0
back
 

diskuze k tématu: Co doporučíme ke koupi: BMW 320d, nebo Opel Vectra 2.2 Dti?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 09:37, rada
chybička: ... O tvé vysněné Octavii...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 09:37, rada
Ja ked som si kupoval terajsie (moje prve) auto, tak som chcel len diesel. Ostatne auta pre mna neexistovali. Spoliehal som sa na to, ze to ma nizsiu spotrebu a ze na vikendove 100km cesty mi to vela usetri. Zial, chodim na nom aj kazdy den do prace, co je asi 7 km po meste. V lete sa to este da, ale v zime nic horsie nemoze byt. Ked pridem do prace, ani mi neukazuje nejaku zmenu v teplote motora. Kurenie neexistuje. Ak ho pustim, motor sa zohrieva asi o 5 km dlhsie. Ak ho nepustim, zahmlievaju sa skla. Motor v zime vibruje ako traktor, bucha mi pomaly aj palubovkou. Pritom ten motor je dobry, taha v poriadku, nezerie olej, nizka spotreba. Len ho jednoducho vyuzivam zle. A z toho vyplyvaju kazdodenne obavy o to, ci to turbo este vydrzi, ked ho uz dva tyzdne nemazal olej na prevadzkovej teplote, ci mi nezamrzne nafta (najme shell zvykne), a neodide cerpadlo, atd. Dalsia nevyhoda su pouzitelne otacky. V jednom kuse tam musim nieco radit, pretoze je velky skok medzi 2 a 3, ale aj nizke spektrum vyuzitelnych otacok. Moj najazd je ale asi 15t km za rok. Moje dalsie auto bude benzin. Je tichsie, jednoduchsie a ma vacsie spektrum pouzitelnych otacok. Ta spotreba sa da ustriehnut, len sa s tym treba naucit jazdit. Sry za offtopic, len moj nazor na naftove motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 10:03, rada
Chapem, ze prevadzkove naklady diesela su vacsie ako u benzinu. Zatial som mal mozno stastie, ale ako som uz pisal, vlastnim stary 1.9 JTD motor, auto roku vyroby 2000. Jazdim v meste, raz za cas mimo mesta, mam najazdenych 228 000km. Doteraz som s motorom nemal problemy. Verim, ze s nim nebudu problemy este dlho, ale kedze auto ma problemy s elektrikou chcem sa popozerat po niecom novsom. Neviem, mozno som naivny, ale verim ludom, co vravia, ze maju na diesli najazdene 500000 a viac a stale jazdia velmi kvalitne a spolahlivo. Octaviu 2.0 chcem hlavne preto, lebo som videl vela bazarov v zahranici na nete kde tieto auta maju najazdene skoro 300000 km a stale sa predavaju za relativne vysoku cenu (6000 Euro), 103 kW je tiez velmi solidny vykon. Preto verim, ze pri 150000 - 250000 s nim snad nebudu preoblemy. Vzdy je to hlavne o konkretnom kuse, napriklad ja by som ojazdene auto bez seriozne vedenej servisky zo Skoda servisu ani nekupoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 15:09, rada
je rozdil jak auto pouzivate.bud jezdite hodne a casto,nebo malo a zritka. druha varianta je pro diesel niciva.Proto se nespolehejte na to co vidite v nemecku.vy tak asi jezdit nebudete.moderni diesel potrebuje dlouhe cesty a sem tam poradne protahnout.jinak je takovy motor vyrobnik karbonu.proste dnesni diesely jsou sracky a jak je to jeste ojete tak se s toho stava stilova pokladnicka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 21:43, rada
Jsem velkým příznivcem BMW, ale 100kW dvoulitr je to nejhorší co BMW kdy stvořilo, je to klasika čerpadlo-tryska a tudíž žádný filtr pevných částic není. O jeho kvalitě promlouvá i fakt, že BMW tento agregát používalo pouze jeden rok. Doporučuji jak ostatní, buď 320d 110kW nebo 330d. A pokud chci BMW, tak nevím proč hledat nějaký kompromis. A Opel v naftě snad už vůbec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 22:45, rada
Tak s tím 2.0TDi PD 103kw si to užij. Víc se s Tebou o tomto špatným motoru nebudu bavit...nemá to smysl..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2011 11:34, Skvělý výkon.
To už je příprava na Silvestr? Motor disponuje skvělým výkonem 100Kw... Tazatel mohl napsat rovnou omračujícím výkonem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2011 15:31, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
To už je příprava na Silvestr? Motor disponuje skvělým výkonem 100Kw... Tazatel mohl napsat rovnou omračujícím výkonem...
Neřekl bych, že v roce 1999 bylo nějak extra moc "dvoulitrových turbodieselů" co by mělo kolem 100kw. Koncern měl 1.9TDi 81kw a nejsilnější TDi PD 85kw, pak až 2.5TDi, což měly JEN 110kw. Ford byl s TD motory býdný, FIAT měl tuším JTD 77kw a Opel snad jen 2.0DTi 74kw. 2.2DTi přišla na trh v roce 2002 a ani nedosáhla na na 100kw. Proč se teda navážet do dieselových 100kw z roku 1999?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2011 21:09, RE: Skvělý výkon.
zigi posted by:
Neřekl bych, že v roce 1999 bylo nějak extra moc "dvoulitrových turbodieselů" co by mělo kolem 100kw. Koncern měl 1.9TDi 81kw a nejsilnější TDi PD 85kw, pak až 2.5TDi, což měly JEN 110kw. Ford byl s TD motory býdný, FIAT měl tuším JTD 77kw a Opel snad jen 2.0DTi 74kw. 2.2DTi přišla na trh v roce 2002 a ani nedosáhla na na 100kw. Proč se teda navážet do dieselových 100kw z roku 1999?
Trefná poznámka na štiplavou reakci k dle mého názoru dobrému článku.
Vectru z roku 2002 s ničím a Báwo jedině s benzínovým I6, alespoň tohoto stáří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.12.2011 10:42, RE: Skvělý výkon.
David V posted by:
Trefná poznámka na štiplavou reakci k dle mého názoru dobrému článku.
Vectru z roku 2002 s ničím a Báwo jedině s benzínovým I6, alespoň tohoto stáří.
To je fakt hodně trefná poznámka, zvláště to "býdný". Já ale, děti, myslel tenhle výkon obecně. 100Kw měl v té době každý jedna a půltý dvoulitr, když ne už přímo každý. Že u nás to bylo jinak a jezdila tu auta s 38Kw, tak to je bohužel něco jiného. A tazatel to píše a vztahuje k dnešní době. Nečetl jsem tam, že by psal NA TU DOBU skvělý. Jinak v takovém autě stačí 100Kw pouze na průměrné výkony. To je dneska takové mikrominimum v autě střední třídy a už tehdy tomu tak bylo. Počítám, že dneska takové BMW posviští maximálně 200 a zrychlí za 13s... Skvělý výkon?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.12.2011 10:46, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
To je fakt hodně trefná poznámka, zvláště to "býdný". Já ale, děti, myslel tenhle výkon obecně. 100Kw měl v té době každý jedna a půltý dvoulitr, když ne už přímo každý. Že u nás to bylo jinak a jezdila tu auta s 38Kw, tak to je bohužel něco jiného. A tazatel to píše a vztahuje k dnešní době. Nečetl jsem tam, že by psal NA TU DOBU skvělý. Jinak v takovém autě stačí 100Kw pouze na průměrné výkony. To je dneska takové mikrominimum v autě střední třídy a už tehdy tomu tak bylo. Počítám, že dneska t...
myslel jsem benziňáky... A pořádná auta už tehdy měla nafťáky kolem 100Kw a víc. To jenom "nepořádná" auta měla 50, 66, 74 Kw z dvou a více litrů. Běžný ital by tohle zákazníkovi nikdy nenabídl. Viz třeba moje stará Croma (měl jsem ji kdysi dávno), ta měla pěkných 85 Kw už v roce 91 a byl to 2.5TD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.12.2011 13:04, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
myslel jsem benziňáky... A pořádná auta už tehdy měla nafťáky kolem 100Kw a víc. To jenom "nepořádná" auta měla 50, 66, 74 Kw z dvou a více litrů. Běžný ital by tohle zákazníkovi nikdy nenabídl. Viz třeba moje stará Croma (měl jsem ji kdysi dávno), ta měla pěkných 85 Kw už v roce 91 a byl to 2.5TD.
Nebudu se tu s Tebou dohadovat o kravinách a o nějakých výkonech. Koukni se k prodejcům dnes a do středních tříd se i teď běžně dávají dieselové motory, co mají kolem 100kw, to jsme v roce 2011. O 12 let dále oproti 320d 100kw a výkony jsou pořád podobné. Nechápu o co ti jde, ale Tebe zde nechápe nikdo...

PS: k čemu potřebuješ zrychlení 0-100km/h? K čemu ti je maximální rychlost? Honíváš si snad EGO? Diesel má jiné přednosti než zrychlení...

PS2: ukončuji "smysluplnou" debatu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.12.2011 18:22, RE: Skvělý výkon.
zigi posted by:
Nebudu se tu s Tebou dohadovat o kravinách a o nějakých výkonech. Koukni se k prodejcům dnes a do středních tříd se i teď běžně dávají dieselové motory, co mají kolem 100kw, to jsme v roce 2011. O 12 let dále oproti 320d 100kw a výkony jsou pořád podobné. Nechápu o co ti jde, ale Tebe zde nechápe nikdo...

PS: k čemu potřebuješ zrychlení 0-100km/h? K čemu ti je maximální rychlost? Honíváš si snad EGO? Diesel má jiné přednosti než zrychlení...

PS2: ukončuji "smysluplnou" debatu
K čemu mi je zrychlení? K čemu mi je maximální rychlost? K hovnu... Jo, diesel má přednosti. Třeba krouťák, aby odvezl dva tlusté dementy do Hornbachu pro košťata... Když je zrychlení a maximálka na nic, tak, ty blbečku, vůbec neřeš BMW. Jdeš proti logice...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.12.2011 20:33, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
K čemu mi je zrychlení? K čemu mi je maximální rychlost? K hovnu... Jo, diesel má přednosti. Třeba krouťák, aby odvezl dva tlusté dementy do Hornbachu pro košťata... Když je zrychlení a maximálka na nic, tak, ty blbečku, vůbec neřeš BMW. Jdeš proti logice...
Takový nadávky a ještě k tomu o vánocích???!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.12.2011 03:16, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
K čemu mi je zrychlení? K čemu mi je maximální rychlost? K hovnu... Jo, diesel má přednosti. Třeba krouťák, aby odvezl dva tlusté dementy do Hornbachu pro košťata... Když je zrychlení a maximálka na nic, tak, ty blbečku, vůbec neřeš BMW. Jdeš proti logice...
wau tu bude horko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.12.2011 20:50, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
K čemu mi je zrychlení? K čemu mi je maximální rychlost? K hovnu... Jo, diesel má přednosti. Třeba krouťák, aby odvezl dva tlusté dementy do Hornbachu pro košťata... Když je zrychlení a maximálka na nic, tak, ty blbečku, vůbec neřeš BMW. Jdeš proti logice...
Krásná , řekl bych přímo vánočně laděná a na argumenty velmi "bohatá" odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.12.2011 11:30, RE: Skvělý výkon.
gablenz posted by:
K čemu mi je zrychlení? K čemu mi je maximální rychlost? K hovnu... Jo, diesel má přednosti. Třeba krouťák, aby odvezl dva tlusté dementy do Hornbachu pro košťata... Když je zrychlení a maximálka na nic, tak, ty blbečku, vůbec neřeš BMW. Jdeš proti logice...
gablenzi,že vše víš nejlíp je mi úplně jedno,ale nad svim vyjadřováním by jsi se mohl zkusit zamyslet,pokud máš čím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.12.2011 17:45, Pánové...
Rozthejte si občanky....jiné řešení nevidím ) Ale upřímně, recenze moc fajn, věta: pokud trváte na naftě u E 46, hledejte benzínový šestiválec ve slušném stavu. Mě rozsekala. A přitom sám jezdím ropou. Palec nahoru!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.12.2011 20:09, RE: Pánové...
Thomassino posted by:
Rozthejte si občanky....jiné řešení nevidím ) Ale upřímně, recenze moc fajn, věta: pokud trváte na naftě u E 46, hledejte benzínový šestiválec ve slušném stavu. Mě rozsekala. A přitom sám jezdím ropou. Palec nahoru!
Petr-Tipcars: Díky, snažím se to sem tam trochu okořenit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.12.2011 10:37, RE: Pánové...
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Díky, snažím se to sem tam trochu okořenit...
Troška OT, rád bych Vám sem poslal fotky jednoho tuningového speciálu, který se nám vyskytnul na dílně...stojí to za to Kam je možno?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.