0
back
 

diskuze k tématu: Renault Vel Satis Initiale

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 22:45, renault
Najezdil jsem se starejma R19 vic jeka 50tis km a nemel jsem tolik zavad. To co se ale docitam o Renaultech po roce 2002 je ale docela hruza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 00:10, RE: Rencka už nikdy
anonym posted by:
Po zkušenostech s dvěma renckama už tyto auta nechci ani vidět.
Po zkušenostech se čtyřmi renaulty, chci opět renaulta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 00:31, RE: renault
anonym posted by:
Najezdil jsem se starejma R19 vic jeka 50tis km a nemel jsem tolik zavad. To co se ale docitam o Renaultech po roce 2002 je ale docela hruza.
Měl jsem R11 1,7TX rv.88, při koupi měl najeto 90tisíc, a dalších 200 tisíc jsem na něm najeli my. Nikdy s ním nebyl problém. Jediný co jsem měnil byla manžeta na poloose (spotřební díly jako filtry a destičky samozřejmě nepočítám)
Dojezdil loni, když mě přehlídl jeden pán v oktávii, nedal mi přednost a já ho cca. v 50kmh nabral z boku
Jo, a nikdy nebyl garážovaný, a světe div se, do poslední chvíle skoro nereznul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 06:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Bohužel je to tak, takhle vznikají názory na na rencky, v hosúpodě!!!
No tak nevím. Švára měl Velsatise zhruba dva roky. Půlku z toho času stál v opravě. Oprava probíhala systémem pokus-omyl. Když se ho zbavil, bylo na něm vidět jak je neskutečně ŠŤASTNÝ.

Z. K.

PS: Jak říkám, auto s p.č.u na kapotě je na p.č. . Aneb co chceš od auta s kosočtvercem na kapotě, že. Nejkvalitnější Renda je dle mýho Logan MCV.... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 06:37, Renda
No tak nevím. Švára měl Velsatise zhruba dva roky. Půlku z toho času stál v opravě. Oprava probíhala systémem pokus-omyl. Když se ho zbavil, bylo na něm vidět jak je neskutečně ŠŤASTNÝ.

Z. K.

PS: Jak říkám, auto s p.č.u na kapotě je na p.č. . Aneb co chceš od auta s kosočtvercem na kapotě, že. Nejkvalitnější Renda je dle mýho Logan MCV.... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 09:13, RE: David V.
anonym posted by:
Hned v druhém slově máte hrubku. Já měl ve škole samý jedničky, už se tady na to nemůžu dívat.
tak se na to nedyvej ti uchile
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No tak nevím. Švára měl Velsatise zhruba dva roky. Půlku z toho času stál v opravě. Oprava probíhala systémem pokus-omyl. Když se ho zbavil, bylo na něm vidět jak je neskutečně ŠŤASTNÝ.

Z. K.

PS: Jak říkám, auto s p.č.u na kapotě je na p.č. . Aneb co chceš od auta s kosočtvercem na kapotě, že. Nejkvalitnější Renda je dle mýho Logan MCV.... .
já bych to tak tragicky neviděl. Vel Satis se Renaultu skutečně nepovedl, ale to se holt může stát každému (třeba Tourag od VW). Ale třeba Megan II a Laguna II ročníky 04 a výš jsou už víc než v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:29,
ale chlapci, mám autoservis, jen ať si lidi kupují Renault, já bych jinak neměl co spravovat, pokud by všichni jezdili v německých autech, dávno bych zkrachoval, jen si kupujte renaulty a peugeoty, práce bude přibývat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 10:48, nechápu
Mám VelSatise, benzín, 3.5V6, a nemám s ním problémy, jezdí skvěle, bez závad, leju do něj benzín, občas olej....jestli ono to nebude rukama, ty problémy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 11:15, RE: nepoučitelný zákazník
anonym posted by:
Ono mu nestačilo trápení s lagunou on si nadělí velsatise. Asi podle logiky, že na takovym autě si musí dát výrobce záležet. Ale firma která nezvládá jednoduchý věci je u složitých úplně v koncích.
jestli to nebude tím že pár strejdů si koupilo vybydlenýho rencka v áčkách a potom si stěžovali po hospodách...mám VelSatise, ale v benzínu s motorem nissan VQ35DE kterej se dává i do 350Z a nemám s ním žádnou potíž, takže nechápu proč tady na rencky plivete. když si někdo koupí nafťáka a potom bere nekvalitní naftu, nenechá vychladnout turbo, honí to když je to studený a zanedbá údržbu, tak je to potom těžký...jen tak mimochodem, Renault je dlouhodobě zisková firma, což by asi nebyla kdyby jejich auta nikdo nekupoval...A asi by ani nesponzorovali F1, ne? zamyslete se nad tím než něco plácnete...Tomáš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 11:29, Renault nic moc
Jednou jsem jel po dálnici a přede mnou jel Vel Satis. Kdykoliv chtěl předjet, začalo se mu tak nehorázně hulit z výfuku, že jsem skoro nic neviděl... Asi vyháněl saze :D Musel jsem ho předjet, protože se za ním nedalo jet...
Známej má Lagunu r.v. 2002 2.0 Turbo... Jede to dobře, jen je to pořád v servisu...
Osobně se mi Renaulty vzhledově líbí, třeba nová Laguna v kombíku vypadá moc pěkně i cenově proti Pašíkovi je tom daleko lépe... Jen ty poruchy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 15:04, RE: bez předmětu
kuko posted by:
já bych to tak tragicky neviděl. Vel Satis se Renaultu skutečně nepovedl, ale to se holt může stát každému (třeba Tourag od VW). Ale třeba Megan II a Laguna II ročníky 04 a výš jsou už víc než v pohodě.
Myslíš Touran, nebo Touareg? Nebo snad Tiguan... Tipuju to na Touran.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 15:20, Vel Satis
anonym posted by:
Jednou jsem jel po dálnici a přede mnou jel Vel Satis. Kdykoliv chtěl předjet, začalo se mu tak nehorázně hulit z výfuku, že jsem skoro nic neviděl... Asi vyháněl saze :D Musel jsem ho předjet, protože se za ním nedalo jet...
Známej má Lagunu r.v. 2002 2.0 Turbo... Jede to dobře, jen je to pořád v servisu...
Osobně se mi Renaulty vzhledově líbí, třeba nová Laguna v kombíku vypadá moc pěkně i cenově proti Pašíkovi je tom daleko lépe... Jen ty poruchy...
Zdravím všechny, mám také Vel Satise, ale v 2,2 dCi a mám ho už víc než rok a jsem s ním nadmíru spokojený. Mám také rok výroby 2004 a nalítáno už 160 000 km a všechno běží jak hodinky.Největší závada, která mě potkala, bylo ucpání přepadové hadičky, (něco s hmotností nasávaného vzduchu) a následné vystříkání oleje ven z motoru. Cena 20 000 Kč. Jinak větší pohodlí jsem nikdy nezažil. Určitě si zajděte do prodejny Renault a projeďte se v něm. 3,0 dCi bych si nikdy nekoupil, pač je to hodně starý motor a nehorázně se se*e. Vůbec nechápu, proč ho tam pořád dávají. Stačí se třeba podívat na nabídku na mobile.de a u většiny 3,0 byl už měněn motor. Divím se autorovi, že měl tolik závad. Po vašem příspěvku bych se bál nějakého renaulta koupit. Věřím, že levnější modely a modely z prvních let výroby se s*aly, nebo, že nebyly dodělané, ale nejdražší auto v nabídce Renaultu je s kvalitou úplně někde jinde. Nedá se to srovnávat s těmi levnějšími. Můj Vel Satis je už druhý Renault v rodině a vždy maximální spokojenost. Až doslouží tento, tak plánuji nákupo faceliftovaného modelu a určitě v dieslu.
Nesuďte Renaulty podle toho, co jste někde nebo od někoho slyšeli. Vlastní zkušenost Vám řekne víc.

S pozdravem
SNAPJACK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 15:26, RE: Z. K.
anonym posted by:
Co chcete od auta s kosočtvercem na kapotě?
)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 15:50, RE: Vel Satis
anonym posted by:
Zdravím všechny, mám také Vel Satise, ale v 2,2 dCi a mám ho už víc než rok a jsem s ním nadmíru spokojený. Mám také rok výroby 2004 a nalítáno už 160 000 km a všechno běží jak hodinky.Největší závada, která mě potkala, bylo ucpání přepadové hadičky, (něco s hmotností nasávaného vzduchu) a následné vystříkání oleje ven z motoru. Cena 20 000 Kč. Jinak větší pohodlí jsem nikdy nezažil. Určitě si zajděte do prodejny Renault a projeďte se v něm. 3,0 dCi bych si nikdy nekoupil, pač je to hodně star...
Někdo není takový dobrodruh, aby si některé zkušenosti obstarával sám. A to teď nemyslím nijak jízlivě. Koupit si auto, abych ostatním něco dokázal, nepovažuji za rozumné. Takže, když mi kamarád řekne tohle nekupuj, neudělal jsem s tím dobře, považoval bych se za trotla to na just koupit, abych mu pak mohl třeba říct: Fakt jsi měl pravdu.
On totiž normální člověk na "urban legend" nedá a pokud chce info, ptá se lidí, kterým věří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 16:24, Alex
Měl jsem lagunu rv 03, 2,2dci, jak by řekl tuninkář...plná palba a taky jsem si to užíval, než se mě to auto celé posralo. Ale lagunu od roku 2006 čï 2007 bych si klidně koupil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 20:09, A zase jsme u toho.
Proč ho původní majitel prodal? Jaká byla kupní cena? Výhodná koupě levného Renaultu je velmi podezřelá. V létě jsem měl možnost zakoupit Megane II v kombíku, rok starý 22 t.km. o výbavě ani nemluvím. Nabízí se otázka, proč se majitel takového auta ještě v záruce po roce zbavuje? Když bazarník dopěl ódy, vysvětlil jsem mu proč ho nechci. Nakonec mi dal za pravdu. Řekl, no já bych to také nebral.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 21:05, RE: A zase jsme u toho.
anonym posted by:
Proč ho původní majitel prodal? Jaká byla kupní cena? Výhodná koupě levného Renaultu je velmi podezřelá. V létě jsem měl možnost zakoupit Megane II v kombíku, rok starý 22 t.km. o výbavě ani nemluvím. Nabízí se otázka, proč se majitel takového auta ještě v záruce po roce zbavuje? Když bazarník dopěl ódy, vysvětlil jsem mu proč ho nechci. Nakonec mi dal za pravdu. Řekl, no já bych to také nebral.
Renault má 2 typy zákazníků - řidičů. Jedni spokojení, nic jiného neuznávají než Rencky a ti druzí, co je nenávidí. Já osobně jsem si koupil Megana a nějakou dobu na to si jej koupil i můj bratr. Já s ním jezdím už 7 let. Mám na něm najeto přes 290 tkm a nedám na něj dopustit. Bratr jej už prodal a koupil si Japonce, prý chce s autem jezdit a ne ho mít stále v servise. Renaulty proklíná. Já bych si chtěl koupit nové auto, protože můj Megánek má to nejlepší již za sebou, a tak vím co chci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 21:06, RE: bez předmětu
kuko posted by:
to je zbytečný se nad tím pozastavovat, Pepa v hospodě přece povídal že Renaulty jsou srágory, a holt tak to určitě bude, on to přece musí vědět! Měl už přece Š120, Š130, Favorita, a teď koupil Feldu v plný palbě (4kola + volant) a je to neskutečný držák!
diky za prispevek uz dlouho jsem se tak nezasmal zvlaste ta plna palba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.11.2007 22:08, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Myslíš Touran, nebo Touareg? Nebo snad Tiguan... Tipuju to na Touran.
nějak jsem to popletl - myslel jsem Touareg (nebo jak se to píše, ten teréňák), ale myslím že ani Touran nebyl ze začátku právě vzorový model...

Každá automobilka si však dobře uvědomuje, když něco spíská, a snaží se to ve výrobě napravit. Proto taky téměř každý model v druhé půlce výroby je už víceméně v poho. Vždyť by taky ty automobilky šli proti sobě - dávají na to záruku, kterou se snaží postupně prodlužovat na 3 roky, no a když se ty auta furt za v té záruce se...ou, platí to ze svýho. A
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.