0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V - test spotřeby

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 22:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Test Fabie a opět mě pobavil. Zvlášť věta, že výkon motoru nedovoluje předjížděcí manévr. Nebo, že výkonu není právě nazbyt.
Měli byste se svézt někdy Favority, Feliciemi, nebo i jinými zahraničními auty v dané kategorii a se základním motorem...................................
Zrychlení pod 15s. není špatné a pružností motory HTP vynikají.
Dosažená spotřeba mě zase utvrzuje v tom, že redaktoři jezdí jak dobytek, nebo by bylo vhodné změnit testovací trasu. U každého auta co testujete, naměříte v...
Nesouhlas. V dnesni dobe jsou line vozy nebezpecene. zejmena pri predjizdeni. zrychleni z 0 na 100 neni nejdulezitejsi udaj. Daleko vyznamnejsi pruznost vozu. Kupr. 40-60. A v toňm jsou tyto maloobjemove vozy priserne.
Imho byl Favorit mene pruzny? Vykon 40-50kW a hmotnost nejvys 900kg. Kolik vazi nova Fabie?
Dnesni vozy jsou o hodne tezsi nez vozy pred 10 lety. Proto potrebuji vykonnejsi motory.
Fabie nejsou spatne vozy. Ale ne s trihrnkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 22:31, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
reseni je jednoduche naucte se pouzivat prevodovku... to obzvlast u mloobjemovych motoru dost pomaha :)) a htp 12v se na 130 rozjede uplne v pohode i do kopce. Kdyz nekdo na normalni jezdeni potrebuje minimalne 100koni tak to je na povazeni, bud jezdi jak prase anebo potrebuje obrovskou vykonovou rezervu protoze neumi jezdit nebo predvidat. Proste nova moda nadavat na skodovku ten kdo se neprida neni in.
Jo? A kolik otacek pri tom toci? Vuz s prebytkem vykonu to zvladne na petku, sestku, ale vuz s prtavym motorem musi jit na trojku, ctyrku. Vysoka spotreba, hlucnost, opotrebeni.
Kde nic neni ani smtr nebere. To plati i o vykonu motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 23:18, ...piloti...
Vidim, ze se piloti trijvalcovych fabii pekne rozjeli :)))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 23:27, Kravina
Opravdu nechapu na co jsou tyhle testy spotreby, kdyz takhle skoro nikdo normalne nejezdi. To je plejtvani casem a nevypovida to ale vubec o nicem, to si strcte nekam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 09:42, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
Jo? A kolik otacek pri tom toci? Vuz s prebytkem vykonu to zvladne na petku, sestku, ale vuz s prtavym motorem musi jit na trojku, ctyrku. Vysoka spotreba, hlucnost, opotrebeni.
Kde nic neni ani smtr nebere. To plati i o vykonu motoru.
kazdy motor ma sve optimum v kterem jede nejlip s nejmensi spotrebou a je jasne ze u vetsiny motoru se 100k je to optimum tak vysoko ze by jste prakticky nemoh dodrzovat zadne predpisy ale to nekdo kdo s mensim nez 100k motorem neumi jezdit stejne predpisy neresi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 10:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
ja jezdim za 3.5 litru s novou fabkou, pri konstantni rychlosti 40 km/h.At si na me klidne vsici troubi, ale ja chci usetrit!!!
Jestli to je pravda, tak je to blabol. Protoze to znamena , ze najezdis hodne malo kilometru, jinak by ti vytekly nervy, jet tak pomalu. No a kdyz najedes tak malo, muze ti byt jedno, jestli jezdis za 4 nebo 6 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 11:48, RE: Užranec
plešatej kavan posted by:
S tou velkou spotřebou v článku naprosto souhlasím.řekl bych dokonce,že na ten minivýkon žere jak tank.Sám vlastním Megana II kombi (05) 1.6 16V 83 kw kde mám průměrnou spotřebu 8,2 l.V práci jezdím fábií I kombi (03) 1.2 htp 47 kw kde mám průměrnou spotřebu 8.8l.Jezdím svým stylem s oběma stejně,svižnou jízdou,rychlostní limity moc neřeším.Ale věřím,že kdyby člověk s tou fábií jezdil jak trotl,tak ta spotřeba bude ucházející.
Takže asi takhle, pánové (předpokládám, že dámy se takovouto diskusí nezabývají, pokud ano, tak se omlouvám): Jezdím fabkou 1,2 47kW, mám na ní 40000 za 3 roky (nic moc, normální uživatel), jezdím denně do práce 15 tam, 15 zpět, k tomu vyložené kraťasy, semtam něco delšího, semtam dálnice, všechno na hranici limitů rychlosti. Za tu dobu průměr 6. Neloudám se, jezdím svižně, vytáčím, většinou ale využívám rozpětí krouťáku. Chce to citlivou nohu a defenzivní způsob ježdění. Zdravím všechny, kteří jezdí za 10. Je to jejich rozhodnutí, když na to mají....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 12:06, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Doopravdy motor ve Fabii s 1.2 HTP 12V je výborný. Ale pouze ve městě. Je vhodný pro příměstský a městský provoz. Na delší trasy bych volil rozhodně jinou motorizaci. Ostatně motor 1.2 HTP není jediný tříválec na trhu ... Být Fabia lehčí, menší, tak je to zajisté ideální motor.



jo jo souhlas.... Fabia neni zadna lehka baletka a i slusny trivalec bude ji bude tak tak stacit na normalni provoz... myslim ze vetsina normlanich lidi by uvitala spis nez 3 valec (s podivnym zvukem) poradny moderni 4 valec (1,4) s vykonem nekde kolem 70 KW a rozumnym kroutakem (tak aby mela nejakou vykonostni rezervu pro predjizdeni) a zaroven primerenou spotrebou spotrebou....pri prumerne spotrebe 6,5 litru. Bohuzel skoda vsadila na 3 valce a mno lidi se pak s fabii stava trapici malych kubatur
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 13:12, Zvyk
anonym posted by:
jo jo souhlas.... Fabia neni zadna lehka baletka a i slusny trivalec bude ji bude tak tak stacit na normalni provoz... myslim ze vetsina normlanich lidi by uvitala spis nez 3 valec (s podivnym zvukem) poradny moderni 4 valec (1,4) s vykonem nekde kolem 70 KW a rozumnym kroutakem (tak aby mela nejakou vykonostni rezervu pro predjizdeni) a zaroven primerenou spotrebou spotrebou....pri prumerne spotrebe 6,5 litru. Bohuzel skoda vsadila na 3 valce a mno lidi se pak s fabii stava trapici malych kubatur
Já si myslím, že je to všechno o zvyku. Kdo byl zvyklej na stodvacku pro toho je HTP raketa a naopak. Já mám Accorda doulitr a s Fábkou taky celkem často jezdím- po městě paráda, výkon dostatečnej, spotřeba 7.5 (Accord tak o 3 litry víc), ale jak s tím mám jet štreku, tak je to trápení a žere víc než Accord.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 13:24, Čeština?
Kam jsi chodil do školy ty "nazbyde"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 15:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jo jo souhlas.... Fabia neni zadna lehka baletka a i slusny trivalec bude ji bude tak tak stacit na normalni provoz... myslim ze vetsina normlanich lidi by uvitala spis nez 3 valec (s podivnym zvukem) poradny moderni 4 valec (1,4) s vykonem nekde kolem 70 KW a rozumnym kroutakem (tak aby mela nejakou vykonostni rezervu pro predjizdeni) a zaroven primerenou spotrebou spotrebou....pri prumerne spotrebe 6,5 litru. Bohuzel skoda vsadila na 3 valce a mno lidi se pak s fabii stava trapici malych kubatur
Motory stejnych objemu ruznych znacek maji podobne vykony i spotrebu. Stejne musi zvanilove dokola psat, ze ten dvoulitr je fakt o dost zivejsi (jake to prekvapeni, ze?)
Fabia je dustojne auto a pokud bude poptavka, bude se vyrabet i s danou motorizaci. Nikdo neni nucen si ty trivalce kupovat, ale lidi je zrejme chteji, protoze jsou dostacujici. Spotreba je slusna a maly objem = male poplatky vydriduchum v pojistovne. Ne kazdy si musi svoje male ego posilovat velkym motorem.
Cist jenom tyhle mnohdy stupidni diskuze, skoro bych si myslel, ze auto co nema pres 100 koni, nesmi ani vyjet z garaze, potazmo z fabriky. Klidne muzu vzit stopetku, jezdit s ni na dalnici a nikdo nemuze rict pul slova, neporusim zadny zakon.
Omluva za offtopic: Clovek s prezdivkou mufik.martin by mohl konecne prestat plnit vsechny fora svymi poznatky (nejen) o uzasnem puntu 1.2, prazdne sice jezdi za 5, ale staci prihodit tri lidi + bagl a je to lina pixla, ktera zere 8 a vic. Tvoje prispevky jsou snad v kazde existujici diskuzi o autech, zkus se zamyslet, proc si asi z tebe nekdo dela (delal) srandu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 15:06, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
reseni je jednoduche naucte se pouzivat prevodovku... to obzvlast u mloobjemovych motoru dost pomaha :)) a htp 12v se na 130 rozjede uplne v pohode i do kopce. Kdyz nekdo na normalni jezdeni potrebuje minimalne 100koni tak to je na povazeni, bud jezdi jak prase anebo potrebuje obrovskou vykonovou rezervu protoze neumi jezdit nebo predvidat. Proste nova moda nadavat na skodovku ten kdo se neprida neni in.
Omlouvám se všem příznivcům a majitelům tříválcových zázraků, tíhou vašich argumentů jste mě přesvědčili, že výkon 51 kW je ažaž, všichni jezdíte citlivě, pružně a přitom rychle (až tach. 180, že). To vše samozřejmě se spotřebou nejvýše do 5,5l/100 km. My všichni ostatní, co máme kubatury vyšší, jezdíme jak prasata, bez citu, navíc vás brzdíme při vašem letu krajinou. Až nyní jsem si uvědomil, že všechna auta nad 70k jsou předimenzovaná, protože kdyby všichni jezdili jako vy ("nikdo mě nepředjel"), tak je ani nepotřebujeme, protože vždy za obcí vytvoříme vláček a zvesela na sebe můžeme mávat. Jen se potom ještě musíme dohodnout, jestli hatch, sedan nebo kombi, aby jsme se mezi sebou nehádali, co je lepší. O výběru barvy platí to samé. Jo a zítra se jede VC Kanady - zkusíme přemluvit Bernieho, ať htp nařídí i do všech formulí, nebo ať je celé vymění za fabie - mají přece perfektní podvozek, budou držet v zatáčkách a navíc tak díky fenomenálně malé spotřebě nebudou ekoligii propagovat jen vozy jedné stáje.... Pa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 15:23, RE: nestranný čtenář
Pepe posted by:
Omlouvám se všem příznivcům a majitelům tříválcových zázraků, tíhou vašich argumentů jste mě přesvědčili, že výkon 51 kW je ažaž, všichni jezdíte citlivě, pružně a přitom rychle (až tach. 180, že). To vše samozřejmě se spotřebou nejvýše do 5,5l/100 km. My všichni ostatní, co máme kubatury vyšší, jezdíme jak prasata, bez citu, navíc vás brzdíme při vašem letu krajinou. Až nyní jsem si uvědomil, že všechna auta nad 70k jsou předimenzovaná, protože kdyby všichni jezdili jako vy ("nikdo mě nepředjel...
Hehe, urazena jesitnost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 15:34, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
Hehe, urazena jesitnost?
No alespoň jednomu s dlouhým vedením jsem udělal radost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 16:03, RE: nestranný čtenář
Pepe posted by:
No alespoň jednomu s dlouhým vedením jsem udělal radost...
Ten ironicky prispevek, ze ktereho kypi prekrucovani a vase urazena jesitnost, mel snad nejaky zvlastni skryty smysl, ktereho jsem si nevsiml?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 16:15,
Uniká mně důvod postavit auto výkonově na hraně a pak dokazovat, že to ještě jede. Cenově by nemohl slušný 1,5 litr vyjít o moc dráž a jezdil by určitě za míň a líp. Jediným důvodem je snad marketing, aby mohl utlouci zákazníka "pestrou nabídkou motorů".
Připadá mně to jako koupit si malé boty a pak říkat, že když si vezmu tenké ponožky, ostříhám nehty a nepůjdu moc daleko, že to stačí. Ale proč bych to proboha dělal?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 16:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Uniká mně důvod postavit auto výkonově na hraně a pak dokazovat, že to ještě jede. Cenově by nemohl slušný 1,5 litr vyjít o moc dráž a jezdil by určitě za míň a líp. Jediným důvodem je snad marketing, aby mohl utlouci zákazníka "pestrou nabídkou motorů".
Připadá mně to jako koupit si malé boty a pak říkat, že když si vezmu tenké ponožky, ostříhám nehty a nepůjdu moc daleko, že to stačí. Ale proč bych to proboha dělal?
Copak ti vadi? Kdo chce, muze mit motor 1.6, kdo chce htp, koupi si htp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 16:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Copak ti vadi? Kdo chce, muze mit motor 1.6, kdo chce htp, koupi si htp.
Já jsem nenapsal, že mně vadí. Jen jsem napsal, že nechápu smysl takové motorizace. Spotřeba to není. Cena je diskutabilní. Tak proč?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 17:15, RE: nestranný čtenář
Pepe posted by:
Omlouvám se všem příznivcům a majitelům tříválcových zázraků, tíhou vašich argumentů jste mě přesvědčili, že výkon 51 kW je ažaž, všichni jezdíte citlivě, pružně a přitom rychle (až tach. 180, že). To vše samozřejmě se spotřebou nejvýše do 5,5l/100 km. My všichni ostatní, co máme kubatury vyšší, jezdíme jak prasata, bez citu, navíc vás brzdíme při vašem letu krajinou. Až nyní jsem si uvědomil, že všechna auta nad 70k jsou předimenzovaná, protože kdyby všichni jezdili jako vy ("nikdo mě nepředjel...
asi jste z tech jednodussich tak vam to tedy napisi jednoduse. ten kdo umi jezdit umi jezdit i autem ktere nema 100k. a do vykonneho auta nejlip na rovince umi slapat kazdy nouma a jeste si mysli jaky je frajer kdyz jede v obci 120. anebo snad chcete tvrdit, ze male auto, ktere je primarne urceno do mesta a na okresky nikoli na dalnici nebo na okruh potrebuje 100k?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2007 17:57, RE: nestranný čtenář
anonym posted by:
asi jste z tech jednodussich tak vam to tedy napisi jednoduse. ten kdo umi jezdit umi jezdit i autem ktere nema 100k. a do vykonneho auta nejlip na rovince umi slapat kazdy nouma a jeste si mysli jaky je frajer kdyz jede v obci 120. anebo snad chcete tvrdit, ze male auto, ktere je primarne urceno do mesta a na okresky nikoli na dalnici nebo na okruh potrebuje 100k?
Vypadá to tak. Auto, které nemá alespoň 100koní by podle některých tady asi ani nemělo jezdit po silnici. Nemůže předjíždět, na dálnicích v kopci se už nerozjede a když už, trvá to dlouho a ještě by si mohl dovolit zdržovat auto za ním, které samozřejmě spěchá a místo 140, co jede teď, by už mohl jet třeba 180 a být doma o minutu dřív..........................
Kdy už si někteří uvědomí, že auta a silnice nejsou na závodění????!!!!
Většině lidem stačí dostat se v klidu z bodu A do bodu B a to levně. A na to je Fabia HTP, a nejen ta, jak dělaná.
Osobně bych ani žádný řílitr nechtěl, ani kdybych na to měl. Jen se ničí životní prostředí emisema a jinejma sračkama (olej, gumy) co auto spotřebovává. A třílitrové auto jich spotřebuje daleko víc než malé.
Osobně bych byl nadmíru spokojený třeba s Fabii 1.4 tdi. Jede rychle, svižně a za málo.
Petr
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.