0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra A - potřebuje lásku a péči

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 00:56,
Mám béčkovou a spokojenost, ale tyhlety áčkové na tom údajně nebyly zrovna nejlíp s kvalitou. Předpokládám, že hodně chytrolínů ti to tady zkritizuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 07:12, Taky ji mám
Zdravím majitele. Mám tutéž áčkovou vectru GT po modernizaci a zas tak unešený z ní nejsem. Taky mě stála jenom 20 000 Kč, ale je pravda, že 12 000 už jsem do ní nasypal a to je jen začátek... Ne že by to byl vyloženě šrot, jezdí se mi s ní docela v poho, ale jak píšete, že se vám ji utrhnout nepodařilo, tak věřte, že mě už několikrát a zrovna příjemné to nebylo. Ten zadek je jak kyvadlo.... Taky bych zrovna netvrdil, že se dá s ní jet pěkně serpentiny. Podvozek je mizerný a právě těch 1120 kg a 4,3 m na délku je jakože dost na obtíž a hlavně v těch serpentýnách se to pozná. Další věc - nedávno tu byla myslím taky recenze a nevěřím té Vaší maximální rychlosti ani v tom zmiňovaném dřívějším článku. Bohužel, mě to dá jenom 198 podle tacho. Víc ani ťuk. Je to osmiventil, tím pádem ke konci otáčkoměru moc vytáčet nejde. Mě končí na pětce prostě u 5500 otáček a hotovo :( Se spotřebou bych s Vámi bohužel taky moc nesouhlasil. Nejméně se mi podařilo zajet za 5,9 a při plné rychlosti je spotřeba nějakých 15,5, takže Vaše honička s Alfou - spotřeba 12-13 moc nepravděpodobná a nebo to zas taková honička na krev nebyla :) ... Jinak jak jsem na začátku řekl, vyloženě špatné auto to není, chce to rozhodně svoje a není toho málo. Na můj vkus příliž obyčejné Opel je Opel :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 07:23, Podvozek všech starších opelů stojí za prd
Podvozek všech starších opelů stojí za prd. Ono taky co by člověk chtěl po vlečným ramenu na zadku. Multilink je multilink. A taky málokdo objektivně napíše že si koupil starou vylítanou káru, která to má za pár. Ale mladýmu klukovi na první ježdění stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 08:43, pěkný
konečně realtivně objektivní recenze. nechápu, proč by dvoulitr nemohl vytáhnout bez problémů přes 200. co je na tom divného?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 09:55, RE: pěkný
anonym posted by:
konečně realtivně objektivní recenze. nechápu, proč by dvoulitr nemohl vytáhnout bez problémů přes 200. co je na tom divného?
pekna nadsena recenze, az na ten bolavej zadecek
...
ale je to samozrejme stary i kdyz pravdepodobne udrzovany srot, ale jinak pisi jedna mam slabost pro auta z devadesatych let, jezdim vnecem podobnem a uz jsem mel novejsi a kajicne jsem se vratil po neskutecnych poruchach k jednoduchemu autu 90.let
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:02, Vectra A=na dlouhou dobu poslední dobrá kára od Opelu
A Vectra byl můj první vůz a proto k němu mam stále citový vztah, mohu potvrdit, že osmiventilový dvoulitr měl odspodu super tah a já s ním v průměru jezdil za 7,5l. Motor byl na autě zdaleka to nejlepší, byl prostě nesmrtelný i když měl hodně přes 200tis. Nebyl jsem zvyklý o vůz nijak pečovat a tak se v pohodě stalo, že jsem výměnu oilu přetáhnul o 10tis a v servisu se divili, když jim do přistavené nádobky doslova vypadnul olejovej "kekel", na motoru se to ale nijak nepodepsalo. Ani nebyl nijak hlučný, proto nesouhlasím, když píše, že hluk nad 130km/h je hrozný, problém bude někde jinde. 200km/h taky nebyl větší problém, ale v této rychlosti je to teda velkej adrenalin. Tuším, že TP má vůz maximálku 205km/h, tak nechápu proč se tu někdo nad tím pozastavuje, jestliže mu jeho 2,0 tolik nejede, tak je to prostě proto, že je to už prostě stará a vylítaná kára. Zbytek auta už tak slavný není, vzpomenu jen na pár věcí, který mě tenkrát šíleně štvaly, ale dnes už se jen usměji : při prudkém projetí pravotočivé zatáčku se auto zamklo a několikrát jsem musel auto opouštět okénkem. Stahování levého předního okna žilo vlastním životem a občas trucovalo přes noc na parkoviště stažené a vytáhnou šlo třeba až druhý den. Největší problém ale byl když hodně pršelo, že se někam do kabelů dostala voda a auto se po té přeplo do nouzového režimu a do vyschnutí jelo pouze na 3 válce. To mi tenkrát trvala cesta na silvestra z Prahy do Jindřichova Hradce 5,5 hodiny a taktak jsem stačil přípitek. Ale přes to všechno řikám, že to byla do odstranění problémů s ovalitou pístů u G astry a její vysoké spotřeby oleje, na dlouhou dobu poslední kvalitní auto od Opela.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:20, Cena
Hm, vycálovat 49.000 za auto r.v. 1991 mi přijde dost. Já prodávám výrazně mladší a lepší auto (zachovalé a se servisní knížkou) za cca dvojnásobek a stejně se ho nemůžu zbavit. Takže ten bazarista udělal dobrej kšeft.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:20, Cena
Hm, vycálovat 49.000 za auto r.v. 1991 mi přijde dost. Já prodávám výrazně mladší a lepší auto (zachovalé a se servisní knížkou) za cca dvojnásobek a stejně se ho nemůžu zbavit. Takže ten bazarista udělal dobrej kšeft.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:20, Cena
Hm, vycálovat 49.000 za auto r.v. 1991 mi přijde dost. Já prodávám výrazně mladší a lepší auto (zachovalé a se servisní knížkou) za cca dvojnásobek a stejně se ho nemůžu zbavit. Takže ten bazarista udělal dobrej kšeft.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:31, RE: Cena
anonym posted by:
Hm, vycálovat 49.000 za auto r.v. 1991 mi přijde dost. Já prodávám výrazně mladší a lepší auto (zachovalé a se servisní knížkou) za cca dvojnásobek a stejně se ho nemůžu zbavit. Takže ten bazarista udělal dobrej kšeft.
Jednou by to říct stačilo, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:34, RE: Cena
anonym posted by:
Hm, vycálovat 49.000 za auto r.v. 1991 mi přijde dost. Já prodávám výrazně mladší a lepší auto (zachovalé a se servisní knížkou) za cca dvojnásobek a stejně se ho nemůžu zbavit. Takže ten bazarista udělal dobrej kšeft.
Jenže v roce 2005 ještě platily dovozové kvóty, takže auta byla mnohem dražší. Dnes si dovezeš z Reichu vyřazené auto za pár šupů a přesto je v lepším stavu, než polovina provozovaných aut okolo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:42,
To je pěkný jak má někdo svůj svět a je spokojenej s tím co má.. to se jen tak nevidí. a a takhle pěkně opěvovat auto zr. 91 to fakt je nadšení.. docela oceńuju že nesrovnává se současnejma autama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 10:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To je pěkný jak má někdo svůj svět a je spokojenej s tím co má.. to se jen tak nevidí. a a takhle pěkně opěvovat auto zr. 91 to fakt je nadšení.. docela oceńuju že nesrovnává se současnejma autama.
Krásně až nadšenecky napsané. Je pouze vidět, že toho autor zatím ještě mnoho něřídil. Když tak kvituje podvozku Vectry A, tak co by teprve říkal na ten v Primeře P10, či Mondeu Mk1. Ty jsou na rozdíl od vectry A dodnes skvělé. Jasně verze GT měla tužší podvozek, avšak je otázkou, co z něj po 250 000 km a všech původních dílech nahrazených druhovýrobou zbylo. Ale motor je určitě stále velmi dobrý a to hlavně ve srovnání s těmi novými, jež aby něco předvedly, musí se točit. Tah od spodu jim prostě chybí. T.D.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 11:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To je pěkný jak má někdo svůj svět a je spokojenej s tím co má.. to se jen tak nevidí. a a takhle pěkně opěvovat auto zr. 91 to fakt je nadšení.. docela oceńuju že nesrovnává se současnejma autama.
Mě se ta recenze líbí a mohu s se spoustou věcí souhlasit.Měl jsem tosamé auto v GT-takže tvrdé odpružení,jiná převodovka oproti CD-motor papírově slabší výkon,ve skutečnosti jede dobře a moc nežere.jel jsem s tím tach.220 víc jsem se bál-všechno se už klepalo a nadálnici už to lítalo jak hadr.Jinak v autě moc místa není,hlavně vzadu na hlavu.nejhorší je kastle vyrobená ze slabých plechů-hnije a kroutí se.
Jednoduché a nenáročné auto bez smyslu o detaily zejména v interiéru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 11:25, RE: Cena
anonym posted by:
Jenže v roce 2005 ještě platily dovozové kvóty, takže auta byla mnohem dražší. Dnes si dovezeš z Reichu vyřazené auto za pár šupů a přesto je v lepším stavu, než polovina provozovaných aut okolo...
Plácáš blbiny... nejdál jsi byl asi za barákem na poli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 11:30, RE: Podvozek všech starších opelů stojí za prd
anonym posted by:
Podvozek všech starších opelů stojí za prd. Ono taky co by člověk chtěl po vlečným ramenu na zadku. Multilink je multilink. A taky málokdo objektivně napíše že si koupil starou vylítanou káru, která to má za pár. Ale mladýmu klukovi na první ježdění stačí.
Podvozek starych Opelů stoji za prd? Podle toho, jak stary Opely myslis. Ja mam Astru z 96 a ten podvozek ja na ty nase silnice naprosty ideal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 13:19,
JA MYSLEL, ZE SE PISE ROK 2008 A NE 1998. PROC REDAKCE UVADI RECENZE NA AUTA, KTERA UZ MAJI BYT DAVNO SESROTOVANA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 13:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
JA MYSLEL, ZE SE PISE ROK 2008 A NE 1998. PROC REDAKCE UVADI RECENZE NA AUTA, KTERA UZ MAJI BYT DAVNO SESROTOVANA
Prozradim ti tajemstvi, ale nikomu to nesmis rict!
Redakce proletela casovym tunelem a je ted v roce 1998. Nejlepsim autem na silnici je nove BMW petkove rady, na ktere uz pise recenzi jisty pan Adam Bernau z Kamenice. Brzy se dockame!

Na srotak patri tve mysleni, naivni holoubku..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 14:45, Opel vs Škoda - amatérskej pohled
Nejvíc mě pobavila ta poznámka - vedle stál za 40 tisíc Favorit 88. Docela závidím, protože za 60 tisíc včetně dvouletýho provozu koupit kvalitní auto, který jede jak na dálnici tak ve městě a ještě poměrně málo žere je fakt super. Jo, je to sice stará šunka, ale já to porovnám třeba se svojím Favoritem 1993. Ten sem koupil od známého, najeto cca 55 tisíc km, já zatím 6000 za rok(nejsem takovej ďábel abych si s tím troufl Praha - Ostrava a zpět, zkusil sem to jednou a jet tím víc jak 130 při předjíždění kamionů v pátek odpoledne na D1je opravdu zážitek na celej život).
Auto sem pořídil za cca 19000, dalších 10 000 mě stála kompletní oprava s STK loni na jaře. Už teď ale cítím, že spojka a převodovka si asi dost nerozumí a bude nutná další oprava, s nějakým křápem autobaterií sem do něj za rok provozu hodil už přes 35 tisíc. Nevím, jestli to tenkrát Škoda nevěděla, ale existovala už nějaká elektronika, v mojí popelnici není ani prd. Na to, že je to auto o 5 let mladší a v porovnání s dnešní cenou a najetýma kilometrama sem fakt zvědavej, jak na tom budou za 15 let dnešní fabie, a když si vemu třeba feldy, tak ty už dnes sou na tom hůře, než popisovanej Opel A. Teď sem dokonce felicii s průměrnou výbavou v autobazaru viděl za cca 100 tisíc :o) Ještě tam stála vystavená jako první kára a málem sem se smíchy vyboural .o)
Já to píšu jen tak ze srandy, jaký sou jako ceny v těch našich bazarech a docela nechápu, proč si lidi kupují favority v dobrým stavu za 35tisíc +. Já sem to měl tak nějak levně a chtěl sem se naučit jezdit, můžu i porovnávat třeba s Opelem Astrou, ve který mám najetých pár tisíc kilometrů (tuším r.v. 96-98, teď nevím, není moje), a třeba cesta Praha - Slapy v takových opelech z 90. letech oproti felicii (který se dnes kupují v bazaru za stejný ceny) přes ty menší serpentýny, to je nebe a dudy. Fakt sem se při čtení tohohle článku strašně bavil a taky sem si málem pobrečel, proč se učím jezdit v takové popelnici .o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 14:55, doplnění
Já jen,že Volvo žádný model 9-3 nedělá....To spíš Saab.Beru to spíš jako překlep. Ale jinak slušná recenze a hlavně-kéž by se o auto každý tak staral a věděl co je třeba.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.