0
back
 

diskuze k tématu: Renault Vel Satis Initiale

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2007 08:40, RE: Rencka už nikdy
anonym posted by:
Po zkušenostech se čtyřmi renaulty, chci opět renaulta
Masochisto!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2007 08:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pomlouvat umí každej. Přečtěte si o problémech Land Roveru Discovery a pak něco kecejte. Já osobně mám druhou Lagunu po sobě a ani na jednu nedám dopustit. Kam se serou Octavie a jí podobný předražený nevybavený auta.
Ani u Renaultu se s tebou nebudou hadat, kdyz jim reknes, ze Laguna je poruchovej kram. Priznali to a chteji to odcinit novym modelem, uvidime, jak to bude se spolehlivosti. Ale design jim, podle me, moc nevysel. Vypada jako Clio natazene na skripec s naroubovanou useknutou babskou zadnici. Navic je na zadnich sedadlech malo mista na hlavu a nohy (nelze nacpat pod sedacku).
Zatimco u Renaultu to jde od 9 k 0, Citroen vstal z popela. Z puvodne nejosklivejsich aut na svete se stavaji jedny s nejhezcim designem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2007 09:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Bohužel je to tak, takhle vznikají názory na na rencky, v hosúpodě!!!
V hospodě? Spíš to tedy vapadá na celosvětové spiknutí proti Renaultu. Pusť si několik automoto pořadů, ať u nás, nebo zahraničních, o recenzích a zkušenostech nemluvě, a ukaž mi, kde na Renault pějou ódy na spolehlivost a kvalitu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 14:26, RE: A zase jsme u toho.
anonym posted by:
Renault má 2 typy zákazníků - řidičů. Jedni spokojení, nic jiného neuznávají než Rencky a ti druzí, co je nenávidí. Já osobně jsem si koupil Megana a nějakou dobu na to si jej koupil i můj bratr. Já s ním jezdím už 7 let. Mám na něm najeto přes 290 tkm a nedám na něj dopustit. Bratr jej už prodal a koupil si Japonce, prý chce s autem jezdit a ne ho mít stále v servise. Renaulty proklíná. Já bych si chtěl koupit nové auto, protože můj Megánek má to nejlepší již za sebou, a tak vím co chci.
Vzpomínám si na zajímavou zkušenost s Vel Satisem.Měli jsme ho v práci jako služební vůz ředitele a k němu byl i řidič.Byl to diesel a myslím,že 3.0 určitě plně vybaven,máme i nákladní dopravu od Renaulta.Byl ve službách asi 3 roky.Pokud s ním jezdil přidělený řidič,nikdo o autě nevěděl / slova šéfa dílny / řidiče vykopli a nový / mladý a výkonný / šéf si převzal volant sám.Svoji Omegu dal pryč a jezdil už jen s Vel Satisem.Bohužel - více do servisu,než na silnicích.Nakonec šel do světa,podle kolegů z dílen to auto doslova hořelo pod rukama.Tak nevím.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.12.2007 12:53, RE: Vel Satis
anonym posted by:
Zdravím všechny, mám také Vel Satise, ale v 2,2 dCi a mám ho už víc než rok a jsem s ním nadmíru spokojený. Mám také rok výroby 2004 a nalítáno už 160 000 km a všechno běží jak hodinky.Největší závada, která mě potkala, bylo ucpání přepadové hadičky, (něco s hmotností nasávaného vzduchu) a následné vystříkání oleje ven z motoru. Cena 20 000 Kč. Jinak větší pohodlí jsem nikdy nezažil. Určitě si zajděte do prodejny Renault a projeďte se v něm. 3,0 dCi bych si nikdy nekoupil, pač je to hodně star...
Přesně toto jsem si myslel před koupí Scenika (1999); po roce šel z domu, protože člověk nemohl riskovat, kde zase zůstane stát. Takže ano... vlastní zkušenost Vám řekne víc, ale bude Vás to hodně stát.

Stručně: Nedoporučuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.12.2007 09:57, Hm...věřím těm, kteří mají špatné zkušenosti...
...v naší rodině od R8 (1965) nebylo jiné auto, než Renault. Celkem 12 jich bylo a teď je tu Laguna GrandTour II 2,2dCi a Scénic 1,9dCi. Nejhorší byla Nevada 1990, tam jsme v servisech strávili čtvrtinu jejího života Ostatní jsou a byly naprosto v pohodě, Laguna I. 3,0 má 320kkm a vyměněny má jen tlumiče, silentbloky a světla, kromě spotřebního materiálu, kecy o nespolehlivosti jsou propaganda, stejně jako spolehlivost čínských napodobenin aut!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.12.2007 17:02, RE: nepoučitelný zákazník (Ne)
anonym posted by:
jestli to nebude tím že pár strejdů si koupilo vybydlenýho rencka v áčkách a potom si stěžovali po hospodách...mám VelSatise, ale v benzínu s motorem nissan VQ35DE kterej se dává i do 350Z a nemám s ním žádnou potíž, takže nechápu proč tady na rencky plivete. když si někdo koupí nafťáka a potom bere nekvalitní naftu, nenechá vychladnout turbo, honí to když je to studený a zanedbá údržbu, tak je to potom těžký...jen tak mimochodem, Renault je dlouhodobě zisková firma, což by asi nebyla kdyby jeji...
Nejradeji mam prispevky lidi na tema, ze konkretni auto je uplne v pohode, protoze ONI s nim nemaji problem. Obzvlaste pokud maji v nem benzinovy motor od jineho vyrobce (Nissan).
3.0dci nepotrebuje zadnou nekvalitni naftu nebo nechlazeni turba, honeni za studena, dokonce ani zanedbavat udrzbu. 3.0dci je jeden z nejhorsich dieselu jake kdo za poslednich deset let s prumernou zivotnosti na motor nekde kolem sto tisic kilometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.12.2007 17:04, RE: bez předmětu (Ne)
kuko posted by:
já bych to tak tragicky neviděl. Vel Satis se Renaultu skutečně nepovedl, ale to se holt může stát každému (třeba Tourag od VW). Ale třeba Megan II a Laguna II ročníky 04 a výš jsou už víc než v pohodě.
Laguna II 04+ vypada v pohode jen proto, ze je mladsi. Podle diskusnich for to nicmene vypada, ze vetsina problemu tykajicich se starych Lagun II (tedy zejmena diesely obzvlaste 2.2dci + elektronika) zlobi i na novejsich modelech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 19:54, RE: nepoučitelný zákazník (Ne)
anonym posted by:
Nejradeji mam prispevky lidi na tema, ze konkretni auto je uplne v pohode, protoze ONI s nim nemaji problem. Obzvlaste pokud maji v nem benzinovy motor od jineho vyrobce (Nissan).
3.0dci nepotrebuje zadnou nekvalitni naftu nebo nechlazeni turba, honeni za studena, dokonce ani zanedbavat udrzbu. 3.0dci je jeden z nejhorsich dieselu jake kdo za poslednich deset let s prumernou zivotnosti na motor nekde kolem sto tisic kilometru.
A taky není od Renaulta ale od Isuzu, a jestli to nevíš tak Renault a Nissan jsou koncern.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 19:55, RE: nepoučitelný zákazník (Ne)
anonym posted by:
A taky není od Renaulta ale od Isuzu, a jestli to nevíš tak Renault a Nissan jsou koncern.
Přesně tak, a naběhl si s ním Opel i Saab
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.12.2007 00:18, vel satis 2,2 dci
Ja mám čerstvo dovezené auto z Francúzska. Má najazdené skutočných 185000km a r.v.2003. Po návšteve v servise som vymenil všetky tyčky,guľáky na prednej náprave, olej, filtre, rozvodový remeň s kladkami. Hnevajú ma zámky zadných dverí. Občas blbnú. Motor 2,2 dci 110 kw je vpohode. ako aj spotreba od 6 do 7,5 l podľa počítača. Na 1740 kg výborné. Super komfort a bezpečné jazdné vlastnosti. Aj diely sa dajú zohnať za 1/3 ceny z originálov. Väčšina je zhodná z Laguny. Zatiaľ som spokojný. Je to auto pre labužníkov.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.12.2007 19:48, renault
Dost mě začíná urážet jak všichni zesměšňují lidi co mají felicie a doporučují všichni zahraniční auta. Pak mě dost štvou lidi kteří vycvalují své renaulty. Mám soukromě feldu combi - r.v 95. A naprostá spokojenost. Ročně soukromě najezdím 30000 - 50000 km. A dělám jen pravidelnou ůdržbu a měním jen spotřebák. V práci máme služební auta - 2x megane break 1.9 D - 47kw r.v. 01, megane break 1.9Dci r.v. 03. Kangoo 1.9 D r.v.04, Kangoo 1.5 Dci r.v. 02. V ani jednom autě už není původní motor!! D megane mají najeto 420000 a 240000, Dci 140000, kangoo D 150000, Dci 400000. Zhruba to vychází že po 100000 km odejde vždy motor. Bohužel nejsou jen problémy s motory. Na těch autech se se.e uplně všechno. Od elektriky, přes podvozek až po plechařinu. Kdy začínají hnít spodky vozů. Já jsem se všemy těmy vozy jezdím. A celkem už na nich mám cca 300000 km.Všechno to jsou nejhorší šunky pod sluncem se kterýma jsem mohl kdy jezdit. Možná Dci celkem jede. Ale odezva na plyn divná. Už je tam v háji 3 turbo - myslím megane a motor na to že má najeto cca 40000 km už zase začíná zlobit a auto už 3 měsíce stojí v servisu. D megany stojí také každou chvíly v servisu. A co mě také v nějaké recenzi rozesmálo bylo jak se někomu nelíbylo označení špatné brzdy. U meganu to je jako když rozšlápnete ho.no. Pedál jako sra.ka a účinek nic moc. Zato kangoo, pedál má chod v pohodě. ALE!! Šlápne se na brzdu, nástup brzdného účinku dobrý, ale pak šlapete dál a už se nic neděje. Takže ať se všem nelíbí co teď řeknu, ale moje felina má najeto 320000 km a je tam původní motor a vše funguje jak má. A to s ní rozhodně nejezdím po dálnici 130 km/h. V klidu jede i 180 km/h podle tachometru. Je to obyčejná 1.3 50 Kw BMM. Doufám že tím rozpoutám zase obrovskou debatu jak je felicie šmejd a jedině escorty a astry stojí za to. Interier je prostě ve feldě mnohem hezčí než v nějakém escortu a nebo astře. Se všema těma autama jsem také chvíly jezdil. A jezdil jsem i v Oct., i v Superbu a stejně si nestěžuju na svojí felicii, která nemá posilovač. Ať si říkají všichni co chtějí, ale když to auto jezdí a je spolehlivé, tak není co řešit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.01.2008 11:27, RE: Rencka už nikdy
anonym posted by:
Masochisto!
taky mam uz tretiho renaulta a nevim co je problem,jen pohodlne jezdim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.01.2008 11:47, RE: renault
anonym posted by:
Dost mě začíná urážet jak všichni zesměšňují lidi co mají felicie a doporučují všichni zahraniční auta. Pak mě dost štvou lidi kteří vycvalují své renaulty. Mám soukromě feldu combi - r.v 95. A naprostá spokojenost. Ročně soukromě najezdím 30000 - 50000 km. A dělám jen pravidelnou ůdržbu a měním jen spotřebák. V práci máme služební auta - 2x megane break 1.9 D - 47kw r.v. 01, megane break 1.9Dci r.v. 03. Kangoo 1.9 D r.v.04, Kangoo 1.5 Dci r.v. 02. V ani jednom autě už není původní motor!! D meg...
tak to je narez,mel jsem felici a teda tak skvela mi teda neprisla sebe mensi dira na silnici a musel jsem se ohlednout jestli neulitlo kolo a vzhled hruza pak jsem mel escorta ,byl to obrovsky skok potom megan a ted laguna,zatim si ji nemuzu vynachvalit,bude to tim ze jsem ji nekoupil olitanou z bazaru se stazenym tachometrem nebo po tezke havarce danou na rychlo do kupy jak je to u nas zvykem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 20:38, kde jsi to koupil
snad ne u toho podvodníka u Prahy,jinak bys na to měl garanci a originální VIN.....asi úspora co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 10:00, Laiiiiiiiiik
Tak jak to tady ctu zacinam byt velky pesimista. Docela jsem se nadchl pro VelSatis, protoze diky me vetsi postave je to jedno z mala aut do ktereho se velice pohodlne vlezu i s rodinou. Muj velice dobry kamarad stejne postavy ho ma a je velice spokojeny a zatim ZADNE problemy nemel (ma 3.0 vyrobeny 2002 a pri koupi mel najeto 80000, ted ma 140000)

Ja mam v hledacku 3.0 dCi Aut Initiale, 2002 a ma najeto 110000km. Podle prodejce ma auto servisni knizku a posledni zaznam je 90000km.

Jeste jsem ho nevidel a nemyslim ze me recenze odradi aspon si ho projet. Ale pokud by nekdo chtel poradit na co bych si mel dat pozor nebo co si o nem zjistit budu rad.

diky

M (mihalh@post.cz)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 12:48, RE: jakub
anonym posted by:
[19.11.2007 18:33:40] >> jinak cituju k VS 3.0dci:

Tak s největší pravděpodobností je problém vyřešen. Nechci to zakřiknout, že je vše ok, ale vypadá to že ano. Je to sled různých událostí.

Motory vyrobené 2002-2005 DENSO ISUZU P9X, BJ0J0B mají chybu v řídící jednotce která chybně vyhodnocuje informace z teplotních a tlakových čidel. (Renault vydal oficiální prohlášení a sezval majitele těchto vozů do servisu). Na základě toho se stane, že se motor může přehřát. Například se pozdě sepnou sahar...
Původně jsem reagovat nechtěl, protože si o tom myslím své, ale přeci jen jsem nevydržel. Velsatis se mi moc líbí. Dlouho jsem sháněl pěkný kousek, až jsem jeden sehnal. Na nové auto jsem neměl, ale zase se mi nechtělo vyhodit půl mega za vrak. Je to ten 3.0DCi 2004 Initiale. Koupil jsme ho s tím, že je motor odepsaný. Jak jsem říkal, šlo mi hlavně o stav auta jako celku. I když prodejce tvrdil, že je motor v pořádku, na dálnici to při vysokých rychlostech hřálo. To mi nevadilo, měl jsem na palatě v servise motor nový. Nicméně ve finále ho nebylo třeba. Před pár lety, když jsem měl ještě Safrana jsem se seznámil s jedním majitelem servisu. Nebudu ho jmenovat. Nicméně původní motor měl najeto 25.000Km. Měsíc ho měřil, testoval a já nevím co ještě. Měl ho venku a rozebraný na ponku. Děsil jsem se, jak to dopadne a že už ho nedá dohromady. Výsledkem je to, že nového motoru nebylo třeba, motor v autě zůstal a jezdí skvěle. Když mi řekl, co všechno se musel upravit, co je špatně, nevěřil jsem, že by renault dělal takové konstrukční chyby. Ale ano. Motor má spoustu chyb. Některé lze odstranit, s jinými se holt musí člověk smířit.

Řešitelné problémy : Výměník teplé vody, vložky vstřikovačů nafty, chyba řídící jednotky, složitý chladící systém a špatný přístup vzduchu do motorového prostoru,...

Neřešitelné problémy - motor jako celek.

Problém je samotný motor. Základ je relativně zastaralý motor ISUZU, na kterém jsou navěšeny celkem moderní technologie. Tlumení rázů na sání, chlazené turbo s proměnnou geometrií, atd. Jenže základ je prostě špatný. Pokud člověk udržuje v čistotě chladiče (Na jaře a na podzim je z venku proplachuje) a vůbec celý motorový prostor, jezdí pravidelně do servisu, kde rozumí autům (nemyslím renault) a má dost peněz, problémy mít nebude.

Já si auto s tímto motorem koupil proto, že mám rád diesely. Prostě nechci auto s benzínem. Líbí se mi jak diesel jede, jaký má zvuk, jak se chová… Pokud si ale někdo myslí, že koupí Velsatisu s Dieselem ušetří, je na omylu. Naopak. Benzín má sice větší spotřebu, ale náklady na údržbu jsou minimální. Já osobně lidem, kterým se nelíbí víc dieselové motory, doporučuji motor 3,5 V6. Spotřeba není tak závratná, životnost je větší a hlavně ho koupíte za méně než Velsatis s Dieselem.

Jinak bouchání od náprav je celkem normální jev. Je-li auto provozováno v čechách, dávám zadní nápravě 70.000Km. Repase ramen, silentbloků, tyček, atd. stojí na celou zadní nápravu 50.000Kč což mi nepřijde zase tolik, když si vezmu, kolik stojí repase třeba u audi, a pokud vezmu v potaz váhu auta a stav českých silnic... Prostě mi to přijde normální. Nechápu lidi, co si koupí jeté takové auto za pár tisíc a pak se diví, že je potřeba opravit tohle a nebo tamto. S tím musí prostě musí počítat.

Za sebe mohu říct, že se mi auto moc líbí. Krom prvotního problému s motorem se kterým jsem počítal, jsem žádný další neměl. Auto mám na občasné víkendové výlety s rodinou a na dovolenou. Za pár let doufám udělají další, nové luxusnější a nezvyklé auto a tohle prostě půjde pryč. Sám mám na každodenní ježdění auto jiné a žena také. Na ostrou jízdu si chci koupit sporťáka. VelSatis má sice slušnou akceleraci, ale vše má serva a posilovače a tak člověk nemá ze sportovní jízdy ten požitek.. Jinak ve firmě máme nové octavie a pasaty a kazí se to neuvěřitelně. Už ani nepočítám, kolikrát mě u fauve nešel otevřít kufr, nešlo zatáhnout okénko, kolikrát do roka se musí měnit žárovky a já nevim co ještě. A to to jsou vždy maximálně 2 roky stará auta. Mému velsatisku začal teď 4.rok a mohu jen chválit. Možná se něco vyskytne, ale s tím se prostě musí počítat. Kdo si nechce stěžovat, a chce mít auto bez problémů, ať si koupí nové. Nebýt dražšího servisu a provozu u starších vozů, které se dnes dají sehnat ve slušném stavu kolem 300tisíc, nikdy by auto nebylo tak levné a Vy si ho nikdy nekoupili. Vždyť kolik z Vás si ho koupilo nové? A ještě hůř kolik z Vás ho vůbec má, aby mohli posoudit? Ono to, že někdo někde slyšel od někoho někde v pajzlu nad pivem, že je to krám nelze brát za bernou minci… Tečka :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 13:12, RE: Laiiiiiiiiik
anonym posted by:
Tak jak to tady ctu zacinam byt velky pesimista. Docela jsem se nadchl pro VelSatis, protoze diky me vetsi postave je to jedno z mala aut do ktereho se velice pohodlne vlezu i s rodinou. Muj velice dobry kamarad stejne postavy ho ma a je velice spokojeny a zatim ZADNE problemy nemel (ma 3.0 vyrobeny 2002 a pri koupi mel najeto 80000, ted ma 140000)

Ja mam v hledacku 3.0 dCi Aut Initiale, 2002 a ma najeto 110000km. Podle prodejce ma auto servisni knizku a posledni zaznam je 90000km.

Jeste jsem...
Ahoj.

Doporučuji zajet přímo do renaultu, nebo do servisu kde mají velkou diagnostiku a nechat celé auto prohlédnout. Nestojí to moc a může to mnohé odhalit. Pokud s diagnostikou člověk umí, zjistíš o kupovaném autě opravdu hodně. Jestli chceš Diesel kvůli úspoře financí, tak na to zapomeň. Byť mám sám 3.0DCi (Své důvody vysvětluji výše) , doporučuji všem 3,5 V6. Ten motor byl v Nisanech. Jezdil jsem s Maximou r.v. 2002 a super (Nepamatuji si, zda tento motor měl menší obsah 3.0 , jinak byl v zásadě stejný). Podle mě rozdíl 8 nafty vs. 10 benzínu není ve spojení s možnými problémy u dieselu tak velký.... Slabší motory pro toto velké auto nedoporučuji.

Jinak k té felícii. V takovém autě bych se bál dnes jezdit - z bezpečnostních důvodů. Může být spolehlivá jak chce, ale když by do mě naboural někdo z boku třeba Velsatisem, ze mě nezbude nic a řidič velsatisu utrpí maximálně šok. To byl další důvod volby tohoto auta. Nejen pohodlí, ale i bezpečí.. Navíc chtě nechtě musím reprezentovat. Když bych někam přijel ve fábii, nebo felícii, asi by na mě koukali jak na marťana. Je prostě taková doba. Lidi se posuzují podle aut. Mě je to jedno a nehodlám s tím nic dělat. Auta mám rád a radši se budu vozit v pěkném autě, než v nějakém verku...

A navíc tu srovnáváte Megany a podobná auta s autem úplně jiné kategorie. To je stejnak jako třeba octávie je to spotřební zboží. Prostě po dobu odpisů s ním jezdit. Po spalcení ho vrátit a naleasovat si nové.

Čeněk
info.pocitace@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.02.2008 09:36, RE: kde jsi to koupil
anonym posted by:
snad ne u toho podvodníka u Prahy,jinak bys na to měl garanci a originální VIN.....asi úspora co?
Koupen byl přímo v síti Renault. A nebyl ničím podezřelý - historie v poho. Prostě špatný kus. A o problému mezi sedadlem a volantem nemůže být řeč. Takovou péči jakou měl ten můj, má málokteré auto. Nafta jen z Shell nebo tenkráte ještě Aral, olej nelepší.....prostě jsem na něm nešetřil. Vozidlo bylo samozřejmě v záruce a já ho v záruce (tovární) ještě i prodal. Problém ale je, že kdo má pořád jezdit po servisech? Pak ti dají náhradní auto a ze svého se prostě raduješ jen když ho pak bohužel prodáš. Nicméně moc přeji všem šťastným majitelům Satisů hodně moc pohodových km. Už jsem se přistihl, že bych přived domů Veldu znova .... je to skutečně famozní osobité auto. Ale zkušenost...... A přístup Renaultu byl opravy, výměny, opravy, testy, opravy, pozorování ......... . Místo aby si šmejda vzali zpět, tak mě nechali trápit a trápit. Teď, i kdyby Ren. byl jediný výrobce na světě, tak si raději koupím kolo. RENAULT už NE! A to zejména z důvodu přístupu k zákazníkovi - zvláště pak majiteli Vel Satise a podotýkám znovu, že to nebyla nějaká ojetina z bazaru, ale zánovní vozidlo ze sítě Ren. Nové jsem nebral proto, že jsem nechtěl čekat 5 měsíců.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 19:40,
anonym posted by:
Bohužel nejste první ani poslední.
Prostě Renault........a to si chci koupit novou Lagunu........teda uvažoval jsem........
Ná záchranku nám jako saniky koupili Mastery. Jedním slovem KATASTROFA! Měli jsme 4 v provozu na rychlé a asi 10 na převozech. Po 2-3 letech auto na odpis... s porovnáním VW LT a Transporter či Mercedes sprinter které drží i 6-8 let je to hnus.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.