUSTE SI KLUCI TELECI NEKDY PORIDIT NORMALNI AUTO A BUDETE SE STYDET ZATO, CO JSTE TADY NAPSALI. VRELE DOPORUCUJU BMW 850, K TOMU, JAK SEDI NA CESTE, SE NEDA VUBEC NIC DODAT, ALE VZHLEDEM K TOMU, JAK JSTE HLOUPI A PRILIS CTETE...
Zabudol si si vypnuť Caps lock. A neporovnávaj auto za 3 melóny s autom za 100 000 kč. A áno Primera má podvozok Mult- link a je vynikajúci( ale tebe to nič nehovorí a snažíš sa to ignorovať) EŠTE RAZ TI RADÍM: PREČITAJ SI ČLÁNOK UVEREJNENÝ TU NA TIPCARSE, JEHO NÁZOV JE: NISSAN PRIMERA- VZOR JAZDNYCH VLASTNOSTI A SPOLAHLIVOSTI. A aby si vedel, išiel som v BMW 320i 6V. To sa dá s Primerou porovnať. Jazdné vlastnosti sú úplne rovnaké u oboch a celkovo odhlučnenie, pohodlie tiež. Na snehu dokonca Primera výťazi vďaka prednému náhonu. To že to má značku BMW neznamená že to musí byť najlepšie auto zo všetkých. Tak si to uvedom a nekecaj hlúposti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 22:35, telata
pro prasaka posted by:
Zabudol si si vypnuť Caps lock. A neporovnávaj auto za 3 melóny s autom za 100 000 kč. A áno Primera má podvozok Mult- link a je vynikajúci( ale tebe to nič nehovorí a snažíš sa to ignorovať) EŠTE RAZ TI RADÍM: PREČITAJ SI ČLÁNOK UVEREJNENÝ TU NA TIPCARSE, JEHO NÁZOV JE: NISSAN PRIMERA- VZOR JAZDNYCH VLASTNOSTI A SPOLAHLIVOSTI. A aby si vedel, išiel som v BMW 320i 6V. To sa dá s Primerou porovnať. Jazdné vlastnosti sú úplne rovnaké u oboch a celkovo odhlučnenie, pohodlie tiež. Na snehu dokonca...
Nechápu jak tady někteří znalci neustále srovnávají Fabii s Maximou,BMW apod.Některým nabubřelcům dokonce brání v plynulém provozu )))...je fakt,že pár takových telat člověk na silnici potkává,kteří se neustále lepí všem na zadek ve svých třílitrech,zřejmě to mají od přírody,ale měli by si to nechat do nějakých hošan barů.
Myslím,že Fabie je ve své třídě výborné auto a pokud někomu stačí slabší motor a je s ním spokojený,tak je to jenom jeho věc.Já zase nemůžu pochopit jak někdo může krmit třílitra,ale to je zase věc toho druhého.

Bylo by dobré srovnávat cenově srovnatelná auta!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 07:52,
niki posted by:
Nechápu jak tady někteří znalci neustále srovnávají Fabii s Maximou,BMW apod.Některým nabubřelcům dokonce brání v plynulém provozu )))...je fakt,že pár takových telat člověk na silnici potkává,kteří se neustále lepí všem na zadek ve svých třílitrech,zřejmě to mají od přírody,ale měli by si to nechat do nějakých hošan barů.
Myslím,že Fabie je ve své třídě výborné auto a pokud někomu stačí slabší motor a je s ním spokojený,tak je to jenom jeho věc.Já zase nemůžu pochopit jak někdo může krmit tř...
pan prasak bude zřejmě druhej Zvěřina z Václaváku

hezky se to poslouchá (já jsem z Prahy a mám BMW) fakt superman
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 11:33, A dost už!!!!!!!!
Paja posted by:
pan prasak bude zřejmě druhej Zvěřina z Václaváku

hezky se to poslouchá (já jsem z Prahy a mám BMW) fakt superman
Sakra srovnává se tu malé auto....a docela je k zasmání jak to všichni srovnávají s BMW a merglem S-klas. Pánové já osobně vlastním BMW 320d 110 kW z roku 2002. Tím pádem vím, jak jezdí pořádné auto. Ovšem Fábii uznávám a i přez to, že mám BMW!!!!!!!! o ní netvrdím že je špatná, spíš naopak. Bezpečnost je výborná vzhledem ke stáří, výbava Comfort + ABS a klima. Najeto 130.000 km a motor 1.4 MPi. Bez závad. Chápu že majitelé Peugeotů 206 a fiatů punto se držej za hlavu ale tyhle auta prostě Němci nevyrobili, takže budou horší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 15:14, RE: spotřeba
Zdeněk posted by:
Spotřebě moc nevěřím. Osobně jsem jezdil s fábií 1,4L (44kW) a s velmi lehkou nohou jsem jezdil za 7,4/100km. Jinak jsem měl spotřebu kolem 7,8-8,2/100km, což považuji za velmi špatný výkon, vzhledem ke konkurenci. Pokud mi tu někdo napíše, že jezdí se stejnou fábií za 6L, tak to beru s velkou rezervou.
jezdit s Fábií za 7,4 l umí asi jenom trotlové, osobně jezdím s fabkou a když mám lehkou nohu žere mi to 5,4 l , ak tady nekecej bludy ty lehká noho!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 15:24, RE: TO JE DES ...
bestdrifter posted by:
Ted pominu, že je autor "recenze" bud blázen(ale rozhodně ne do aut),nebo je prostě na drogách, ale ty jsi taky trochu mimo. Nechci se tu zastávat fabek a ani nemám auto z české produkce (Primera), ale co se týče bezpečnosti tak ta je u Fabie na nejlepší úrovni, samozřejmě ve svý třídě a už jenom fakt, že takhle malej kompakt má víc jak tunu o něčem vypovídá. Pohodlí je čistě subjektivní věc, ale když si někdo se 130 kg pokouší obléct tento typ vozu, tak mu žádný takový auto nebude pohodlný. Pro...
tleskám, konečně pořádný názor, který za něco stojí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 04:33, RE: A dost už!!!!!!!!
Dave posted by:
Sakra srovnává se tu malé auto....a docela je k zasmání jak to všichni srovnávají s BMW a merglem S-klas. Pánové já osobně vlastním BMW 320d 110 kW z roku 2002. Tím pádem vím, jak jezdí pořádné auto. Ovšem Fábii uznávám a i přez to, že mám BMW!!!!!!!! o ní netvrdím že je špatná, spíš naopak. Bezpečnost je výborná vzhledem ke stáří, výbava Comfort + ABS a klima. Najeto 130.000 km a motor 1.4 MPi. Bez závad. Chápu že majitelé Peugeotů 206 a fiatů punto se držej za hlavu ale tyhle auta prostě Němci...
DEUTSCHLAND RULES!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 20:17, RE: TO JE DES ...
bestdrifter posted by:
Ted pominu, že je autor "recenze" bud blázen(ale rozhodně ne do aut),nebo je prostě na drogách, ale ty jsi taky trochu mimo. Nechci se tu zastávat fabek a ani nemám auto z české produkce (Primera), ale co se týče bezpečnosti tak ta je u Fabie na nejlepší úrovni, samozřejmě ve svý třídě a už jenom fakt, že takhle malej kompakt má víc jak tunu o něčem vypovídá. Pohodlí je čistě subjektivní věc, ale když si někdo se 130 kg pokouší obléct tento typ vozu, tak mu žádný takový auto nebude pohodlný. Pro...
naprostý souhlas s tím co jsi napsal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 20:25, RE: PODALANA FABIA
vasa posted by:
Fakt uz me sere jak nekdo muze chvalit tak dodrbane auto,jako je fabia..To sou oni ti posrani FABISTI!!!!! NEchapu to asi jsem mimo, ale jak muze nekdo rict ze to je tak skvele auto!! Ano, kdyby stala cca 120.000 základ a 280.000 v plne palbe, mozna bych uznal a bylo by pro me tezky prumer, ale kupte si za 350tis. bednu šrotu!!ve ktery neni nic. A jak se tady ohani vyrazem "v plne palbe" a pak vyjmenuje klimu, central na DO apod...TO JE JE SMESNY A STRASNE ME TO NASIRA!!!Ano vzdyt za priplate...
Vezmi si prášek prosim tě. Jinak červený tdi se do fábie dává taky, ne? Nějak tě to chytlo, čoveče
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 22:20, RE: spotřeba
sem nasranej posted by:
jezdit s Fábií za 7,4 l umí asi jenom trotlové, osobně jezdím s fabkou a když mám lehkou nohu žere mi to 5,4 l , ak tady nekecej bludy ty lehká noho!
spotreba mohu jenom souhlasit, matce zere HTP na okreskach 5,4 a celkova spotreba za 5.000 km je kolem 7.2l (vice jak pulka je najeta v meste) Dale mame v rodine i 1.4 MPI 44kW.....ta zere stejne, v meste vic, ale mimo zase min, za 24.000 km je hodnota 7.3 a taky hlasvne mesto. Na spojce pri 80-90 km/h to zere 5l. Moje Bavo jak sem psal (320d) zere stejne jako HTP. 8/5.5/7 a je to nafta. Je treba si uvedomit ze kdyz auto nezrychluje do pulky plynu, rychleji to nepujde a nejake mackani pedalu do podlahy jenom vyrazne zvysi spotřebu. Jsem zastance malých kubatur. Na co 2.5 V6 kdyz 1.4 staci (i 1.2). Jel sem v Ibize 1.2 - 51 kW (nejaka nova uprava toho HTP tříválce na který tu nadáváte. Vůbec to nejelo špatně. maximalka udávaná 170 nezní nijak podřadně. Osobně mám sice z BMW radost, splnil jsem si sen, ale až vyjde nová fabie nejspíš přesedlám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 22:30, NISAN/BMW
Dave posted by:
spotreba mohu jenom souhlasit, matce zere HTP na okreskach 5,4 a celkova spotreba za 5.000 km je kolem 7.2l (vice jak pulka je najeta v meste) Dale mame v rodine i 1.4 MPI 44kW.....ta zere stejne, v meste vic, ale mimo zase min, za 24.000 km je hodnota 7.3 a taky hlasvne mesto. Na spojce pri 80-90 km/h to zere 5l. Moje Bavo jak sem psal (320d) zere stejne jako HTP. 8/5.5/7 a je to nafta. Je treba si uvedomit ze kdyz auto nezrychluje do pulky plynu, rychleji to nepujde a nejake mackani pedalu do ...
Jeste k té rozprávce o Nisanu a BMW. Je to směšné, ale rozdíl tam je. Podvozek, agilnost, spracování křesla, materiály a image. Vše kuz prospěchu bmw. Spolehlivost nisana je větší. BMW sází na to, že jeho auta si kupují bohatší vrstvy, kterým nedělá problém auto za 3-5 let odepsat a pořídit si nový model. Do xy km je bávko držák. Průser je když chce normální člověk BMW ojeté, jako já. 320d za 275.000 v plný náloži a nejetýma 115.000 km. Vzhled i motor super, menší neduha podvozku, ale za 10.000 opraveno. To samé u Favorita bych platil asi 500.- za čep:) ty ceny průser, ale když to schrastíte z druhý ruky, repasovaný nebo jinak opatřený dily, dá se i BMW. A jestli Nisana nebo BMW je snad jasny. Nisan je nevýrazné průměrné auto na úrovni asi Renaulta nebo Seatu. A lidé kteří ho měli a já je znám tak ho neproklínali a zároveň ani nějak nepřechvalovali.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.