0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1.9 dCi a zkušenosti majitele při 77 tis. km.

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 08:09, Na co naftu?
75% najetych km (nebo jizd?) po meste do vzdalenosti 5 km? Vzdyt to je pro ten turbodiesel pomala vrazda! A ten rocni najezd je taky jednoznacne na atmosfericky benzin...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 08:45, ujeté km
Podnikatelé i u nás najezdí běžně víc než 300.000 km za 3 roky!!! ....
Neříkám, že je to nemožné, ale BEŽNĚ??? To asi ne. Kam by jako ty podnikatelé pořád jezdili?(pokud není řeč o taxikáři) Dyť musí taky pracovat a ne se jen pořád někde projíždět autem.
Rozumný podnikatel (úspěšný) musí sakra přemýšlet co a jak a kdy a ne jak blázen jezdit 2000 km každý týden. Jde nejen o projeté peníze, ale i obrovskou zrátu času. Nějak mě moc nenapadá druh podnikání kde by takové horlivé ježdění mělo vůbec smysl. (jak jsem již psal-kromě taxikaření). Vás ano?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 09:04, RE: ujeté km
TOM posted by:
Podnikatelé i u nás najezdí běžně víc než 300.000 km za 3 roky!!! ....
Neříkám, že je to nemožné, ale BEŽNĚ??? To asi ne. Kam by jako ty podnikatelé pořád jezdili?(pokud není řeč o taxikáři) Dyť musí taky pracovat a ne se jen pořád někde projíždět autem.
Rozumný podnikatel (úspěšný) musí sakra přemýšlet co a jak a kdy a ne jak blázen jezdit 2000 km každý týden. Jde nejen o projeté peníze, ale i obrovskou zrátu času. Nějak mě moc nenapadá druh podnikání kde by takové horlivé ježdění mělo vůbec ...
Tak běžné to určitě není. Já v průměru najedu s osobákem 35 a s dodávkou 30. Záleží na tom, jak daleko se dělá, a jak je to náročné na mojí přítomnost. Ale 2tkm/týden čas od času není problém...
A přemýšlet se dá i během jízdy, kolikrát toho za dlouhou jízdu vyřídím víc, než z kanceláře.
Btw: měl jsem půjčenou předváděčku na víkend, vedoucí prodeje jen nevěřícně koulel očima, když mělo auto najeto o tisíc víc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 09:43, RE: ujeté km
TOM posted by:
Podnikatelé i u nás najezdí běžně víc než 300.000 km za 3 roky!!! ....
Neříkám, že je to nemožné, ale BEŽNĚ??? To asi ne. Kam by jako ty podnikatelé pořád jezdili?(pokud není řeč o taxikáři) Dyť musí taky pracovat a ne se jen pořád někde projíždět autem.
Rozumný podnikatel (úspěšný) musí sakra přemýšlet co a jak a kdy a ne jak blázen jezdit 2000 km každý týden. Jde nejen o projeté peníze, ale i obrovskou zrátu času. Nějak mě moc nenapadá druh podnikání kde by takové horlivé ježdění mělo vůbec ...
Vzals mi to z klávesnice. 100 000 ročně, to je denně 270 (vánoce nevánoce, víkendy nevíkendy). Neříkám, že nikdo takový není, ale nikoho takového neznám a neznám ani nikoho, kdy by někoho takového znal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 09:44, RE: ujeté km
Pepe posted by:
Tak běžné to určitě není. Já v průměru najedu s osobákem 35 a s dodávkou 30. Záleží na tom, jak daleko se dělá, a jak je to náročné na mojí přítomnost. Ale 2tkm/týden čas od času není problém...
A přemýšlet se dá i během jízdy, kolikrát toho za dlouhou jízdu vyřídím víc, než z kanceláře.
Btw: měl jsem půjčenou předváděčku na víkend, vedoucí prodeje jen nevěřícně koulel očima, když mělo auto najeto o tisíc víc...
Ale jo - 2t km za týden čas od času proč ne - tu na veletrh do Itálie, tu zas do Německa....ale KAŽDÝ týden poořád a pořád, to mi připadá jako ekonomický nesmysl.
Těch 50-60tis km za rok proč ne, to už je běžnější, ikdyž pořád se to nedá brát jako průměr.
A to se pořád chci bavit o osobním autě. Dodávka to je zas něco jinýho. Kvůli tomu si jí ten člověk kupuje - tu dovézt nějaký materiál, tu nějaké zboží, pak zas vercajk, pak zas řemeslníky...Může někdo vozit řemeslníky osobákem, ale zrovna novým autem za 700tis Kč...nevím nevím...
No, znal jsem jednoho co měl veřejný dům v Praze, Brně a Ostravě a převážel svoje zaměstnankyně z jednoho do druhého, aby se šmagastům neokoukaly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 09:56, spokojenost?
No já nevím. Dyť tomu pořád něco je a pořád něco svítí na palubce a pořád nějaká oprava a servis. Pro majitele toyoty, to jsem jako já, absolutně nepřijatelné. A to s tím řidič jezdí (prý) docela klidně (i když na 75% nájezdu tvořeným poskakování po městě je diesel nesmysl..ono diesl je obecně nesmysl). A na závěr takové permanentní mrvítko ještě doporučit? To snad pisatel nemůže myslet vážně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 10:43, nájezdu nevěřím
ani kdyby to měl super důchodce. jinak lagunu vlastním, v dnešní době už žádná sláva, ale pokud je udržovaná, je to pořád slušné ježdění, i ten motor není taková trága jak se povídá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 11:45, RE: spokojenost?
pargi posted by:
No já nevím. Dyť tomu pořád něco je a pořád něco svítí na palubce a pořád nějaká oprava a servis. Pro majitele toyoty, to jsem jako já, absolutně nepřijatelné. A to s tím řidič jezdí (prý) docela klidně (i když na 75% nájezdu tvořeným poskakování po městě je diesel nesmysl..ono diesl je obecně nesmysl). A na závěr takové permanentní mrvítko ještě doporučit? To snad pisatel nemůže myslet vážně
Obecne nafta nesmysl urcite neni - pro najezd nad 40 t rocne a provoz hlavne po dalnici nebo aspon na dlouhe vzdalenosti (1 jizda min. 50 km) je to asi idealni volba. Ale pro autora clanku je to podle me uplne spatna volba motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 12:26, Proboha proc?
Nechapu, ze si nekdo koupi auto a neni si jisty kilometry a stavem? To je na trhu malo aut, ze kterych lze vybirat? Zrovna laguna je masovka auto... A kecum o duchodci a nebo 2.aute, se kterym jezdila manzelka pro deti do skoly bych taky neprikladal zadnou vahu.Pokud ma auto najeto 40 tis, tak bude mit servisku. Proc by ji jinak nekdo zahazoval...? Zapomnel jsem - puvodni majitel se stehoval a tak se nekde ztratila... Navic pri 40 tis km auto musi smrdet novotou a interier bude jak novy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 12:45, RE: spokojenost?
bitner posted by:
Obecne nafta nesmysl urcite neni - pro najezd nad 40 t rocne a provoz hlavne po dalnici nebo aspon na dlouhe vzdalenosti (1 jizda min. 50 km) je to asi idealni volba. Ale pro autora clanku je to podle me uplne spatna volba motoru.
Vyjádřil jsem se špatně...do aut velikosti dnešní střední třídy to ještě pořád nesmysl je. Do vyšších tříd a SUV, proč ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 13:07, RE: spokojenost?
pargi posted by:
No já nevím. Dyť tomu pořád něco je a pořád něco svítí na palubce a pořád nějaká oprava a servis. Pro majitele toyoty, to jsem jako já, absolutně nepřijatelné. A to s tím řidič jezdí (prý) docela klidně (i když na 75% nájezdu tvořeným poskakování po městě je diesel nesmysl..ono diesl je obecně nesmysl). A na závěr takové permanentní mrvítko ještě doporučit? To snad pisatel nemůže myslet vážně
pan ma asi rad diskoteku na palubce Ja jsem spokojeny majitel mazdy a nejvic me bavi reci japonec na konec... ale kdo chce kam...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 13:14, RE: ujeté km
TOM posted by:
Ale jo - 2t km za týden čas od času proč ne - tu na veletrh do Itálie, tu zas do Německa....ale KAŽDÝ týden poořád a pořád, to mi připadá jako ekonomický nesmysl.
Těch 50-60tis km za rok proč ne, to už je běžnější, ikdyž pořád se to nedá brát jako průměr.
A to se pořád chci bavit o osobním autě. Dodávka to je zas něco jinýho. Kvůli tomu si jí ten člověk kupuje - tu dovézt nějaký materiál, tu nějaké zboží, pak zas vercajk, pak zas řemeslníky...Může někdo vozit řemeslníky osobákem, ale zrovna no...
S tou dodávkou to bylo pro ilustraci, že jde pořád o stejného řidiče. Nejezdím pracovně nijaké extra dálky, ani nerozvážím zboží po republice. Občas mě to baví, občas se.e. Takovej je život, furt sedět na zadku by mě nebavilo, a točit celej den volantem už vůbec ne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 14:40, RE: Proboha proc?
zeneva posted by:
Nechapu, ze si nekdo koupi auto a neni si jisty kilometry a stavem? To je na trhu malo aut, ze kterych lze vybirat? Zrovna laguna je masovka auto... A kecum o duchodci a nebo 2.aute, se kterym jezdila manzelka pro deti do skoly bych taky neprikladal zadnou vahu.Pokud ma auto najeto 40 tis, tak bude mit servisku. Proc by ji jinak nekdo zahazoval...? Zapomnel jsem - puvodni majitel se stehoval a tak se nekde ztratila... Navic pri 40 tis km auto musi smrdet novotou a interier bude jak novy.
Jasně že kilometry neseděly, ale zase kupec s tím počítal a stav byl odpovídající a cena taky - 115 litrů za sedmileté auto mi přijde slušné i když nebude mít najeto 40 tisíc ale 140 tisíc. A sehnat jiné určité může, ale pořád to bude loterie. Nebude mít servisku a tím pádem žádný doklad o nájezdu, tedy ne za tuhle cenu. Mně spíš zarážely některé počáteční opravy, které možná dělat nemusel. Rozvody určitě, na nich nepoznáš, kolik vydrží, ale brzdy nebo tlumiče není třeba dělat preventivně, ale podle skutečného stavu. Teda jestli brzdy dělat musel, tak to určitě nebylo 40 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 16:54, RE: Proboha proc?
Koloss posted by:
Jasně že kilometry neseděly, ale zase kupec s tím počítal a stav byl odpovídající a cena taky - 115 litrů za sedmileté auto mi přijde slušné i když nebude mít najeto 40 tisíc ale 140 tisíc. A sehnat jiné určité může, ale pořád to bude loterie. Nebude mít servisku a tím pádem žádný doklad o nájezdu, tedy ne za tuhle cenu. Mně spíš zarážely některé počáteční opravy, které možná dělat nemusel. Rozvody určitě, na nich nepoznáš, kolik vydrží, ale brzdy nebo tlumiče není třeba dělat preventivně, ale p...
Když necháš stát auto rok venku, a ani jednou s ním nehneš,tak ti kotouče vyreznou tak, že je vyměnit musíš.Třeba proto. A je úplně jedno, jestli to má najeto 40tis nebo půl milionu km.Jinak rozsah oprav je podle mě odvislý od toho, jak dlouho si hodlám auto ponechat, jestliže to je na delší dobu, pak se vyplatí pořešit i věci, které jsou "načaté" a časem by na to stejně došlo.
Jinak nechápu,jak někdo může být spokojený s autem, u kterého se sedumkrát do roka rozsvítí diagnostika, navíc neví proč a neřeší to.Takový auto bych nechtěl, i kdyby mi ho někdo nabízel zadarmo.To musí být o infarkt, jít k autu a přemýšlet, co se zase kde rozsvítí a jestli to dojede nebo to jen tak žertuje...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 17:52, RE: ujeté km
TOM posted by:
Podnikatelé i u nás najezdí běžně víc než 300.000 km za 3 roky!!! ....
Neříkám, že je to nemožné, ale BEŽNĚ??? To asi ne. Kam by jako ty podnikatelé pořád jezdili?(pokud není řeč o taxikáři) Dyť musí taky pracovat a ne se jen pořád někde projíždět autem.
Rozumný podnikatel (úspěšný) musí sakra přemýšlet co a jak a kdy a ne jak blázen jezdit 2000 km každý týden. Jde nejen o projeté peníze, ale i obrovskou zrátu času. Nějak mě moc nenapadá druh podnikání kde by takové horlivé ježdění mělo vůbec ...
Přesně tak. Znám sice podnikatele co najedou min. 50 000 ročně a víc, ale buď mají autodopravu, taxikaří, nebo se zabývají dovozem-vývozem čehosi. Ale běžní podnikatelé, co se potřebují dopravit do firmy, něco vyřídit a pak jezdí soukromě najedou obvykle nějakých 20 - 25 tisíc, často ani to ne. Taky nechápu, proč někdo, kdo jezdí málo, by si musel pořizovat levné auto aby se mu vyplatilo. Navíc, stejně pokud člověka auto přímo neživí, tak se nevyplatí (finančně) nikdy a vždy jde o náklad jako každý jiný. Lidé si kupují dražší auta jednoduše proto, že na ně mají a nechtějí se drkotat v nějakých plečkách. A je jim jedno, jestli najedou 5000 nebo 50 000. A v zemích, jako je Rakousko, Německo, Švýcarsko si taková auta běžně pořizují důchodci, takže pokud mají v pořádku servisní historii, lze i tvrzením o autě na důchod věřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 17:54, RE: Proboha proc?
subarák posted by:
Když necháš stát auto rok venku, a ani jednou s ním nehneš,tak ti kotouče vyreznou tak, že je vyměnit musíš.Třeba proto. A je úplně jedno, jestli to má najeto 40tis nebo půl milionu km.Jinak rozsah oprav je podle mě odvislý od toho, jak dlouho si hodlám auto ponechat, jestliže to je na delší dobu, pak se vyplatí pořešit i věci, které jsou "načaté" a časem by na to stejně došlo.
Jinak nechápu,jak někdo může být spokojený s autem, u kterého se sedumkrát do roka rozsvítí diagnostika, navíc neví pr...
Vůbec bych se nedivil, že olítaná Laguna r.v. 2002 "svítí" jak vánoční stromeček. Zrovna elektrika je slabou stránkou Lagun z prvních dvou let výroby. A zrezlé kotouče? Třeba od toho, jak pořád jen stála v bazaru, neboť musela dlouho čekat , než se našel ten "správný" kupec. Ne zbytečně radí znalci, nechat si při koupi ojetiny klidně 50% kupní ceny jako rezervu na případné opravy. Aby to u hodnocené Laguny nakonec nebylo ještě daleko víc ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 22:33, RE: Proboha proc?
Tfun posted by:
Vůbec bych se nedivil, že olítaná Laguna r.v. 2002 "svítí" jak vánoční stromeček. Zrovna elektrika je slabou stránkou Lagun z prvních dvou let výroby. A zrezlé kotouče? Třeba od toho, jak pořád jen stála v bazaru, neboť musela dlouho čekat , než se našel ten "správný" kupec. Ne zbytečně radí znalci, nechat si při koupi ojetiny klidně 50% kupní ceny jako rezervu na případné opravy. Aby to u hodnocené Laguny nakonec nebylo ještě daleko víc ...
Tady se asi hodí připomenout staré moudro, že "nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci". <br>
Mazdu 6, taky z roku 2002 jsem koupil v květnu 2008, takže ještě před nástupem krize kdy pak auta zlevnily. Cena byla 255 tisíc, velmi slušná výbava (ESP, 6 airbagů, aut. klima). Měla najeto 82 tkm, servisku. Letní i zimní gumy na litých diskách. Prodaná i servisovaná v Autopalace po jednom majiteli. Měl jsem 1 rok záruku, tudíž jsem po koupi nic preventivně nevyměňoval. Od té doby investice 15 tisíc (už jsem to sem dřív psal) plus STK a garančky. Žádné opravy neplánuju, vše funguje. A hlavně mám klid. <br>
Jestli bude auto dál takhle bezúdržbové, tak si ho nechám klidně dalších 5 let. Během té doby podle toho popisu ta Laguna spolkne nejspíš další desetitisíce na opravách a dost času a nervů majitele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 08:34, RE: Proboha proc?
Petr S posted by:
Tady se asi hodí připomenout staré moudro, že "nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci". <br>
Mazdu 6, taky z roku 2002 jsem koupil v květnu 2008, takže ještě před nástupem krize kdy pak auta zlevnily. Cena byla 255 tisíc, velmi slušná výbava (ESP, 6 airbagů, aut. klima). Měla najeto 82 tkm, servisku. Letní i zimní gumy na litých diskách. Prodaná i servisovaná v Autopalace po jednom majiteli. Měl jsem 1 rok záruku, tudíž jsem po koupi nic preventivně nevyměňoval. Od té doby in...
vše funguje, protože se v tom autě nemá co pokazit - je jednoduché, viz jedna multiplexní sít mazdy a tři u laguny.. je to dobré auto, ale laguna byla ve své době nesrovnatelně modernější. a jaké desetitisíce myslíte to by mě opravdu zajímalo, to auto mám a vím kolik stojí díly, tím samozřejmě nechci tvrdit, že je bez chyb, ale zas bych to nehrotil. to, že mu občas svítí diagnostika můžou způsobovat třeba opotřebené žhavící svíčky nebo zaoxidovaný konektor. je to pořád lepší než problémové motory a vysypávající se převodovky u koncernu vw..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:54, RE: Proboha proc?
Petr S posted by:
Tady se asi hodí připomenout staré moudro, že "nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci". <br>
Mazdu 6, taky z roku 2002 jsem koupil v květnu 2008, takže ještě před nástupem krize kdy pak auta zlevnily. Cena byla 255 tisíc, velmi slušná výbava (ESP, 6 airbagů, aut. klima). Měla najeto 82 tkm, servisku. Letní i zimní gumy na litých diskách. Prodaná i servisovaná v Autopalace po jednom majiteli. Měl jsem 1 rok záruku, tudíž jsem po koupi nic preventivně nevyměňoval. Od té doby in...
Mam taky M6 a mohu potvrdit naprostou spokojenost.Ja kupoval od dealera 2004 v roce 2010, najeto 26 tis (neutocenych i dle puvodnich pneu a celkoveho stavu) za 220 tis. O sleve se nechteli bavit, ale ani se nedivim Investice je do vymeny oleje a naplneni klimy - celkem 3500,- verim, ze dalsich 100tis najede bez problemu a vetsich investic. Holt nekdy je lepsi mit jednodussi auto nez elektronikou nacpany...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 13:40, RE: Proboha proc?
zeneva posted by:
Mam taky M6 a mohu potvrdit naprostou spokojenost.Ja kupoval od dealera 2004 v roce 2010, najeto 26 tis (neutocenych i dle puvodnich pneu a celkoveho stavu) za 220 tis. O sleve se nechteli bavit, ale ani se nedivim Investice je do vymeny oleje a naplneni klimy - celkem 3500,- verim, ze dalsich 100tis najede bez problemu a vetsich investic. Holt nekdy je lepsi mit jednodussi auto nez elektronikou nacpany...
26 tis. za 6 let
To bych bral. Kde prodávají taková auta?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.