0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V - test spotřeby

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 11:08, RE: Honda Civic 1.8
anonym posted by:
jojo ten test spotreby Honda Civic me hned tak napadl. Na tomhle srovnani muzou aspon vsichni skoda fanatici videt co za technologicke skvosty se v MB vyrabi, vylozene produkt marketingoveho oddeleni. To je opravdu do nebe volajici - maly auto s mizernym hlucnym slabym trivalcem versus nizsi stredni trida s vykonnym vysokootackovym ctyrvalcem 1.8 a spotreba prakticky stejna. no proste LOL
IMHO irelevantní srovnání, protože tyhle dva vozy mají jiné zákazníky a jiné určení. Nicméně, diametrální rozdíl v technické úrovni - minimálně motorů - je z toho zřejmý, a přímé porovnání srovnatelného, tedy Fabia HTP versus Honda Jazz 1.2 také pro tuzemskou značku vychází tristně. Pokud je Jazz 1.2 Cool v současné akční ceně neatraktivní a Fabia se prodává jak housky na krámě, nevím, co si o tom mám myslet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 11:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
D 80 km/h, pane, je po silnicích 1. třídy za běžného provozu (kamiony, traktory, obce ...) a s takovýmhle motorem dost často pedál na podlaze, k tomu poměrně členitý terén takže těch 5.5/100 beru jako další úlet zavilého příznivce domácí značky. Pánové, proč se pořád snažíte dokazovat, že ta vaše auta jsou něco extra ? Jako třeba Octavia TDI za "necelýtřiapůlvolesportovníjízdouvole". Jsou to běžná relativně kvalitní auta, nic víc, nic míň ! Test se mi zdá na improvizované podmínky objektivní, o...
Tak úlet 5.5l/100km při průměru 80km/h opravdu NENÍ !!!
Možná byste se měl naučit úsporně jezdit, protože takovýhle řeči, že to není možný a tak jsou mi k smíchu.
Prostě to tak je a věřte nebo ne. Teď jsem na nádrž najel 750km, tak si moji průměrnou spotřebu můžete vypočítat. 20%město, 20% dálnice, zbytek mimo obce, prům. rychl. 65km/h. Údaj z počítače.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 11:38, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak úlet 5.5l/100km při průměru 80km/h opravdu NENÍ !!!
Možná byste se měl naučit úsporně jezdit, protože takovýhle řeči, že to není možný a tak jsou mi k smíchu.
Prostě to tak je a věřte nebo ne. Teď jsem na nádrž najel 750km, tak si moji průměrnou spotřebu můžete vypočítat. 20%město, 20% dálnice, zbytek mimo obce, prům. rychl. 65km/h. Údaj z počítače.
ja jezdim za 3.5 litru s novou fabkou, pri konstantni rychlosti 40 km/h.At si na me klidne vsici troubi, ale ja chci usetrit!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak úlet 5.5l/100km při průměru 80km/h opravdu NENÍ !!!
Možná byste se měl naučit úsporně jezdit, protože takovýhle řeči, že to není možný a tak jsou mi k smíchu.
Prostě to tak je a věřte nebo ne. Teď jsem na nádrž najel 750km, tak si moji průměrnou spotřebu můžete vypočítat. 20%město, 20% dálnice, zbytek mimo obce, prům. rychl. 65km/h. Údaj z počítače.
Při průměrné rychlosti 65 km/h vám těch 6/100 věřím. Spíš bych ještě půl litru přidal, ale to taky hodně záleží i na profilu tras a šoférovi, takže OK. Při průměru 80 km/h na Vysočině je ale 5,5/100 s mixérem nesmysl. 6,5 bych vám snad i věřil, ale s vozem zatíženým víc než řidičem je reálných tak 7+. Počítám normální provoz, pracovní den, pracovní hodiny, kamiony, atd. Služební haťapkáři, kteří to nešetří, jezděj v pohodě přes 8. V sobotu v poledne by to asi vyšlo příznivěji, ale ne o moc, protože co dovede HTP v kopcích vím celkem dobře. Takže na svém původním příspěvku trvám.

Zdravím

Jarda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:19, Užranec
anonym posted by:
ja jezdim za 3.5 litru s novou fabkou, pri konstantni rychlosti 40 km/h.At si na me klidne vsici troubi, ale ja chci usetrit!!!
S tou velkou spotřebou v článku naprosto souhlasím.řekl bych dokonce,že na ten minivýkon žere jak tank.Sám vlastním Megana II kombi (05) 1.6 16V 83 kw kde mám průměrnou spotřebu 8,2 l.V práci jezdím fábií I kombi (03) 1.2 htp 47 kw kde mám průměrnou spotřebu 8.8l.Jezdím svým stylem s oběma stejně,svižnou jízdou,rychlostní limity moc neřeším.Ale věřím,že kdyby člověk s tou fábií jezdil jak trotl,tak ta spotřeba bude ucházející.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:35, RE: Užranec
plešatej kavan posted by:
S tou velkou spotřebou v článku naprosto souhlasím.řekl bych dokonce,že na ten minivýkon žere jak tank.Sám vlastním Megana II kombi (05) 1.6 16V 83 kw kde mám průměrnou spotřebu 8,2 l.V práci jezdím fábií I kombi (03) 1.2 htp 47 kw kde mám průměrnou spotřebu 8.8l.Jezdím svým stylem s oběma stejně,svižnou jízdou,rychlostní limity moc neřeším.Ale věřím,že kdyby člověk s tou fábií jezdil jak trotl,tak ta spotřeba bude ucházející.
Jak trotl asi jezdíte vy, když rychlostní limity neřešíte...................
Pak máte jak trotl i vysokou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Souhlasím s tím, co napsal kolega.
S HTP je potřeba se naučit jezdit. Pak budete odměněni výbornou spotřebou.
Když ale do auta sedne někdo třeba z dvoulitru TDI a bude po tom chtít ten samý výkon, chápu že pak jede za 10l/100km a všude rozhlašuje, jak HTP žere.
Lide v mem okoli jezdici nejbeznejsi Fabii, tedy 1.2 HTP 40 kW, jezdi prumerne za 6,5 l/100 km. Ja jezdim po stejnych cestach (ve meste zcela minimalne) se stejnou spotrebou v deset let stare 50 kW Felicii. Rozdil je jednak v tom, ze ta Fekicia je oproti 40kW Fabii sportovni auto. A druhy obrovsky rozdil nastava v momente, kdy se jede rychle, to se pak ja dostanu na spotrebu 7 litru, ale Fabia si opravdu vezme pres deset.
Mel jsem moznost HTP Fabii ridit a je to opravdu vhodne pro extremne klidneho ridice, prevazne do mesta a pokud mozno maximalne dva lidi v aute.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:55, No vida...
V testu se ukázaly dvě věci:
1) Zbytečně dupat na plyn nemá smysl, protože jediné co se změní je spotřeba a člověk žádný čas neušetří...
2) S auty s nízkým výkonem se prostě musí umět jezdit...když člověk ví jak na to, může jet úsporně a relativně rychle...když je někdo dřevo, potřebuje turbodiesel, aby mu to auto nežralo trávu okolo cesty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:57, RE: Honda Civic 1.8
anonym posted by:
IMHO irelevantní srovnání, protože tyhle dva vozy mají jiné zákazníky a jiné určení. Nicméně, diametrální rozdíl v technické úrovni - minimálně motorů - je z toho zřejmý, a přímé porovnání srovnatelného, tedy Fabia HTP versus Honda Jazz 1.2 také pro tuzemskou značku vychází tristně. Pokud je Jazz 1.2 Cool v současné akční ceně neatraktivní a Fabia se prodává jak housky na krámě, nevím, co si o tom mám myslet
doporučuji si najít na intenetu článek Honda Jazz-ženám k službám,to auto tam moc nechválí,ale jinak považuji benzínové motory honda za velmi dobré
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 12:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Lide v mem okoli jezdici nejbeznejsi Fabii, tedy 1.2 HTP 40 kW, jezdi prumerne za 6,5 l/100 km. Ja jezdim po stejnych cestach (ve meste zcela minimalne) se stejnou spotrebou v deset let stare 50 kW Felicii. Rozdil je jednak v tom, ze ta Fekicia je oproti 40kW Fabii sportovni auto. A druhy obrovsky rozdil nastava v momente, kdy se jede rychle, to se pak ja dostanu na spotrebu 7 litru, ale Fabia si opravdu vezme pres deset.
Mel jsem moznost HTP Fabii ridit a je to opravdu vhodne pro extremne klidn...
záleží co myslíš rychlou jízdou...? komu žere 1.2 HTP přes deset tak je to hovado co neumí jezdit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak, jsem sice ( taky trocha nostalgie) fanda škodovek , ale co se týká poměru cena / užitné vlastnosti , tak mi neleze do hlavy , proč ještě lidi škodovky kupujou. A věřte, že se mi to neříká s lehkým srdcem, protože nejen v autech preferuji v první řadě české výrobky. Fábie a Oktávky jsou slušné auta, ani nejhorší, ani nejlepší - takový slušný průměr ( což nemyslím hanlivě). Ale ten balík, co za v Mladé Boleslavi chtějí....... v poměru s konkurencí..... za ty peníze mám daleko více u k...
Souhlas. Např. nové Mondeo - cena kolem 600 tis., tj. po srovnání výbavy a motorizace stejná jako o třídu nižší Octavie, s menší bezpečností, komfortem atd. Když k tomu přidám oblíbenost škodovek u zlodějů, nekoupím si ji už ani náhodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak, jsem sice ( taky trocha nostalgie) fanda škodovek , ale co se týká poměru cena / užitné vlastnosti , tak mi neleze do hlavy , proč ještě lidi škodovky kupujou. A věřte, že se mi to neříká s lehkým srdcem, protože nejen v autech preferuji v první řadě české výrobky. Fábie a Oktávky jsou slušné auta, ani nejhorší, ani nejlepší - takový slušný průměr ( což nemyslím hanlivě). Ale ten balík, co za v Mladé Boleslavi chtějí....... v poměru s konkurencí..... za ty peníze mám daleko více u k...
Souhlas. Např. nové Mondeo - cena kolem 600 tis., tj. po srovnání výbavy a motorizace stejná jako o třídu nižší Octavie, s menší bezpečností, komfortem atd. Když k tomu přidám oblíbenost škodovek u zlodějů, nekoupím si ji už ani náhodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak, jsem sice ( taky trocha nostalgie) fanda škodovek , ale co se týká poměru cena / užitné vlastnosti , tak mi neleze do hlavy , proč ještě lidi škodovky kupujou. A věřte, že se mi to neříká s lehkým srdcem, protože nejen v autech preferuji v první řadě české výrobky. Fábie a Oktávky jsou slušné auta, ani nejhorší, ani nejlepší - takový slušný průměr ( což nemyslím hanlivě). Ale ten balík, co za v Mladé Boleslavi chtějí....... v poměru s konkurencí..... za ty peníze mám daleko více u k...
Souhlas. Např. nové Mondeo - cena kolem 600 tis., tj. po srovnání výbavy a motorizace stejná jako o třídu nižší Octavie, s menší bezpečností, komfortem atd. Když k tomu přidám oblíbenost škodovek u zlodějů, nekoupím si ji už ani náhodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:29, panove....
ctu tu vasi diskuzi, resp. jeji cast, nemam cas na celou.
nevim o co lepsi/horsi je 1.2HTP oproti 1.4MPI ve starsim modelu.
ale vim ze jsem jet tuhle s 1.4 trasu mikulov, brno, praha, sokolov. na dalnici sem to drzel okolo 130 (byla lehce prujezdna, zadny staveni), prahu ve ctvrtek odpoledne pres jizni spojku a barandak (popojizdeni pres celou jizni spojku), R6 na karlovy vary sem drzel rychlost okolo 110km/h (ja vim ze povoleno je 90, ale trochu sem spechal). spotrebu mi pocitac ukazal 5,4L/100km .... dotankovanim sem to neoveroval ,ale nemyslim si ze by mi PP moc lhal. takze to auto je schopny jet usporne, i kdyz se zrovna nesourate. to jen na okraj.
jeste chci upozornit ze to bylo sluzebni auto, kde se strida vic lidi, a doma jezdim s motorem 2.0, takze nejsem ridic setrilek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:50, RE: panove....
anonym posted by:
ctu tu vasi diskuzi, resp. jeji cast, nemam cas na celou.
nevim o co lepsi/horsi je 1.2HTP oproti 1.4MPI ve starsim modelu.
ale vim ze jsem jet tuhle s 1.4 trasu mikulov, brno, praha, sokolov. na dalnici sem to drzel okolo 130 (byla lehce prujezdna, zadny staveni), prahu ve ctvrtek odpoledne pres jizni spojku a barandak (popojizdeni pres celou jizni spojku), R6 na karlovy vary sem drzel rychlost okolo 110km/h (ja vim ze povoleno je 90, ale trochu sem spechal). spotrebu mi pocitac ukazal 5,4L/100...
Je mi trochu líto lidí, co vysvačí několikaletý úspory na akontaci jakéhokoli auta, pak splácejí několikaletý leasing a na provoz už jim toho asi moc nezbývá.... Nedokážu si jinak vysvětlit tu hysterii, která se točí kolem půllitru šťávy na 100 km, notabene když takový šofér najede často jen pár desítek tisíc km ročně. Chápu, že potom musí být poznání tristní v případě, že zjistíte, že auto žere a nejede. Umění je vyrobit auto, které nežere a jede. Já jdu kompromisem - auto žere, ale jede...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:51, RE: bez předmětu
anonym posted by:
záleží co myslíš rychlou jízdou...? komu žere 1.2 HTP přes deset tak je to hovado co neumí jezdit...
Naprostý souhlas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 13:53, RE: panove....
Pepe posted by:
Je mi trochu líto lidí, co vysvačí několikaletý úspory na akontaci jakéhokoli auta, pak splácejí několikaletý leasing a na provoz už jim toho asi moc nezbývá.... Nedokážu si jinak vysvětlit tu hysterii, která se točí kolem půllitru šťávy na 100 km, notabene když takový šofér najede často jen pár desítek tisíc km ročně. Chápu, že potom musí být poznání tristní v případě, že zjistíte, že auto žere a nejede. Umění je vyrobit auto, které nežere a jede. Já jdu kompromisem - auto žere, ale jede...
ja se taky radeji drzim stredni cesty kdy to jede a zere.
svym prispevkem jsem jen chtel rici, ze se da jet usporne i kdyz clovek autu trochu "slape" na krk .... nejsem nejakej honic za nejnizsi spotrebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 14:35, Pavel
Není to slavné. Jezdím s 1.8 o výkonu 92 kW. Město, mimo město v poměru tak 50/50 a neplížím se. Na počítači mám údaj 7.6 l/100 km. Trasu Jihlava Brno po staré silnici volnou jízdou podle předpisů, kdy jsem nejel pod 75 km/h (pochopitelně v obci 50 km/h), jsem se dostal na pěkných 4.7 l/100 km. Auto je o 200 kg těžší než zmiňovaná nákupní taška. Benzínové motory VW nemají budoucnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 14:40, RE: Honda Civic 1.8
anonym posted by:
doporučuji si najít na intenetu článek Honda Jazz-ženám k službám,to auto tam moc nechválí,ale jinak považuji benzínové motory honda za velmi dobré
No, ale ten článek v podstatě potvrzuje, co říkám. Shodou okolností jsem teď kupoval auto pro ženu, takže jsem seděl i jel ve spoustě těchto aut "pro baby" a mohu velice dobře srovnávat. Pokud porovnáváme Jazz a Fabii, tak je zřejmé, že Japonci při návrhu vozu používali hlavu, vůz je maximálně praktický, řekl bych etalon pro auto tohoto užití. Koukněte do statistik spolehlivosti a třeba se i podívejte´, jak si tahle auta drží cenu v bazarech v Německu (ojetina byla také varianta, ale 9000 EUR za tří-čtyřletý vůz této třídy prostě nedám). Navíc, je to jeden z posledních "japonců" téhle třídy vyráběný ještě v Japonsku. Já tedy nakonec koupil něco jiného, ale jen díky velmi, velmi přátelské ceně nedostupné běžnému zákazníkovi. Jinak byl Jazz jasnou jedničkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2007 14:53, nestranný čtenář
Kolegové motoristi, s fabií 1,2 HTP jsem jezdil občas v práci, mělo to divný zvuk - při troše dobré vůle to znělo sportovně Do města /jak píše autor super/, ale na dálnici děs běs. Koupit si v dnešní době auto: *ve kterém se budu na dálnici v kopci modlit, aby mě někdo nezpomalil a já pak musel zbytek kopce dojet 70km/h,
a*bych se bál předjíždět s tím že zrychlení za běžných podmínek /okrska, rychlost cca 80km/h/ řekněme omezené,
*tohle auto stálo víc než srovnatelný vůz na výrazně lepší technické úrovni /napr. HONDA/,
*na silnici bych ho za den videl 1000x
*kazdy vecer se bat, ze mi ho pres noc ukradnou, tak to opravdu ne.
Na druhou stranu jsem rad, ze skodovky nekdo kupuje a pomaha tim nasi ekonomoce. Já bych si koupil leda tak novou octavii 2 v dieslu /kadla kadla bych za cenu nizke spotreby pretrpel/ za max 520 000 Kc - coz je realne a prijde mi to jako celkem vyhodny
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.