0
back
 

diskuze k tématu: Jaké ojeté kombi střední třídy?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 16:43, rada
Milý Radku!
V česku"lampy" a "horny"? Vy tu budete asi JEDiNÝ, ne? ,-)
To je (pokud vím) asi tak STEJNĚ "masové" jako v autech můj oblíbený BRISTOL
PS: SOUHLASím s vámi, že "zajímavější" je u Peugeot 407 a Citroën C5 "malý" 1.6 HDi - dvoulitr vynechat - a pak až ty "vyšší" motory, ale na druhou stranu tazatel zmiňuje i velmi silný třílitr od bmw a jde o vozy KOMBi - takže tam možná/spíše tu silnější motorizaci ...
PPS: Mne ty lampové zesilovače trochu "ruší" vzhledem (jak "do prostoru" ty "žárovky" trčí ... ,-) ale NIC proti tomu NEmám a "uznávám" že "pro ucho" to "příjemnost sama" je/bývá (já ten jen to české KR Audio a britské Audio Note a teď ten Einstein znám), ale "trochu" něco (alespoń "vzdáleně") podobného jsou ty "mé" MBL (101 - myslím)
Pěkný den (s elektronkami je jistě takový KAŽDÝ den .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 16:57, rada
Milý René! NEmohu souhlasit, že statistiky jsou na "*" - vždyť je to právě jen "předvýběr" toho "na co si dát pozor" (a nějaký ten Gebrauchtwagen katalog česky OJETINY mu to napoví ZCELA KONKRÉTNĚ - co u kterého modelu/motorizace "zlobí") - ta statistika jen trochu "napoví" a navíc pracuje se statisíci/miliony automobilů - již MNOHOkrát jsem zde znovu a znovu četla jak jsou k těmto informacím češi "zdrženliví" - skoro mi to až smysl NEdává - v Deutschland se těm katalogům a různým podobným přehledům věnuje spousta profesionálů a dle mne to je VYNIKAJÍCí a skoro NEnahraditelný zdroj informací a praxe má i mých blízkých většinou spíše "zapadá/odpovídá" těm datům (samozřejmě nechce to statistiky používat "otrocky" - ale kombinace několika zdrojů a třeba těch dlouhodobých testů na 100 či 200 tisíc kilometrů = slušný přehled "co a jak" - a i když VŠUDE určitý "nacionalismus" k domácím či "oblíbeným" značkám je, celkem objektivní ty výsledky myslím bývají..
PS: A že v česku je ROZUMNÉ jít vůz kupovat s profíkem a navíc si "minulost vozu" ověřit - to je přeci BEZ debat - to vím i já. Psala jsem tu o kamarádovi co letos v zimě vůz kupoval a "prověřený" vůz s "razítkem" a GARANCí si vybral -
"AUTO PLUS - ověřená kvalita ojetých vozů" .... no NEdalo mu to a vůz si nechál "bokem prověřit" - Vůz 4 letý se 120ti t. km letos v zimě jako PROVĚŘENÝ prodávaný mu dohledali na poslední servisní kontrole o 3/4 roku dříve měl tou dobou přes 180.000 km na tachometru = takže letos v zimě 200-220.000 kilometrů? To je (dle mne) opravdu VELKÝ rozdíl! Ale tyto "příběhy hrůzy" zná v česku asi KAŽDÝ - neb tady ze záhadných důvodu NENí trestné = logicky VŠICHNI podvádějí - což mu také řekli v bazaru když vůz odmítl (ŽÁDNÁ omluva či cokoliv - prostě "tak to NEprošlo..." ,-(
Takže já bych TAZATELi doporučila si PŘEDvybrané vozy "osahat/projet" a zvážit CO od vozu chce a KTERÝ je tedy ten "pravý" a PAK začít "ten/onen" hledat. Evropa je VELIKÁ - jistě ho nakonec sežene
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 17:04, rada
Milý bigbadadoom(e)!
V mateřské (škole) to bývalo "prima" - ty ostatní mne už tak NEbavily ,-)
O autech "něco MÁLO" snad vím - o HDi až tak NEee - před lety jsem měla JEDEN JEDINÝ - tak nějak "sympatičtější" jsou mi BENZÍNové motory (tam co jsem pracovala diesly snad ani NEbyly .-)
Pěkný den (by pro TAZATELE s vozem bmw 330 (x)d asi skoro každý byl!) - vám by se, bibadadoom(e) den v bmw 330(x)d snad NElíbil? ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 17:13, rada
Z uvedených aut bych šel do A4ky, Pežot = poruchy , BMW = špatný prostor a zadokolka v zimě? Jé , to radši NE! Je otázka , jestli musí být auto krásné, nebo spolehlivé. Co se týká spolehlivosti , tak zapomeňte na tyto auta, a jděte do Toyoty Avensis, nebo Verso. Stačí si něco na netu přečíst o motorech D4D Kolega to má 3 roky najeto bezmála 300 000 km a bez poruchy!!! Takže na těch článcích něco bude. Zarytí TDíčkaři budou asi kafrat , ale jedno je jisté D4D je o level výše. Chyba bude jen v tom, že se nikdy nedozvíte jestli má najeto 150tis, nebo 250...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 17:35, rada
Kylie: Já nemám sil ani čas se s Vámi dohadovat. Ani o autech, ani o hudbě, ani o ničem jiném.
Ne, S25 jsem neprodal, doba je špatná, to vidéte i beze mě. C5 nejsou, resp. jsou za cenu, kterou já nedám. Jinak Naim - to je kapitolůa sama o sobě. STarý, 40 let, kvazikomplemet, který nabízí příjmené zkreslení a proto se líbí (na rozdíl třebas od analyticky přesnéhop Brystona, kteréhu upřednostňuji já kvůli jeho přesnosti a minimálnímu zkreslení ve všech ohledech, pitvat to nechci). Až budu opravdu hodně velký, tak si pořídím Dynaudio Arbiter a jak jsem již psal, budu se škábat na pupku, protože ve spojení s D.Temptation půjde o hodně dobrou sestavu, phonopreamp tak nějak nehrotím, tam je voleb víc e a je to o preferencích.
Kdybych náhoud někdy zblbnul do lamp, tak bych klidně zaplatil nesmyslných 3mega za Audionote Ongaku, patrně nej zesilovač na matičce Zemi. To je paradox, hlavně když se člověk podívá, co je uvnitř. A nebo za babku nějaký AR či McIntosh třebas M2000.
Zatím ale musím vystačit s tím mrzením, co mi přináší současné obě sestavy. Jo jo.
Ale až budu mít možnost si poslechnout Vámi zmíněné MBL, určitě to udělám.
Jiank obecně vzato: je zvuk německý, anglický, japonský a americký. Německý je lavor (=bum cink) ANglický = teplý s příjmeným zabarevním, ale o hezký kus dál, než německý. Japonský = ukřičené středy a jedovaté výšky. Americký - v některých případech nic moc, ale veskrze reálný, dynamický, bez větších potíží.
O německém Stereu mám své mínění a myslím, že pokud jste trochu objektivní, že Vy také. Ano, Sterophile čtu rád a často, i když i tam začínám už pochybovat, komerce je prostě všude a zájmy prodejců jsou jasné, že. Pár výstav a instalací jsem už viděl a slyšel, takže mám zhruba jasno, co kudy a jak do budoucna, bude li situace na kontu dobrá.
Superba již nekomentuji, protože žena má vždy a všude pravdu. Ale může se i mýlit.
Ani další vozy, o kterých se tu mluví.Co by už starší pán, nebo mouž v nejlepším věku se dá říct, mi Superb stačí a věřte, že za stejný peníz jsem mohl koupit i ono BMW či Forda, ale asi byly důvody, proč jsem tak neučinil. Ty však více vysvětlovat nebudu a zatím po cestě k firmě a zpět vystupuji ze Superba svěží a o to mi jde. To mse ale v žádném případě nedá asi říct o Octvia, či A4 a dost mi vadil i kolgův Passat B7, či kolik to je, ten asi 3 roky starý, nevím, je mi volný. Byla to ta samá tragedie, jako když jedu ve vlaku s dřevěnými sedadly. Prostě VW koncern.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 17:42, rada
Přímo můj názor k dotazu žadatele o radu:
P407SW: mám nyní 1,6 a asi už nikdy více. Je to auto na F a to v plné parádě. 1,6 stačí pro klidnou rodinnou jízdu za 4,5/100.
A4 pro mě ne - tvrdé, překonané, i když motory neskutečné odlné, pokud nejde o PD. POtíže na denním pořádku způsobují turba - chroncká věc u všech koncernových TDI. 2,5, pokud vůbec, tak ne 114kW, jedině od r. 2003 120/132kW )potíže se špatným mazíním vačkových hřídelů a jejeich přidírání byly odstraněny).
E46-mrňavé a drahé, co do ceny značkových ND, i když většinu seženete od jiných výrobců a na vrakáčíčch. Ale když už, tak jako sedna či 3dvéř a nebo radší kupé, to je hezké. Ale nespl%nuje Vás požadavek na kombi
Ze všech tří tedy Ford Mondeo 2,2TDCI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 17:49, rada
Milý ZDENY!
Pěkně jste to napsal - to "uznávám", jen s tou "definicí" americké německé atd. pojetí "zvuku" - to mi trochu "klišé" příjde, i když vím že se takové věci mezi lidmi "říkají" (stejně jako u aut - někdy ty "povídánky" pravda jsou, někdy ale NEe)
Audionote Ongaku znám i já - to je asi opravdu "konečné řešení" - myslíte že "zapadá" do té "britské definice" ZVUKu?
Jakožto "hifista" jistě znáte pana BURDYCHa - on má třeba na rakouský (beru že to "spadá" do "německého" ZVUKu .-) Ayon STEJNÝ názor jako já = je to opravdu "skvělé"
Trochu "pravým OPAKem" konstrce Ongaku je MBL - přesto je mi výsledný ZVUK "příjemný" a v obývacím pokoji by mne tento systém/věžička NErušil (jen to TĚŽKÉ rozhodnutí - zda koupit dříve nové Ferrari či tu "věžičku" ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 19:17, rada
Pokud chcete spolehlivy dieselovy kombik, co takhle Toyota Avensis? Oproti Vami jmenovanym ziskate trochu mista navic, motorizace D4-D naprosto bezproblemova. Vlastni zkusenost - 300 000km jen s pravidelnym servisem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 21:20, rada
Kylie, můžete mi vysvětlit, proč trvale používáte ""uvozovky a střídáte velká/malá písmena?? Kdo to má luštit? Neumíte psát normálně, jako každý druhý?
To, že má něco Jirka Burdych není zárukou toho, že to musí být nutně dobré. Nelíbí se mi navíc věta:
....BURDYCHa - on má třeba na rakouský (beru že to "spadá" do "německého" ZVUKu .-) Ayon STEJNÝ názor jako já = je to opravdu "skvělé"....
To mám brát tak, že když názor Váš a p. Burdycha se shodují, má jít o výtečný výrobek? To snad ne!
Můžete naspat, tak jako já, jakou máte doma sestavu? A ne poskládanou někde z webu, prosím. Zajímá měto, skutečně. Žena hifistka, to není obvyklá kombinace. A pokud to není tajné, kolik je Vám let? Tohle, prosím, klidně soukromě na můj mail, na webu si ho jistě najdete.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 22:00, rada
BMW E46 2.0d 110kw,bezproblemovy kombik a jeste k tomu krasny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 22:00, rada
Tak se mi zdá, že si tu někteří lidé pletou poradnu s diskuzí. Nebo jen já špatně chápu princip této poradny?
V otázce je podle mě potřeba vidět mezi řádky dotaz - je lepší 6-7 let stará premiovka nebo 4-5 let starý vůz bežné značky? V čem je lepší se vozit? A tady je kámen úrazu - co je to "lepší"? -
bezpečnější? -P407, spolehlivější?-A4, nejrychlejší?-320d,nejzábavnější?-320d, nejlevnější pravidelný servis?-P407, kde se snáz bude vybírat zachovalý kus s méně km? - P407
Ještě tu jsou další subjektivní faktory jako třeba design, nicméně tazatel se potom musí sám rozhodnout jaké je pořadí jeho priorit a které dává jakou váhu. Někdy samotná radost z jízdy(BMW) může převážit vše ostatní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 22:49, rada
To: TOM princip poradny chápeš(te) správně, jen někteří to tu trochu přepískli a "zvrtlo" se to. Nemíním to již komentovat, protože hasit oheň benzinem je neefektivní. Škoda, že redakce udělala bububu a skutek utek.
Jinak zcela souhlasím jen s dodatkem. Než P407 je podle mě lepší volbou C5. Vím, že C5 nebyl ve výběru, ale podobný naturel jako P407 a lepší zacházení se stejnou technikou, jakou má i Peugeot, vedlo (nejen) podle mě k lepšímu výsledku. Proto když už konvergovat k P407, pak bych velmi vážně zvažoval C5. Ale v čem PLNĚ souhlasím je to, že pro každého je lepší něco jiného (otázka priorit). Proto např. nikdy nebudu tvrdit, že MPV jsou horší než kombi. Stejě tak jako nemůže C5 konkurovat BMW330d jízdními vlastnostmi, nemůže zase BMW konkurovat servisními náklady. A co je lepší? No záleží, kdo platí ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 23:00, rada
Já tedy "hifistka" rozhodně NEjsem - takovýchto akcí se zúčastňuji ... jednou za "roky" (u mne na PRVNíM místě je HUDBA ... a pak autíčka).
S panem Burdychem jsem to myslela tak, že mám STEJNÝ názor jako on (a některá německá média) - ale to byl jen "příklad" firmy, která dělá ty "BUM-CINK" výrobky ,-)
Já z těch BUM-CINKových znám ještě Einstein a Nagra (ten je tedy švýcarský - a myslím/domnívám se, že OBA/všichni tito výrobci jsou více než zajímaví, resp. hodně NADprůměrní), nicméně mým "favoritem" je a zůstává MBL.
A naše domácí sestava je "nudná" - jednou/možná/snad ten komplet MBL - zatím jsme "potřebovali/požadovali", aby se zvuk dal rozvést do více místností, a našli jsme "changer" který pěkně vypadal a NE špatně hraje, tak ... takže jsem vás asi "zklamala" (a vy si asi "domyslíte" o čem jsem mluvila ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 00:59, rada
Peugeota bych se vavaroval, francouz to je co do kvality a servisu tragedie... A4 Avant dobra volba ale lepsi vybirat 1,9TDi 130PS ...2,5tky jsou vyce poruchove a vic pretezuji predni napravu... pokud vykon tak lepsi priplatit za novejsi 3,0TDi ty sou jiz ok...a V6 taky vice zerou... stejne tak BMW 330D povedeny motor ale papa... ideal 320D... uvazoval bych taky nad 1uattro nebo Xdrive..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 06:29, rada
To JasteR: 330D papá? Co je podle Vás papá? Respektive kolik? Papá každý motor to víme že. Napříkald můj Cmax 2,0tdci papá 7-7,5 povětšinou město a světet div se máme v rodině 330d která ve stejné provozu s automatickou převodovkou papá 6,9-7,2. Dále z dotazu čtu že se jedná o verzi e46 takže doporučování Xdrive není zcela na místě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 09:06, rada
ty pico ja vyhral huraaaa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 09:07, rada
pico vihravammmmm!!!!!!!!!!...............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 10:42, rada
Milý René!
To "x" jsem také psala do "()", neb mne ta verze (u následující generace) až NEčekaně "zaujala"
Chcte-li to NUTNĚ "jinak" formulovat:
- u bmw 330d budou celkové náklady (od pojištění přes pořizovací cenu po servis) o něco VYŠŠí (= za více peněz více muziky)
- u citroën 2.2 HDi budou celkové náklady o něco NIŽŠí (= vzhledem k penězům prý NEJ-výhodnější porce muziky)
Co si TAZATEL vybere, KTERÝM chce/touží jít směrem - ví jen on sám.
K tomu "papání" - KVALITY motorů z München mi NEmusíte "zdůrazňovat", ale pokud si s dlouhodobou spotřebou NEvymýšlíte, tak si toho třílitru moc NEužíváte, že? ,-)
Abych to řekla "bubovzdorně", pokud já vím při "normálním" ježdění se na takovéto hodnoty dostanete - NEsmíte ale poskakovat městy a NElétat německými dálnicemi - víceméně plynulých 90 a 130 km/h - ano jistě. A jestli se vás "dotklo" že jsem vedle sebe napsala bmw/citroën - však byly myšleny trochu jako dva "extrémy" - dva "protipóly".
Mimochodem jakou máte u toho bmw "spotřebu" pneu? Co pojištění - "láme vaz", nebo to raději NEmáte pojištěné? Co v REÁLu servisní náklady - myslím tu "normální" běžnou údržbu - nevím po kolika km máte servisní prohlídu - a kolik za ní platíte? To my "citroënáři" to máme snad levnější než "domácí" škoda.
Pěkný den ,-) (a myslím, že pokud TAZATEL zvolí z těchto 2 variant - ani jedno NEbude chyba - byť jsou to skoro 2 plné opaky ... hlavně v "řízení/ovládání" vozu - jinak věci jako trakce, brzdy ... tam ta "levná" alternativa až NEčekaně slušně "obstojí" (ostudu NEudělá) - bezpečnost, pohodlí ... tam "není co řešit" = je to dle mne opravdu JEN na "požadavcích/představách" toho/kterého kupce ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 10:55, rada
330d si užíváme toho se bát nemusíte i s touto spotřebou. Velmi často se plyn dotýká podlahy.
Pojištění 22 000,- ročně vč povinného ručení (r.v.04)
Běžný servis oleje vč filtrů cca 6 000,- Nedávno měněn olej v aut. převodovce vč. nějakého filtru za 1800,-. Vše servis origo BMW. Samozřejmě jsou i levnější auta na provoz o tom žádná, ale jako drastické mi tyto náklady nepřipadají. Ještě k těm pneu auto bylo kupované při cca 90tkm na zánovních michelin sport 225/35/18. Nyní najeto za 3roky provozu při 180tkm sadu letních Pirelli Zero nevím přesně název za 3100,-/ks. V zimě se jezdí samozřejmě na zimních a poměr najetých km léto x zima zhruba stejný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 10:55, rada
a s tím Xdrivem to nebylo na vás ale na JasteR
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.