0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera - vzor jízdních vlastností i spolehlivosti

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.02.2008 07:41, RE: primera 2,0 103kW
milda posted by:
mam, spokojenost, co mi vadi:
-xenony hezke, ale slabe
-popisovanou zivost motoru shledavam tak kolem 6000 ot
(to zminovane BMW bylo mysleno 1,6?)
-velky polomer otaceni
-po myti motoru (v orig.Nissan servisu!!) poruchy s elektrikou
aj kamos ma to iste umyje motor a nemoze nakopnut na prvi raz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.02.2008 10:40, Rozvodovej žetez
Ahoj chtěl bych koupit 1,6 16V (GA16DE) P11 r.v.96-00. Má taky rozvodovej řetez? V česku se prodává 66kW a 75kW, Je jasný ze 75kW je lepší.... ale co do kvality dílů? je tam nějakej rozdíl? Koukal jsem že v Německu nemaj 75kW r.v. 96-00. Muže mi někdo poradit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 09:16, RE: primera GT
Sep posted by:
Mam P11C (to je ten facelift) s 2.0 CVT a musim ho na normalni jezdeni i na blbnuti doporucit vic nez GTcko (i kdyz to je taky libovy :))) ... jede to jak z praku a sekvencni razeni je uplne bleskovy .... navic po najeti 100k km celkem ostrym tempem se nevystralo nic (krom cd changeru od sony :))))
Zdravim, rad by som sa opytal na spotrebu Vasho vozu (2,0 CVT)...uvazujem nad kupou, mam vyhliadnute dva vozy s tymto motorom, len jeden z nich je manual, tak zbieram skusenosti....vdaka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.06.2008 15:53, RE: ?
anonym posted by:
Po prečítaní týchto príspevkov sa cítim ako z inej galaxie...Mám Primeru P12 1.8, podotýkam, že som ju kúpil novú u autorizovaného dílera a servisné prehliadky dodržiavam. Mám s ňou len problémy. Spotreba oleja po najazdení 20.000 km cca 0.5 až 0.6litra na 1000km, opakovane bliká kontrolka airbagov, pretože najaký kábel pod sedadlom spolujazdca vypadáva zo svorky, batéria vydržala jednu zimu a musel som ju vymeniť, pri otáčaní volantom sa zvyšovala resp. znižovala hlasitosť rádia. Permanentne v ...
P12 už není ten starý a dobrý nissan ktorého sme všetci poznali z minulých primer P10-P11.P12 je už renault čiže kundoznak a všetci vieme ako to s tými renaukltami je.no proste hrúza.PO tom čo sa nissan spojil z frantíkmi tak kvalita išla velmi dolu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.07.2008 22:58, RE: primera 2,0 103kW
Sep posted by:
Ty si mimo ... zrovna Nissany maji tzv. truck engines kdy maji kroutaky v nizsich otackach. To ze vypadaji modely jinak je problem vkusu ... ja hodnotim jak to jede ne jak to vypada ... nejsem pozer.
Nissany, ale ani jakýkoli Japonec si na silnici na nic nehraje. Prostě jedej ako splašenej, moc nenažere, skoro žádnej servis, je spolehlivej. Šikmovoký ďáblové prostě auta uměj, Evropa na to jenom čumí. Kdo se chce zvostra projet, jedině Japonec. Jsou to skvělý auta.Mám v řadě už 12. Teď jezdím T.Starlet, 10 let starou, neuvěřitelný vůz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 00:34, RE: otáčky
honza posted by:
A tak jsem si rekl, ze vam ukazu moji P11.. heheh http://www.daj.cz/p11
Dost dobrý!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 00:37, RE: Prosíííííííííííííím
anonym posted by:
Chlape, aj reťaz vyťaháš.Ak Ti niekto tvrdí,že odpadáva výmena,tak klame.Reťaz má obrovskú výhodu v tom,že je veľmi malá až žiadna pravdepodobnosť roztrhnutia,tým pádom poškodenia motora.Interval výmeny reťaze a ozubených kolies,zistíš v servise.
Ve značkovým servise mě řekli, že vydrží cca 500 tis. km a ještě ani jeden neměnili. Sada na výměnu stojí cca 15 klacků, ale není to potřeba.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.