0
back
 

diskuze k tématu: Auto pro studenta třikrát jinak

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.02.2009 21:17, rada
No jestli jsi studeent po SŠ s minimem zkušeností za volantem tak si kup felícii,fabku s 50kw,švihlou v LPG.Jestli jsi pozér tak si vem 607čku.Ta Alfa je hezká,ale chce to komplet prohlídku v nej.Alfě.Jinač měl sem kolegu co už není mezi náma,hlavně že jeho první car mělo 180kw,proto ten nasraný tón textu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.02.2009 21:50, rada
Můj názor na tvůj výběr auta.Když Alfu tak důkladnou kontrolu v servisu a raději bych ji volil v benzinovou verzi 1,6Twin a spotřeba slušná a bude sloužit.
Peugeot 607 je velký a bezpečný,ale servis je draší a prý tam byli problémy s elektro instalací.
podívej taky na Swedy jako je Saab 93 a Volvo S40 bezpečný a cenově srovnatelné s konkurencí a motorově supr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.02.2009 22:02, rada
Poradím ti jinak. Kp si daewoo lanos 1.5 spotřeba prům. 6,5 l a díly cenově jako felicia a ten výkon pro studenta slušný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 03:52, rada
Doporucil bych z vlastni zkusenosti Fordy Mondeo v nafte nebo jeste lepe s uzpornym motorem 1,8 SCi.
info http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=31&rubrik=5
Vyhoda je - levne nahradni dily u Fordu pro ojetinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 12:48, rada
Kdyby mělo být auto spolehlivý, tak ani jedno z těch tří.. Můj názor..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 13:57, rada
Pokud koukáš na poruchovost auta, jako na vlastnost s nejnižší váhou ovlivňující výběr, tak si můžeš koupit prakticky cokoliv. Pak bych doporučil Alfu Romeo naprosto jednoznačně. Jízda s ní je určitě krásný zážitek a její údržba bude bezesporu technicky přínosný zážitek. Myslím,že se s Alfou seznámíš, a naučíš se jak takový automobil vlastně funguje. Nezapomenout na správný olej (i když JTD na tom nejsou tak špatně jako benzíny).
Nechápu poznámku o recenzích a poruchách ve spojení s prioritami, kdy na poruchy vlastně koukáš až na posledním místě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:17, rada
Čau sem taky student. Studuju CVUT. No evidentně toho nemaš moc nalítáno a auto máš spíš na frajeřinu něž na účel. hele v praci jezdim fabii 1,4 16v a žere mi to 6,2 dlouhodobě a to nejezdim zrovna šetrně. Ja být tebou tak si kup Octavii opraví to každej nahradní díly jsou všude žere to málo a je to docela spolehliví a na rozdí od fabie i pohodlný. bejt tebou tak bych si koupil 1,9 tdi ale vyplatí se ti to až tak kolem 20000 km ročně. nebo 2,0i jsou to starší motori co už nevyrábí ale venou si 7 litru a lítají úžasně. muj kámoš má 1,9 tdi 110 koní octavii po chiptuningu a jezdí prý za 4 litry což je nádhera.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:27, rada
Ja osobne bych si nevybral ani jedno co jsi uvedl. Spolehlivost je pojem co Alfa vubec nezna, mas-li dost penez a staci ti jezdit jen par mesicu v roce (zbytek alfa prostoji v servisu) jdi do ni. Podvozek fajn, ovladani velmi dobre, radost z jizdy, ale jen do doby nez te potka nejaky problem.
Spolehlivost a ucelnost najdes u koncernu VW (Octavia, Passat, Toledo, Audi apod.)
Spolehlivost a dravost u BMW - coz je moje volba, 330d nebo 530d je schopna jezdit kolem 8 litru nafty a vykon 200hp a 500 Nm je proste parada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:29, rada
Omlouvám se za nesrozumitelnost textu a pravopisné chyby. Psal jsem to velice narychlo. Avšak na názoru trvám, nebo nějakýho japonce s nissanem mam super zkušenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 15:41, rada
By mšě zajímalo jestli pan Jenda píše o spolehlivosti Alfy z vlastní zkušenosti nebo to slyšel na pivu,když zrovna chválil svoji škodu favorit???Já z vlastní zkušenosti jsem měl alf několik několik ks. 164 jak 2,0Turbo i TS i V6 všechny jezdily bez poruch a byly to poměrně hodně ojetý kusy ani jednou mě nenachali na holičkách a to jsem za nima i tahal, pak i 156ky jak 2,0TS tak i JTD!!!Samozřejmě jsou náročnější na servis,ale v servise nikdy nestály jinak než na běžnou údržbu!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 18:03, rada
Doporučuji vlak. Nezrezne ti a nemusíš řešit finance na provoz auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 20:08, rada
Nechci nějak shazovat kvality Octavie ,ale pohodlná teda rozhodně moc není...jsou tam šílené sedačky,které pocítíš při delších trasách,ke spotřebě při normální jízdě 4litry jet opravdu nejde...mám taky v základu 110koní s chiptuningem asi 136k a nejakych 300nm, jede to opravdu moc dobře,ale spotřebu mám kolem 5,5litrů...když jedu superúsporně tak se dostanu pod 5:...ale na dálnicích to nejde..jinak naprostá spokojenost. Doporučuji je to nenáročné na údržbu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 21:50, rada
Jako student bys měl trochu přehodnotit hodnoty a to jak je poruchové dát na první místo. Ono víš, spotřeba bývá často zanedbatelná ve srovnání s účtem za vstřiky, čerpadla a spostu jiných věcí v "moderních" turbodieselech (Alfa, Peugeot...) a věř že jsou to částky mnohdy v řádech desetitisíců. Dále tu máme podvozkové díly které ani na Alfu ani na 607 nebudou nejlevnější a dříve či později je budeš muset koupit. Na CC zapomeň, není to úplně špatné auto, ale vlezou se do něj pouze 2 lidi, na zadní sedačky se neposadí snad ani batolata. Je dobré se na to podívat na vlastní oči. Ale hlavně, pokud ti selže některý servomotor ve střeše, je to pěkná pálka, stejně tak i menší ťukanec na zadek může být pro střechu fatální a opravy zdlouhavé a velmi, velmi drahé. Pokud ti můžu poradit na servis nenáročné, úsporné a stylové auto, byla by to Audi A3 1.9 TDI 130k. Podvozek je odolný, motor taky (pří rozumném zacházení) a s autem umí pěkně hnout a je skvěle sladěný se šestikvaltem. Doporučuju se aspoň projet. Každopádně bych pro ni zajel do Rakouska nebo Německa. Cenově si sice nepolepšíš ale je tam daleko větší výběr a pravidelně servisované auta ve kterých nejezdili takoví magoři kteří s nima jezdí tady, takže ve svém důsledku na tom můžeš nakonec ušetřit. Doufám že jsem tě nějak neodradil. Přeju hodně zdaru při výběru a hlavně vybírej s chladnou hlavou. P.S. ty recenze cos četl bývají bohužel často pravdivé :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.02.2009 22:16, rada
Čau, já sem teď dostudoval a osobně mám už půl roku Alfu 147, sice v benzínu.. Co se poruchovosti týče, tak sem akorát vyměnil z vlastní vůle rozvody, vodní pumpu a váhu vzduchu, musím ještě vyměnit ramena. Jinač co se týká poruch, tak sem neměl zatím sebemenší problém, sice si musíš dávat pozor na olej, ale jinač uplně super svezení, podvozek je už v seriovce krásně sportovní, nemusím se bát pořádně říznout zatáčku, řízení je také přesné a jde lehko, a posaz za volantem a radost z jízdy nezažiješ jen tak, jako v Alfě, jdi do té Alfy určitě neuděláš chybu. Tak se měj a štastnou ruku!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 08:29, rada
Nechci být skeptický, ale ojetá Alfa moc dobrou pověst nemá. Výměna ramen a vůbec komponent podvozku není neobvyklá. A benzínové motory, to je kapitola sama pro sebe, vyžadují idividuální přístup (hlavně zacházení se studeným motorem) a hlavně olej Selenii. Momentálně se na stránkách d-fens přímo autor zabývá možností si Alfu pořídit, ale má velký strach ze stavu motoru. Když chodím do garáže, vídám tam stát 2-litrovou alfu, kde nezřídka vidím její majitelku, kterak lije do motoru olej. Takže pokud je spolehlivost při výběru až na posledním místě, tak zde může Alfa své kvality rozvinout. Jsou to krásná auta, to se upřít nedá. Je pravda, že jsem Alfu neměl, ale jak z uživatelských, tak profi recenzí se dá udělat solidní závěr. Já bych do ní nešel, i přes to, že se mi za 1/2 roku podělá pouze váha vzduchu a budu muset vyměnit ramena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 13:26, rada
Mám Alfu 147, 1.6 benzín z roku 2003, jezdím s ní 3 roky.. hlavně po Praze, s tím olejem je to pravda, doplňuju cca za 1/2 roku, ale jinak s ní nebyl sebemenší problém. Auto je to vyloženě akční, krásně se řídí, perfektně sedí, je to radost, ale na dálnici s ní jezdím nerada, má hodně citlivé řízení a sportovní odpružení, takže např. Brněnská dálnice je fakt hrůza. Pokud můžu na dálnici doporučit, tak spíš Peugeota - francouzská auta patří obecně k nejpohodlnějším.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 14:05, rada
Dagosi sorry, ale to, co pises o 164 me pobavilo. Sam jsem kdysi zakoupil spickovy model Q4 z roku 1998 a casove jsem se se servisem delil pul na pul (auto melo najeto 60000km). Diky teto zkusenosti jsem se seznamil z mnoha zejmena velice drahymi ac banalnimi zavadami. Klasikou jsou slepnouci displaye, nefunkcni automaticka klimatizace z duvodu pouziti ozubenych kolecek z mizerneho plastu, ktera se za velmi kratky cas ojedou a ovladaci motorky se toci naprazdno. Motorky samy nestoji moc, ale musi dolu cela palubka, coz s elektrarnou typu 164 nevyjde levneji nez na 6000 (sundani). Samozrejme zlobila elektroinstalace obecne, nekvalitni material na ustroji steracu si vyzadal jeho vymenu, homokineticke klouby vpredu meneny, dementne navrzena zadni naprava se ctyrkolkou, ktera nikdy vlastne nefungovala, jak ma. mizerne reseny pohon 4x4, nakladna vymena rozvodu potrebna kazdych 60000km apod. Moc dekuju, ale ojetou alfu obchazim. Jiste, nebyl to povedeny model, ale napr. motory 2.0T V6 moc nevydrzi... dpoisu to jindy :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 14:28, rada
Ojetou Alfy s 80 000+ moc nebrat (problemi motory, odchazeji podvozky), po bazerech je to docela lezak. Peugeot/Citroen na tom nebude o moc lepe ale jeste to jde proti Renaultu a Alfe, Kie. Sel bych do Mazdy, Fordu, VW, Toyoty. Dle TUV, ADAC, Dekry vetsinou vedou.
Samozdrejmne zalezi take na kusu, pokud to bude Alfa s 20 000 po duchodci pak bych mozna riskoval ale jinak ne ;) Jak jsem rekl 100 000+ to je Alfa dira na drahe nahradni dily.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 16:30, rada
No možná pobavilo,ale je to tak,co týče Q4 vím,že byl trochu problémový,musel se měnit olej v mezinápr. dif.,jde o to jestli jsi měl najeto opravdu 60.000Km nebo taky třeba 250.000KM??Co se týče zpracování tak se obávám,že v roce 1998 neoplívali super zpracováním hodně aut ne jen AR,neříkám že Alfa je ten největší držák na světě,ale zatracovat též nelze,prostě vyžaduje pečlivý servis a slušné zacházení!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.02.2009 17:08, rada
alfa romeo ma sice dobre jizdni vlastnosti ale je hodně poruchova a dily jsou na ni take dost drahe a i kdyz jde o nějakou prkotinu většinou je kvuli tomu potřeba rozdělat pulku auta u peugeotu bych si dal pozor na elekroniku čim min tim lip
respond
  1 2 3 4 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.