0
back
 

diskuze k tématu: Podvodné stáčení tachometrů - ledy se hýbou...

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 12:22, jen bych to trochu upřesnil
kabel na upravu km je ješte levnější, já ho pořídil za 1200 kč i se softwarem :) nutno podotknout že jsem si ho pořídil abych mohl u ojetin zjišťovat opravdu najeté km a ne abych km stáčel. dále pokud vím tak proti stáčení km bojujou "Ačka" a ne Esa i když se možná už taky přidali, ironie je že to neni tak davno kdy byli obviněni z dvou prodaných vozů které měli hodně "nacouváo" :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 15:20, RE: jen bych to trochu upřesnil ANO ANO
SupermanXXX posted by:
kabel na upravu km je ješte levnější, já ho pořídil za 1200 kč i se softwarem :) nutno podotknout že jsem si ho pořídil abych mohl u ojetin zjišťovat opravdu najeté km a ne abych km stáčel. dále pokud vím tak proti stáčení km bojujou "Ačka" a ne Esa i když se možná už taky přidali, ironie je že to neni tak davno kdy byli obviněni z dvou prodaných vozů které měli hodně "nacouváo" :)
Nejlepší je na AAAauto. GARANCE CEBIA ..... LooooL
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 15:31, RE: Čech si za to může sám..
Kama posted by:
Nejlepší je na AAAauto. GARANCE CEBIA ..... LooooL
Každý kupuje auta s co nejnižším počtem kilometrů. To se mi líbí u dieselů. 150000 tkm na tacho a ono to má 300000 stejně. A krásná práce, jak jsem dobře koupil.... A je jedno jestli benzín nebo diesel...Motory vydrží i klidně 500000 tkm+
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 16:04, hmm
Takže když si stočím u svého auta kilometry (třeba z důvodu, že můj vůz urazil již 400 000 km a nebude již proto ukazovat servisní intervaly -např. Renault atd. ale já ty intervaly chci mít připomínány, nebo vyměním tachoměr, protože starý nefungoval atd...) přesto že jej neprodávám, dopouštím se trestného činu podvodu s úmyslem obohacení atd. Kristovanoho, skutečně si někdo myslí, že nový nadzákon bude všelék? Co třeba jenom taková debilní malilinkatá větička do současného zákona, třeba že za uvedený počet kilometrů ve smlouvě o koupi a za jeho skutečný stav odpovídá prodejce, pokud sám nebyl uveden v omyl? Co je na tom zatraceně tak složitého, aby se o tom muselo psát půl roku na novinkách a lžidnes? ááá to by bylo asi moc jednoduchý a lůza potřebuje mít nějakou rádoby "jistotu" že jej nějaký zlý a nebojím se říct něpěkná smlouva napálí... Bože můj, to je země tupců, nečte to smlouvy a pak čumí a hledá bezzubého psa jménem stát......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 18:29, RE: jen bych to trochu upřesnil
SupermanXXX posted by:
kabel na upravu km je ješte levnější, já ho pořídil za 1200 kč i se softwarem :) nutno podotknout že jsem si ho pořídil abych mohl u ojetin zjišťovat opravdu najeté km a ne abych km stáčel. dále pokud vím tak proti stáčení km bojujou "Ačka" a ne Esa i když se možná už taky přidali, ironie je že to neni tak davno kdy byli obviněni z dvou prodaných vozů které měli hodně "nacouváo" :)
přesně tak, první kdo tohle začal řešit nahlas jsou áčka a ty lobují za to,aby se s tím nějak pohlo. Esa si přihřívají polívčičku... jinak ten kabel na stočení koncernu se dá dnes koupit za 499 i se softwarem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 22:05, RE: hmm
typek posted by:
Takže když si stočím u svého auta kilometry (třeba z důvodu, že můj vůz urazil již 400 000 km a nebude již proto ukazovat servisní intervaly -např. Renault atd. ale já ty intervaly chci mít připomínány, nebo vyměním tachoměr, protože starý nefungoval atd...) přesto že jej neprodávám, dopouštím se trestného činu podvodu s úmyslem obohacení atd. Kristovanoho, skutečně si někdo myslí, že nový nadzákon bude všelék? Co třeba jenom taková debilní malilinkatá větička do současného zákona, třeba že za u...
tachometr muzete klidne vymenit nebo stocit ale ve smlouve pak budete muset mit polozku stav tachometru a skutecny stav km kde bude muset byt uvedeno kolik ma auto opravdu nalitano, protoze kdyby se pak prislo na to, ze melo auto 400 tis km a psoledni servis byl nekde treba ve 390 tis km a na tachometru bude 200 tak by to bak teprve podle me naplnilo tu podstatu trestneho cinu...ne kolik auto ukazuje, ale kolik skutecne ujelo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.11.2010 23:44, 8 leté auto 120 tkm
Proč by ne. Koupil jsem nového Yarise, jezdím s ním do práce vzdálené 21km plus pojížďky na krátkou vzdálenost o víkendech. Za rok najedu cca 11-12 tisíc. Po 8 letech bude mít tímhle tempem 90-100 tkm. <br>
<br>
6 letou Mazdu 6 jsem koupil v Auto Palace Spořilov s 81 tkm (u nich prodanou i servisovanou). Jestli je stočená nevím. Možná jí původní majitel před každou garančkou pravidelně stáčel, možná ne. Každopádně s tou Mazdou najedeme ještě méně, jen 9-10 tkm ročně.<br>
<br>
Každopádně pokud by mi někdo nabídnul diesla střední třídy co údajně jezdil 15 tkm ročně tak mu nájezd věřit asi nebudu. Statisticky vzato se asi víc budou stáčet diesly, protože ty mívájí podstatně podstatně vyšší nájezdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 06:44, zákon netřeba měnit
Zákon dle mého názoru netřeba měnit. Když je kupec evidentně debil, tak ať si to klidně vyžere se vším co k tomu patří. Dle mého názoru se tato změna dosti příznivě podepíše na změnách ojetin s nájezdem nad 200tkm a dosti nepříznivě na těch pár kusech které skutečně mají oněch 120tkm. Co tak posloucám lidi z okolí a není jich málo, dělám si vlastní sondu, že snad nikdo z nich by si nekoupil auto s nájezdem 200 a více tísíc km včetně veškeré servisní historie ale raději se naivně spokojí s autem které má skutečných 400 a tachometrových oblíbených 120 (v poslední době se mi dle inzerátů zdá že se tato hranice posunula na 150) vyměněnou půlku ošoupanýho interiéru které mu je svými očekávanými investicemi schopno zhatit například komplet rodinnou dovolenou.
Auta neprodávám, ale plně ty "stáčely" chápu. Kupující si to žádá, proč mu to nenabídnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 08:14, RE: hmm
mufik.martin posted by:
tachometr muzete klidne vymenit nebo stocit ale ve smlouve pak budete muset mit polozku stav tachometru a skutecny stav km kde bude muset byt uvedeno kolik ma auto opravdu nalitano, protoze kdyby se pak prislo na to, ze melo auto 400 tis km a psoledni servis byl nekde treba ve 390 tis km a na tachometru bude 200 tak by to bak teprve podle me naplnilo tu podstatu trestneho cinu...ne kolik auto ukazuje, ale kolik skutecne ujelo
Mě jde o to, zda na to skutečně potřebujeme nový zákon, nebo stačí stávající s tím, že by se "jen" využíval. Komu a čemu brání v postihu levot už ten současný? vždyť trestné je stáčení v úmyslu obohatit se už teď, nebo se mýlím, nebo lidi si ty smlouvy fakt nečtou, nebo neví co ze smluv o koupi vyplývá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 09:12, RE: Čech si za to může sám..
Kama posted by:
Každý kupuje auta s co nejnižším počtem kilometrů. To se mi líbí u dieselů. 150000 tkm na tacho a ono to má 300000 stejně. A krásná práce, jak jsem dobře koupil.... A je jedno jestli benzín nebo diesel...Motory vydrží i klidně 500000 tkm+
Anou, motor sice vydrží klidně 500 tis. km, ale ty ostatní věci kolem něj jistě ne. Např. turbo, EGR ventil atd., atd. To se pak takový kupec diví, jak mu ve 120 tis. odešlo turbo. Buď byl předchozí majitel prase nebo má to auto prostě 300 a více tis. km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 10:34, Takový auto jsem koupil :-)
Přesně takový auto jsem koupil, ani jsem na tak nízkém stavu netrval
Ovšem, první majitel byla ňáká žencká v Germánii(dle servisní knihy a je tam na ni i telefon). Dodržovala servisní intervaly a dokonce první výměna oleje byla v 7500 km, což chválím. Po 3-letech auto prodala nějakýmu jinýmu Germánovi, kde nepředpokládám manipulaci s tachometrem. Ten se činil: opatřil auto fóliemi (certifikovanými) a snížil podvozek (už mám zpátky sériový), což je podloženo certifikátem a měřením geometrie, které kilometrově i časově linkuje se serviskou. Po 3-letech mělo auto nahopsáno nějakých 45 tisíc (nevím, co ženskou vedlo k tomu, že už Forda nechtěla). Germána bavily servisní prohlídky do roku 2006, kdy se tam objevilo číslo cca 80000. Další majitel si auto nechal dovézt v roce 2008 na zakázku. Hopsal na něm 1/2 roku než dostal služební a prodal ho mně se 126 tkm. Jestli tam skutečně ty km byly, nevím, ale nepředpokládám rozhodně dvojnásobek. Jednání s ním bylo solidní a žádných úskoků jsem se nedočkal. Navíc interiér auta je velice zachovalý a původní výfuk ve slušném stavu také mluví proti 2-násobnému nájezdu, stejně jako motorizace, kde němeční kolenovrti by si určitě koupili pro 200 t nájezdy chrochtu a ne 2,5 V6.
Co se týče speciálního zákona, tak si taky myslím, že se lze dnešními prostředky dopátrat, který v historii vozidla se dopustil šmeliny a s vozidlem, jak tady někdo krásně naznačij, couval. Je to stejné jako s bodovým systémem. Bodový systém není potřeba, potřeba je policie v terénu, která bude chytat ty osoby blízké rovnou za volantem, a to hlavně při prasení a ne na vjezdu do dědiny 60-kou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 10:53, RE: Takový auto jsem koupil :-)
David V posted by:
Přesně takový auto jsem koupil, ani jsem na tak nízkém stavu netrval
Ovšem, první majitel byla ňáká žencká v Germánii(dle servisní knihy a je tam na ni i telefon). Dodržovala servisní intervaly a dokonce první výměna oleje byla v 7500 km, což chválím. Po 3-letech auto prodala nějakýmu jinýmu Germánovi, kde nepředpokládám manipulaci s tachometrem. Ten se činil: opatřil auto fóliemi (certifikovanými) a snížil podvozek (už mám zpátky sériový), což je podloženo certifikátem a měřením geometrie,...
úplně s Vámi souhlasím, na silnici člověk o policii nezavadí, hlavně že jsou schovaní někde v pangrejtu za cedulí "prodej moštu" a měří rychlost na přejezdu.
Dal bych jim kamery do civilních aut a alou ne silnici. Pak by si každý rozmyslel, jestli bude předjíždět jako prase.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 12:52, RE: Takový auto jsem koupil :-)
ivan2 posted by:
úplně s Vámi souhlasím, na silnici člověk o policii nezavadí, hlavně že jsou schovaní někde v pangrejtu za cedulí "prodej moštu" a měří rychlost na přejezdu.
Dal bych jim kamery do civilních aut a alou ne silnici. Pak by si každý rozmyslel, jestli bude předjíždět jako prase.
David V:Co se týče speciálního zákona, tak si taky myslím, že se lze dnešními prostředky dopátrat, který v historii vozidla se dopustil šmeliny a s vozidlem, jak tady někdo krásně naznačij, couval.
Podle mě právě to, je to nejobtížnější, dokázat to někomu. Záleží co ten zákon bude obsahovat, protože dovozci a kšeftaři se jen tak nepodělají, když to dělají už 10let. Pokud budu mít servis a zákazník zamnou přijede, že chce stočit km, oficálně mu řeknu, že to nelze, pak mu provedu zkušební jízdu, protože mu něco vzadu klepe a vrátím se zpátky s o 100tkm méně. Pokud mě nikdo nechytí za ruku s kabelem v autě, tak já o ničem nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 15:08,
No ono ani v těch AAA nemáte jistotu,prověří si stav Km na poslední STK a pokud máte hezky udělanou servisku,tak nezjistí taky nic ani u auta s původem z ČR.Bohužel v bazaru to je tak,že auta co mají více jak 200.tis Km jsou prakticky neprodejné!!Pokud se to zařídí tak ,že bodou mít všechny auta orig. KM,tak to bude pěkné,ale vždycky se u nás najde nějaký koumák,který na to najde mast,dnes není problém,aby měl 2-3 letý passat 200.tis i více,pak mě pobaví když má 8.letý 150.tis a kupci se diví,že je to mnoho,když se podívají na tip cars a najdou tam kousky i s méně KM,takže lid si to žádá a nezbývá než vyhovět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 15:53, RE:
dagošek posted by:
No ono ani v těch AAA nemáte jistotu,prověří si stav Km na poslední STK a pokud máte hezky udělanou servisku,tak nezjistí taky nic ani u auta s původem z ČR.Bohužel v bazaru to je tak,že auta co mají více jak 200.tis Km jsou prakticky neprodejné!!Pokud se to zařídí tak ,že bodou mít všechny auta orig. KM,tak to bude pěkné,ale vždycky se u nás najde nějaký koumák,který na to najde mast,dnes není problém,aby měl 2-3 letý passat 200.tis i více,pak mě pobaví když má 8.letý 150.tis a kupci se diví,ž...
Na druhou stranu, soused má nový služební Touran, jezdil s tím 30 km do práce kde sedí v kanclu. Teď nafasoval nový Passat combi a Tourana si odkoupil. Takže 2 lidi v rodině zaměstanec a manželka na mateřské mají 2 auta. Tyhle 2 auta 8 letá pod 150 tisíc mít rozhodně budou (pokud si je tak dlouho nechají). <br>
A mimochodem jsou to obě nafty <br>
Takže klidně se může jednou jeho 8 letý Passat v naftě s cca 120 tkm na Tipcarsu objevit. Ale bude to asi klika na takové auto natrefit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 16:37, RE:
Petr S posted by:
Na druhou stranu, soused má nový služební Touran, jezdil s tím 30 km do práce kde sedí v kanclu. Teď nafasoval nový Passat combi a Tourana si odkoupil. Takže 2 lidi v rodině zaměstanec a manželka na mateřské mají 2 auta. Tyhle 2 auta 8 letá pod 150 tisíc mít rozhodně budou (pokud si je tak dlouho nechají). <br>
A mimochodem jsou to obě nafty <br>
Takže klidně se může jednou jeho 8 letý Passat v naftě s cca 120 tkm na Tipcarsu objevit. Ale bude to asi klika na takové auto natrefit.
jistě je to možné,nechtěl jsem to globalizovat,ale bude to spíše vyjímka,protože lidi se dnes aut s málo Km nesnaží zbavovat,spíš někde známému nebo do rodiny.Ona dohladatelnost Km u maldších aut,který jezdí k dealerovi na servis je celkem snadná,ale po záruce mnoho lidí hlavně venku vrámci úspory už nejezdí za draho k dealerovi a udělají servis jinde.,pak je dohladetelnost těžší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.11.2010 18:16, RE: Čech si za to může sám..
filďas posted by:
Anou, motor sice vydrží klidně 500 tis. km, ale ty ostatní věci kolem něj jistě ne. Např. turbo, EGR ventil atd., atd. To se pak takový kupec diví, jak mu ve 120 tis. odešlo turbo. Buď byl předchozí majitel prase nebo má to auto prostě 300 a více tis. km.
Máš naprostou pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.11.2010 09:28, RE:
dagošek posted by:
jistě je to možné,nechtěl jsem to globalizovat,ale bude to spíše vyjímka,protože lidi se dnes aut s málo Km nesnaží zbavovat,spíš někde známému nebo do rodiny.Ona dohladatelnost Km u maldších aut,který jezdí k dealerovi na servis je celkem snadná,ale po záruce mnoho lidí hlavně venku vrámci úspory už nejezdí za draho k dealerovi a udělají servis jinde.,pak je dohladetelnost těžší.
Hodně lidí si myslí, že áčka jsou ti největší lumpové na celém světě, nicméně bratr tam cca 5 let dozadu /když ještě o žádných certifikátech nebyla řeč/ prodal Astru, měla najeto okolo 160 tkm, a hrozně zvědavý se potom díval na internet, když ji začali inzerovat. Nestočili jí ani o fous.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.11.2010 13:43, RE:
Michal posted by:
Hodně lidí si myslí, že áčka jsou ti největší lumpové na celém světě, nicméně bratr tam cca 5 let dozadu /když ještě o žádných certifikátech nebyla řeč/ prodal Astru, měla najeto okolo 160 tkm, a hrozně zvědavý se potom díval na internet, když ji začali inzerovat. Nestočili jí ani o fous.
Do AAA a jiných velkých bazarů, se vozy stočené dávají majitelem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.11.2010 16:21, protaceni tachometu
Jo jako, co je na tom spatniho ze jo, ja tydlenc praktiki znam, autobazarnyci jsou jenom dodavatele tovaru ktery je zadan u ceskeho zakaznika jako. Kdyz chce hnup auto se 150 000km tak ho dostane jako. Je to byznys ze jo. Kto se boji at nejde do lesa ze jo.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.