0
back
 

diskuze k tématu: Dámské vozítko do 120 tisíc Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 10:48, RE: VELMi "univerzální" auto
Kylie posted by:
Nacionalismus NENí pěkná věc ,-)
Citroeny (tedy to v Kolíně jsou Toyoty - to ale asi víte) jsou stejně jako škoda a ... a ... "pro všechny"! ˇMimochodem žádná česká automobilka NEexistuje (na českém území jsou montovny Hyundai, Škoda a "trojička z kolína".
V tomto případě nijak "netlačím" na konkrétní značku - POUZE zdůrazňuji pro TENTO případ výhodnost koupě třídvéřového vozu ..
Neříkám, že spotřeba fabie 1.4 je "špatná" či tak něco, "lepší" motory podobného objemu však existují (a nejeden!).
P...
Hele kylie nech si svoje pseudohumanisticky moudra, na to se dneska již moc nehraje....např. některé značky aut bych si nekoupil již z toho důvodu, kde se vyrábí, a komu by šla moje hotovost za nákup. Tento způsob vnímání se naštěstí začíná projevovat i v západní evropě (Italie, Rakousko, Francie)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 10:54, RE: článek
David V posted by:
Nekupuju auto kvůli někomu, kdo bude sem tam cestovat vzadu, když momentálně ani nevím kdo to je a kdy tam pojede. Pokud se mu nebude líbit nastupovat na zadní sedačky, může jít pěšky. Nikdy jsem nikoho nenutil, aby se mnou cestoval. Tolik ohledně argumentace. Závěr si musí každý udělat sám. Ty bys volil 4 dveře v každém případě, já třeba ne a dál o tom odmítám diskutovat.
Dovolím si reagovat s vlastní zkušeností - kupoval jsem auto pro manželku, měla podobné požadavky, navrhl jsem jí 3. dv. auta, což ROZHODNĚ (a později jsem zjistil, že velice rozumně) odmítla z následujících důvodů: jezdí z 90% po městě, to znamená mj. parkování u nákupních center včetně podzemních garáží. Tam jsou parkovací místa dost úzká a dveře u 3.dv auta by někdy ani pořádně neotevřela. Další argument: když veze malé věci - sportovní tašku, menší nákup atd., nechce se jí vždycky chodit do kufru a namáhat se s otvíráním a rizikem ušpinění, takže ty věcičky hodí na zadní sedadlo a hotovo. Taky v létě když je uvniř horko a chvíli trvá, než klima vychlaní interiér, otevře si na chvíli i zadní okýnka a za jízdy horký vzduch rychleji vyvětrá. To by u 3 dv. moc nešlo.. Dále: i když bude jezdit v 99% procentech případů sama nebo ve 2 lidech, u těch zbylých případů nechce řešit soukání spolujezdců dozadu, což přináši snížení komfortu i pro ni (posun sedačky, znovu ji nastavit atd.). Takže osobně bych této paní auto s 3. dveřmi nedoporučil. A taky o tom odmítám diskutovat :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 10:59, RE: článek
NN_N posted by:
Dovolím si reagovat s vlastní zkušeností - kupoval jsem auto pro manželku, měla podobné požadavky, navrhl jsem jí 3. dv. auta, což ROZHODNĚ (a později jsem zjistil, že velice rozumně) odmítla z následujících důvodů: jezdí z 90% po městě, to znamená mj. parkování u nákupních center včetně podzemních garáží. Tam jsou parkovací místa dost úzká a dveře u 3.dv auta by někdy ani pořádně neotevřela. Další argument: když veze malé věci - sportovní tašku, menší nákup atd., nechce se jí vždycky chodit do ...
Beru v potaz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:07, RE: To není vtip?
Tomi posted by:
já sestře rád půjčím jiné auto,a klidně si ho může koupit,a opravdu nebudu nemile překvapen jak píšeš,nejsem zastánce Fábií.Prostě je to auto,které si vybrala a je spokojená.Jak píšu,je to auto pro nenaročné a má svoje přednosti (i chyby,ale ne takové ,které by měly odradit,nic fatálního mě nenapadá) proto ho můžu doporučit.
Ta věta: "sedadla a posilovač má dnes asi totální většina variant" mě dostala :)
Dostala vás věta o sedadlech a posilovači? Tak to jste až druhý v pořadí ,-)
Nějak jsem nechápala co tím myslíte. Vy jste zmínil, že sestru zajímají jen sedadla a posilovač (a nic jiného nepotřebuje), což mne docela "zaskočilo".
Ne že bych se tomu nějak věnovala, ale jak jsem se již ptala, sedadla ve fabia se nějak "vymykají".
Já jsem nedávno sportovní sedačky v bmw 1 zde zmiňovala, neb opravdu zcela mimořádné, ojedinělé, nemající konkureci jsou! Ta ve fabia asi žádný problém (předpokládám), ale stejně jako posilovač mi příjdou "normální".
Jak jsem již řekla, jako malé auto pro rodinu (tak je fabia "myšlena" "plánována") - bych doporučení (třeba pro onoho faráře s rodinou) snad chápala ("vadí" mi vyšší, až neadekvátní ceny). Jako vůz do městě pro samotnou řidičku - domnívám se že lze najít vhodnější varianty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:14, RE: jsem první
Ráďa posted by:
Nyní slyšte škodováckou revoluční novinu, žádající si snad Nobelovku: "HTP MUSÍ BÝT ÚSPORNĚJŠÍ, PROTOŽE NA JEDNO OTOČENÍ KLIKOU NASAJE BENZÍN POUZE 3x, KDEŽTO OSTATNÍ 4x" . Konec hlášení ....Ono paní sousedka uvažovala taky o nové Fabii II HTP, já jí ale přemluvil, že za stejné peníze by to šlo i jinak. A má od pondělka před domem ojeté BMW 116i pro které jsem ji zajel a nemůže si ho vynachválit. Tak já jen, že je třeba projít všecky alternativy, nejen to co mají jiní.
Ráďo, tak teď si mě dostal .... myslím v dobrém To jsi ji mučil?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:22, RE: VELMi "univerzální" auto
dpwagen posted by:
Hele kylie nech si svoje pseudohumanisticky moudra, na to se dneska již moc nehraje....např. některé značky aut bych si nekoupil již z toho důvodu, kde se vyrábí, a komu by šla moje hotovost za nákup. Tento způsob vnímání se naštěstí začíná projevovat i v západní evropě (Italie, Rakousko, Francie)
Ehm, milý dpwagen(e), jste si úplně jist, že co "pseudohumanistický" znamená víte?
PS: Vaše hotovost jde do kapsy nejprve prodejci, pak místnímu zastoupení a až pak té či oné automobilce - to "zaprvé". A jak jistě sám víte, dnes se vozy vyrábějí bez ohledu na jakýsi "národnostní původ" napříč zeměmi a dokonce světadíly. A do třetice - "jednak" zcela samostatnou kapitolou jsou výrobci dílů, kteří jednak "výrobní závody" (montovny) ve více místech mívají, "druhak" více různých automobilek zásobují. A do "čtvrtice" - opravdu se domníváte, že např. vozy škoda konstruují a navrhují "češi"? Ale samozřejmě také, že např. bmw navrhují (jen) "němci" atd. atp. ....
PPS: Takže by mne VELMi zajímalo, komu že to by jste NEdal svoji hotovost, resp. vozy KTERÉ značky si nekoupil
Na odpověď se "těšící" "blondagentkacitroënbubka" přeje pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:27, RE: VELMi "univerzální" auto
Kylie posted by:
Nacionalismus NENí pěkná věc ,-)
Citroeny (tedy to v Kolíně jsou Toyoty - to ale asi víte) jsou stejně jako škoda a ... a ... "pro všechny"! ˇMimochodem žádná česká automobilka NEexistuje (na českém území jsou montovny Hyundai, Škoda a "trojička z kolína".
V tomto případě nijak "netlačím" na konkrétní značku - POUZE zdůrazňuji pro TENTO případ výhodnost koupě třídvéřového vozu ..
Neříkám, že spotřeba fabie 1.4 je "špatná" či tak něco, "lepší" motory podobného objemu však existují (a nejeden!).
P...
Mýlíte se v tom, že žádná česká automobilka neexistuje. "Největší" česká automobilka vyrábí vozy Kaipan.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:31, RE: VELMi "univerzální" auto
free78 posted by:
Mýlíte se v tom, že žádná česká automobilka neexistuje. "Největší" česká automobilka vyrábí vozy Kaipan.
,-) ach ano, omlouvám se ... o té vlastně vím (ale jestli bych do ní sedla už nevím .-)
PS: Nic "proti" - ale když už takovouto "šílenost" možná už rovnou ještě "šílenější" Ariel či KTM
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:34, RE: Kylie
Kylie posted by:
I jako "vtip" mi to příjde ...
Já sice "blondbubka", ale jsem si docela jista, že NIC takového jsem tu ještě nenapsala. Ostatně CO doporučuji v tomto případě jste se mohl dočíst jak na předcházejícím vlákně k tématu, tak zde výše z brzkoranního příspěvku (pro samotnou ženu do města, z více důvodů a navíc z důvodu "lepší" ceny - něco třídvéřového)
S těmi 3 dveřmi nesouhlasím, jediný argument pro je snad cena, jinak moc ne - viz výše moje reakce na davidaV.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:38, RE: VELMi "univerzální" auto
Kylie posted by:
,-) ach ano, omlouvám se ... o té vlastně vím (ale jestli bych do ní sedla už nevím .-)
PS: Nic "proti" - ale když už takovouto "šílenost" možná už rovnou ještě "šílenější" Ariel či KTM
Ano vím, že ty auta vypadají jakoby je designovalo DYSNEYho design centrum, ale četl jsem nedávno článek, kde se majitel této automobilky z legrace pochlubil, že je vlastně majitel největší české automobilky - tak jsem si na to tak vzpomněl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:43, RE: VELMi "univerzální" auto
free78 posted by:
Ano vím, že ty auta vypadají jakoby je designovalo DYSNEYho design centrum, ale četl jsem nedávno článek, kde se majitel této automobilky z legrace pochlubil, že je vlastně majitel největší české automobilky - tak jsem si na to tak vzpomněl.
Ach já na "design" až tak nedám a "tento" typ vozidla pro mne opravdu není, jen jsem měla na mysli, když nějakou takovouto silniční "motokáru" vyzkoušet ...
Přiznávám, že mne osobně to neláká, ale o onom Ariel či KTM jsem četla poměrně "divokosti", takže (čistě teoreticky!) bych to možná i (asi někde na letišti či tak) vyzkoušet chtěla. To že někdo "dotáhne" svůj sen do reálného konce (jako Kaipan) se mi "líbí" a "oceňuji"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:01, RE: Kylie
NN_N posted by:
S těmi 3 dveřmi nesouhlasím, jediný argument pro je snad cena, jinak moc ne - viz výše moje reakce na davidaV.
V německu mají Frauenpakplaetze, takže problémy s dlouhými dveřmi odpadají, stejně jako u nás nechávám auto na místě, které je vzdálenější od vstupních dveří hypermarketů, protože lidi jsou dobytek a cizí auto svými dveřmi klidně obouchají. Jo a o kolik delší jsou dveře malého 3-dveřového tenisáku ve srovnání s managerským sedanem? Zadními okny lze větrat jen v případě, že je všechno v elektrice a já si věci na zadní sedadlo dávám zřídka, většinou je mám na sedadle spolujezdce, abych na ně pohodlně dosáhl. Takže asi tolik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:02, RE: jsem první
Tomi posted by:
od pondělka je spokojená?To je asi každej u "novýho" auta,i u týden staré Feldy 95rok jsou lidi nadšení prvních pár dní.
Ale ,abys ji pak nemusel poslouchat až zjistí kolik stojí výměna oleje nebo ložisko a,že zimní 15" gumy jsou trochu dražší než počítala,a až udělá první hodiny a zaparkuje na bus zastávce tak si to možná přehodnotí...
S těmi náklady to nebude až tak hrozný. Servis Škoda a BMW je cenově skoro na podobné úrovni. Do BMW člověk investuje jen při pravidelných servisních prohlídkách, do Fabií co chvilka a navíc ,když ty dva vozy postavíte vedle sebe, tak je to jak v pohádce kráska a zvíře (nechávám na Vaší fantazii, které auto je kráska a které ten netvor). Škodovky fakt nemusím, jsou to sice praktický auta, ale předražený (viz O II) a hodně, ale hodně, fádní a nudný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:03, RE: Kylie
NN_N posted by:
S těmi 3 dveřmi nesouhlasím, jediný argument pro je snad cena, jinak moc ne - viz výše moje reakce na davidaV.
Vaši reakci jsem četla. Nevím, domnívám se, že v tomto směru mám větší "praxi" a "rozhled". Nevím čím to je způsobeno, ale "odmítání" třídveřových karoserií je "české" specifikum. Zmínila jsem to tu v souvislosti s modely C2/C3 (3 dv/5d dv - pro neznalé), kde v česku snad s 99% převažuje prodej pětidveřové verze, v německu se více prodává C2. A nejde jen o německo, vyrovnaný či dokonce ve prostěch třídveřových verzí převažující poměr najdete i ve francii, v řecku, na maltě. V česku (domnívám se) prostě stále "převažuje" potřeba hledání "jakorodinného" vozu - nebo nevím CO to je. Asi se shodneme že trhy jež jsem zmínila jsou "bohatší" "vyzrálejší" atd., přesto tam lidé klidně třídveřové verze volí.
Ostatně sama jsem mívala třeba Clio a můj první vůz byla malá honda a nenapadlo mne volit pětidveřovou karoserii (ten ROZDÍL mezi českým a "zahraničním" vnímáním si uvědomuji - CO to je, PROČ to je věru netuším) - prostě třídveřové verze jsou v "západní" evropě (zvláště pro takovéto účely, jaké Michaela plnánuje) "běžné".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:16, RE: For "Ráďa"
Kylie posted by:
Ten vtípek je opravdu "vtipný"! A koupi malého bmw chválím (moc dobře "příjemně" se mi s ním jezdilo), jen já bych ho spíše jako variantu octavia cítila (ale že je "lepší" než fabia - navíc ve verzi HTP - o tom opravdu není sporu; nedlouho po sobě jsem jela bmw 120 a octavia - pravda TDi - a všem "zastáncům" O2 doporučuji totéž a až POTÉ se "vyjádřit")
Zastankyni BMW 120 bych doporucil aby si sedla do Superbu, to je auto na cenove urovni BMW 1 (ale jestli vite o tom kde se nabizeji nove BMW 1 za nejakych 400tis.+, klidne se pochlubte, jsem zvedav, do te doby nemichejte porad dokola hrusky a jablka).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:16, RE: Kylie
David V posted by:
V německu mají Frauenpakplaetze, takže problémy s dlouhými dveřmi odpadají, stejně jako u nás nechávám auto na místě, které je vzdálenější od vstupních dveří hypermarketů, protože lidi jsou dobytek a cizí auto svými dveřmi klidně obouchají. Jo a o kolik delší jsou dveře malého 3-dveřového tenisáku ve srovnání s managerským sedanem? Zadními okny lze větrat jen v případě, že je všechno v elektrice a já si věci na zadní sedadlo dávám zřídka, většinou je mám na sedadle spolujezdce, abych na ně pohod...
Ach vy znáte "Frauenparkplätze"? Ano, přiznávám že na nich také raději parkuji (ne že bych "mužský" parkplatz "netrefila", ale ten "prostor" mi vyhovuje. Nicméně i ony "normální" parkovací místa jsou snad větší (širší), než některá v česku (do Národního divadla s brumlou nejezdím - nevejdeme se - a to víceméně NENí vtip!). Ostatně "u rybiček" (nákupní galerie Nové Butovice) museli po čase vjezd výjezd předělat, neb Audi A8 se ve výjezdu "zasekla" (nevešla se - doslova). Chápu, že se každým centimetrem šetří, občas ale až příliš.
Ohledně "obouchání" dveří okolními auty, mám v praze poměrně špatné zkušenosti (tolik "šrámků" co v praze za rok v německu možná za celý život "nechytnete") - vzpomínám si na případ kdy vedle mne zelená škoda 105/120 zastavila a "prásk" málem ďůlek mi do dveří udělala, od kávy jsem "vystartovala" a když jsem majiteli zelenou čárku na boku stříbrňáka (předchůdce brumly) ukazovala ani brvou nehl a "To neni vode mě!" až útočně pravil (a opravdu jsem s ním "nehla", i když jsem to na vlastní oči viděla)
Já prostě u malých vozů jednoznačně 3 dv. preferuji (asi to mám "odmala" někde v "krvi" či v "DNA" ,-)
PS: Je to trošičku "obdobný" problém/otázka, jako s vozy z Kolína - v té vyspělejší části evropy velmi dobře prodávané, v česku a východní evropě ... (tatínek říkával, že největší tajemství/záhada je, že všechno je právě "naopak")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:17, RE: Octávii
Osel II posted by:
Za ty prachy jedině stříbrnou Octávii, na hlínách, s křídlem a v TDi, protože ten motor táhne brutálně vodcpodu a jezdí za 3/100. Po nějakým důchodci z Prahy, co s ní jezdil jenom do kostela a proto za 10 let najel jenom obligátních 120 000 km, což zaručí certifikát kvality z AAA!

Hýky, hýk
Nevím proč si myslíte, že jenom důchodci musí mít malý roční nájezd km? Já najedu ročně cca 5000 km v autě a cca 10000 km na kole. Takže za 10 let budu mít najeto maximálně 60 000 km. A až nebudu moci jezdit na kole, tak už určitě nebudu ani denně potřebovat auto, Takže můj roční nájezd se nezmění. Vlastním autem vyjedu tak 4x do měsíce (většinou jen na větší nákup) a bohatě mi to stačí. Kvůli pohodlí mi ani nevadí, že když spočítám celkový náklady, tak mi vychází km minimálně za 5,- Kč (ovšem slyšel jsem, že v Praze stojí 1 km v taxíku 90 až 100,- Kč, takže mám co dohánět). A auta bych se v žádným případě nezbavoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:20, vyber Corsa, Fabia, Yaris
Doporucuju Opla Corsu C s 1.2 (klidne i s automatizovanou prevodovkou Easytronic), Fabii 1.2 47kW nebo nejakou 1.4, prip. Toyota Yaris 1.0 nebo 1.3 (u ni zalezi na osobni preferenci - me u nej silne vadi displej umisteny uprostred palubni desky, to musel vymyslet nejaky idiot, jinak to neni spatne auto).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:23, RE: článek
NN_N posted by:
Dovolím si reagovat s vlastní zkušeností - kupoval jsem auto pro manželku, měla podobné požadavky, navrhl jsem jí 3. dv. auta, což ROZHODNĚ (a později jsem zjistil, že velice rozumně) odmítla z následujících důvodů: jezdí z 90% po městě, to znamená mj. parkování u nákupních center včetně podzemních garáží. Tam jsou parkovací místa dost úzká a dveře u 3.dv auta by někdy ani pořádně neotevřela. Další argument: když veze malé věci - sportovní tašku, menší nákup atd., nechce se jí vždycky chodit do ...
Smekám před tvou manželkou, jestli měla svoje požadavky a argumenty takhle vymakané ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 12:38, Tajemství
pamětník posted by:
Smekám před tvou manželkou, jestli měla svoje požadavky a argumenty takhle vymakané ))
Prozradím vám tajemství, které prozradit jsem zde způsobila pouze já (holčička). Holčičky, ženy, manželky se za volantem "chovají", tak jak je jejich "starej" naučil.
Jsem výjimka potvrzující pravidlo (mne to naučil tatínek ,-)
respond
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.