0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.12.2006 16:02, RE: hrůza
Libor posted by:
Presne tak, hlavnim problemem u nas jsou znackove servisy!!! Pokud autorizovany servis nedovede diagnostikovat auto z roku 1998, mel by mu Renault vzit autorizici. Mne v autorizovanem servisu Opel znicili prevodovku rizeni a ve autorizovanem Alfa Romeo kdysi nedokazali nastavit geometrii podle specifikaci (i kdyz je pravda, ze karosarskou opravu udelali skvele). Je to asi hlavne o lidech. Sikovny mechanik nehodla stavet sefikum vily, ze sve nizke mzdy a zalozi si vlastni servis. Druhy velky prob...

¨Nezbývá než souhlasit třeba Opel v Olomouci ,zákazník je až ten poslední a znám pár lidí co si tam auto koupily, ale v životě by tam na garančku nejely
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.12.2006 17:04, co???
tak tu niektory nadavate na FRA auta,hlavna vec ze vyfravaju aj relly(Citroen) aj F1(Renault) , a NEM auta okrem Fordu su o nicom v sportoch...VW???dakujem,nechcem o nicom interier..OPEL???preboha oproti nim je Renault ako neviem to ani porovnat,a Skodovky keby nebolo Vw uz by ani neexistovali,taze ..vitaz je Renault,a japonske vozy a nie NEm nudne smejdy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.12.2006 22:26, Renault Scenic II
Zdravím Vás v diskuzi. Mám pul roku R. Scenic II - byl koupený jako rok starý s najetými 40000 km. Zatím je to docela v pohodě, ale pár věcí mě už stihlo naštvat. Naposledy nýkup stěračů: tenké originály (dodavatel Valeo) stojí 1300,- Kč/ ks. Na Octavii stojí od Bosche 800,- oba. Nakonec stěrač na řidičovu stranu neměly, tak mi samy nabídly o 50 mm kratší (pro mě neznatelný rozdíl, nahoře stírá už jen začernalý okraj skla) z Clia a ten stojí 700,-/ ks. Nevím kdo u Renaultu tvoří ceny. Jejich stěrače mají zvláštní úchyty na ramínka a tak nejdou koupit mimo originálů. Ale jinak se mi líbí variabilita a uživatelská přívětivost vozu a vždy při startování tlačítkem mám krásný pocit z moderní techniky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.12.2006 04:49, RE: Kvalita
Tonny posted by:
Tak měl jsem od renaultu jen 19 a teď mám Megana 98, ale obě dvě cabria.Toho megana mám 3 rok,jezdí jen v létě a to jen víkendově,má 102tis.,kupoval jsem ho měl 70tis. po 1.majiteli a koupený v ČR,ale rozvody už jsem raději udělal při 90tis.Jinak bez problémů kromě běžného servisu obě dvě, ale jak píšu, v zimě stojí v garáži.Co vím od známých tak 19 hodně hnily, na Lagunách se kazila elektrika a na Meganech nic moc nápravy,ale to mám jen z doslechu.
Mám megana-scenica dva a pul roku bral jsem ho jako ojetinu a musím souhlasit že napravy jsou značně problémové od upadnutí tlumičů ,per, ložiska, STABILIZÁTOR VŠE JSEM SI PRODĚLAL A POKUD LZE VĚŘIT ujetým 120.000 km je toho dost zvlášť když jezdím jen do práce po silnici. ale spokejený jinak jsem. podvozek je ale viditelně slabý
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.12.2006 18:09,
Mám Megana 3 roky je to sice faze 1 ,ale za celou dobu jsou jediným problémem vylámaná ozubená kolečka v klapce cirkulace vzduchu uvnitř kabiny jinak bez jakéhokoliv problému.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.12.2006 23:21, Kvalita Renaultů
Obavam se, ze po Dacii a Seatu je to nejmene kvlitni evropska znacka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.12.2006 09:37, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Máš pravdu asi jsi také pracoval u Renaultu jsou to strašně servisní vozy,nejhorší jsou Pražaci- myslím zastoupení Renaultu lžou jako když tiskne vše svedou na servis ale přitom jsou to konsrtukční vady které se nikdy neodstraníš i když dáš nový díl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.12.2006 19:02, RE: hrůza
filip posted by:

¨Nezbývá než souhlasit třeba Opel v Olomouci ,zákazník je až ten poslední a znám pár lidí co si tam auto koupily, ale v životě by tam na garančku nejely
naprosto s tebou souhlasím,Opel Olomouc - HRŮZA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.12.2006 22:35, RE: Kvalita Renaultů
Kozlovsky posted by:
Obavam se, ze po Dacii a Seatu je to nejmene kvlitni evropska znacka
Renault Kangoo 1,4 benzín 01, po 60.000 závady v elektrice - cetrál, startér, občas kontrolka aigbagu. Škubání při studeném rozjezdu ani po opravě neodstraněno. ložisko p.p.kola. Jinak taková jednoduchá plechovka s měkými sedadly. Již jsem se ho rád zbavil ! ve stejné době jsem kupoval také novou fabii, mimo běžné opotřebení zatím nic. Jinak preferuji Nissan teranno, pathfinder a patrol - 10 let spokojenosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.12.2006 23:33, RE: Kvalita
Tomáš posted by:
Jak tady někdo přišel na to, že je potřevba měnit ložisko i s kotoučem a destičkama? )). To úplná kravina. Když nevíte jestli to tak opravdu je, tak to radši nepište. Dneska se ložisko mění i s nábojem, jelikož je jeho součástí (nové konstrukce), v extrémním případě by se to měnilo ještě s těhlicí. Oprava je pak děsně snadná, ale celek těhlice, náboj ložisko stojí třeba i 7000,- Kč, takže nevím, komu ta výhoda slouží. Kotouče a destičky jsou nesmysl.))
Renault Scénic 1,6 16V r,v, 2000 ... mění se komplet zadní ložisko + kotouč - prodává se v sadě po páru ... a jestliže vyměním kotouč, tak bych měl asi vyměnit aj brzdové destičky ... cože? Nebo se pletu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.12.2006 23:35, RE: Radši ne
Pavel posted by:
Renaultů jsem měl několik, a nikdy jsem neměl s žádným větší problém. Opravoval jsem jen věci související s pravidelnou prohlídkou (destičky, filtry, kapaliny, výfuk atd.) Známý si koupil Fiata a byl s ním víc v servisu než doma v garáži. A ceny náhradních dílů jsou srovnatelné s ostatní konkurencí, a dokonce levnější než například u Škodovky.
Levnější náhradní díly než u Škodovky? Vážně? Můžu vědět jaké? Zatím se mi na žádný takový narazit nepodařilo ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.12.2006 23:41, RE: hrůza
Krakonos posted by:
Kamarát, Ty máš Lagunu dTi a menil si tam sviečky????????????? A to ktorý expert vymyslel dieselové auto so sviečkami. Tak buď si vymýšľaš alebo tomu ABSOLUTNE nerozumieš a chceš hodnotiť???
Slyšel jsi někdy o žhavících svíčkách pro dieselové motory?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.12.2006 20:40, diskuze nebo nadávky?!
Právě jsem si přečetl celou diskuzi o kvalitě renaultů a jsem z toho trochu smutnej. Mněj jsem od roku 97 R 21 1,8i a můžu říct, pokud bych ho mohl koupil dnes v dobrém stavu nepřemýšlel bych. Měl jsem ho 7 let a byl jsem s ním max. spokojený. Jo různé blbosti jako ložiska v kolech, destičky, výfuk, atd. Než se úplně rozsypal, tak měl něco kolem 400 000km a neznám moc aut, která by to vydržela. V roce 2005 jsem si koupil Lagunu I. 2.0i 8V měla najeto kolem 160 000km dnes má 250 000 a jsem s ní spokojen, jen údržba destičky, kotouče, 1ložisko, tištěný spoj centrálu, ale to jsou běžné věci i u ostatních aut nebo ne? Souhlasím z tím že se někdy auto nevyvede, ale zatím jsem měl asi štěstí. Zkuste naši škodovku ať fabii nebo oktávku ve věčim kramplu jsem v životě neseděl a těch peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.12.2006 22:34, RE: co???
3xxx posted by:
tak tu niektory nadavate na FRA auta,hlavna vec ze vyfravaju aj relly(Citroen) aj F1(Renault) , a NEM auta okrem Fordu su o nicom v sportoch...VW???dakujem,nechcem o nicom interier..OPEL???preboha oproti nim je Renault ako neviem to ani porovnat,a Skodovky keby nebolo Vw uz by ani neexistovali,taze ..vitaz je Renault,a japonske vozy a nie NEm nudne smejdy
Si kup tu formuli nebo ten závoďák:)) A spojení japonských aut s francouzskými zní dost komicky...myslíš třeba tu pohádku o tom jak Renault sprasil Nissana?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.12.2006 13:36, RE: co???
3xxx posted by:
tak tu niektory nadavate na FRA auta,hlavna vec ze vyfravaju aj relly(Citroen) aj F1(Renault) , a NEM auta okrem Fordu su o nicom v sportoch...VW???dakujem,nechcem o nicom interier..OPEL???preboha oproti nim je Renault ako neviem to ani porovnat,a Skodovky keby nebolo Vw uz by ani neexistovali,taze ..vitaz je Renault,a japonske vozy a nie NEm nudne smejdy
Až se něco o autech naučíte, budete snad lépe znát realitu a kvalitu německých vozů a obzvláště dieslů,které jsou stále u VW bezkonkurenční. A k tomu Renaultu,zeptejte se v servisu Nisan,jak kvalitní jsou podvozky u Nisana Primery,který z důvodu fůze bere podvozky od Renaulta. Asi se dovíte zajímavé věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.12.2006 13:54, RE: Radši ne
petr posted by:
Levnější náhradní díly než u Škodovky? Vážně? Můžu vědět jaké? Zatím se mi na žádný takový narazit nepodařilo ....
No tak když se to srovnává s dílama na felicii tak to jsou škodovácké díly, levnější, ale na renaulty jsou díly opravdu levnější než na škodovky. To víte, nesmíte jezdit do Renault servisů:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 12:04, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Není pravdou, mám R. Megane r.v. 96, jsem s ním velice spokojen. Po deseti letech má lehce nad 150000 najeto a krom klasické údržby, jako olej, destičky atd. jsem ne něm postupně nechal udělat ložiska, a to, prosím, bez výměny čehokoli dalšího (asi se bude jednat o problém u jiného modelu) a výfukové potrubí. Jinak kladně hodnotím pohodlí, jaké poskytuje, zejména prostor na zadních sedačkách a všude jen slyším ódy na motory, což mohu potvrdit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 12:24, RE: hrůza
Venca posted by:
No jak ktery servis. znam jich spoustu dobrých jak od renaultu tak i od jinych. ale postup měnění je známý i třeba u BMW. ja si myslim ze si clovek musí servis vybírat. sám dělám u Fordu a taky to neni nic moc.
Souhlasím servisy se určitě liší dům od domu a je třeba si rozmyslet, co si kde necháte udělat....
Co se týče mých zkušeností s Fordem, tak rozbité čelní okno měnili na 3x a se zadními brzdami jsme u nich byli 3x za dva měsíce. a ceny??? Ještě, že to neplatim sám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 18:32, RE: RENAULT???
OiSoft posted by:
Dobrý den, už od 95 roku provozuji nakladni dopravu auty do celkove hmotnosti 7,5 t a jine auto nez renault jsem nemnel vcetne tech osobnich. na Masteru rok výroby 91 jsem najez asi milion km bez vaznejsich problemu, pak mascott od 2001 najel uz 590 tis a pohoda a midluma mam rok a pul a najel jsem uz 313tis km a take pohoda. Pro osobní potrebu a obcas nejakou delsi cestu s jednou paletu mam Kangoo a uz ma 251 tis km a je take bez problemu. Pokud autu date to co potrebuje a jezdite s rozumem ta...
Co to meleš za kraviny? Akční model je uplně stejný auto jako ty ostatní jen je na něj udělaná lepší cena aby se prodávalo. Udělají nějakou lepší a nebo horší výbavu a drtí cenu aby se jich prodalo co nejvíc a ne že chodí po nějakým skladu a něco poskladají. kde žiješ? Na stromě?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 19:00, RE: hrůza
Krakonos posted by:
Kamarát, Ty máš Lagunu dTi a menil si tam sviečky????????????? A to ktorý expert vymyslel dieselové auto so sviečkami. Tak buď si vymýšľaš alebo tomu ABSOLUTNE nerozumieš a chceš hodnotiť???
ty idiote vy asi na slovensku nemáte žhavící svíčky.Na maximalizaci využití možností nového systému common rail se podílí poslední generace řídící elektroniky DDE5. Ta má mimo jiné na starosti také ovládání nízkonapěťového žhavení tohoto dieselu. Žhavící svíčky pracují s napětím pouze 6V a zahřívají se pouze na špičce, čímž je dosažena vysoká rychlost. Výsledkem je, že při teplotách nad 5°C motor startuje okamžitě a při teplotách do -20°C mu stačí ke žhavení pouze 2 sekundy.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.