0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.07.2006 22:16, Hele strejdo prober se!!!
Prej komfortní a tichá, hmm dobrej pokus o vtip. A ten motor - katastrofa, jo rozjede se dobře, ale pak jí dojde katastrofálně dech, takže při předjíždění máte studenej pot na čele jestli ten kamion nebo autobus předjedete - to mě moc bezpečný nepřipadá!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.07.2006 22:42, RE: Kája Good
Pepe posted by:
Mám tomu rozumět tak, že tyčky stabilizátorů (originál) vydržely 30 tis km a ty po výměně dalších bezmála 200 tisíc? Anebo se mění každých 30 tis (jsou zahrnuty do spotř. mat.) a nepočítají se? Do rychlosti a spotřeby rejpat nebudu, buďto máte kliku, nebo jste rybář naruby.
Poprvé jsem kosti měníl asi po 10tisících s tím, že by měly vydržet víc než z prvovýroby, protože jsou prý kvalitnější.. S autem jezdí moje paní, za 4 roky 25tiskm, před měsícem se dělaly znovu. Krom toho: rozmotání svazku (ještě v záruce), výměna spínací skříňky (2týdny po záruce, ale ve škodovce byli natolik slušní, že to dali na záruku jinýho auta), výměna navíječe levého předního pásu (v záruce), výměna centrálu v l.př. dveřích (občas se auto nezamčelo, občas nešel otevřít kufr - 4500,-Kč!), přetmelení všech dveří (po průměrném dešti letos na jaře, v autě před zadním sedadlem 2-4litry vody - 1600,- ve škodovce o tom prý vědí a stává se to i u úplně nových fábií), no a teď začal na třetí a čtvrtý stupeň krásně drnčet ventilátor tak, že se třese celá palubka i přesto, že jsem nechal preventivně před létem vyměnit pilový filtr a auto má standardní péči jako při normálním průběhu km (oleje, filtry, už jsem nechal i vyměnit svíčky..)
Přesto si ale opravdu pořád myslím, že fabia není špatné auto..(atd jak jsem psal o 2 příspěvky víš), najezdím s oktávií elegance1,9tdi I. r.v.04 padesát tisíc ročně a kromě kotoučů se na ní nic nedělalo. Když ale občas (2krát do měsíce, když jedu auto mýt a voskovat), sednu do fábie, připadám si opravdu jako v o třídu lepším autě - podvozek, odhlučnění, řízení (volant - malý kožený paket), brzdy (musí být ale s abs, u starších holých fábií jsou brzdy hrozné), tuhost karoserie... Je možná pravda, že kdybych s fábií najezdil ročně totéž co s oktávií, asi bych mluvil stejně jak vy (těžko říct??). Proto taky hodně přemýšlím, jestli ji radši prodat..Navíc se mi fabie v kombiku pořád moc líbí a jsem zvědavej na novou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 02:19, RE: to je fakt hustý žolík
pepe posted by:
Tak to já si radši koupil auto nejmenované značky, má 113Kw a dokonce, to by jste fakt nevěřili si můžu i tu klimu pustit. Protože já ji v těhle vedrech narozdíl od autora fakt ocením.
Ja posledne auto ktore som kupil je mazda 6 mam 4 auta ale toto je naj ma to 2,3 l a v zaklade 260 konikov a dal som tak chip na 320 konikov a to je ina pecka vyrovna sa mu subaru impreza a mitsubischi evo 9 a nie fabia 1,2 htp hovno to potiahne a este ze raketa super odpych tak to musi byt jedine z raketou na zadnom blatniku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 02:20, AUTOR JE KECKA
1) Spotřeba u benzínové Fábie 5 litrů! No už tím autor jasně ukázal, co je zač.

2) Kdyby si k autu nakreslil pilový diagram (výrobce či motorističní novináři ho v tuzemsku totiž vždy nějak tají) tak by viděl jaké ohromné otáčky to na pětku při 150km/h točí. Takže jízda 150km/h nemůže být pohoda, ale dávání autu dost tvrdě na zadek.

3)sám jsem v autoškole jezdil s Feliciou 50kw a bylo to dost pro nenáročné. Takže o tolik těžší Fabia s 40Kw musí být docela průser.

4) Tereza Maxová jezdila nějaký čas po Paříži Twingem, ale sama má auto podstatně jiné. Já jsem taky jel na pionýrském táboře ve Š1203, se občas stane, tak Goťákem to bude asi podobně.

Pan autor je kecka ze základky nebo typ, jehož show busines je asi o tom, že na Barandově seká trávu. Proti Škodovce nejsem zaujatý, je lepší než P206, Getz či Punto. Ale nedělejte z Fabie modlu!!!

RESUMÉ: Je to auto co mělo v době svého vzniku OK podvozek (jízdní vlastnosti), slušnou kvalitu dílenského zpracování, ucházející crash test. Ale motory (37kw, 40kw, 44kw, 47kw, 50kw, 74kw) byly a jsou pomstou fricků!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slušný je pouze: starý benziňák 2.0 a 1.9TDI-PD. (Pro důchodce dejme tomu ještě 1.4 benzin 55kw a 1.4 ropák 59kw)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 10:08, RE: Kája Good
Petr posted by:
Poprvé jsem kosti měníl asi po 10tisících s tím, že by měly vydržet víc než z prvovýroby, protože jsou prý kvalitnější.. S autem jezdí moje paní, za 4 roky 25tiskm, před měsícem se dělaly znovu. Krom toho: rozmotání svazku (ještě v záruce), výměna spínací skříňky (2týdny po záruce, ale ve škodovce byli natolik slušní, že to dali na záruku jinýho auta), výměna navíječe levého předního pásu (v záruce), výměna centrálu v l.př. dveřích (občas se auto nezamčelo, občas nešel otevřít kufr - 4500,-Kč!),...
Já měnil obě tyčky u P 307 Bk do 20 tkm (naštěstí se spoluúčasstí importéra). Takže to nebude automobilkou, ale buďto silnicema, nebo manželkama (i s tou 307 jezdí prakticky jen žena, 90% město). Proto ten dotaz. Dík. P.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 10:27, RE: Ježiš
Lukáš posted by:
Je to blázen, hoďte na něj sííííť..... ne ale vážně... pisatel recenze je patrně trošku mimo a nebo mu za tuhle reklamu musel někdo vysázet něco na dřevo. Ze stylu je vidět, že dělá v šoubyznisu, i když asi jenom toho, kdo dováží v tý Fabce panu Gottovi sváču. "blázen do aut" by nikdy takovouhle zhovadilost nevyplodil. Jediné co je jakž takž pravda: Fabka tak nějak zhruba jakž takž stačí.... ale většinou taky ne.
He he he. To psal určitě Vráťa Kulhánek.
Mám Focuse 74 kW a když zapnu klimošku, tak je to kurva cejtit. U 40 kW musí chcípnout motor !!!!!
Jinak toho Gotta ve Fábce bych chtěl vidět !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 11:27, Nezlobte se!
Pane autore recenze,
nezlobte se, prosím, nad příspěvky. Oni nám pisatelé časem "rozumově dorostou" (tedy alespoň někteří).
Většina znalých čtenářů se při čtení příspěvků nad jejich názory jen pousměje...
Jinak snažme se, prosím, hodnotit automobily objektivně. Nedívejme se jen na zkušenosti svoje, příbuzných a kamarádů. Dívejme se i za hranice ČR do různých států Evropy. Sledujme tamní zavedené ankety, prodejnost, poruchovost a pod.

Vím, že každý máme právo na svůj názor a nikdo nejsme neomylný. Zkusme to, prosím, slušně!

Vše dobré
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 11:57, RE: Nezlobte se!
pafe posted by:
Pane autore recenze,
nezlobte se, prosím, nad příspěvky. Oni nám pisatelé časem "rozumově dorostou" (tedy alespoň někteří).
Většina znalých čtenářů se při čtení příspěvků nad jejich názory jen pousměje...
Jinak snažme se, prosím, hodnotit automobily objektivně. Nedívejme se jen na zkušenosti svoje, příbuzných a kamarádů. Dívejme se i za hranice ČR do různých států Evropy. Sledujme tamní zavedené ankety, prodejnost, poruchovost a pod.

Vím, že každý máme právo na svůj názor a nikdo nejsme neomy...
Vo svete automobilou mám obrovský prehľad, sledujem aj zahraničné správy. S hore uvedenámi príspevkami plne súhlasím. Väčšiu blbosť som už dávno nečital ako bola táto skusenosť uživateľa. Čisté dristy nejakého paka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 11:59, RE: Nezlobte se!
pafe posted by:
Pane autore recenze,
nezlobte se, prosím, nad příspěvky. Oni nám pisatelé časem "rozumově dorostou" (tedy alespoň někteří).
Většina znalých čtenářů se při čtení příspěvků nad jejich názory jen pousměje...
Jinak snažme se, prosím, hodnotit automobily objektivně. Nedívejme se jen na zkušenosti svoje, příbuzných a kamarádů. Dívejme se i za hranice ČR do různých států Evropy. Sledujme tamní zavedené ankety, prodejnost, poruchovost a pod.

Vím, že každý máme právo na svůj názor a nikdo nejsme neomy...
Mimochodom ty si fakt "znalec" ale taky ako autor recenze! Bež si s ním podať ruku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 13:59, Táhni!
Martin posted by:
Mimochodom ty si fakt "znalec" ale taky ako autor recenze! Bež si s ním podať ruku.
Táhni zpět na Slovensko a neser se do českého serveru debile!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 15:11, RETáhni!
Martin posted by:
Mimochodom ty si fakt "znalec" ale taky ako autor recenze! Bež si s ním podať ruku.
Čo do mňa jebeš!! Nadomnou je niekoľko desiatok príspevkov tvojich spoluobčanou z CZ podobného charakteru. Jeb aj do nich kokote!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 17:54, Hobluj
Martin posted by:
Čo do mňa jebeš!! Nadomnou je niekoľko desiatok príspevkov tvojich spoluobčanou z CZ podobného charakteru. Jeb aj do nich kokote!
Hobluj vodsať, lebo ti bude aj Dunaj maly, ty hovne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 19:18, RE: Hobluj
anonym posted by:
Hobluj vodsať, lebo ti bude aj Dunaj maly, ty hovne
Ešte raz. Počuj, prečítaj si aj príspevky svojich kolegov z CZ, ktorí tiež kritizujú tento článok a Fábiu a nevyvršuj sa len na mne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 21:38, RE: TO JE DES ...
bestdrifter posted by:
Ted pominu, že je autor "recenze" bud blázen(ale rozhodně ne do aut),nebo je prostě na drogách, ale ty jsi taky trochu mimo. Nechci se tu zastávat fabek a ani nemám auto z české produkce (Primera), ale co se týče bezpečnosti tak ta je u Fabie na nejlepší úrovni, samozřejmě ve svý třídě a už jenom fakt, že takhle malej kompakt má víc jak tunu o něčem vypovídá. Pohodlí je čistě subjektivní věc, ale když si někdo se 130 kg pokouší obléct tento typ vozu, tak mu žádný takový auto nebude pohodlný. Pro...
Jako, autor článku je fakt trochu mimo, ale nechápu, jak někdo se 130 kg může vůbec za tim volantem dýchat... A kort v nějakym autě vhodný pro drifty. Bestdrifter, to jo, tak maximálně jednou, omylem v zimě na ledu do pangejtu...To je hukot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 22:58, Fabie
Nazdarek kluci, tak jsem konečne dorazil. Volal mi muj manažer, prej se tady mluvi o me Fabce. Vlastním model RS a jezdim s nim jenom po Praze kdyz potrebuji zajet na urad, nebo vypadat inkognito jako radovej ceskej duchodce. Kdyz tomu v zacpe slapu na krk tak to docela jede. Vlastne jsem to chtel puvodne venovat paní co mi chodí uklizet dum, at si na tom nekdy zajede nakoupit saponaty do kramu. Jenom nechapu co to tady melete o nejakym HTP nebo tak nejak. A jakypak Junior, pratele, je to od vas opravdu hezke, ale v mim veku je to opravdu kapanek vedle. Tak se mejte ja uz zas padam, snad nekdy nabudouce. predstavim vam jeste sve Cinquecento.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.07.2006 13:43, 1,2 HTP
fabii 1,2 HTP (kombi) používám na dojíždění do práce (60km denně) a jsem s ní spokojená Auto má najeto za 3 roky 80000km (který se na něm nijak nepodepsali), stále přesné řazení, spotřeba se pohybuje mezi 5-6l bez toho abych musela bránit někomu v provozu a jezdit 60kou, pokud zrovna nemám zapnutou klimatizaci , to se potom projeví jak na výkonu tak i na spotřebě. Vadí mi sedačky který jsou tvrdý (no, to je asi o zvyku, já osobně mám radši francouzskou měkkost). Není to auto na dálky a myslím že i k rodinnýmu auto má docela daleko, nehledě na cenu, ta je myslím příliš vysoká vzhledem ke konkurenci..fabii beru jen jako dopravní prostředek...když bych si chtěla jízdu autem opravdu užít pořídíla bych si MB, BMW nebo i renaulta 25, jen nevím jestli bych něco takovýho dokázala uživit..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.07.2006 17:50, RE: Nezlobte se!
pafe posted by:
Pane autore recenze,
nezlobte se, prosím, nad příspěvky. Oni nám pisatelé časem "rozumově dorostou" (tedy alespoň někteří).
Většina znalých čtenářů se při čtení příspěvků nad jejich názory jen pousměje...
Jinak snažme se, prosím, hodnotit automobily objektivně. Nedívejme se jen na zkušenosti svoje, příbuzných a kamarádů. Dívejme se i za hranice ČR do různých států Evropy. Sledujme tamní zavedené ankety, prodejnost, poruchovost a pod.

Vím, že každý máme právo na svůj názor a nikdo nejsme neomy...
For Pafe. Konečně první rozumný příspěvek, už jsem fakt myslel, že jsme národ zamindrákovaných autíčkářů. Pisatel úvodního příspěvku to sice trochu přehnal, ale laskavě si zachovejte alespoň elementární dávku slušnosti. Vaše laciné žvásty dělají z tohoto serveru pěknou bažinu. Nekažte prosím tvůrcům webu jejich práci. Pokud se chcete bez jakékoliv odpovědnosti veřejně projevovat, navštivte nějakou chatovací místnost, kterých je na netu víc, než dost a nechte zde prostor pro fundované příspěvky. Nemusíte s autorem souhlasit, ale osobními výpady a gramatickými chybami poukazujete pouze na své nízké IQ.
Jinak srovnávejte pouze srovnatelné, kdosi tady srovnává Fábii s BMW 750...to je trošku mimo, že ? Obě varianty 1.2HTP jsou skutečně nedostatečné agregáty na relativně těžký vůz. Mějme ale na paměti, že konstruktéři chtěli šetřit peněženky uživatelů, víte jak je český národ citlivý na sazbu povinného ručení. Tyto motory relativně dobře fungují do rychlosti cca 120 km/h, po překročení této hranice jim rychle dochází dech a spotřeba stoupá na úroveň Meserschmitu. Stejné je to s přibývající osádkou, při obsazení pouze řidičem to ujde, s každou další osobou citelně klesá dynamika a stoupá spotřeba. Hlučnost je samozřejmě vyšší, ale to je prostě dané konstrukcí motoru. Podvozek velice solidní, totéž platí i pro celkové zpracování. Tuhost karoserie se např. s P206 nebo Corsou nedá srovnávat, Fabia je na tom o poznání lépe. Při zapnuté klimatizaci je úbytek výkonu a nárust spotřeby zcela logický a čím slabší agregát, tím je tento jev samozřejmě markantnější. Na závěr si neodpustím ještě jednu poznámku. Napočítal jsem zde cca 30 pisatelů, kteří vykřikují, že Fábia je shit...a všichni ji údajně vlastnili. Kladu si otázku, proč si ji teda kupovali, když jsou všichni "znalci".???... naletěli jste v autosalonu nebo autobazaru, změnili jste názor v průběhu užívání auta nebo jste se nechali zblbnout Frantou v hospodě ... a nebo jste tady pouze za hrdiny a Fabku máte stále v garáži pojmenovanou podle nějakého hrdiny ze StarTreku ??? Nikdo to prosím neberte ve zlém, a všem spoustu šťastných kilometrů v čemkoliv. T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.07.2006 23:10, RE: TO JE DES ...
bestdrifter posted by:
Ted pominu, že je autor "recenze" bud blázen(ale rozhodně ne do aut),nebo je prostě na drogách, ale ty jsi taky trochu mimo. Nechci se tu zastávat fabek a ani nemám auto z české produkce (Primera), ale co se týče bezpečnosti tak ta je u Fabie na nejlepší úrovni, samozřejmě ve svý třídě a už jenom fakt, že takhle malej kompakt má víc jak tunu o něčem vypovídá. Pohodlí je čistě subjektivní věc, ale když si někdo se 130 kg pokouší obléct tento typ vozu, tak mu žádný takový auto nebude pohodlný. Pro...
JA FABII NIKDY NEVLASTNIL , JEN JSEM V NI PARKRAT MUSEL JET JAKO SPOLUCESTOVATEL. NEJSEM MIMO A ZA VSIM CO JSEM NAPSAL SI STOJIM.MIMOCHODEM JSEM NEJAKOU DOBU POUZIVAL MAXIMU A NIC MOC TO NEBYLO (MEKKE, AUTO PRI PRUDSICH PRUJEZDECH ZATACKAMA DELA PSI KUSY, ZCELA BEZTVARA KAROSERIE, 3 KVALTOVY AUTOMAT U AUTA RV97, ATD ... ) PREDPOKLADAM, ZE PRIMERA ASI STEZI BUDE LEPSI ... BMW 7xx RULES!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 10:45, RE: TO JE DES ...
PRASAK posted by:
JA FABII NIKDY NEVLASTNIL , JEN JSEM V NI PARKRAT MUSEL JET JAKO SPOLUCESTOVATEL. NEJSEM MIMO A ZA VSIM CO JSEM NAPSAL SI STOJIM.MIMOCHODEM JSEM NEJAKOU DOBU POUZIVAL MAXIMU A NIC MOC TO NEBYLO (MEKKE, AUTO PRI PRUDSICH PRUJEZDECH ZATACKAMA DELA PSI KUSY, ZCELA BEZTVARA KAROSERIE, 3 KVALTOVY AUTOMAT U AUTA RV97, ATD ... ) PREDPOKLADAM, ZE PRIMERA ASI STEZI BUDE LEPSI ... BMW 7xx RULES!!!!
V Maxime QX si nikdy nešiel. Automat má 4 -stupňový, podvozok Mult-link. Maxima sedí na ceste ako pribytá . Je to pohodlné auto a bezproblémov sa vyrovná BMW a je za oveľa nižšie ceny. V BMW pridáš prudšie plyn v zatáčke a si v šancu ani nevieš kedy. V zime ani nehovorim. Inak keď ti tak tá Primera nesedí prečítaj si článok tu na Tipcarse od pána Vaculíka. Názov článku už o niečom vypovedá a znie takto: Nissan Primera- Vzor jazdných vlastností a spoľahlivosti. Najdi si ho a prečítaj. Primera má podvozok, ktorý sa bezproblémov vyrovná podvozku BMW . V niektorých situáciach sa dokonca správa lepšie ako BMW. Je to proste tak a môžeš si tu vymýšľať somariny koľko chceš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.07.2006 12:02, fabka vs. renault
Nemam tolik zkusenosti, jako zmineny pan, ale hlavni omyl cechu je, ze povazuji fabku za velke auto, pritom klasicky hatchback je maly.. v zahranici se srovnava treba s fiestou (no.. a co je asi lepsi), zkuste si fabku cenove srovnat se starym Cliem, coz je vyvojove stejna generace (motor1.4, 100k je v renaultu dostatecny), sedana s Thalii. Kdyz si date stejnou vybavu.. tak se u fabky nedoplatite. Ja mam moduse (pred tim Ford Escort), da se posladat od 320.ooo, prepazka zdarma, odpocet..(270.oo bez) Ve standardu ABS, 4 bagu, klima, central... 4 valec :o) faba je uz baba a to draha... Kazdej dle sveho vkusu, ale s fabkou si z nas skopcaci delaji prdel :o))
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.