0
back
 

diskuze k tématu: Dámské vozítko do 120 tisíc Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:39, RE: Tajemství
Kylie posted by:
Prozradím vám tajemství, které prozradit jsem zde způsobila pouze já (holčička). Holčičky, ženy, manželky se za volantem "chovají", tak jak je jejich "starej" naučil.
Jsem výjimka potvrzující pravidlo (mne to naučil tatínek ,-)
ach ty překlepy "způsobilÁÁÁ", dlouhé "á" - ale jinak to "sedí" - tak to prostě (většinou) je ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:43, RE: Kylie
Kylie posted by:
Ach vy znáte "Frauenparkplätze"? Ano, přiznávám že na nich také raději parkuji (ne že bych "mužský" parkplatz "netrefila", ale ten "prostor" mi vyhovuje. Nicméně i ony "normální" parkovací místa jsou snad větší (širší), než některá v česku (do Národního divadla s brumlou nejezdím - nevejdeme se - a to víceméně NENí vtip!). Ostatně "u rybiček" (nákupní galerie Nové Butovice) museli po čase vjezd výjezd předělat, neb Audi A8 se ve výjezdu "zasekla" (nevešla se - doslova). Chápu, že se každým cent...
No jo, sice jsem byl několikrát na jiných kontinentech, ale Frauenparkplaetze jsem v BRD nemohl přehlídnout. A musím říci, že se mi to celkem líbí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:43, RE: vyber Corsa, Fabia, Yaris
mikes posted by:
Doporucuju Opla Corsu C s 1.2 (klidne i s automatizovanou prevodovkou Easytronic), Fabii 1.2 47kW nebo nejakou 1.4, prip. Toyota Yaris 1.0 nebo 1.3 (u ni zalezi na osobni preferenci - me u nej silne vadi displej umisteny uprostred palubni desky, to musel vymyslet nejaky idiot, jinak to neni spatne auto).
Také jsem z toho "centrálního uspořádání" trošičku "out" byla, ale zvyknout se dá.
Jinak malé motory Toyota umí, snad i zarytí "koncernisté" mi v tomto případě za pravdu dají, že ať 1.0 nebo 1.3 varianty v Polo a fabiích výrazně převyšují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:46, RE: jsem první
klobrch posted by:
S těmi náklady to nebude až tak hrozný. Servis Škoda a BMW je cenově skoro na podobné úrovni. Do BMW člověk investuje jen při pravidelných servisních prohlídkách, do Fabií co chvilka a navíc ,když ty dva vozy postavíte vedle sebe, tak je to jak v pohádce kráska a zvíře (nechávám na Vaší fantazii, které auto je kráska a které ten netvor). Škodovky fakt nemusím, jsou to sice praktický auta, ale předražený (viz O II) a hodně, ale hodně, fádní a nudný.
Včera jsem byl v bmw na nákupech nějakých blbostí na X5 2007 a po slevě jsou ceny takové, spodní kryt motoru 1050kč, velký znak na zadní dveře 550kč, lišta od předního okna až dozadu pod 1000kč, zadní repro se muselo koupit i s plastem kolem dokola za 1200kč, bmv prostě není tak drahé jak si lidé myslí, škoda je fakt dražší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:51, RE: článek
NN_N posted by:
Dovolím si reagovat s vlastní zkušeností - kupoval jsem auto pro manželku, měla podobné požadavky, navrhl jsem jí 3. dv. auta, což ROZHODNĚ (a později jsem zjistil, že velice rozumně) odmítla z následujících důvodů: jezdí z 90% po městě, to znamená mj. parkování u nákupních center včetně podzemních garáží. Tam jsou parkovací místa dost úzká a dveře u 3.dv auta by někdy ani pořádně neotevřela. Další argument: když veze malé věci - sportovní tašku, menší nákup atd., nechce se jí vždycky chodit do ...
Díky za příspěvek NN-N, přesně takhle jsem to myslel,ale jsem dnes unavenej na vysvětlování.
Pravda totiž je,že než lozit do kufru tak jen otevřu zadní dveře a dám tam tašky s nákupem nebo věci z tréninku.Dělá to tak spousta lidí ani si to neuvědomuje...neodmítám dále diskutovat,jen jdu spát :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:20, Citroen C1
Snad bych radši koupil žlutou C1 VVT-i 1,0 a těch chybějících 80 tisíc doplatil na leasingu. Ušetřil bych si možná nemalý starosti.
Kamarád dělá šéftechnika v jednom Citroenu a žasne nad bezproblémovostí tohoto vozítka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:29, RE: vyber Corsa, Fabia, Yaris
Kylie posted by:
Také jsem z toho "centrálního uspořádání" trošičku "out" byla, ale zvyknout se dá.
Jinak malé motory Toyota umí, snad i zarytí "koncernisté" mi v tomto případě za pravdu dají, že ať 1.0 nebo 1.3 varianty v Polo a fabiích výrazně převyšují.
Ač nekoncernista, poněvadž netuším co to je, bych rád podotknul, že 1.0 litru se do pola ani fabie nedodava, a pokud jdeme o necele deci vys u fabie proti yarisu 1.3, nabizi se 1.4 64kW (pri 5000 ot. namisto 6000 u Toyoty), a vzhledem k tomu ze je fabie vetsi auto, ma to logicky dusledek i v dynamice. Takze se taky zadny zazrak nekona, slusny motor, nic vic. A pokud nekdo jel v necem podobnem japonskem tocivem, vi, ze ty kone na papiru vypadaji hezky, v praxi uz to takova parada neni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:31, Po týdnu
Docela by mě zajímalo, jestli dotyčná sleduje, jakým způsobem se odpovědi na její dotaz za týden vyvinuly a jestli si už udělala nějakou rámcovou představu. Nezazněla tady důležitá věc. Jak to má tazatelka s dostupností a cenami v servisech. To hraje velkou roli a to možná rozhodne o budoucnosti plechového společníka spíše, než mnoho dobře míněních rad pod článkem. Co si budem povídat, na ojetině se dají prodělat gatě, když majitel neví která bije a nezná nikoho, kdo mu rozumně poradí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:44, RE: jsem první
Mazel posted by:
Ráďo, tak teď si mě dostal .... myslím v dobrém To jsi ji mučil?
KYLIE: však já netvrdím, že báwo jednička je konkurent Fabie II jako tak. Jenže výchozí podmínky byly: 1) 300tis kč+ 2) málo žrát (=míň než současný, nejde o prachy ale ekologii-čéče) 3) ne široký ať se dobře trefuje do garáže. To je vše, zbytek byl na mém úsudku ...No a samozřejmě vliv má to, že dotyčnou osobu odmalička znám. Takže vím že ženská, tj musí se jí to líbit. Nesmí to být staré hranaté (Logan). Auto je hlavně na kratší trasy, na druhou stranu je celkem jezdec, takže nákupní taška (Panda) to být nemůže. Je dokorka takže nějakou tu kačku má potrpí si na slušné věci. Můj oblíbenec Focus II atd už jsou moc velcí a hlavně širocí Tak jsem začal taky Fabiema II, Grande Puntem, novou Ibizou, Fiestou, Yarisem, Jazz, P207 atd a pořád to nebylo ono, že to chce auto udělané prostě jinak . Pak jsem přešel k Audi A2, Mercedes A což ani jedno nebylo moc ono. No a pak jsem si vzpoměl, že jednoho (šéf)redaktora motoristického plátku co ho nadchlo bmw 1, které si pro sebe ihned koupil, a udělal husarský kousek, že on byl první bmw 1 v kat N1 v ČR. Tak jsem na to koukl a zjistil, že ojeté už to není tak drahé, jak jsem si původně myslel. ...Tak jsem hned naklusal, že mám geniální nápad. Sice na první pohled uchopený trochu za jiný konec, na druhou stranu perfektně splňující zadání. Že jí ho nebudu nutit, jen chci ať se s tím zajde projet. Stalo se to co jsem předpokládal, odpověď zněla, to bude ono, to je mimořádně perfektní, samotnou by mě nenapadlo. O víkendu jsme si spolu prohlídli net, pondělí nad ránem já sám vlakem + busem směr Regensburg a v večer bylo vymalováno. Modré 116i všecky dveře. Jízdní vlastnosti nadpozemské, ergonomie špičková, ona má pocit velkého auta ale do garáže projede, je to moderní s image, před kolegy doktory ostudu neudělá a finančně to kupodivu celé žádná katastrofa není, právě naopak. Sice chápu ano ojetina vs nové+jareswageny, ale pohoda. Sám preferuju "tanky" (mercedes w140, Patrol y61 wagon) nicméně musím rád uznat, že to bmw 1 je dost dobré a samotného mě náhodou chytlo. Už se těším až jí s tím pojedu na přihlášení, nebo někdy umýt a tak.

MAZEL: nikoho jsem nemučil , ženské musí auto pasovat. Značku nebo čísla na papíru zas tak neprožívá. Kdybych trval na XY, tak věřím žeby bylo XY, jí je to celkem jedno co to bude. Jen to pro ní musí být vhodné + musí jí to nadchnout.

TOMI: ty já myslím, že investice u tak mladého auta tak hrozné nebudou. Každý nekupuje nastrojený vrak. Navíc v daném případě paní socka není. (že auto je soubor výdajů ví každý dobře neboj). Kdyby chtěla tak má auto o 2 kategorie dražší, problém by to nebyl, jen se jí to jako samotné ženské na ježdění do práce neoplatí a nemá auto na jako prioritu (na rozdíl ode mě třeba) Raději si zajede zas přes celé Vánoce na Srí Lanku nebo zajde na do drahé restauračky atd. A zimní gumy byly už k autu, i kdyby ne tak si snad dokoupí ne, tvé starosti bych fakt chtěl mít . BMW je úplně normální, náhodou dobrá značka. Že je u nás degradována kšiltovkama s vylítanou trojkou je něco zcela jiného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:45, RE: Citroen C1
Kyle posted by:
Snad bych radši koupil žlutou C1 VVT-i 1,0 a těch chybějících 80 tisíc doplatil na leasingu. Ušetřil bych si možná nemalý starosti.
Kamarád dělá šéftechnika v jednom Citroenu a žasne nad bezproblémovostí tohoto vozítka.
Já myslím, že to až "tak" nečekané není. Ono jde vlastně o letitou konstrukci v japonsku dlouhé roky "upgradovanou" "vylepšovanou" "vychytávanou", jezdící v milionech kusů pod názvem ... a zde jen s nepatrnými "změnami" pod logem tří jiných automobilek prodávanou. Motor 1.0 je oprávněně opakovaně hodnocen jako to nej- co v kategorii maloobjemových motorů existuje (a 1.4 HDi je pro tuto verzi bohužel výrazně omezen převodovkou = snížený výkon i točivý moment, ale na "pohodovosti" a konstrukční "předimenzovanosti" mu to neubralo). Celé autíčko je na jednu stranu konstrukčně "jednoduché" - o to však "spolehlivější". NEmyslím si, že jeho veleúspěšné prodeje v západní evropě a kladné renomé jsou "náhoda". Jak jsem již výše napsala, je až s podivem jak diametrálně "odlišný" pohled na tyto vozy má (neurazte se, ale opravdu jednoznačně chudší, méně sofistikovaný až "nezkušený") trh v české republice.
Snad pro někoho "kupodivu", ale tahle malá vozítka jezdí "jako drak". Přítele jež na dlouhé trasy Peugeot 407, ale po praze jen P 107 používá jsem zde již zmiňovala (zvládne "nalétat" ročně snad 60.000 km). TAK to "funguje" i všude jinde v evropě (ne tak v česku).
V minulé diskuzi na toto téma jsem koupi NOVÉ (to JE nesporná výhoda) C1 (či Aygo .. - to je už spíše o "sympatiích", ale C1 je myslím momentálně v česku nejlevnější - někde jsem viděla reklamu za 149.000 - pravda na leasing) zmínila a opravdu myslím, že pokud vozem spokojeně může jezdit (navíc je vůz konstruován a "pojat" jako "nízkonákladový" - co se budoucího provozu/prohlídek týče) mnichovanka, římanka či pařížanka, nechápu proč by s ním pražanka Michaela neměla být spokojena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:55, RE: For "Ráďa"
mikes posted by:
Zastankyni BMW 120 bych doporucil aby si sedla do Superbu, to je auto na cenove urovni BMW 1 (ale jestli vite o tom kde se nabizeji nove BMW 1 za nejakych 400tis.+, klidne se pochlubte, jsem zvedav, do te doby nemichejte porad dokola hrusky a jablka).
V novém Superb jsem nejela (ale považuji ho už za "normální" vůz - narozdíl od předchůdce), ale 400 tisíc věru NEstojí - nebo již ano?
Tím jsem chtěla říci, že "poslání" "cílový zákazník" superb je HODNĚ odlišný od toho komu jedničkové bmw vyhovuje (já vřele doporučuji cupku bmw 123 d). Že je bmw dražší než "levná odnož" koncernu "lidové auto" - je V POŘÁDKU (tedy dle mne).
Líbí-li se vám nový letošní superb - volila bych jinak, ale NEmám problém, píšete-li o starém - to NE! Jde o prastarý "klon" vozu passat upravený pro tehdy ještě nenáročný čínský trh a posléze pro méně náročný východoevropský trh zaměřený. Nakonec se neprodával nějak špatně, ale jeho vnímání zde je ZCELA nepřiměřené realitě (doporučuji přečíst např. srovnávací test s tehdejší C5 ,-) - to si NEdělám legraci! Bez váhání bych (starý) superb označila (vzhledem k ostatním "konkurentům") za kvalitativně nejhorší model škoda! M.j. nutnost už v nějakých 160 km/h neustále "dorovnávat" volantem směr považuji u vozu za milion korun za zcela NEpřijatelné.
Ona dáma s bmw 116 původně plánovala fabia HTP (NEmyslím že superb by byl to "ono" po čem touží ,-)
PS: Takže NOVÝ superb - "nešílím", ale proč ne; STARÝ superb - absolutně NE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:57, RE: článek
Tomi posted by:
Díky za příspěvek NN-N, přesně takhle jsem to myslel,ale jsem dnes unavenej na vysvětlování.
Pravda totiž je,že než lozit do kufru tak jen otevřu zadní dveře a dám tam tašky s nákupem nebo věci z tréninku.Dělá to tak spousta lidí ani si to neuvědomuje...neodmítám dále diskutovat,jen jdu spát :)
"Jeden by si pomyslel" .., že ti "západoevropané" jsou až "zaostalí" ,-)
PS: Tím "jeden" myslím "člověk" ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:08, Já to "chápu" ,-)
Ráďa posted by:
KYLIE: však já netvrdím, že báwo jednička je konkurent Fabie II jako tak. Jenže výchozí podmínky byly: 1) 300tis kč+ 2) málo žrát (=míň než současný, nejde o prachy ale ekologii-čéče) 3) ne široký ať se dobře trefuje do garáže. To je vše, zbytek byl na mém úsudku ...No a samozřejmě vliv má to, že dotyčnou osobu odmalička znám. Takže vím že ženská, tj musí se jí to líbit. Nesmí to být staré hranaté (Logan). Auto je hlavně na kratší trasy, na druhou stranu je celkem jezdec, takže nákup...
1) Ano, ženě musí auto "padnout", já si (i v případě že "cizímu" radím) "předvyberu" dle požadavků a potřeb a provozu konkrétního člověka a pak si těch pár "předvybraných" jdu (jdeme) "osahat" "ozkoušet" ...
2) Obzvláště v případě, že dotyčná nemá finanční "trable" je volba malého bmw až "výtečná"! Ono si to tu lidé neuvědomují, ale jen pár km vedle na severo západo jih je bmw 1 cenově jen taková lepší a ne až tak dražší verze třeba octavia (a narozdíl od malého prodejně nijak "zajímavého" česka je toto bmw versus škoda vnímáno PRÁVĚ obráceně)
Milý Ráďo (jsem "potěšena" že Regensburg místo Řřřřřezno používáte .-)! Dle mého názoru jste absolutně SUPER vybral! Sama jsem o bmw 1 uvažovala a třeba právě teď, kdy víceméně NEjezdím si ho klidně koupila (tím nechci říci, že se na delší cesty nehodí!), ale na ty své občasné (občas časté) "dálkotrasy" jsem jinak volila. Prostě malé bmw se mi líbí (ne/jen/ vzhledově ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:13, RE: For "Ráďa"
Kylie posted by:
V novém Superb jsem nejela (ale považuji ho už za "normální" vůz - narozdíl od předchůdce), ale 400 tisíc věru NEstojí - nebo již ano?
Tím jsem chtěla říci, že "poslání" "cílový zákazník" superb je HODNĚ odlišný od toho komu jedničkové bmw vyhovuje (já vřele doporučuji cupku bmw 123 d). Že je bmw dražší než "levná odnož" koncernu "lidové auto" - je V POŘÁDKU (tedy dle mne).
Líbí-li se vám nový letošní superb - volila bych jinak, ale NEmám problém, píšete-li o starém - to NE! Jde o prastarý "klo...
Hele marně si lámu hlavu, kde se vzalo slovo cupka. To bude asi z němčiny. Jaký je přesný význam tohoto slova?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:13, RE: Tajemství
Kylie posted by:
Prozradím vám tajemství, které prozradit jsem zde způsobila pouze já (holčička). Holčičky, ženy, manželky se za volantem "chovají", tak jak je jejich "starej" naučil.
Jsem výjimka potvrzující pravidlo (mne to naučil tatínek ,-)
Jenže já jsem obdivoval to, že ona to měla promyšlené sama a prosadila to proti názoru svého "učitele". Což je samozřejmě už vysoké žádoucí stádium: učitel naučí žáka myslet samostatně.
Otoh, některé ženy jsou naučitelné špatně. Dcera jezdila už od začátku překvapivě dobře (na samém začátku jsem s ní jel 2x 120 km a pak už ji nechal svému osudu), manželka si jen udělala papíry... Samozřejmě i někteří chlapi jezdí blbě, ale tohle by bylo zbytečné rozvádět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:16, RE: For "Ráďa"
mikes posted by:
Zastankyni BMW 120 bych doporucil aby si sedla do Superbu, to je auto na cenove urovni BMW 1 (ale jestli vite o tom kde se nabizeji nove BMW 1 za nejakych 400tis.+, klidne se pochlubte, jsem zvedav, do te doby nemichejte porad dokola hrusky a jablka).
No a co se Superbem??? Zaprvé auto kategorie Superb by samotná ženská nechtěla, aspoň v daném případě. Má to na ni velké půdorysné rozměry. Měla Escort coupé RS, P306 2.0 5dv hatch v plné vč kůže, tak Bmw 1 je jedna z přirozených možností. Pokud se líbí Superb Vám, fajn, neznamená to ale, že je vhodný pro všecky. Auto se má líbit konečnému uživateli pro koho je určeno, ne tomu kdo ho vybírá. Bmw 1 v základu jako ojeté skutečně drahé už není, předpokládám že největší německé serevy umíte otevřít sám. Jabka s hruškama? Rozhodně však míň, než váš Superb, srry Na problém jde nahlížet ze dvou stran, nemusím porovnávat auta na milimetr stejně velké. Nákup auta je mohdy velice emoční věc, za stejné výchozí peníze můžu porovnávat i auta lehce odlišná. Například nějaký mladík za 200tis může mít vyhlídnuté e39 (větší ale staré) a e46 (modernější, líbivé) a rozhodovat se mezi nima, i když každé je trochu něco jiného. Na tom snad nic není. Stejně jako mnohdy rozhodně nějaký podstatný subjektivní detail, a ne že to má o 2Nm víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:17, RE: článek
Tomi posted by:
Díky za příspěvek NN-N, přesně takhle jsem to myslel,ale jsem dnes unavenej na vysvětlování.
Pravda totiž je,že než lozit do kufru tak jen otevřu zadní dveře a dám tam tašky s nákupem nebo věci z tréninku.Dělá to tak spousta lidí ani si to neuvědomuje...neodmítám dále diskutovat,jen jdu spát :)
Přesně tak. Obvyklé dvě tašky s nákupem by v kufru lítaly, za předními sedadly stojí a drží. Nemluvě o občasné přepravě něčeho malinko delšího. Mám pocit, že jsem kdysi za 7 let ve Feldě odvozil víc věcí v prostoru zadních sedadel než v kufru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:31, RE: vyber Corsa, Fabia, Yaris
mikes posted by:
Ač nekoncernista, poněvadž netuším co to je, bych rád podotknul, že 1.0 litru se do pola ani fabie nedodava, a pokud jdeme o necele deci vys u fabie proti yarisu 1.3, nabizi se 1.4 64kW (pri 5000 ot. namisto 6000 u Toyoty), a vzhledem k tomu ze je fabie vetsi auto, ma to logicky dusledek i v dynamice. Takze se taky zadny zazrak nekona, slusny motor, nic vic. A pokud nekdo jel v necem podobnem japonskem tocivem, vi, ze ty kone na papiru vypadaji hezky, v praxi uz to takova parada neni.
"Koncernista" je v česku (nesprávně používaná zkratka) pro "fandy" značek lidové auto, seat, škoda a NSU Auto Union (dnes AUDI - dříve také Horsch, DKW, NSU, Wanderer pak Audiwerke GMbH - od roku roku ´85 doteď Audi - mimochodem mezi "prémiové" značky se Audi zařadilo až těsně před pádem železné opony v letech 88/89 - také PROTO na něj může někdy být trošičku odlišný pohled "před a za" železnou oponou) a samozřejmě bentley a bugatti a lambo (a nějaké nákladní vozy - tomu/těmale "nerozumím"
Já na "papírové" hodnoty moc nedám (ale i v těch jsou myslím japonské motůrky toyota či suzuki "lepší"), to se opakovaně můžete dočíst v různých testech a potvrdí to i roky praxe.
Chtěla jsem říci, že maloobjemové pohonné jednotky typu 1.0 či 1.3 od toyota či 1.0 - 1.5 od suzuki se mi jeví "zajímavější" než-li třeba tříválec 1.2 ve škoda fabia. Mají lepší "zátah" a dokonce i spotřebu, prostě jsou "živější" "lepší". U 1.3 je výhodou oproti 1.4 ve fabia i nižší povinné ručení (a navíc má i ty "papírové" hodnoty i přes menší objem "lepší").
Prostě chcete-li "vyzdvihovat" nějaký motor koncernu (VW .-), tak např. 2.0 TFSi apod. - TO je výborný motor! Ty maloobjemové - nee.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 15:03, RE: vyber Corsa, Fabia, Yaris
Kylie posted by:
"Koncernista" je v česku (nesprávně používaná zkratka) pro "fandy" značek lidové auto, seat, škoda a NSU Auto Union (dnes AUDI - dříve také Horsch, DKW, NSU, Wanderer pak Audiwerke GMbH - od roku roku ´85 doteď Audi - mimochodem mezi "prémiové" značky se Audi zařadilo až těsně před pádem železné opony v letech 88/89 - také PROTO na něj může někdy být trošičku odlišný pohled "před a za" železnou oponou) a samozřejmě bentley a bugatti a lambo (a nějaké nákladní vozy - tomu/těmale "nerozumím"
Já ...
Diky za vysvetleni, takze me se to netyka, identifikoval jsem spravne.
Pokud je pro vas nizsi tocivy moment a dosazeni stejneho vykonu pri otackach o 1000 vyssich vyhodou, pak k tomu uz neni co dodat :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 15:23, RE: vyber Corsa, Fabia, Yaris
mikes posted by:
Diky za vysvetleni, takze me se to netyka, identifikoval jsem spravne.
Pokud je pro vas nizsi tocivy moment a dosazeni stejneho vykonu pri otackach o 1000 vyssich vyhodou, pak k tomu uz neni co dodat :o)))
To byla poměrně "trapná" odpověď ,-(
Chcete se "trumfovat" ve znalostech? To co píšete je (teoreticky) fakt, stejně jako to že tříválec 1.2 příliš povedený není (1.0 od toyota naopak - ten NEJlepší).
PS: Nerozumím vaší "hře" - prostě koncernu VW se poslední generace "malobjemových" benzínů i dieslů až tak NEpovedla - konkurence je LEPŠÍ.
PPS: Doporučuji NEJDŘÍVE oběma se svézt a až PAK hodnotit (přiznám se, že koupě nového vozu mi pro Michaelu příjde "nejvhodnější")
respond
  1 ... 5 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.