0
back
 

diskuze k tématu: Porsche 911 Turbo - zkušenosti majitele po 4 letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 13:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ale má ho malýho - jen šest válců. Pak bych ho nemoh ukazovat. Sám autor rezenze se za něj přece stydí.
ja bych rekl, ze jen zavidis a prudis. asi ho mas malyho jak v kalhotach, tak v lebce a navic jsi bez penez a to ti leze na mordu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 13:49, RE: recenze vozu pro každého ..
mike posted by:
prijemne se to cte, dekuji za podporu. Takova slova pak zahaneji po precteni nekterych nazoru myslenky typu "ze jsem se na to psani radsi nevykaslal".. jeste jednou dik!
Přesně, kdyby každý z diskutujících gramatiků a znalců poměru délky přirození k počti válců měl napsat alespoň z části podobný článek, který má hlavu a patu a o něčem je, tak by to asi bylo většinou k pláči. Tady je každý Jirásek a znalec aut, ale jak to asi je opravdu? Opravovat gramatiku můžu jen někomu, kdo už něco dokázal napsat a s výroky, že mám velké auto protože mám malé přirození se také setkávám, ale stačí, když se na věc zeptám manželky dotyčného, potom se baví celá hospoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:15, paráda
no, je to parádní auto, ale kam bych dal našeho hafana? budu si muset nechat zajít chuť :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:28, Blahopreju!
super auto, detskej sen ... proste parada! :) moc vam to preju!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:30, RE: Blahopreju!
anonym posted by:
super auto, detskej sen ... proste parada! :) moc vam to preju!
velmi dekuji, hezky den a vikend!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:37, co dodat?
Dovolte jen malou reakci.
Není to špatně napsané, autor taky není úplný kopyto, trochu ho znám. To auto je vážně úžasný a věřím, že se letos konečně rozhoupe a nechá mne do něj usednout i za volant. Jelikož se tu však vyjadřuje jako autor článku zbytečně v rukavičkách, napíšu dvě věty za něj.
Vždy bylo a je mnoho "jelit" , který nic nemají, nic nedikázali a maj jen plnou hubu keců a nimraj se v pitomostech. Věřím, že se těmito "hňupy" nenechá otrávit. Za sebe mu mohu jen doporučit, na takové příspěvky vůbec nereagovat. S blbostí se nedá zvítězit ...
pcht
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:38, Dave
Muzes sem hodit pls odkaz na toho Dealera v Mnichove?
Na netu jsem toho nasel nekolik... mam celkem zajem o podobnou hracku. Dik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:39, Mozna to sem nepatri, ale je to pravda.
Krasne auto a NA ZDEJSI POMERY dobre napsany clanek. Pisatel si bohuzel mysli, ze jeho cestina je na vysoke urovni a rozebira s nejakym tulpasem pocestene slovo kvatro (to ma opravdu spravne).
Nicmene se mi zda, ze cesky v tomto state uz neumi temer nikdo, prestoze autorova cestina je vysoko nad zdejsimi podobnymi prispevky, coz neni problem, nebot ty dosahuji kvality asi seste tridy obecne skoly.
Hrubych chyb vsak ma (jak v popisu, tak i v reakcich) nekolik. O slohu se nema ani cenu bavit, coz by u "nespisovatele" nevadilo, pravopis by mel ale znat "kazdy dobry Cech". Uvedu zkracene priklady, jiste nenajdu vsechny chybky, ovsem MUJ cestinar by "vypichnute" nedostatky povazoval za hrubou pravopisnou chybu a znamka by byla za pet. Nekterym se muze zdat, ze je vyraz spravny (vzdyt i v novinach jsem to tak videl!), a ze o chybu nejde. Jde. Hlavni chyby se vyskytuji v cislovkach, kde na konci nemaji co delat zadne "ku" a podobne. Autor take rad pouziva na konci vety dve tecky. To cestina nezna, musi byt jedna nebo tri.
oslavi 70ku.. = oslavi 70. (pripadne oslavi 70...)
atd. dostal = atd., dostal (tady je navic "atd" nestastne spojeno s pokracovanim ve vete)
20 tis. km = co branilo napsani slova tisic?
3.600 = tecka tam nema co delat, mezera by se dala prezit
vsech kol, dava tusit = vsech kol dava tusit
(viz. Foto) = (viz foto)
Silenost.. = Silenost. (nebo Silenost...)
auto se srovnalo a jakmile byly = auto se srovnalo, a jakmile byly (i pred "a" se nekdy davaji carky...)
ze 911ka cim je starsi, = ze 911, cim je starsi,
1-lete = jednolete (pravidla cislovek do deseti, v nouzi lze pouzit 1lete)
87 korun.. = 87 korun.
(40 tis. Km) = (40 tisic km)
40 tis. Km nemusim = 40 tisic km nemusim
cca. 0.4 litru na 1.000 = cca 0,4 litru na 1000
celnich = celnych
zrychlovani jak dopredneho na rovine, tak = zrychlovani, jak dopredneho na rovine, tak
ze 850ka je kultovni = ze 850 je kultovni

Dal uz se mi nechce. Snad jsem tady nenasekal mnoho pravopisnych chyb.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:43, RE: Dave
anonym posted by:
Muzes sem hodit pls odkaz na toho Dealera v Mnichove?
Na netu jsem toho nasel nekolik... mam celkem zajem o podobnou hracku. Dik.
Porsche Zentrum Munchen, Mahag Sportwagen Zentrum, Schleibingerstrasse 8, 81669 Munchen, ánébó web: www.pzm.de
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:47, diskuze
Zdravím autora,
článek je opravdu příjemné zpestření. Nejvíc mě ale potěšil jeho projev (extrémně slušný a věcný) v této diskuzi, která je většinou jen místem pro ubohé kecy, napadání a závist. Zdá se, že ne všichni lidé s drahými auty jsou zároveň i majiteli autobazaru a tepláků s nejméně třemi pruhy, jak se tu většina čecháčků snaží vždy dokázat .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:49, RE: Mozna to sem nepatri, ale je to pravda.
anonym posted by:
Krasne auto a NA ZDEJSI POMERY dobre napsany clanek. Pisatel si bohuzel mysli, ze jeho cestina je na vysoke urovni a rozebira s nejakym tulpasem pocestene slovo kvatro (to ma opravdu spravne).
Nicmene se mi zda, ze cesky v tomto state uz neumi temer nikdo, prestoze autorova cestina je vysoko nad zdejsimi podobnymi prispevky, coz neni problem, nebot ty dosahuji kvality asi seste tridy obecne skoly.
Hrubych chyb vsak ma (jak v popisu, tak i v reakcich) nekolik. O slohu se nema ani cenu bavit, co...
boze ty jsi magor... jsi na internetovy diskuzi, ne ve skole. Tady stejne jako treba pri psani sms plati trochu jina pravidla. Stejne jako nikdo nemluvi doopravdy spisovne, tak nikdo nechatuje a nediskutuje s pravidly pravopisu vedle klavesnice. Na to neni cas, ani chut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:53, RE: Mozna to sem nepatri, ale je to pravda.
anonym posted by:
Krasne auto a NA ZDEJSI POMERY dobre napsany clanek. Pisatel si bohuzel mysli, ze jeho cestina je na vysoke urovni a rozebira s nejakym tulpasem pocestene slovo kvatro (to ma opravdu spravne).
Nicmene se mi zda, ze cesky v tomto state uz neumi temer nikdo, prestoze autorova cestina je vysoko nad zdejsimi podobnymi prispevky, coz neni problem, nebot ty dosahuji kvality asi seste tridy obecne skoly.
Hrubych chyb vsak ma (jak v popisu, tak i v reakcich) nekolik. O slohu se nema ani cenu bavit, co...
docela by me zajimalo (myslim to vazne), jak byste si se slohem, v pripade popisu auta, poradil Vy.. Mimochodem, kdybych byl takovy puntickar, jako Vy, opravil bych Vam v textu vsechny chybejici hacky a carky..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:55, Porsche 911
zajimave je, ze fürst emanuel von thurn und taxis ho podle vas musel koupit 6 let po sve smtri. zemrel totiz v roce 1994.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:55, RE: bez předmětu
mike posted by:
vidim, ze diskuze se bohuzel neubira tim smerem, ve ktery jsem doufal. Neni o aute samotnem, ale o te nestastne fotce tachometru. Ja to uz popisuji v jiném prispevku, ale rozvinu to i v tomto miste. Puvodni fotografie z auta byla natolik nekvalitni (rychlost + chveni rukou), ze jsem ji ve photoshopu upravoval tak dlouho, az z toho vzniklo to, co mate moznost videt. Ono totiz puvodni urceni tohoto snimku byla plocha meho notasu.. Ze jsem tu fotku poslal odborne verejnosti byla chyba a Vy jste si ...
Jo jsou tam videt znatelne retuse kazdej grafik to uvidi:)
911 si chci ted kupovat taky ale ne turbo.To by byl asi na me velkej skok z TT:) Aspon se budu mit na co tesit za par let s vice zkusenostma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 14:58, RE: diskuze
anonym posted by:
Zdravím autora,
článek je opravdu příjemné zpestření. Nejvíc mě ale potěšil jeho projev (extrémně slušný a věcný) v této diskuzi, která je většinou jen místem pro ubohé kecy, napadání a závist. Zdá se, že ne všichni lidé s drahými auty jsou zároveň i majiteli autobazaru a tepláků s nejméně třemi pruhy, jak se tu většina čecháčků snaží vždy dokázat .
dekuji, trefil jste se. Slusnost, to je oc tu bezi..!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 15:06, RE: super
anonym posted by:
Chtel bych reagovat na zaver clanku resp. statistiky TUV. Tvrdite ze auto uzivate bezne jako kazdy ale v prumeru 6000 rocne, to je teda silny podprumer kazdeho z nas. Podle meho jsou statistiky TUV v tomto ohledu vic nez zavadejici. Kolik se proda 911 a kolik takovych golfu atd.? Kolik projede TUV 911 za rok ve srovnani s tim golfem ci pasatem ?
Pokud kazda 911 bude rocne najizdet to co vy, bude kralem statistik i za 20 let, protoze moje mazda 6 se 120000km je prakticky jak nova a to je to pouze...
Ty statistiky TÜV (německé STK) jsou hodně přeceňované. Je to totiž o tom, jak se kdo o auto stará. Pokud obracím každou korunu nebo automobilový ignorant a nechám řešení problémů až na čas, kdy mě vyhodí z STK, tak pak to auto vypadá jako poruchové. Pokud na to mám a jezdím na pravidelné kontroly do KVALITNÍHO servisu (značkový neznamená vždy kvalitní), pak na STK projdu bez problémů napoprvé. Takže o kvalitě vozu by vypovídalo spíše to, kolik oprav se muselo dělat při skutečně poctivě dělaných pravidelných prohlídkách. Statistiky TÜV pak vypovídají o tom, jací jsou řidiči, kteří si kupují takováto auta. Jako alternativu nabízejí statistiky servisních zásahů, kdy auto zůstalo někde stát. To je ale stále totéž - jestli někdo nezná dobře zvuk svého motoru a nepozná že mu tam už dva roky něco chrastí, pak by měl ve statistice figurovat on a ne chudák jeho auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 15:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo jsou tam videt znatelne retuse kazdej grafik to uvidi:)
911 si chci ted kupovat taky ale ne turbo.To by byl asi na me velkej skok z TT:) Aspon se budu mit na co tesit za par let s vice zkusenostma.
novou TT ma muj kolega, je velmi spokojen. Ma benzin 3.2 FSi quattro. Ridil jsem i ji a je pravda, ze Carrera bez Turba je vykonem i pocitem ze "zavodeni" nekde mezi TT a Turbem. Takze, spravna spekulace, a ten pocit z teseni se je taky super!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 15:10, RE: bez předmětu
mike posted by:
novou TT ma muj kolega, je velmi spokojen. Ma benzin 3.2 FSi quattro. Ridil jsem i ji a je pravda, ze Carrera bez Turba je vykonem i pocitem ze "zavodeni" nekde mezi TT a Turbem. Takze, spravna spekulace, a ten pocit z teseni se je taky super!
Jo a cim se vubec zivete:) Kde se da tak pekne vydelat ne ze ja bych si mel na co stezovat.Ale pro zajimavost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 15:16, RE: Porsche 911
anonym posted by:
zajimave je, ze fürst emanuel von thurn und taxis ho podle vas musel koupit 6 let po sve smtri. zemrel totiz v roce 1994.
s Vasi reklamaci se obratte, prosim, na www.pzm.de., kde Vam herr Florian Buchberger, gebrauchtwagenverkauf, potvrdi, ze pri prodeji byl Max Emanuel, prinz von Turn und Taxis, plne zpusobily prevest vlastnictvi vozu na mou osobu, t.j. byl na zivu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 15:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo a cim se vubec zivete:) Kde se da tak pekne vydelat ne ze ja bych si mel na co stezovat.Ale pro zajimavost
akcie. V techto dnech musim podotknout, bohuzel akcie..
respond
  1 2 3 4 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.