0
back
 

diskuze k tématu: Firemní Škoda Fabia 1,4 TDI a prvních 40 tis. km.

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 11:13, RE: Fakta
Radek posted by:
Tak a teď nějaká fakta. Brzdové destičky na volvo v50 120kW stojí 1900Kč a na fábii 1. generace 1,4TDI 1300-1500Kč (stejný výrobce). 2. generace se mi nepodařilo zjistit. Nechť každý posoudí o kolik je Volvo dražší nebo Škoda levnejší. Škodovkáři trochu zapomínají, že už není doba favoritů.
Trochu ty fakta rozsirim...beru z autokelly
Volvo V50 120kW 1891Kč
Volvo V70 120kW 3508 Kč. hold hmotnost vozu musí mít adekvátní brzdy
Fabia I TDI51kW 1360Kč
Fabia II TDi 51kW bohuzel stejny vyrobce jak predchozi tri neni, ale maji FERODO za 966Kč nebo 1367 s indikaci opotřebení. ostatní desky cenou shodné s Fabia I.
Rozdíl v ceně 1891/1367 je cca 430Kč... vychází mi dobře, cca 38 procent?
Myslím, že podobný rozdíl najdu i pro cizí vozidla malá Fiesta, Corsa, Polo...rozhodně to nemusí být jen Fabia.
Hold za komfort, pohodlí a bezpečnost se u větších aut trochu platí. Kéž by tomu tak nebylo, všichni bychom pak jezdili jen v korábech a malé vozy by vymizely...
Tím velké vozy neodsuzuji. zrovna V70 se mi líbí velmi, ale vzhledem k tomu, že se dost pohybuji po městě, tak takový koráb nepovažuji za vhodný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 11:37, RE: Fabia
Michal 22 posted by:
Vidím, že ani povinná registrace nezabránila přístupu primitivům...

Nějaká fakta by nebyla? Aha, já jsem zapomněl, to hlupáci ke svým zbytečným výstupům nemívají...
To máš blbý...:o)
Fakta? Že ať je koncern VW už jakýkoli, řzení a řízení má po elitní svaté trojici z Německa nejlepší. Být majitelem BMW tak bych si to dovolil tvrdit, ale takle to vypadá, že 20 let staré tipo je snad lepší :)))
Já teda mám zušenost jenom s Cromou a Temprou, obojí katastrofa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 11:42, RE: Mám stejný názor
Valnoha posted by:
T.J. chtěl jen zřejmě poukázat na to že za obdobný peníz se dá vozit jinak než v tříhrnkovém kostitřasu. Což je pravda a tímto se ho zastávám.
Na druhou stranu málokdo má možnost si služební auto vybírat a tudíž je trh překrmen těito firemními holoverzemi.
Jednak je pravda, že služební auto si nikdo nevybírá (většinou) a za další, pokud bych dostal služebáka třeba Volvo S60, tak bych asi byl trochu jinde))) Na druhou stranu je prvada, že firmy většinou kupují svým obchoďákům holátka s nejslabším motorem a ti potom ždímají tyto motory na max, takže ve výsledku jezdí dráž, než třeba s motorem 1,6 nebo 1,8. Je pravda, že někdy může být i provoz kvalitního a spolhlivého většího auta levnější, než malinkého koncernového. Je mi jedno, co si kdo myslíte, ale na vlatní kůži jsem to zažil. Třeba Toyota Avensis D4-D versus Octávia. Takže pán s Volvem má taky kousek pravdy. Jen to asi blbě podal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 12:05, RE: Fabia
dpwagen posted by:
To máš blbý...:o)
Fakta? Že ať je koncern VW už jakýkoli, řzení a řízení má po elitní svaté trojici z Německa nejlepší. Být majitelem BMW tak bych si to dovolil tvrdit, ale takle to vypadá, že 20 let staré tipo je snad lepší :)))
Já teda mám zušenost jenom s Cromou a Temprou, obojí katastrofa.
Ale já nesrovnávám Fabii s Tipem!!! Fiata mám proto, že je mimořádně zachovalý, neshnilý a jede pěkně. V podstatě mi ve všem vyhovuje, až doslouží, poohlédnu se po Multiple. K tomu střídám (v práci) více aut a ani s ním nenajezdím nejvíc kilometrů.
Ad řízení - tam je prostě poctivý hydraulický posilovač Fiatu lepší.
Ad řazení - ve Fabii bude možná parádní, ale já to neocenil a uvedl jsem proč. My, co jsme se něco najezdili se starou dvanácettrojkou, máme asi jiné pocitové vnímání))
Já jsem v žádném případě nechtěl hanit Fabii, mne prostě nesedla a napsal jsem proč. Navíc by mi ani nevyhovovala jako rodinný vůz, to jsem také uvedl. Tím ale v žádném případě netvrdím, že je to špatné auto. Komu vyhovuje, ať si ji klidně užívá a já mu to přeji...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 12:30, RE: Fakta
Alkantpan posted by:
Trochu ty fakta rozsirim...beru z autokelly
Volvo V50 120kW 1891Kč
Volvo V70 120kW 3508 Kč. hold hmotnost vozu musí mít adekvátní brzdy
Fabia I TDI51kW 1360Kč
Fabia II TDi 51kW bohuzel stejny vyrobce jak predchozi tri neni, ale maji FERODO za 966Kč nebo 1367 s indikaci opotřebení. ostatní desky cenou shodné s Fabia I.
Rozdíl v ceně 1891/1367 je cca 430Kč... vychází mi dobře, cca 38 procent?
Myslím, že podobný rozdíl najdu i pro cizí vozidla malá Fiesta, Corsa, Polo...rozhodně to nemusí být jen F...
Aha tak to jsem si nevšiml, že je řeč o V70. Ty ceny na autokelly jsou pokud se správně dívám pro krátkou fábii II, nikoli pro combi, ale budiž. Srovnával jsem stejné výrobce. Kdybychom pominuli výrobce, potom máme obložení na V70 i za 1150Kč. Nikomu nic nenutím, jak jsem psal ať každý posoudí, zda je Volvo drahé nebo Škoda levná. Podle mne rozdíl 500-1000Kč není tak strašný, když vezmu v úvahu že se jedná o investici na několik let (pro průměrného řidiče). Pokud započítám další aspekty jako pohodlí, výkon, aktivní či pasivní bezpečnost, tak potom mi ten rozdíl za to stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 14:10, RE: Fakta
Radek posted by:
Aha tak to jsem si nevšiml, že je řeč o V70. Ty ceny na autokelly jsou pokud se správně dívám pro krátkou fábii II, nikoli pro combi, ale budiž. Srovnával jsem stejné výrobce. Kdybychom pominuli výrobce, potom máme obložení na V70 i za 1150Kč. Nikomu nic nenutím, jak jsem psal ať každý posoudí, zda je Volvo drahé nebo Škoda levná. Podle mne rozdíl 500-1000Kč není tak strašný, když vezmu v úvahu že se jedná o investici na několik let (pro průměrného řidiče). Pokud započítám další aspekty jako poh...
Fabia i Fabia Combi stejne motorizace pouziva stejne brzdove oblozeni. Nejlevnejsi je ani ne za petistovku.
Ale jinak mate pravdu, pokud rozdil v cene 500-1000Kč na součástce za 1500Kč neni velky finanční rozdíl, pak souhlasím, ze 90 procent vsech provozovanych aut ma stejne provozni naklady a lisí se pouze v porizovaci cene.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 14:33, RE: Fabia
dpwagen posted by:
To máš blbý...:o)
Fakta? Že ať je koncern VW už jakýkoli, řzení a řízení má po elitní svaté trojici z Německa nejlepší. Být majitelem BMW tak bych si to dovolil tvrdit, ale takle to vypadá, že 20 let staré tipo je snad lepší :)))
Já teda mám zušenost jenom s Cromou a Temprou, obojí katastrofa.
Osobně mi nepřijde řazení např. passatu, nebo octavie nijak vyjímečné)) Spousta japonských aut má minimálně stejné, ne-li lepší. Například avensis je radost řídit. Nikomu to necpu, ale na takovou zaslepenost musím reagovat. Bohužel jsou to většinou majitelé německých vozů, co si myslí, že ostatní automobilky teprv slzly za stromů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 19:50, RE: Fabia
dpwagen posted by:
To máš blbý...:o)
Fakta? Že ať je koncern VW už jakýkoli, řzení a řízení má po elitní svaté trojici z Německa nejlepší. Být majitelem BMW tak bych si to dovolil tvrdit, ale takle to vypadá, že 20 let staré tipo je snad lepší :)))
Já teda mám zušenost jenom s Cromou a Temprou, obojí katastrofa.
Hahaha. Tak to jsme zase slyšeli blud ). To, že mají koncernové vpzy po německé svaté trojici (předpokládám, že myslíte Mercedes, BMW a Porsche) čtvrté nejlepší řízení a řazení si možná myslí jen váš mozek. Je vidět, kolik jste topho v životě řídil, když můžete napsat takový nesmyl. I malé dítě co zná trochu auta ví, že zrovna Mercedesy kvalitou mechanických převodovek nevynikají a to samé řízením. Netčené, málo reaktivní a mnohdy přeposilované. Takové je řízení i mnohých AMG. Nová BMW už taky nejsou co ta starší a Audi je zase pro změnu napružené, jak tětiva luku (má moc velké množství měkkých silentbloků - ramena, motor, nápravnice). Každý normální věci znalý člověk si dnes tyto koráby koupí s automatem, neboť je jasně lepší volbou. Svezte se někdy třeba s Mazdou MX5, jakoukoliv hondou, Alfou Romeo, nebo Fordem a uvidíte, že VW nemusí být vždy první liga ani v řízení, ani v řazení (Jediné VW s opravdu dobrým řízením je dnes Scirocco). To ostatní je průměr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.02.2009 21:09, Jenom chci upozornit..
Jen chci upozornit, že pokud si nějaký (dle názoru většiny) tupec nekoupí nové Volvo,Mazdu,Hondu..... tak nebude časem na trhu ta ojetá :o)) Takže odsuzovat někoho za to co si koupí je malicherné. To nemění fakt. že rok starý např. Scout je levnější o 250 litrů než ten na salónu.A nestydím se přiznat,že na to nemám a nikdy si nové auto nekoupím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.02.2009 10:49, RE: Fakta
Alkantpan posted by:
Fabia i Fabia Combi stejne motorizace pouziva stejne brzdove oblozeni. Nejlevnejsi je ani ne za petistovku.
Ale jinak mate pravdu, pokud rozdil v cene 500-1000Kč na součástce za 1500Kč neni velky finanční rozdíl, pak souhlasím, ze 90 procent vsech provozovanych aut ma stejne provozni naklady a lisí se pouze v porizovaci cene.
Já jsem někde psal, že ta auta mají stejné provozní náklady? Tak to jsem se opět přehlídl. Rozdíl 600Kč u nejlevnějších dílů obložení, které průměrný řidič kupuje jednou za několik let mi opravdu nepřijde tak propastný, jako rozdíl ve výkonu nějakých 70kW v rozvoru nějakých 200mm atd atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.02.2009 11:38, RE: Fabia
koos posted by:
Hahaha. Tak to jsme zase slyšeli blud ). To, že mají koncernové vpzy po německé svaté trojici (předpokládám, že myslíte Mercedes, BMW a Porsche) čtvrté nejlepší řízení a řazení si možná myslí jen váš mozek. Je vidět, kolik jste topho v životě řídil, když můžete napsat takový nesmyl. I malé dítě co zná trochu auta ví, že zrovna Mercedesy kvalitou mechanických převodovek nevynikají a to samé řízením. Netčené, málo reaktivní a mnohdy přeposilované. Takové je řízení i mnohých AMG. Nová BMW už tak...
Konečně někdo, kdo řídil i jiná auta a nenosí německé růlžové brýle))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.01.2010 18:54, fabia combi 1,4tdi 55kw r.v.2005
mám na tomhle voze najeto 102000km a zatím bez investic jen 2xžárovka, dělám jen pravidelný servis olej filtry jinak náprava a vše ostatní je v naprostem pořádku. Spotřeba se většinou pohybuje v pruměru na 4,6 l/100 přes 5 sem se ještě nedostal ato jezdím docela svižně. Motor je hlučný jen když nemá správné otáčky nejlépe držet tak od 2000 nahoru to je na 5ku asi 90 km/h to začíná nejlepší tah takže ani na dálnici není žádná brzda. Zatim spokojenost špatné skušenosti mám jen s Renault kangoo 1,9d pořád nějaká porucha a to i na motoru.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.