Tuesday 11.03.2008 10:45,
rada
Já bych na rozdíl od všech, kteří tak doporučují Fábii, volil asi jinak. P206 je auto, které je v Německu cizí, auta která tam budou budou s výbavou o které se Fábii ani nezdálo a jako ojeté budou mít v Německu cenu někde velmi dole.
Zkušenosti 100 000 km bych hodnotil jako nulové, protože dnešní auta jsou dělána na nájezd 300 000 a víc, navíc jestli kolega zvažuje nákup ojetého auta musí počítat s tím, že auto už nějakých 40 000 - 80 000 bude mít za sebou a zajímá ho tím pádem asi spíše hranice 150 000km. Motor 1.4 HDi je to, co Volkswagen teprve představí letos na autosalonu jako novinku. Na autě je u mne důležitý motor a ten má P 206 rozhodně lepší. Jinak s těmi jízdními vlastnostmi bych také polemizoval, že je něco tvrdé jako žebřiňák neznamená automaticky, že je to dobré. S P206 se dá ujet dlouhá trasa bez únavy. Po hrbolech se sním automaticky jede rychleji, protože je víc tlumí, ve Fábii každý při tom hromobití hned zpomalí. Jistota a nejistota citovaná z různých testů je věc subjektivní, když se s P206 člověk naučí jezdit a využívat naopak předností může být velmi rychlý.
A poslední argument - vím, že krade se všechno, ale rozhodně dřív ukradne někdo Fábii než P206 nebo nějakého Korejce či Japonce. A onen Japonec nebo Korejec by možná nebyla také špatná volba. Rozhodně bych se vyhl nákupu ojetého auta v bazaru v Česku, když tak bych šel raději k prodejcům vozů nebo do Německa, ale tady riskuje člověk při nákupu vozu s 22 000 km na tachometru, že auto má ve skutečnosti za sebou 122 000 nebo v horším případě 222 000. Z toho také potom vyplývá špatná pověst některách značek u nás a představa o super Škodě.
respond