0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1.9 dCi a zkušenosti majitele při 77 tis. km.

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 14:10, RE: Proboha proc?
rojack posted by:
26 tis. za 6 let
To bych bral. Kde prodávají taková auta?
třeba to bylo předváděcí auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 21:34, RE: Proboha proc?
JakubR posted by:
vše funguje, protože se v tom autě nemá co pokazit - je jednoduché, viz jedna multiplexní sít mazdy a tři u laguny.. je to dobré auto, ale laguna byla ve své době nesrovnatelně modernější. a jaké desetitisíce myslíte to by mě opravdu zajímalo, to auto mám a vím kolik stojí díly, tím samozřejmě nechci tvrdit, že je bez chyb, ale zas bych to nehrotil. to, že mu občas svítí diagnostika můžou způsobovat třeba opotřebené žhavící svíčky nebo zaoxidovaný konektor. je to pořád lepší než problémové motor...
Pro mě bylo důležité mít ESP, plný počet airbagů (má i základní verze od roku 2002). Všechny okna v elektrice. Automatická klima je jen třešeň na dortu. Nevím jestli je lepší mít jen jednu nebo 3 multiplexní sítě. Důležité pro mě je abych nemusel běhat po servisech a to nemusím. I chodit na STK a garančky mě celkem obtěžuje. Protože dovézt na garančku auto, jet MHD do práce a pak po pracovní době zpět a stihnout to do 18h jsou 2h zabitého času, které pak musím napracovat. Ale co opravdu oceňuju na Laguně je bezpečnost. Je to první auto co mělo 5* crash testu. Moje M6 má jen 4*. Možná jsem ty desetitisíce za opravy přecenil. Nevím. Jen že autor psal že už do auta desetitisíce vrazil a vyjádřil se, že pokud by byly finance, tak by v investicích rád pokračoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 22:09, RE: Proboha proc?
JakubR posted by:
vše funguje, protože se v tom autě nemá co pokazit - je jednoduché, viz jedna multiplexní sít mazdy a tři u laguny.. je to dobré auto, ale laguna byla ve své době nesrovnatelně modernější. a jaké desetitisíce myslíte to by mě opravdu zajímalo, to auto mám a vím kolik stojí díly, tím samozřejmě nechci tvrdit, že je bez chyb, ale zas bych to nehrotil. to, že mu občas svítí diagnostika můžou způsobovat třeba opotřebené žhavící svíčky nebo zaoxidovaný konektor. je to pořád lepší než problémové motor...
Zajímavé, že u mého 14 let starého Passata vybaveného automatickou převodovkou šlape motor (1,8T) bez nejmenších problému a převodovka je u auta po 3 majitelích v tak perfektní kondici, že laik žasne a odborník se diví ... a už vůbec nechtějí věřit pořizovací ceně (40tis) A aby koncernu nebylo dost, opustil letos naši rodinou "auto smečku" přebytečný 11 let starý Passat 1,9TDi s 300tkm taktéž vybavený automatem. Světe div se, i nový majitel jezdí denně a bez závad ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.08.2012 13:34, RE: Proboha proc?
free78 posted by:
třeba to bylo předváděcí auto...
bylo to hodne velky stesti, kdyz mi to prislo, dali mi 2 hodiny na rozmyslenou. Jasne, ze jsem se na to jel podivat. pan podnikatel potreboval ulit penize a aut mel nekolik. auto pro zabavu a poteseni a hlavne snizeni nakladu a nemuset platit takovy dane gumy puvodni z roku 2004, dalsi dva roky jsem na nich odjezdil, zimaky temer jako novy, interier bez jedinyho poniceni, uspineni, na zadnich sedackach snad nikdy nikdo nesedel a k tomu smrdela novotou Kdyz jsem rekl, at mi to zvednou na hever, tak se jen servisaci smali... prej to je to auto, ze kteryho jsme po roce vzdycky vylejvali temer cistej olej? proste super kauf a vic stesti nez rozumu Kdyz jsem to vezl k dalsimu znamymu na vymenu do mazda servisu, tak se jen usmival nad kilometry. Kdyz mi vracel klice, tak km potvrdil. Kazdopadne velka spokojenost!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.