0
back
 

diskuze k tématu: Opel Antara - dvojče Captivy a nástupce Frontery

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 12:32, motor
To snad i TDi je lepší, než pokusy VM Motori. Ne nebrat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 13:46,
stejne auto typu honda crv - tedy k nicemu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 13:56, RE: motor
anonym posted by:
To snad i TDi je lepší, než pokusy VM Motori. Ne nebrat!
Jak snad?
Antara je pro jantara.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 13:58, RE: motor
Muroň posted by:
Jak snad?
Antara je pro jantara.
Snad tak pro mimoně!
PS: Podobnost s pojmem muroň je čistě náhodná!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 14:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
stejne auto typu honda crv - tedy k nicemu
Jo, nejlepší je Subaru Forester. A až do něj dorazí nafta (nechápu, ale prej je lepší než TDi a dokonce o hodně hodně, snad ještě o něco víc), tak bude neporazitelný!
Forester forewer!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 14:47, Chevrolet?
No ja nevim, ale prijde mi to hrozne levne a navic mam pocit, ze se divam na SUV od Chevroletu a to rozhodne hezke neni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 14:59, RE: Chevrolet?
anonym posted by:
No ja nevim, ale prijde mi to hrozne levne a navic mam pocit, ze se divam na SUV od Chevroletu a to rozhodne hezke neni...
Netrapme se Chevrolety a opely (tedy produkty krachujícího GM) a pro ty z nás trochou rozumu obdařené Bůh stvořil Forestra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 15:07, RE: bez předmětu - Jirka
anonym posted by:
Jo, nejlepší je Subaru Forester. A až do něj dorazí nafta (nechápu, ale prej je lepší než TDi a dokonce o hodně hodně, snad ještě o něco víc), tak bude neporazitelný!
Forester forewer!
nafta přeci do Forestra již dorazila. Denně jezdím kolem benzínky, kde byl Forester s plochých dieselem vystaven
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 15:13, RE: bez předmětu - Jirka
anonym posted by:
nafta přeci do Forestra již dorazila. Denně jezdím kolem benzínky, kde byl Forester s plochých dieselem vystaven
V Legaci se už chvíli prodává, ve Forestru je možná vystavená, ke koupi až na podzim. To je fuk, motor je to ale výbornej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 16:12, RE: bez předmětu - Jirka
anonym posted by:
V Legaci se už chvíli prodává, ve Forestru je možná vystavená, ke koupi až na podzim. To je fuk, motor je to ale výbornej.
Spletl jsem se. Bylo to Legacy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 20:13, RE: Legacy
anonym posted by:
Spletl jsem se. Bylo to Legacy.
Legacy je taky dobrý a ve verzi Outback zvádne i slušnej terén, ale tomuhle oplíku je konkurentem Forester. A naftovej motor se subaru fakt poved, spolu s bmw jasně nejlepší dvoulitr na světě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 21:54, Resume
Kdo chce drsnej držák tak Subaru Forester 2.0 d, kdo chce nejkomfortnější (a vůbec ne špatnou) čtyřkolku, tak Citroën Crosser 2.2 HDi, nebo počkat na příští rok na V6 2.7 HDi a je úplně vymalováno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 10:41, Pane šikl trochu objektivity
Nejsem fanda žádného SUV, ale pan Šikl asi dostal od Opelu darem málo nafty v nádrži Pokud chcete srovnávat s hondou CR-V tak mi ukažte verzi diesel v kombinaci s automatem... Jo ona není k dispozici ? Spotřeba, kterou uvádíte odpovídá jídě prasete v SUV což ma mašich sillnicích není nic neobvyklého. Jak Captiva tak Antara jezdí s automatickou převodovkou max. za 11-12litrů a to ve městě na krátké vzdálenosti. Na Německé dálnici s rychlostním průměrem kolem 140km/h jezdí auto hravě do 10litrů a s automatem je paradoxně o 1-2 litry úspornější oproti krátký převodům manuálu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 11:29, RE: Pane šikl trochu objektivity
anonym posted by:
Nejsem fanda žádného SUV, ale pan Šikl asi dostal od Opelu darem málo nafty v nádrži Pokud chcete srovnávat s hondou CR-V tak mi ukažte verzi diesel v kombinaci s automatem... Jo ona není k dispozici ? Spotřeba, kterou uvádíte odpovídá jídě prasete v SUV což ma mašich sillnicích není nic neobvyklého. Jak Captiva tak Antara jezdí s automatickou převodovkou max. za 11-12litrů a to ve městě na krátké vzdálenosti. Na Německé dálnici s rychlostním průměrem kolem 140km/h jezdí auto hravě do 10litr...
Pane anonyme, back to reality! Smiřte se s tím, že CaptivaAntara NENÍ nadprůměrné SUV, jak se evidentně domníváte. Konkurence prostě dělá lepší auta (i když s tím automatem pravdu máte). Zkuste si například po projížďce AntarouCaptivou přesednout do Subaru Forestr, či Citroen C-Crosser/Mitsubishi Outback.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 13:17, RE: Pane šikl trochu objektivity
anonym posted by:
Pane anonyme, back to reality! Smiřte se s tím, že CaptivaAntara NENÍ nadprůměrné SUV, jak se evidentně domníváte. Konkurence prostě dělá lepší auta (i když s tím automatem pravdu máte). Zkuste si například po projížďce AntarouCaptivou přesednout do Subaru Forestr, či Citroen C-Crosser/Mitsubishi Outback.
Žádné SUV nestojí za to utratit za něj peníze,pouze jsem chtěl poukázat,že rozhodně není o moc horší než ostatní. Na rozdíl od Vás jsem měl možnost během jednoho dna najet pár set kilometrů se všemi lídry tohoto segmentu a při přesednutí z auta do auta poznat ty nepatrné rozdíly. Jediné auto,které má skutečně navrch alepoň chováním podvozku na silnici je zmínění Forester a X3
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 13:55, RE: Pane anonyme
anonym posted by:
Žádné SUV nestojí za to utratit za něj peníze,pouze jsem chtěl poukázat,že rozhodně není o moc horší než ostatní. Na rozdíl od Vás jsem měl možnost během jednoho dna najet pár set kilometrů se všemi lídry tohoto segmentu a při přesednutí z auta do auta poznat ty nepatrné rozdíly. Jediné auto,které má skutečně navrch alepoň chováním podvozku na silnici je zmínění Forester a X3
Vaše sebědůvěra je hezká, avšak domníváte-li se že jste jediný člověk na světě, který má občas možnost projet se půjčovacími vozy, mám pro vás obrovské zklamání. Je nás docela hodně (alespoň pokud já vím).
Právě na základě zkušeností (z terénu i dálnice) jsem zde zmínila Subaru Forester, což je opravdu povedené auto s VEMI dobrým podvozkem (s kterým jiným vozem lze s takovou jistotou projíždět "slalomovou dráhu" sem a tam přes hluboké koleje na silnici) a nově i výborným dieslovým motorem.
I když se mi z nějakého důvodu snažíte oponovat, právě TO samé co vy jsem zde (již před vámi) napsala: ...že Forester opravdu stojí za to, že je jednoznačně lepší nežli duo CaptivaAntara! S X3 zkušenosti nemám, ale X5 je famózní a X6 fenomenální, ale to jsme již v jiných cenových hladinách. Oproti tomu cenová politika Subaru se oproti dřívějším časům umoudřila a Forester (nebo Legacy Outback) jsou i výhodným nákupem (Octavii a Legacy dnes pořídíte víceméně za obdobné peníze, že si v česku tisíc kupců pořídí O2 a jen jeden či dva Subaru, je jen těžko pochopitelné, ale každému jeho nebe, že). Snad až nečekaně zajímavou alternativou je Citroen C-Crosser, který do kategorie SUV přináší nový prvek, zvláštní pocit pohodlí a komfortu a myslím, že pro případné kupce rozhodně stojí za zvážení, respektive vyzkoušení.
PS: Máte-li tak jednoznačný názor, že za ŽÁDNÉ SUV nestojí za to utratit peníze (to vás cituji), proč jste jim věnoval tolik času a energie, aby jste během jediného dne (nám novinářům se půjčují auta na týden - tak přeci jen máte možnost něco poznat a s vozem o pár tisíc km více než vy najezdit) najezdil stovky kilometrů se všemi lídry tohoto segmentu (tadu už se směji docela nahlas, které všechny že jste to během jediného dne stihl?).
Zdraví a pěkný den bez fantasmagorií přeje Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 19:56, RE: Pane anonyme
anonym posted by:
Vaše sebědůvěra je hezká, avšak domníváte-li se že jste jediný člověk na světě, který má občas možnost projet se půjčovacími vozy, mám pro vás obrovské zklamání. Je nás docela hodně (alespoň pokud já vím).
Právě na základě zkušeností (z terénu i dálnice) jsem zde zmínila Subaru Forester, což je opravdu povedené auto s VEMI dobrým podvozkem (s kterým jiným vozem lze s takovou jistotou projíždět "slalomovou dráhu" sem a tam přes hluboké koleje na silnici) a nově i výborným dieslovým motorem.
I k...
Energii jsem věnovat musel protože je to moje zaměstnání, z testovacích vozů to byly:
- Outlander jakž takž podvozek, ale uvnitř neskutečně laciný a hlučný /ještě s motorem TDI-PD/
- Toyota Ravka s papírově nejjvýkonějším motorem a stejně jako Outlander s minimálním prostorem na zadních sedadlech, auto s 20tkm mělo interiér a sedadla jako ojetina po 100tkm
- Honda CR-V 2.2D - myslel jsem můj favorit, ale jediné auto u kterého sepnutí zadního pohonu probíhalo dost skokově s citelným rázem
- Nissan Qashqai - spíše mini SUV, ale s překvapivě živým a pěkně odhlučněným motorem 1.5dCi - bohužel jen předohrab a max. pro dva dospělé
- Captiva - oproti Antaře hůře odhlučněná od motoru a podvozku
- Santa Fe - něco jako Captiva, ale delší kufr výhoda uzamknutí pohonu 4x4
- Antara - jednoznačně nejhodnotnější interiér a max. prostor na zadních sedadlech, v základu slušná výbava, minus 5-st. manuální převodovka = vyšší spotřeba na dálnici
- Forester - super podvozek a nejlepší 4x4, menší kufr, uvnitř laciný
- X3 - nejúspornější motor, fantastické řízení a podvozek, ujetá cena
- Sorento - trošku mimo mísu, byl tam spíš jen do počtu - téměř neřiditelné auta, ale vzhledem k rámu dobrý do těžšího terénu
Se C-crosserem jsem jsem sice ještě nejel, ale nepředpokládám, že by vzhledem ke stejné platformě s Mitsubishi byl o dvě třídy lepší. Ano pořádně auto člověk pozná až po půlroce jezdění v různých podmínkách a režimech, ale i pár desítek kilometrů po rozdílných cestách dokáže udělat celkem jasný obrázek. SUV je móda a typologie zákazníků je velice jednoduchá
1/ ženy úspěšných podnikatelů - mají za volantem falešný pocit bezpečí a jejich méně "šikovné" kamarádky jim závidí
2/ rychlozbohatlíci s malým p.i.n.ď.o.u.r.e.m - považují SUV za projev nadřazenosti a demonstraci síly na silnici - poznávací znamení - zajímavé kombinace čísel na RZ
3/ původní majitelé Octávií TDI první generace, které štve, že je škodovka 4x4 drahá a v ochcávce už jezdí kdejaký obchodní zástupce
- méně než 5% pak tvoří Ti co fakt potřebují 4x4 kvůli své práci, příjezdu na chalupu nebo za svými koníčky
Lékař, sportovec nebo úspěšný podnikatel s vychozenou základní školou většinou stejnou částku utratí za kombi střední třídy nebo MPV se spotřebou o 20% nižší a bez nutnosti kupovat sadu zimních pneu za více jak 20tKč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 21:24, RE: Pane (stále) anonyme
anonym posted by:
Energii jsem věnovat musel protože je to moje zaměstnání, z testovacích vozů to byly:
- Outlander jakž takž podvozek, ale uvnitř neskutečně laciný a hlučný /ještě s motorem TDI-PD/
- Toyota Ravka s papírově nejjvýkonějším motorem a stejně jako Outlander s minimálním prostorem na zadních sedadlech, auto s 20tkm mělo interiér a sedadla jako ojetina po 100tkm
- Honda CR-V 2.2D - myslel jsem můj favorit, ale jediné auto u kterého sepnutí zadního pohonu probíhalo dost skokově s citelným rázem
...
Tenhle příspěvek je o dost věrohodnější než ty 2 minulé, nicméně stále nevěřím, musíte se ještě trochu zlepšit.
Jestli jste vskutku vyzkoušel 10 SUV během jediného dne asi už také víte, že to nebyl dobrý nápad (a mé mínění o kvalitě českých testů by tím ještě kleslo, což jsem nevěřila že je ještě možné). Na získání prvního pocitu z vozu to možná snad poslouží, jinak je ale takovýto "test" zcela k ničemu, naprosté plýtvání časem i pohonnými hmotami. Navíc pokud jste v tom kvapu porovnával auta s tak odlišnými motory byla to opravdu škoda práce. Ano znám ten český nesmysl, kdy je auto do redakce zapůjčeno na týden (nebo spíš od pondělí do pátku) a i když test píšete vy, chce si ho vyzkoušet i Pepík a Franta a Miro a... (i když o testu 10 jednou ranou během jednoho dne slyším poprvé).
Naše diskuze začala tím, že se zastáváte Antary (Captivy), s čímž jsem nesouhlasila a nesouhlasím. Narozdíl od vás jí neřadím tam co vy, právě naopak.
Jakožto "profesionálovi" vám jistě nemusím vysvětlovat, že první výrobce větší část ceny dá do materiálů v kabině, druhý do podvozku, třetí do motoru. Já preferuji kombinaci toho druhého a třetího, vy si u Opelu pochvalujete že materiály jsou bezva. Nic proti osobnímu vkusu, ale to cesta za nejlepším autem opravdu není.
Právě VY, který jste měl možnost se auty projet bezprostředně po sobě víte, jak zásadní rozdíl je v řízení a chování aut. V žádném případě nemohu souhlasit s vaším tvrzením o "nepatrných rozdílech", prostě protože to NENÍ pravda!
Zvládám během dne 1000 - 1200 km, ale měnit při tom auta a ještě si z česka odskočit na německé dálnice - to už zaslouží respekt a uznání, opravdu bych ráda věděla v které redakci děláte. Což mi připomíná, že jste se stále ještě nepředstavil. Takže?
Váš popis 10ti SUV není špatný, jste evidentně sečtělý (doufám že se nepletu, protože jestli jste opravdu profesionální motoristický novinář, tak potěš Pánbůh a definitivně přestávám číst česky psané testy - zatím jsem vypustila jen reklamní magazín VW rafinovaně přezdívaný Svět motorů).
Také nemiluji SUV, ale vy k nim máte snad až psychosomatický problém. Já spíš považuji za hloupost, že ženám jsou vnucována malá auta. Jsou nebezpečnější, hůře se řídí, nemyslím že se lépe parkují (senzory to lépe vyřeší i u pětimetrové limuzíny), ta starší nemají posilovač řízení, je z nich hůř vidět atd. Prostě pro ženy HORŠÍ auto, pro muže to LEPŠÍ, BEZPEČNĚJŠÍ co se SNÁZE a LÉPE řídí. To snad ať ta úspěšná žena raději řídí to SUV (ono je z něj opravdu lepší výhled/přehled a to i blondýnka ocení).
Zřejmě nemáte mimo svůj obor až takový přehled, ale já doufám, že většina lékařů základní školu vychozenou má a vězte, že kombi a MPV nejsou tím pravým příkladem auta s nižší spotřebou (což ale jako profesionál samozřejmě víte). Já náhodou auto střední třídy (ne kombi) mám a sada zimních pneu mne loni stála víc než 20 t. kč (to jen aby jste věděl).
No bála jsem se nudné soboty v práci, takže děkuji za vaše vtipné příspěvky a přeji mnoho dalších krásných snů o automobilech, vaše Kylie
PS: Petra Šikla evidentně rád nemáte, z které redakce tedy jako jste?


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 21:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, nejlepší je Subaru Forester. A až do něj dorazí nafta (nechápu, ale prej je lepší než TDi a dokonce o hodně hodně, snad ještě o něco víc), tak bude neporazitelný!
Forester forewer!
A proč chcete naftu?Benzin je jen o pár korun dražší a tak v tom nevidím problém,jen nemám na nového lesníka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.08.2008 23:00, RE: Pane šikl trochu objektivity
anonym posted by:
Nejsem fanda žádného SUV, ale pan Šikl asi dostal od Opelu darem málo nafty v nádrži Pokud chcete srovnávat s hondou CR-V tak mi ukažte verzi diesel v kombinaci s automatem... Jo ona není k dispozici ? Spotřeba, kterou uvádíte odpovídá jídě prasete v SUV což ma mašich sillnicích není nic neobvyklého. Jak Captiva tak Antara jezdí s automatickou převodovkou max. za 11-12litrů a to ve městě na krátké vzdálenosti. Na Německé dálnici s rychlostním průměrem kolem 140km/h jezdí auto hravě do 10litr...
Pan Šikl se vyzná a na Kylii v diskusi nikdy stačit nebudete...
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.