0
back
 

diskuze k tématu: Jaké ojeté kombi střední třídy?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.04.2009 21:21, rada
Ale musejí to být desky původní, ne ty dnešní, který re-masterovaně plácaj někde v garáži z MP3....to je hnuj.
(Mimochodem mám ještě poslední dark side of the moon od floydů, původní nikdy nehranou desku z roku 73, pokud má někdo zájem za desítku ji pustim :)
Teď k autům.
Vzhledem k situaci, že se taky koukám po něčem obdobném asi takto: P407 - nové stále neokoukané, hezké a perfektně se v něm jezdí. Spolehlivost Zdenyho nekomentuju, ale možné je všechno. Za relativně slušný peníz máte auto,. které i za pět let bude in a nebude hamba v něm jezdit. A4 avant - jízdně již je o něco málo horší, resp. projíždí zatáčky rovně, místo aby zatočilo. Kvalitou ovšem bude trochu nad 407, útulností a komfortem trochu za ním. Pak vidím BMW 330D...vynikající spolehlivé auto, spolehlivý automat, který skvěle řadí. Nevýhoda je strohý interier, již přeci jen osekaná výbava modelu E46, vesměs vzadu švihadla a prkená sedadla (ikdyž u 330 snad bude plná nálož i sedačky u 50% 330-tek jsou ty o třídu lepší (spíš o pět tříd), ale bacha, kradou se. Pokud máte vyloženě sportovní chutě, BMW bude to nejlepší. Ale zase, za 11 let staré auto - alespoň konstrukčně, bych min. 250-300.000.- nevysolil. Osobně bych zvolil 407 (před rokem bych mluvil jinak, ale teď jsem vyměnil staré sportovnější auto za starou lagunu Baccara a vidím to příští rok opět na Francouze). Největší problém Audi je to, že jakmile vyjde nový model, ten starý se lidem přestane líbit, protože Audina pořád roste v kráse svých modelů. U BMW to tak jasné není. Když skončila E46 a nastoupil ten současný korejec, hodně lidem spadla brada...co to vůbec v tom Bavorsku vypustili do světa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.04.2009 23:38, rada
Tak s těma gramcema to už je fakt trochu DOST mimo, nemyslíte? Přecijen - toto je poradna, ne diskuse. Občas se odbočení člověk nevyhne, ale řešit tady SACD a DVD-audio???
K Peugeotu 407 - nadčasový podle mě tedy nebyl nikdy, spíše naopak!
Trošku mi to nedá a zastanu se Superbu. Ano, je to China Passat, ale to přeci neznamená, že je to špatný vůz! Pokud se nepletu, bylo zde napsáno, že je POHODLNĚJŠÍ, což znamená takové atributy jako pohlcení rázů od kol, schopnost odfiltrovat nerovnosti, akustický komfort, kvalita sezení... A PRINCIPIELNĚ nevidím jediný důvod, proč by právě zde nemohl být Sup lepší než onen Pažout. Jízdně i motoricky přitom klidně může být Sup horší - to se přeci nevylučuje! (Osobní zkušenost se Supem nemám).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 07:58, rada
Milá Kylie,
žádného sourozence Jirku neznám a hlavně nemám. K těm autům: je mi jedno, pro koho se Superb původně zamýšlel vyrábět. Důležité pro mě je, jak se mi v něm jede. A jede se mi v něm dobře. Nevím, co Vás tak pobouřilo nna Superbu, já jsem psal POUZE o pohodlí. Pohodlím rozumím to, kqam si mohu za jízdy natáhnout nohy (mám 186cm), jak mě bolí po cestě do firmy (Milano Italy - 1220km) záda a jak jsem hluchý po jízdě po dálnici rychlostí 180km/h. Prosím Vás, zkuste sit o a uvidíte. Nehodnotímk tu motor - ten jsem psal-je zastaralý a dnešním HDI se fakt nevyrovná co do kultivovanosti chodu, ale to je tak asi vše, v čem zaostává. Ono totiž při doré a spávné údržbě a respektování zásad, jak se k tomuto motoru chovat, dosahuje velmi dlouhé životnosti a to při slušné ekonomice. A o tom by asi mělo být vybírání auta/motoru. Výkonově 120kW bohatě stačí pro hodně svižnou jízdu. Tolik tedy k SUperbu.
BMW: mám jen krátkou zkušenost s vozem řady 5 v benzínovém provedení, typ si už nepamatuji. Vím jen tolik, jeli jsem v 5 lidech z letiště do firmy v Německu a po 15km jsem se nesmírně těšil, až z toho vylezu. Prachbídný prosotr a ještě horší spotřeba - průměr po městě 14,5l/100 je pravda krapet mimo. Jinak beru, že je to auto jistě kvalitně zpracované a s dobrými parametry jízdních vlastností, ale to je asi vše - jde - hlavně u nás - o nafouklou bublinu zbytečně nadhodnocovanou proti jiným vozům.
K muzice jen stručně. Orientuji se na CD kvůli jejeich dostupnosti. SACD je mrtvý formát, pokud jste si toho ještě nevšimla. Nabídka prachbídná. Sestavu mám odpovídající mým příjmům, pokud vás to zajímá, mám sestavy dvě, jednu tzv. "malou" - právě že v ní je zdrojem signálu gramofon Sayno TP1000 z řady tzv. starých krásných strojů po kompletní repasi s přenoskou Ortofon OM30SE, dále zesilovač Bryston 4B-SST/BP25 a bedny jsou výroční Dynaudio Special 25. Ve druhé sestavě mám jako zdroj signálu Teac Esoteric 50, PassLabs X150/X2 a staré dobré studiové monitory BW Matrix 801mkII. Sbírka mých CD čítá asi 700ks, LP asi 200ks.
Až budu vydělávat jako naftový magnát, koupím si sestavu založenou na gramofonu SME s odpovídajícím následným řetězcem zakončeným soustavami Dynaudio Temptation a budu se škrábat na pupku a nějaké CD mi udou ukradené. Kvlaitní muziky na LP je hafol, o to strach nemám.
Jaksi mám podezřření, že trpíte nějakou přehnanou orientací na přístroje z německy mluvících zemí. Tady jsem poněkud skeptický, neb je známo, že tyto národy preferují bum-cink zvuk a to je hodně vzdálené mému slyšení a vnímání. O Naimu mám své názorym (mám řadu kolegů, co mají vyšší modely, vč. CDS555 za půl mega) a hraje to dobře, to je fakt, jen se musí člověk oprostit od té zabarvenosti a nesmí to zapojit na měřící přístroje. Toliko o Naimu.
Aby to bylo úplné, musím se dotknout ještě elektronek - lamp. O těch tu nebyla ještě řeč. Jsou lmapy a lampy. A dobré lampy hrají dobrý zvuk, jen je to o té ceně. Tím chci předejít jen diskuzi na téma lampový zesilovař za 100tCZK. Ten fakt nehraje. Resp. hraje, ale jak?
Tak tím bych uzavřel diskuzi o hifi, kterou jsemnezačal. Jen mě poněkud nabudilo tvrzení neznáme Kylie a její pohled na reprodukovanou hudbu. Snad jsem vyjádřil jasně, o co mi šlo.
Zpět k tém autům: tazatel se ptá navozy střední (nižší střední) třídy. K těm patří řekl bych jakýsi etalon motorizace - nejčastěji jde o rodinné vozy s ekonomickým provzem a tomu odpovídají naftové agregáty. Kolik rodin má jako ridinné - ne služební auto - motorizaci 2,7 bi-turbo?? Moc asi ne. Každý(většina) normálně uvažujících lidí si dá do rovnováhy cena x užitná hodnota a z toho vybírá. Obávám se, že ač dobrý motor 2,2-2,7bi-turbo tuto rovnici nevyhrává. Zde vítězí motory typu 2,0TDCI, 1,9PD, 1,8TDCI a pak benzínové agregáty 1,6-2,0 v atmosferickém provedení.
Pokud potřebuji honit triko našlapnamým autem a motorem, nevybírám z řady rodinných cestovních vozů, ale dívám se jinam. Takže z tazatelem volených vozů bych šel cestou, jak jsem užnapsal: ať si vše vyzkuoší a rozhodne se sám. Sto lidí, sto názorů. Nemá cenu mu něco vnucovat, jde o jeho peníze. My můžeme spíše napsat své zkušenosti, ale ne mu něco radit. To si musí udělat sám.
Přeju štěstí při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 09:26, rada
Velmi slušně pročištěno. DĚKUJEME !!!
Nejlepší volbou asi bude Audi A4 - statisticky nejspolehlivější, službu udělá velmi dobrou. Samozřejmě, že dané kombíky nejsou žádní rekordmani v prostoru, takže o to tu až tak nejde. Jen bych do té Audiny dal 1,8T - pak budete mít o bezproblémový a dynamický provoz krásně postaráno. Ty dva litry ve spotřebě navíc se Vám vrátí v jistotě, že vám neodejdou drahé vstřiky, filtry pevných částí....(obecně) a na palubě i venku bude mnohem větší ticho.
Je potřeba si uvědomit, že náklady na palivo tvoří JEN část celkových nákladů na provoz auta a nevybírat tedy jen podle toho kolik to "žere".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 09:49, rada
Dobrý den
Ve firmě kde pracuji vlastníme 2 vozy Audi A4 avant 2.0TDI -07.Kdybych to měl shodnot.perfekní auto.jizdní vlasti paráda,akorat ta spolehlivost.je fakt na.............Co 2 měsíce v servisu.pokaždé jiná zavadá.Je to možna kus od kusů
já osobně vlastním P407SW 1.6Hdi od novoty nalitáno 195000tis Každý den jezdním dopráce 80km.Pravidelný servis.Spolehlivost vinikájící.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 10:27, rada
jestli přemýšlíte o ojetém kombi tak z vašeho výběru bych se asi přiklonil k BMW, protože tento motor je celkově dobrý. Volil bych manuál a zůstal u dvoulitru. A4 má kolega doma a pořád je s v servisu a jejích slogan "náskok díky technice" no nevím spíš pořád do toho lije prachy. S pažoutem mám zkušenost jen jako spolujezdec tak nevím, jen musím říct že je to hodně pohodlné auto. S BMW mám najeto jen asi 10tis km ale dobré svižné auto. U kombíka jde hodně i o prostor a to zrovna BMW moc nemá. Jinak můj favorit je Mazda 6, popřemýšlejte nad tím. Je to spolehlivý společník a hlavně držák :) velká spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 13:19, rada
Milý ZDENY!
Na Superb I. mne "pobuřuje" celkový technická NEkvalita vozu - myslím si, že takový výrobek vw NEměl v evropě vůbec nabízet - prodoužení podvozku i celkové "pojetí/ladění/konstrukce" vozu bylo PRIMÁRNĚ určeno pro tehdy ještě NEnáročný čínský trh (takže trochu horší jízdní vlastnosti apod se DALY pochopit - základem byl "větší/delší" prostor - ostatní bylo trochu "druhotné")
Dálkové trassy celkem "ZNÁM" docela DOST jich jezdívám ,-)
Před pár týdny jsem shodou okolností byla asi 130 km POD Milano (nějaké Maranello) a před pár měsíci v městě kam se dá jet i BEZ navigace (prý tam VŠECHNY cesty vedou .-)
Máte sice pravdu, že v Superb je v podélném směru celkem DOST místa, ale pokud se domníváte že na místě řidiče - trochu se MÝLÍTE (ten prodloužený rozvor od starého passat je ZA sedadlem řidič - v reálu ho "najdete" hlavně před ZADNí řadou sedadel (co se místa řidiče týče, vyzkoušejte COKOLIV konkurenčního, jedno zda Mondeo či C5 - v podélném směru to je STEJNÉ, navíc budete mít VÍCE místa "na šířku" - pokud nejezdíte stále JEN sám - možná to i oceníte). Trochu "překvapení" je pro mne "dlouhodobější" jízda 180 km/h v onom Superb I (vím že s ním tak lidé občas jezdí - ale na to NENí konstruován - tam se "limity" prodloužení podvozku již NEgativně projevují - rozhodně to pak není "řidičská POHODA" .-)
Tak v repro "jedete" v Dynaudio? Nu proč ne - už se vám podařilo své Spec 25 podařilo prodat? Stále máte zájem o Confidence 5? ,-)
Až JÁ budu mít příjem jak "naftová magnátka", koupím si ten KOMPLET MBL (což následně "zdůvodním" ...)
K tomu "... trpění přehnanou německou orientací" (v autech mi zas vyčítáno byla orientace FRANCOUZSKÁ - tak teď NEvím .-) - mne místo návrhu či výroby až tak NEzajímá (popravdě TAKTO "dělit/rozlišovat" je spíše NEsmysl - to jsou taková KLIŠÉ jako že C5 do zatáček jezdit NEumí a němci v hi-fi rádi "bum-cink" apod. - to jsou většinou JEN "bajky a fantazie výplody").
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 13:36, rada
Jsem obrovský odpůrce koncernu, ale to co tady píše Kylie o superbu mi přijde jako kdyby ho snad prodávali bez kol volantu a přístrojovky.............Je jasné že se dá za stejný peníz koupit spousta lepších aut, ale myslím že pro uplně běžného řidiče je plně dostačující i onen Superb.
Jinak co se týče mého původního doporučení které jsem zde již vyjádřil a redakce ho smazala i když obsahoval text týkající se výhradně dotazu a neobsahoval ani vulgarismy. Mé doporučení je BMW 330dTA. Výhodou proti 2,0d většinou podstatně bohatší výbava a spotřeba o pouhý litřík vyšší.
Ovšem za zvážení by stálo i nějaké 6ti válcové srdce spalující benzín
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 13:36, rada
Vřele vám DOPORUČUJi nějaký ten Einstein, MBL, Nagra či AYON si poslechnout a ... a asi ZMĚNíTE názor (skoro vám za to "ručím" .-)
Ostatně od KOHO (Kde?) jste ten "BUM-CINK(ový)" názor slyšel/četl? Já náhodou VÍM, že ty reprosoustavy MBL které mne VZHLEDově i ZVUKově "nadchly" stejně vidí/hodnotí i odborníci/profíci v americkém Stereophlille a na ten prý VĚTŠINA "hifistů" dá (já se opět JEN s profíky "shoduji" a popravdě NEchápu ty, kteří ne ,-)
Abych pokračovala - toho testu/srovnání se zúčastnily 3 výrobky v různých časopisech "OCENĚNÉ/vítězné" + jeden "domácí" - MBL (ti 3 jsou původem švýcar, němec, brit - takže "s mou" orientací to NEmělo ani NEmohlo mít NIC společného - já je NEvybírala - šlo o "vítězné" modely - pravda ten "aus Berlin" bych jako NEJ- volila já). Z "mého pohledu" totiž soupeřili audi/bmw/mercedes a pak (pro porovnání) přijelo FERRARi a onu trojici "objelo/předjelo/ujelo" zmizelo v dáli - TAK nějak na mne systém MBL působí ...
Eletrkonky? No ten EINSTEIN přeji je "elektronkový". A abyste mne "z NĚMECKÉHO pohledu" NE"obviňoval", NEJ- lampy na světě přeci dělá ČESKÁ firma KR Audio - naprosto "děsně" to vypadá, naprosto "skvěle" to hraje ("vyhovuje" vám mé "hodnocení? ,-)
A ehm, já tuto diskuzi NEzačala, já JEN "odpovídala" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 13:37, rada
SACD je "mrtvé" - opravdu? Nu, nic to ale NEmění na tom, že HRAJE LÉPE (i když ta naprostá novinka od MBL je (pokud se nepletu) právě SACD - tak NEvím, nevím - že by jim to "zapomněli" říci? .-)
My máme v "letním bydlení" LAMPOVOU věžičku Philips (se vším všudy i reprobednami a stojany a mramorovým podkladem za 20 t. a "hraje"! A navíc docela "pěkně" (to myslím SKOROvážně ,-)
K MOTORům - SOUHLASím s vámi, že "vítězí" ty 2.0 HDi (někde se prý i TDCi a D jmenující .-) nic to však NEmění na tom, že DVĚMA turby vybavené 2.2 či V6 2.7, nebo nový V6 3.0 jsou ZCELA JINDE (rozdíl je až "obrovský") a co se "prodejnosti" týče - v česku jsou pro nejbližší roky asi ještě BEZ šancí, ale jak jsem již napsala 2.2 HDi byl/je např. "vedle" v Österreich velmi dobře prodejný, takový "malý" hit (dle vlastních zkušeností i hodnocení Engine of the Year myslím, že JEDNOZNAČNĚ zasloužený) - český trh je trošičku "specifický" (zatím trochu JINÝ, než třeba ten rakouský či německý - ostatně NEJEN v autech!) - myslím, že hlavně v případě BAZARových vozů/motorů je to škoda, protože tyto ŠPIČKOVÉ motorizace NEjsou až o tolik dražší (navíc budou spojeny s PLNOU maximální výbavou)
PS: Sbírka mých (našich) CD je .. 4místné číslíčko - LP a gramofon si nechal náš "junior"
PPS: S tím NAiM jste mne svým názorem trochu "překvapil" - ten tam byl za německý STEREOPLAY (dle kterého je NEJ-lepší) a i když ho v mých očích SACD od MBL "rozcupovalo", do země "zadupalo" (stejně jako švýrcarského či německého konkurenta), nicméně o "zabarvení" myslím nikdo z "profíků" NEmluvil a špatně věru NEpůsobil! (ale má volba je JASNÁ - já "naftová magnátka" proti vašemu systému stavím "věžičku" MBL)
NEŽ nám to zase "smaží" - prozradíte CO dáte mezi gramofon SME a repro Dynaudio? (já aby mi to designově "ladilo" volím "vše od MBL" ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 13:42, rada
Milý rené!
Já NErozděluji na "koncern/NEkoncern" - já krizituji a chválim (tedy "snažím se") to NEpovedené/povedené
A prodloužený passat for China patří k tomu NEJ-horšímu co "koncern" za poslední desetiletí udělal - tak to prostě je ,-(
Z mnoha úhlů pohledu byl superb I. (to NEplatí pro supeb současný!) asi NEj-horším vozem své třídy (i když to tak na první pohled možná NEpůsobí)
NEtrapte se "smazáním" - redakce smazala i mé příspěvky a to i ty aut se týkající a také tam (samozejmě) NEbyly žádné "vulgarismy" ,-)
Pěkný den (a SOUHLASíM s vámi, že pro TAZATELe by s bwm 330 určitě BYL!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:16, rada
Já Superb nevyzdvihuju a nijak ho nehájim, ale to co píšete vy je trošku přeháňka. Nevím kde jste k tomu dospěla jestli někde vyčetal slyšela nebo nějaká špatná vzpomínka na tento vůz opravdu nevím. Já se Superbem pár tisíc najel a nesedal jsem do něj s očekáváním perefktních jízdních vlastností špičkových motorů, skvělého interiéru a reprezentativního vzhledu jak si mnozí myslí, ale bral jsem to prostě jako dopravní prostředek a tuto funkci splnil na 100%. Pochopme že ne každý z nás bere auto jako něco víc než jen věc a nemá k němu absolutně žádný vztah. Prostě jen dopravní prostředek který si svoje odpracuje tím to hasne.
Věřím že když si někdo koupil superba najel s ním 250tkm a nic mu v tomto autě nechybělo i kdžy mnozí nabízejí víc tak proč si ho nekoupit znova.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:24, rada
Kylie, vychodila jste nejakou skolu? co ma byt toto¨? "SOUHLASíM s vámi, že pro TAZATELe by s bwm 330 určitě BYL!"
asi o autech neco malo vite (hlavne o HDi, ze ano), druha vec je, ze nez cist ten vas rozsypany caj, tak radeji ctu neco jineho...(a kdyz o ctu, dozvim se vzdycky jen to, ze HDi je nejlepsi)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:25, rada
Ahoj, nechci dnes nijak výrazně zasahovat do diskuze svými názory, jen bych připadal svojí nedávnou zkušenost s koupí Audi A4 Avant 1,9 TDI PD. Není to ani měsíc, co mě kamarád poprosil, zda bych s ním neobešel několik jím vybraných kousků přesně tohoto vozu. Všechny byly z roku 2002 či 2003, ceny 210 - 230 tisíc, tachometry stočené přibližně na 150 tis. km, servisní knížka nikde nebo nevyplněná. Ale vybrali jsme. Skutečný počet kilometrů nezkušený člověk nejlépe pozná podle interiéru. Ačkoli jde o Audi, má neuvěřitelně nekvalitně zpracované pogumování plastů v interiéru, v tom je skutečně na úrovni francouzské konkurence. Jinak klasicky plastové kryty předních světel s ujetými kilometry úměrně žloutnou a dobré je se vyhnout "zaručeně" kvalitnímu tuningu v podobě S-paketu. Litá kola S-line sice dodávají efektivní vzhled, ale jejich stav i původ bývá pochybný. S velkými koly trpí i podvozek, ačkoli je kvalitní, na rozmlácené silnice není stavěný.
Rád bych též zmínil negativní zkušenost s prodejci, kdy se nám stalo, že jedno auto prodávají najednou na dvou místech, což v telefonu vysvětlí, že ho zrovna včera převezli do druhého autobarazu. Tam samozřejmě chtějí za auto o více než deset tisíc víc, ale ochotně něco sleví. Klidně inzerují rok výroby 2003 a provoz od 11/2002. Drobné kosmetické vady jsou v jejich podání díra v nárazníku, jeden bok poškrábaný a na druhém není jeden plech nepomačkaný.
Jinak motor šlape jako hodinky. K jeho výraznějšímu naftovému chodu bych jen dodal, že auto je výborně odhlučněné a nijak posádku neobtěžuje, ani ve srovnání s motory HDI. Mimochodem, všimli jste si, že sametový chod motorů vybavených systémem common rail nejvíce opěvují ti, co se poohlíží za tuningových výfucích? Asi jim ten rachot přeci jen chybí:o)
Audi z těch tří vybraných bude asi nejstísněnější. Já sám jsem se za volant těžko soukal a to mám lehce přes 180 cm.
Motorizaci 1.9 TDI považuji za ideální volbu. Auto je dostatečně dynamické a zároveň hospodárné. Mimochodem, ve verzi quattro má zvýšený točivý moment z 285 na 310 Nm a šest rychlostních stupňů.
Já sám bych volil mezi Audi a BMW, ale takový Peugeot bude za stejné peníze o tři roky novější a je mi jasné, že kdyby mi do toho mluvila má nejmilejší, máme doma Peugeota, protože o nic z výše zmíněného vlastně nejde a rozhodující je její vkus:o)
Tak šťastnou ruku při výběru, R.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:29, rada
Tak pěkně to tady promazali a jedna nepodojená to musí opět zapatlávat něčím co sem nepatří No asi to stále nechápe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:37, rada
At si poridi Brumlu, jinak tazatel chcipne nejpozdeji do tydne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:43, rada
Pán nehledá sedan, ale kombi, takže vášnivá diskuze kolem Superbu mu určitě nepomůže.
Z uvedených aut bych asi volil Peugeot 407 SW - klidně 1,6HDi, z neuvedených Citroen C5 ve stejné motorizaci. Záleží na ročním nájezdu a jestli tazatel se pohybuje více v dálničním provozu nebo spíš v tom příměstském. Pro dálniční provoz (téměř) jistě 2,2 HDi.
Audi 2,5TDi se raději obloukem vyhnout, BMW - ať si kdo chce co chce říká, sebelepší auto se zadním náhonem prostě ve srovnání s předokolkami tahá za kratší konec.
Jinak Superb sklízel v zahraničí poměrně dost úspěchů, prodejní čísla nejen u nás nejsou vůbec špatná. Zákazníci si k němu cestu našli a tahle skutečnost je asi nejvíc vypovídající o schopnostech auta. Je to slušný dálniční express, na to byl stavěn a takto svoji roli plní. Znám 2 majitele Superbu - oba starší pánové, na vůz si nestěžují - ba právě naopak, spolehlivost vynikající. Jeden z nich několikrát ročně absolovuje bez jakýchkoli problémů cestu z Brna do Porýní. A to jemu věru více než 70 let. Tohle mi samo o sobě dokáže dost napovědět ohledně pohodlí, bezpečnosti a spolehlivosti Superbu.
Co se týká audio - pro mne není nad (nikoli NAD) širokopásmové reprobedny hornové konstrukce ve spojení s lampovým jednočinným zesilovačem. Kdo neslyšel, ani tušit nemůže jak skvěle to dokáže hrát. Obzvlášť, když se to zapojí za legendární Revox B77. Do auta bych ale raději volil běžné autohifi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:45, rada
Musím se opravit nebo spíš doplnit - BMW coby zadokolka tahá za kratší konec v zimním provozu, jinak je tomu přesně naopak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:45, rada
A já myslela, že jakýsi LORD zde s NEvhodnými/NEpatřícími příspěvky začal jako PRVNÍ (i když - ať ho "ocituji" - on PRAVIDLA pro každého JINAK používá - tak asi i na "sebe", tedy pro něj "JINÁ" platí .-)
To: Fanclub Brumlovka (no v Brumlovi sice JE člověk BEZPEČNĚJŠí než v ostatních vozech, ale já bych tazateli na PRVNÍM místě doporučila
bmw 330(x)d - a automat/manuál spíše dle vlastní "chuti/potřeby"
PS: Jinak Brumla (ten NEe - to je V6 benzín třílitr a JEN ten jeden jediný) - tedy Citroën C5 2.2 HDi je spíše "lepším" vozem než ti ostatní jmenovaní A4 1.9 TDi (o V6 2.5 TDi raději NEmluvě - "na frak" tento motor od 2.2 HDi dostával dle odborníků/motorářů rok co rok) i P407 2.0 HDi - to si alespoň myslím já (a zřejmě to tak opravdu je ,-)
Pěkný den (ale dnes je, že?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.04.2009 14:46, rada
Spíš než jaké auto, model či variantu v případě nákupu ojetiny a dvjonásob to platí když chce tazatel prémiovku třídy spíše lepší poradit kde koupit či na co si dát pozor při koupi atd. Tazateli bude prd platné že ono auto které vévodí různým žebříčkům spolehlivosti a všem možným statistikám. Když pak koupí na oko perfektně vypadající ústy bazarníka "po důchodci z NDR" past se stočenýma 250tkm a po třech závažných nehodách.
Je dobré že máte výběr omezen na cca 3 vozy a teď spíše hledejte jeden z nich v pěkném stavu. Jak tady již někdo zmiňoval práce to dá dost. Je velmi málo pravděpodobné že když si stanovíte např že chcete 330dT s tou a tou výbavou a ten a ten rok výroby atd že takové auto seženete.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.