0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera - vzor jízdních vlastností i spolehlivosti

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.04.2005 08:33, ??
Majitel servisu nevidělá - a co vi, kolik viděláte svími schopnostmy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.04.2005 20:28, RE: ??
rejpal posted by:
Majitel servisu nevidělá - a co vi, kolik viděláte svími schopnostmy?
nejsem zadnej cestin, ale todle vazne bije do voci ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.04.2005 21:12, RE: ??
anonym posted by:
nejsem zadnej cestin, ale todle vazne bije do voci ...
Omlouváme se za překlep, již je opraveno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.04.2005 20:38, Primera
Toto auto mě nijak zvlášť nezaujalo, víc se mě líbil starší brácha Primery...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2005 17:56, RE: Primera
Dalis posted by:
Toto auto mě nijak zvlášť nezaujalo, víc se mě líbil starší brácha Primery...
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloupaly všechny pneu, ohnuly obě osy, ale auto šlo pouze do hodin a vnitřních svodidel, čtyři rohy obouchané, a já vylezl bez jediné modřiny...
Podotýkám, že při nehodě jsem jel sám, na prázdném 5km úseku silnice, v létě za jasného počasí, tzn.nikoho jsem neohrozil/pro rejpaly/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2005 21:03, RE: Primera
Pepa posted by:
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloup...
No tak to gratuluju, přežil jsi málem svou smrt takže 215 km/hod. už byla ta maximálka?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.04.2005 21:47, RE: Primera
Pepa posted by:
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloup...
tomu se snad neda ani uverit.nemas naky fotky?215 je uz takova rychlost ze by to auto mohlo byt na hadry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.04.2005 20:31, RE: Primera
Pepa posted by:
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloup...
Dobré auto a ooooobbbbbrrrrrroooooooooovssssssskkkkééééééééé štěstí strýcu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.04.2005 23:08, RE: Primera
MaClaud posted by:
tomu se snad neda ani uverit.nemas naky fotky?215 je uz takova rychlost ze by to auto mohlo byt na hadry.
215 byla maximálka, ale pro gumy..( Primera by jjseště malinko jela...


Fotky mám, hoď sem e-mail, pošlu...Policajti mi tu rychlost odhadli na 180km, když změřili brzdnou stopu přes 160metrů...Když mi vypsali pokutu na 2000,-, řekl jsem jim, kolik to bylo ve skutečnosti)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.04.2005 12:09, RE: Primera
Pepa posted by:
Měl jsem Primeru P10 sedan 2,0 benzín 85kW, a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Spotřeba 7-12litrů dle podmínek, jela dle tacho 220, a seděla jak přibitá. Dodnes toužím po verzi 2,0GT 4x4, jednu jsem nedávno mohl mít za 100 tisíc, ale byla bílá a pohnilá(
Podvozek Primery mi zachránil krk, jelikož jsem na prázdné čtyřproudové silnici neodolal, a poté, co jsem zkoušel maximálku mi ve 215km/h praskla pneu. Být to auto s jinou stavbou podvozku, šel bych přes střechu, takhle se sice totálně sloup...
Jo taky jsem byl vlastnikem Primery P10 rv. 1991 155k a daval jsem zabrat i svagrovy s Vectrou 130k rv 97
Rad na ni vzpominam jela jak brko a na petku nad 4000 otacek reagovala jako bych ji prasknul bicem. Opravdu super auto.
Podvozek maximalne tuhej a stabilni v zatackach na dalnici jsem jezdil tak jak si to nedovolil nikdo :o) Vzor jizdnich vlastnosti.
Jinak ja jel asi 210 a jednou i 190 (ale na 4 - zastavil mne az omezovac, jaxi jsem zapomel preradit :o))
A jako Pepaovi tak i mne zachranila kuzi - ne mou vinou do mne napalilo auto a ja odepsal jen primeru a mne se nestalo vubec nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.04.2005 12:10, RE: Primera
Acko posted by:
Jo taky jsem byl vlastnikem Primery P10 rv. 1991 155k a daval jsem zabrat i svagrovy s Vectrou 130k rv 97
Rad na ni vzpominam jela jak brko a na petku nad 4000 otacek reagovala jako bych ji prasknul bicem. Opravdu super auto.
Podvozek maximalne tuhej a stabilni v zatackach na dalnici jsem jezdil tak jak si to nedovolil nikdo :o) Vzor jizdnich vlastnosti.
Jinak ja jel asi 210 a jednou i 190 (ale na 4 - zastavil mne az omezovac, jaxi jsem zapomel preradit :o))
A jako Pepaovi tak i mne zachranila ...
ne 155k, ale 115 - samozrejme
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.04.2005 17:56, primera GT
Mam GT r.v.97 a muzu potvrdit vse, co je v clanku o tomto modelu uvedeno vc. tech ambicioznich ridicu BMV
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.04.2005 14:39, RE: primera GT
duce posted by:
Mam GT r.v.97 a muzu potvrdit vse, co je v clanku o tomto modelu uvedeno vc. tech ambicioznich ridicu BMV
Mam P11C (to je ten facelift) s 2.0 CVT a musim ho na normalni jezdeni i na blbnuti doporucit vic nez GTcko (i kdyz to je taky libovy :))) ... jede to jak z praku a sekvencni razeni je uplne bleskovy .... navic po najeti 100k km celkem ostrym tempem se nevystralo nic (krom cd changeru od sony :))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.04.2005 18:13, RE: primera GT
Sep posted by:
Mam P11C (to je ten facelift) s 2.0 CVT a musim ho na normalni jezdeni i na blbnuti doporucit vic nez GTcko (i kdyz to je taky libovy :))) ... jede to jak z praku a sekvencni razeni je uplne bleskovy .... navic po najeti 100k km celkem ostrym tempem se nevystralo nic (krom cd changeru od sony :))))
No tak to ti zavidim P11C s CVT je fakt super - ta prevodovka nema chybu, dokaze prenest na kola celej kroutak bez ztraty kyticky :o) No mam ted P11 20TD - ale i po chip tunningu a bavlnenem filtru (110k a 215 Nm) to neni ono. Dvoulitr benzin nemel chybu. Ach jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.04.2005 19:44, P10-2.0D r.95
Zdravím všechny a chtěl bych něco na obhajobu ropáků. Má Primerka má nahrkáno přes 250t km a ještě je stále schopná jezdit kolem 6-ti litrů nafty, samozřejmě proti benzínu je to výkonostně o ničem ale spolehlivé a pohodlné vozítko. A výfuky mám ještě orig. z 95(viz článek), a to se k ní předchozí majitel vůbec nechoval slušně. Jedním slovem velmi solidní japonec složený anglány co snese ledacos. Kdo v Primerce neseděl nevý o co přišel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.04.2005 22:17, primera 2,0 103kW
mam, spokojenost, co mi vadi:
-xenony hezke, ale slabe
-popisovanou zivost motoru shledavam tak kolem 6000 ot
(to zminovane BMW bylo mysleno 1,6?)
-velky polomer otaceni
-po myti motoru (v orig.Nissan servisu!!) poruchy s elektrikou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.04.2005 14:07, RE: primera 2,0 103kW
milda posted by:
mam, spokojenost, co mi vadi:
-xenony hezke, ale slabe
-popisovanou zivost motoru shledavam tak kolem 6000 ot
(to zminovane BMW bylo mysleno 1,6?)
-velky polomer otaceni
-po myti motoru (v orig.Nissan servisu!!) poruchy s elektrikou
primeru nemám a nikdy bych si ji nekoupil, stejně jako jiného japonce, motory jako motorka, každý další model vypadá úplně jinak, dnes už se v nich nevyznám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.05.2005 18:08, RE: primera 2,0 103kW
boris posted by:
primeru nemám a nikdy bych si ji nekoupil, stejně jako jiného japonce, motory jako motorka, každý další model vypadá úplně jinak, dnes už se v nich nevyznám
Ty si mimo ... zrovna Nissany maji tzv. truck engines kdy maji kroutaky v nizsich otackach. To ze vypadaji modely jinak je problem vkusu ... ja hodnotim jak to jede ne jak to vypada ... nejsem pozer.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.05.2005 18:10, RE: primera 2,0 103kW
milda posted by:
mam, spokojenost, co mi vadi:
-xenony hezke, ale slabe
-popisovanou zivost motoru shledavam tak kolem 6000 ot
(to zminovane BMW bylo mysleno 1,6?)
-velky polomer otaceni
-po myti motoru (v orig.Nissan servisu!!) poruchy s elektrikou
Jinak nevim co mas za Primeru (CVTcko dela dost rozdil v chovani), ale mohu rict, ze 320ka je rovnoceny souper na okreskach. Cokoliv silnejsiho samozrejme ujede, ale neni to vubec jednoznacny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.05.2005 09:43, RE: primera 2,0 103kW
boris posted by:
primeru nemám a nikdy bych si ji nekoupil, stejně jako jiného japonce, motory jako motorka, každý další model vypadá úplně jinak, dnes už se v nich nevyznám
boris - člověče, ty jsi úplně mimo. Víš kolik různých japonských značek existuje ? Ne všechny japonské auta jsou vysokootáčkové. Je vidět, že jsi takový ten Homolka odborník ...
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.