0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V - test spotřeby

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 15:20, piloti a letci
anonym posted by:
Kolegové motoristi, s fabií 1,2 HTP jsem jezdil občas v práci, mělo to divný zvuk - při troše dobré vůle to znělo sportovně Do města /jak píše autor super/, ale na dálnici děs běs. Koupit si v dnešní době auto: *ve kterém se budu na dálnici v kopci modlit, aby mě někdo nezpomalil a já pak musel zbytek kopce dojet 70km/h,
a*bych se bál předjíždět s tím že zrychlení za běžných podmínek /okrska, rychlost cca 80km/h/ řekněme omezené,
*tohle auto stálo víc než srovnatelný vůz na výrazně lepší te...
Ano, já se svojí dvanáctkovou fábii jezdím za 4.8litu, ano, já se svojí Octavíí 1.8 jezdim za sedum litrů... Oni by se jinak ta vajícka rozsypala a možná by z té rychlosti i klobouček uletěl....
Obdivuju autora, že na tyhle kraviny reaguje a děkuju za pěkný test.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 15:28, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
Kolegové motoristi, s fabií 1,2 HTP jsem jezdil občas v práci, mělo to divný zvuk - při troše dobré vůle to znělo sportovně Do města /jak píše autor super/, ale na dálnici děs běs. Koupit si v dnešní době auto: *ve kterém se budu na dálnici v kopci modlit, aby mě někdo nezpomalil a já pak musel zbytek kopce dojet 70km/h,
a*bych se bál předjíždět s tím že zrychlení za běžných podmínek /okrska, rychlost cca 80km/h/ řekněme omezené,
*tohle auto stálo víc než srovnatelný vůz na výrazně lepší te...
trefně napsané
Já osobně být vedoucím marketingu škodovky tak po přečetení všech diskusí a příspěvků týkyjící se fabie 1,2 HTP zvednu cenu hatlapatky social edition aspoň o 20 tisíc když tady vidím tu spokojenost a zastání majitelů těchto šicích strojů za čtvrt mega. Ne nic ve zlém ale cena odpovídá poptávce dokud si ji budou zákaznici kupovat a ještě chochtat blahem asi těžko zlevní že?
Jinak k té spotřebě souhlasím, když budete jedzdit konstatně 70 km/h dálnice město mimo město, tak se i se Š120 dostanete třeba 6,5 l/100km a to je jako to umění jezdit se slabým motorem přeju pěkný požitek z takových to jízd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 15:34,
skodu koupi jen blazen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 15:39, Punto
Pokud srovnam spotrebu teto nove babie se stejnym obemem Punta II 1.2 8V tak ta fabie opravdu zrala pomerne dost. Vyhoda punta je, ze ma dlouhe prevody, je to vyhodne na okresky a dalnice kde se to hodi, jinak 8V docela taha odspoda, v ramci moznosti objemu. Spotrebu mam dlouhodobe okolo na hranici 6 litru. Pokud jedu konstatne po okresce rovnych tachometrovych 100, tak mam spotrebu presne 5 litru. Pokud jedu 130 tak jsem na priblizne 6.5, a pokud jedu 80 kvuli hustsimu provodu tak jdu na 4.5 litru, ale niz se nedostanu. Jinak jak rikam dlouhodobe za cca 15 tis km mam cca 6 litru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 15:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
záleží co myslíš rychlou jízdou...? komu žere 1.2 HTP přes deset tak je to hovado co neumí jezdit...
rychla jizda se u me rovna 130-140 km/h po nemecke dalnici
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 16:12, nekdo zde neumi jezdit
To ze nekdo neumi jezdit anebo jezdi podle toho jak je zvykly z jineho vozu opravdu o nicem nevypovida jezdil jsem i s 12v i s 6v verzii, nove i stare fabie. Jezdim dost svizne co ale neznamena brzda-plyn. Pokud jedou ve meste pre 8litru opravdu netusim co s tim autem delaji, protoze prumer pod 6 neni problem ani prumer hodne pod 6litru a to vubec neni potreba jet pomalu. Ovsem kdyz nekdo chce neni tezke jezdit s nim i za 14litru, staci si zajet na klikatou okresku a nepoustet otacky pod 4500, ovsem pak by se panove divili jak je obzvlast 12v verze svizna (6v nema moc smysl vytacet). Problem je ze to by zjevne uz nezvladli uridit :) protoze podle toho co pisou jejich jizdny styl nebude z nejlepsich a prevodovku znaji jen z vypraveni... Nechapu proc nelze skodovku hodnotit trochu objektivne. Jen za to, ze je to skodovka nemusi to byt za kazdou cenu spatne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 16:44, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
Kolegové motoristi, s fabií 1,2 HTP jsem jezdil občas v práci, mělo to divný zvuk - při troše dobré vůle to znělo sportovně Do města /jak píše autor super/, ale na dálnici děs běs. Koupit si v dnešní době auto: *ve kterém se budu na dálnici v kopci modlit, aby mě někdo nezpomalil a já pak musel zbytek kopce dojet 70km/h,
a*bych se bál předjíždět s tím že zrychlení za běžných podmínek /okrska, rychlost cca 80km/h/ řekněme omezené,
*tohle auto stálo víc než srovnatelný vůz na výrazně lepší te...
než tohle napíšete doporučoval bych vám se v htp 51kw svézt.Vím,že to není auto na dálnici,ale pokud vás někdo v kopci zbrzdí na 70,tak se to poměrně ochotně zase rozjede.Ten motor jde solidně do otáček.Nelze srovnávat se silnějšími obsahy.Věřím,že například Punto 44kw je úspornější,ale fabie 51kw mu hravě ujede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 17:07, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
než tohle napíšete doporučoval bych vám se v htp 51kw svézt.Vím,že to není auto na dálnici,ale pokud vás někdo v kopci zbrzdí na 70,tak se to poměrně ochotně zase rozjede.Ten motor jde solidně do otáček.Nelze srovnávat se silnějšími obsahy.Věřím,že například Punto 44kw je úspornější,ale fabie 51kw mu hravě ujede.
Když si představím modelovou situaci - 4 -5 lidí v autě, k tomu nějaké to zavazadlo, zapnuté klimatizaci - jak se svižně rozjíždí do kopce - panebože to není nic proti fabii, ale kde koně nejsou, tam to ani Nm nespasí... Nepotřebuju někde jezdit 200, ale už z bezpečnostního hlediska je 100 k podle mě minimum. Prostě mi dodá klid, když vím, že když na to šlápnu, tak se to hne. Navíc nemám zapotřebí se hroutit při každém zvednutí PHM o pár haléřů. Spousta lidí to tady řeší, hrajou si s desetinami litru, jako kdyby ten hlavní smysl nebyl v tom, zdravý z toho před barákem vylézt. O požitku z jízdy nemluvě. Hezký víkend všem. P.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 17:31, RE: nestranný čtenář
Pepe posted by:
Když si představím modelovou situaci - 4 -5 lidí v autě, k tomu nějaké to zavazadlo, zapnuté klimatizaci - jak se svižně rozjíždí do kopce - panebože to není nic proti fabii, ale kde koně nejsou, tam to ani Nm nespasí... Nepotřebuju někde jezdit 200, ale už z bezpečnostního hlediska je 100 k podle mě minimum. Prostě mi dodá klid, když vím, že když na to šlápnu, tak se to hne. Navíc nemám zapotřebí se hroutit při každém zvednutí PHM o pár haléřů. Spousta lidí to tady řeší, hrajou si s desetinami ...
nenapsal jsem svižně,ale poměrně ochotně.Rozhodně nepojedu až na kopec 70.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 17:46, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
než tohle napíšete doporučoval bych vám se v htp 51kw svézt.Vím,že to není auto na dálnici,ale pokud vás někdo v kopci zbrzdí na 70,tak se to poměrně ochotně zase rozjede.Ten motor jde solidně do otáček.Nelze srovnávat se silnějšími obsahy.Věřím,že například Punto 44kw je úspornější,ale fabie 51kw mu hravě ujede.
Kdyz chcete porovnavat 51kw fabii tak musite se 16V v puntu, ktery ma 58 kw a existuje uz peknou radu let, neni to zadna novinka a uz tehdy mela 58 kw, tusim, ze vzinkla nekde okolo roku 98 a poprve se objevila snad v Bravu. Jinak srovnavat slabsi provedeni punta se silensjim provednei fabie neni moc objektivni. Ja osobne si myslim, ze oba motory v puntu ujedou obou motorum ve fabii, ten slabsi punta ujede slabsi fabii a silnejsi punto ujede silnejsi fabii, pdoel me, je to jen subjektivni, ale podle me je to tak. Jsme zvedavy, kdy skoda zacne vyrabet planovane 1.2 FSI 4 valce a potom 1.2 TFSI, to bude motor, ktery bude stat za invetsici, stejne jako ted 1.4 TFSI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 17:56, RE: nestranný čtenář
Pepe posted by:
Když si představím modelovou situaci - 4 -5 lidí v autě, k tomu nějaké to zavazadlo, zapnuté klimatizaci - jak se svižně rozjíždí do kopce - panebože to není nic proti fabii, ale kde koně nejsou, tam to ani Nm nespasí... Nepotřebuju někde jezdit 200, ale už z bezpečnostního hlediska je 100 k podle mě minimum. Prostě mi dodá klid, když vím, že když na to šlápnu, tak se to hne. Navíc nemám zapotřebí se hroutit při každém zvednutí PHM o pár haléřů. Spousta lidí to tady řeší, hrajou si s desetinami ...
reseni je jednoduche naucte se pouzivat prevodovku... to obzvlast u mloobjemovych motoru dost pomaha :)) a htp 12v se na 130 rozjede uplne v pohode i do kopce. Kdyz nekdo na normalni jezdeni potrebuje minimalne 100koni tak to je na povazeni, bud jezdi jak prase anebo potrebuje obrovskou vykonovou rezervu protoze neumi jezdit nebo predvidat. Proste nova moda nadavat na skodovku ten kdo se neprida neni in.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 18:02, RE: nestranný čtenář
mufik.martin posted by:
Kdyz chcete porovnavat 51kw fabii tak musite se 16V v puntu, ktery ma 58 kw a existuje uz peknou radu let, neni to zadna novinka a uz tehdy mela 58 kw, tusim, ze vzinkla nekde okolo roku 98 a poprve se objevila snad v Bravu. Jinak srovnavat slabsi provedeni punta se silensjim provednei fabie neni moc objektivni. Ja osobne si myslim, ze oba motory v puntu ujedou obou motorum ve fabii, ten slabsi punta ujede slabsi fabii a silnejsi punto ujede silnejsi fabii, pdoel me, je to jen subjektivni, ale p...
ja bych to tak jednoznacne nevidel fabie ma vetsi kroutak v nizsich otackach tusim, ale tohle nejsou auta na zavodeni a uz vubec ne na drag race na rovne trati... a myslim ze na okresce ma zas fabka navrch, protoze podvozek je lepsi.
ani jedno z tech aut neni vylozene spatne nebo vyrazne lepsi nez to druhe a tohle je segment kde hraje velkou roli vzhled, ten je hodne subjektivni a hlavne cena...
no a mam dojem ze 1.2 turbo bude spis trivalec 1.2 ctyrvalec by nebyl moc ctvercovy podle me
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 18:11, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
reseni je jednoduche naucte se pouzivat prevodovku... to obzvlast u mloobjemovych motoru dost pomaha :)) a htp 12v se na 130 rozjede uplne v pohode i do kopce. Kdyz nekdo na normalni jezdeni potrebuje minimalne 100koni tak to je na povazeni, bud jezdi jak prase anebo potrebuje obrovskou vykonovou rezervu protoze neumi jezdit nebo predvidat. Proste nova moda nadavat na skodovku ten kdo se neprida neni in.
Souhlasím, konečně někdo rozumný.
Když jedu s Fabii 47kW po D1, nemá problém si v žádném stoupání udržet nastavenou rychlost. Když mě zbrzdí kamion v kopci na těch řekněme 90km/h, dám za čtyři, hezky ji vytočím a 130 tam je jak na koni. A spotřeba? Ještě jsem se nikdy nedostal nad 8.5l a to ani po jízdě na dálnici 180km/h tacho. Běžně do 6l/100km. Dneska jsem třeba přijel 32km z práce za 4.7l/100km. Nikoho jsem sice nepředjel, ale mě nikdo taky, protože byl provoz jak prase.
A tak na závěr musím říct, že kdo tvrdí, že se s HTP nedá jet úsporně, není u mě zkušený řidič, ale nemehlo, co nemá k autům cit a nepřemýší při jízdě hlavou.
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 18:29, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
Souhlasím, konečně někdo rozumný.
Když jedu s Fabii 47kW po D1, nemá problém si v žádném stoupání udržet nastavenou rychlost. Když mě zbrzdí kamion v kopci na těch řekněme 90km/h, dám za čtyři, hezky ji vytočím a 130 tam je jak na koni. A spotřeba? Ještě jsem se nikdy nedostal nad 8.5l a to ani po jízdě na dálnici 180km/h tacho. Běžně do 6l/100km. Dneska jsem třeba přijel 32km z práce za 4.7l/100km. Nikoho jsem sice nepředjel, ale mě nikdo taky, protože byl provoz jak prase.
A tak na závěr mus...
Ja mam u HTP 47kW prumernou spotrebu okolo 7l. (za 15.000km) a to je 1/3 najeta v meste apo zbylych tretinach po dalnici a na okreskach. Pokud jedu sam nebo ve dvou, ma vybornou elasticitu a zrychluje az do 140km/h prekvapive vyborne (pokud neni nejaky kopec). Motor ma charakteristicky zvuk, ale pokud jsou zavrena okna je v aute ticho obzvlaste ve vysokych otackach.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 18:46, super - az na tu cestinu
Clanek dobry, ale skvosty nako "nazbyd" nebo "čímž se mi dostavuje přijatelného zrychlení" mirne kazi dojem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 18:59, TADY TO VIDíTE!
Užraná sračka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 19:21, RE: TADY TO VIDíTE!
anonym posted by:
Užraná sračka.
Tak,tak,je to líná,nenažraná pyča....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 21:42, RE: Pavel
anonym posted by:
Není to slavné. Jezdím s 1.8 o výkonu 92 kW. Město, mimo město v poměru tak 50/50 a neplížím se. Na počítači mám údaj 7.6 l/100 km. Trasu Jihlava Brno po staré silnici volnou jízdou podle předpisů, kdy jsem nejel pod 75 km/h (pochopitelně v obci 50 km/h), jsem se dostal na pěkných 4.7 l/100 km. Auto je o 200 kg těžší než zmiňovaná nákupní taška. Benzínové motory VW nemají budoucnost.
tak to teda kecas, mam Boru s tim samým motorem a spotreba nikdy nejde pod 7 litru a to to netočim, když to točim,tak je to pruvan jak prase, navic na dalnici držíš 130 tak ma auto vykon, ale otaček jak prase a to taky neni zrovna fajn chtělo lo by to 6., ekonomičtější je sousedova A3 s motorem 1.8T a to ne o malo ,ale o 0,5-0,8 litru, prověřeno chorvatskem, takže klidek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 21:58, SPOTREBA
husty!!!!!! 1,2 se spotrebou 8,5 ve meste
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 21:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a taky je to způsobeno větší váhou auta - viz. plnění bezpečnostních kritérií...
Váha není vetší - je dokonce o něco málo nižší než byla u minulé generace...
respond
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.