0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C 2.0 CVT M6

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 12:16, RE: odpověď
anonym posted by:
Naklady nejsou zavisle az tak na velikosti vozu jako na tom o jake konkretni vozy se jedna. Napriklad na Ford Mondeo jsou levnejsi nahradni dily nez na maly Renault Megane a jsou i mene potrebne. Co se tyce spotreby tak tam je to take otazka, protoze zalezi na stylu jizdy. Pokud jezdite hodne dalnice, tak male auto s nedostatecnym motorem bude klidne brat o litr i vice nez nejaky dvoulitr, protoze motor uz pobezi mimo sve komfortni pasmo nemluve o faktu, ze to neprospiva jeho zivotnosti.
Co se t...
Já se dál hádat nechci, ale při proběhu cca 15000 km roč mi vychází dlouhodobý rozdíl malé-střední na cca 6-8 tsíc korun (PHM, poviné ručení, pneumatiky, ale i třeba spotřební díly jako je poslední díl výfuku) . Mně to je třeba celkem jedno, u české rodiny s průměrnými příjmy do může být už citelný rozdíl, rozhodující třeba o tom, kam rodina pojede či nepojede na dovolenou a tak podobně.

Jinak pokud klesá kvalita nových aut, tak logicky s menším zpožděním musí v principu klesat kvalita těch ojetin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 12:25, RE: odpověď
Alda posted by:
Tak to je teda fakt hódně kvalitní odpověď.
Mě dělalo problém auto, že nejelo. Převodovka je zatím ok a doufám že ještě dlouho bude. Auto zdechalo na volnoběh, protože byla vadná váha vzduchu a snímaček chladící kapaliny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 12:38, Pane Vaculík, úroveň Vašeho příspěvku je odstrašující...
Neustálé navážení se do koncernových aut je už dost trapné. O bezbřehé spolehlivosti Nissanu Primera bych pomlčel, sám mám osobní zkušenost s modelem 2,0 SLX, rok výroby 1998, kupované jako nové, u kterého se rozpadl motor a odešlo ABS, takže oprava vyšla prakticky na aktuální cenu auta v té době. Zesměšnování lidí, kteří si raději pořídí malé nové auto (přičemž zaměrně zveličujete, když mluvíte o dvacetiletém leasingu), je dost zbytečné a a ubohé. Napadlo Vás třeba, že novější auta typu Fabia mají konstrukčně lepší bezpečnost než staré modely.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 13:02, ??
Vzdy si rad precitam clanky na Tipcars, az na vynimky som ich povazoval za odborne a vecne...
Osobne sa mi fabia nepaci a ani by som si ju nekupil, ale nemyslim si, ze je to zrovna zla volba. Ak sa da kupit fabia za 250 tis aku bude mat hodnotu po 5 rokoch?? 150 tis menej?? kazdopadne Ak si v rovnakej hodnote kupim 4 rocny nissan a po 5 rokoch budem rad ak ho predam za najaku slusnu cenu.Male auta si drzia cenu daleko lepsie a to nehovorim o Fabia koplexe nasich spoluobcanov(stale sa to da pozorovat v zaujme o Feliciu) Takze mi financne vyhodnejsia vychadza stale fabia a do kalkulacii uz vobec nezapocitavam benzin, zaruku, povinne ruceni a v konecnom dosledku aj havarijnu poistku, kt. vysku ovplyvnuje cena NOVEHO auta...teda aj cena noveho Nissana..no na stare auto si vsak poistku nikto neplati...Lizing vsak bez nej nejde...
Vravite vacsie vykonnejsie, mozno, nepozorujem vsak, ze by cesty boli okruh F1 a musel som nahanat kW naviac...Aj keby som mal pod kapotou MW, cez ucpatu Prahu mi to ani trochu nepomoze a kludne by mi na pohyb v kolone stacilo zopar kW. Niekto moze namietat, ze ludia predsa nejazdia len v mestach, to je sice pravda, ale ten kto ma peniaze na dlhe cesty po dialnici si nekupuje ani Fabiu, ani ojetiny (starsie)...ja sa nezastavam fabie, ani nakupu aut na lizing, len chcem povedat, ze by autori mali byt opatrnejsi vo vyjadrovani...ci skor pisu len to, co ludia chcu pocut, aby mali vacsiu navsetnost???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 13:03, koncerny...
Neviem preco by tato recenzia mala byt trapna, ked VW nedokaze uz dlhe roky vyrobit skutocne poctivy voz... Automobily sa vyrabaju vyse 100 rokov a oni prasknu motor na to najnevhodnejsie miesto (u Passata a podobnych vehiklov).... A vtipne su prispevky tych, co tu pisu pomaly ody na VW, zatracuju TipCars a potom povedia, ze by si vlastne aj tak VW nikdy nekupili, hoc je to suprspickovy voz a lepsich niet. Zrejme nejaki miestni autobazarnici... holt trafena hus zagaga vzdy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 13:09, RE: ??
Kuli posted by:
Vzdy si rad precitam clanky na Tipcars, az na vynimky som ich povazoval za odborne a vecne...
Osobne sa mi fabia nepaci a ani by som si ju nekupil, ale nemyslim si, ze je to zrovna zla volba. Ak sa da kupit fabia za 250 tis aku bude mat hodnotu po 5 rokoch?? 150 tis menej?? kazdopadne Ak si v rovnakej hodnote kupim 4 rocny nissan a po 5 rokoch budem rad ak ho predam za najaku slusnu cenu.Male auta si drzia cenu daleko lepsie a to nehovorim o Fabia koplexe nasich spoluobcanov(stale sa to da pozor...
Co sa tyka toho zbytocneho vykonu navyse, zrejme sa vam este nestalo, ze si kludne jazdite po okreske a zrazu oproti vam idu dva vozy vedla seba a ten v protismere s tou Fabiou dlllho dlllho predbieha a stale nic... a vy uz pomaly hladate v roli vedla cesty vhodny platz na nudzovy parking...Na to je ten "zbytocny" vykon... Cloveku je az do placu ked vidi, ako 40kw fabka predbieha iny autak... Jedina polahcujuca okolnost je, ze sa do novej fabie maju udajne montovat aj nejake 1.6 motory...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 14:03, RE: ??
bubu posted by:
Co sa tyka toho zbytocneho vykonu navyse, zrejme sa vam este nestalo, ze si kludne jazdite po okreske a zrazu oproti vam idu dva vozy vedla seba a ten v protismere s tou Fabiou dlllho dlllho predbieha a stale nic... a vy uz pomaly hladate v roli vedla cesty vhodny platz na nudzovy parking...Na to je ten "zbytocny" vykon... Cloveku je az do placu ked vidi, ako 40kw fabka predbieha iny autak... Jedina polahcujuca okolnost je, ze sa do novej fabie maju udajne montovat aj nejake 1.6 motory...
No, Vy mi uplne vlakdate cudzie slova do ust, ja som nic o predbiehani nevravel a rovnako som spominal, ze ak niekto jazdi vela km, kupi si ine auto...
A pokial sa jedna o obiehanie a 1.2 HTP, je to velmi zly priklad, pretoze obieha este ovela slabsich motorov, s tymto motorom som vo fabii sice nesiel, ale papierovo ma pri 100km/hod asi 3100ot a krutak 106....podciarknute a scitane, ak obieha an 5 ke ma asi 32 kW k dispozicii, take punto 1.2 len asi 26 kW..ale to je samozrejme trochu nepodstatne, lebo mi mozete namietat, ze 1.6 ma 40kW ked podradi trebarz 70kW...ok .. ale zas len kreten obieha do kopca nalozeny a so slabym motorom, ked nevie odhadut obiehanie so slabym motorom, nebude vediet ani so silnym a potom mozete byt este rad, ze mate viac casu sa vyhnut niekomu, kt. ide o nejakych par km/hod pomalsie...

a hlavne neviem preco to tu rozoberam, vyjadril som sa o financnej vyhodnosti noveho auta za 250 tis, pre niekoho, kt. jazdi hlavne primesto a mesto, co je mozno 75% uzivatelov...ak niekto jazdi do prace 20 km denne casovo nic neusetri, ci ide 80 alebo 110...
auto ma v zaruke a nemusi sa bat, ze ked sa mu nieco pokazi, nedostane sa do prace...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 14:31, RE: koncerny...
bubu posted by:
Neviem preco by tato recenzia mala byt trapna, ked VW nedokaze uz dlhe roky vyrobit skutocne poctivy voz... Automobily sa vyrabaju vyse 100 rokov a oni prasknu motor na to najnevhodnejsie miesto (u Passata a podobnych vehiklov).... A vtipne su prispevky tych, co tu pisu pomaly ody na VW, zatracuju TipCars a potom povedia, ze by si vlastne aj tak VW nikdy nekupili, hoc je to suprspickovy voz a lepsich niet. Zrejme nejaki miestni autobazarnici... holt trafena hus zagaga vzdy...
Příště bubu musíš líp číst. Trapná není recenze ale trapný jsou ty neustálý kecy proti koncernu. Že p. Vaculík nemá rád koncernový auta, to už tady ví skoro každej, proto to nemusí dokola omílat skoro s každý recenzi. Když je pro tebe Passat vehikl, zajímalo by mě, co máš doma v garáži, teda pokud nějaký auto vůbec máš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 14:49, Možná nečtu dost pečlivě...
Pokud budu číst takovéhle recenze a budu se jimi řídit, v životě bych si žádné auto nemohl koupit. Už tady bylo někdy popsané dokonalé auto bez konstrukčních chyb?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 15:03, RE: koncerny...
A4 posted by:
Příště bubu musíš líp číst. Trapná není recenze ale trapný jsou ty neustálý kecy proti koncernu. Že p. Vaculík nemá rád koncernový auta, to už tady ví skoro každej, proto to nemusí dokola omílat skoro s každý recenzi. Když je pro tebe Passat vehikl, zajímalo by mě, co máš doma v garáži, teda pokud nějaký auto vůbec máš.
Passat je vehikl a to co mam v garazi tiez, pretoze slovo vehikl pochadza z anglickeho vehicle a to znamena dopravny prostriedok, voz, automobil atd...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 15:08, RE: ??
Kuli posted by:
No, Vy mi uplne vlakdate cudzie slova do ust, ja som nic o predbiehani nevravel a rovnako som spominal, ze ak niekto jazdi vela km, kupi si ine auto...
A pokial sa jedna o obiehanie a 1.2 HTP, je to velmi zly priklad, pretoze obieha este ovela slabsich motorov, s tymto motorom som vo fabii sice nesiel, ale papierovo ma pri 100km/hod asi 3100ot a krutak 106....podciarknute a scitane, ak obieha an 5 ke ma asi 32 kW k dispozicii, take punto 1.2 len asi 26 kW..ale to je samozrejme trochu nepodstatne...
Zaiste je pravda, ze nove auto skyta oproti ojazdenemu velke mnozstvo vyhod, pretoze nikto nemoze vediet jak jazdil predosly majitel ojetiny a ci nebol nahodou prasa. Avsak ja si myslim, ze pan Vaculik tym chcel povedat to, ze mnohy ludia prave skrz ojebavacov v autobazaroch volia radsej najlacnejsi novy voz ktory im okrem uzitku neprinesie ziadne poteseniez jazdy. A pritom keby sme mali poctivych autobazaristov, moznoze by mnohi radsej siahli po niecom starsom ale lepsom a mnoho krat kvalitnejsom...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 15:32, P.M.
Pan Vaculík opět nezklamal a musel se zase navézt do Fabie a nejlépe s tříválcem.
Připadá mi, že profesionalita a nadhled jde u něho do ústraní. Hlavně se řídit heslem, co je od VW stojí za h...o !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 15:33, RE: pane Vaculík-lhari??
edmund posted by:
Živím se obchodem, zprostředkováním a logistikou a jsem poměrně úspěšný. A právě solidnosta neoblbování partnerů mne postupně ( sice velmi pomalu ), dostalo na docela slušnou pozici. proto také říkám, že být poctivý se vyplatí a nepoctivost je jen důkazem neschopnosti dosáhnout úspěchu poctivě.
Ve svém oboru vyznávám podobnou filizofii, když si ale půjdu koupit do bazaru auto (a dotyčného uvidím poprvé a naposled), tak řečeno patřičnou terminologií, budu maximalizovat svůj užitek a minimalizovat svoje náklady. A jestli budu mít o prodávaném autě lepší informace, než prodávající, tak je to jeho blbost a moje výhoda. A tu se budu snažit promítnout do výsledku. Toť vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 16:02, RE: koncerny...
A4 posted by:
Příště bubu musíš líp číst. Trapná není recenze ale trapný jsou ty neustálý kecy proti koncernu. Že p. Vaculík nemá rád koncernový auta, to už tady ví skoro každej, proto to nemusí dokola omílat skoro s každý recenzi. Když je pro tebe Passat vehikl, zajímalo by mě, co máš doma v garáži, teda pokud nějaký auto vůbec máš.
I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám trochu srandu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil a ten, kdo se rovnou urazil, by beztak neměl na to pochopit zbytek obsahu. Představte si třeba, že byste byl odborník na zdravou výživu a každý všude kolem Vám cpal, že nejzdravější jsou buřty a bůček. Tak nějak se cítím já. U passatů a audin se výrobce sofistikovanou konstrukcí přední nápravy popral s krajně nevýhodnou základní konfigurací poháněcího ústrojí. Bohužel cenové poměry ve střední třídě mu neumožnily udělat to celé náležitě kvalitně. Když má passat 1,9 TDI stejné servisní náklady jako BMW 750i, tak je prostě někde něco špatně. Automechanici, co se těch vozů zastávají a sami s nimi jezdí využívají něčeho jiného: Když by jim jednou za 200 tisíc odešla náprava na Nissanu, tak prostě musí jít a koupit si jí, často dokonce v originále. Když jim jednou za 50 tisíc odejde na audině, jedou na jatka třeba do Kladna, kde s tichým souhlasem policie ČR denně rozřežou několik kradených aut, a tam jí koupí za peníze, o kterých se nám poctivým uživatelům nezdá. Já býval také velkým stoupencem koncernu VW, Passaty B3, B4, Audi 100/A6 C4 byly opravdu jedny z nejodolnějších aut, jaké kdy kdo vyrobil. Nebo třeba takový trojkový golf TDI. Dodnes by mne neuráželo s tímto vozem jezdil. Škoda že z pohledu technika jediná modernizace na čtyřkový golf TDI spočívala v modrém podsvícení budíků. Proč také něco draze měnit, když lidí stačí oblbnout khůůl designem a modrými budíky, žít se dá z dobré pověsti z let dávno minulých. Jeden můj známý jezdil deset let s Alfou 75 TS, už jsem to sem kdysi psal, najel na ní skoro půl miliónu takřka bez závad. Pak už se za to auto styděl a dneska má 156 2,0 TS 16V. Ač už dvakrát zadřel motor (jednou i s ojnicí ven z bloku), několikrát měnil přední nápravu, jednou převodovku, tak furt na alfu nedá dopusit. Dobrá pověst vydrží dlouho a ta špatná také (Fiat, japonci, Kia, Hyundai). Já se snažím o to, aby se ledy hnuly, aby koncern přestal stále přebalovat letité železo. Ledy se zřejmě hýbají, za pár měsíců přijde nový 1,6 TDI CR, krásný hliníkový 16V motůrek místo litinového chrochtajícího a věčně churavého ingotu 1,9 TDI-PD (neplést s TDI 66 nebo 81 kW !!!), místo pablbých šestnáctistovek zcela udušených emisními limity přijdou fantastické přeplňované čtrnáctistovky v různých výkonových stupních, ty dva nejvyšší s kompresorem byly jen první vlaštovky, už existuje i 1,4 TSI jen s turbem. 4. černa jedu do Volfsburgu na mezinárodní představení nových techologií TSI, tak budu informovat. Já koncern VW uznávám, ale je v tuto chvíli jako talentované dítě, které se chytlo drog a chlastu, prostě setrvává na místě a degeneruje. Doufám, že za pár let budu moci opět říci, že těm nádhernými interiérům, hodinářsky přesnému zavírání dveří a celkovému estetickému vyjádření kvality odpovídá i kvalita skutečná. Nový passat je převlečený Golf a Jetta, Superb bude to samé. Jasně, technika golfu V není špatná a lidi to nepoznaj. Takže vlastně nic proti, jen mne mrzí, že ostatní musí pro střední třídu vyvýjet zcela nové podvozky atd. a nedosahují i přes tuto snahu vinou hospodského lidového obecného mínění prodejních úspěchů VW. Kdybych sám měl říci svůj automobilový sen, tak je to VW Multivan 2,5 TDI 4Matic 6Tiptronic s lůžkovou úpravou a nezávislým topením. To auto umí jet dvěstě, je v něm ticho, projede všechno, naložím do něj dovnitř čtyři kola či zahradní malotraktor jako nic, utáhne tři a půl tuny, dá s v něm pohodlně spát a nevyježděné rybízky v oktávkách s ním vyškolím v zatáčkách také zcela v pohodě, je široký, motor má hliníkový (fakt, technický uníkát) a s dlouhým rozvorem ho prostě neurvete. Škoda že vím příliš mnoho o jeho nespolehlivosti, takže mám druhý důvod si ho nekoupit (první je cena, jsem chudý novinář). Já zcela chápu příznivce VW, není to ono koupit si krásnou káru za milión a od nějakýho Vaculíka poslouchat, že má třicet let starý motor a ještě starší koncepci, nebo že je to jen nafouklý golf. Fanda Nissanů také nejsem, uznávám z nich jen Almeru N15, Primeru P10 a P11 a zcela aktuálně Note, to je super a spolehlivé auto, tiché, perfektně jezdící a jeho zážehová šestnáctistovka (ne diesely renault) je skvostná. Jinak třeba Primeru P12 s dvoulitrem (mimochodem, už to není SR20, ale QR20, žere olej, benzín, pálí katalyzátory, nejede) bych si nekoupil ani náhodou. Věřte mi, že svého času pro mne byla kombinace Audi A6 (C4 - modernizace stovky) kombi 2,5 TDI (103 kW) quattro s šestikvaltem až skoro sexuálně přitažlivá. BMW se k takové kombinaci dopracovalo až nedávno, mercedes-benz už nikdy čtyřkolku s manuálem a silným dieselem asi nezkombinuje. Takže dobře chápu ty, kdo mne skrz kritiku koncernu nemohou vystát, mají na to právo a respektuji je. Jejich názory vyplývají z historie, ne každý může být spraven o aktuálním stavu věci. Ne každý také chodí na pivo s mistry značkových servisů, ne každý mohl aut od VW vyzkoušet stovky a sledovat ten pozvolný kvalitativní pád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 16:09, Problém s chcípáním
Libore, tak jak svůj problém s chcípaním motoru při volnoběhu popisuješ, bude to poměrně častá závada u P11c s 2.0 motorem. S tou CVT převodovkou to nebude mít mnoho společného, protože stejný problém jsem nedávno řešil u své P11c 2.0 s manuálem. Není to nijak tragický problém a dá se "rozumně" odstranit. 1. Zkus nechat vyčistit škrtící klapku. 2. Pokud to nepomůže, tak výměna váhy vzduchu (origoš stojí skoro 20 000 Kč, takže shánět i na vrakáčích). 3. Pokud ti to připadá moc peněz (jako mě), tak si nech v servisu trochu zvednout volnoběžné otáčky - sice taky při volnoběhu (při stání) budou občas trochu kolísat, ale motor už nechcípne a to je hlavní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 17:06, RE: koncerny...
Martin Vaculík posted by:
I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám trochu srandu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil a ten, kdo se rovnou urazil, by beztak neměl na to pochopit zbytek obsahu. Představte si třeba, že byste byl odborník na zdravou výživu a každý všude kolem Vám cpal, že nejzdravější jsou buřty a bůček. Tak nějak se cítím já. U passatů a audin se výrobce sofistikovanou konstrukcí přední nápravy popral s krajně nevýhodnou základní konfigurací poháněcího ústrojí. Bohužel cenové poměry ve střed...
Udajne nova A4 ma mat prepracovany podvozok, motor sa vraj ma posunut dozadu a predna naprava vpred, neviem co je na tom pravdy ale moznoze sa konecne poucili od bavorakov....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 17:43, RE: koncerny...
bubu posted by:
Udajne nova A4 ma mat prepracovany podvozok, motor sa vraj ma posunut dozadu a predna naprava vpred, neviem co je na tom pravdy ale moznoze sa konecne poucili od bavorakov....
Zase urazený VWnisti. Proste pravda boli, niektorý z nás to že VW sú len prezlečené autá 20rokov straré dávno vedia. Iný je ich žial väčšina to nevedia a kupujú to lebo je to "IN", a kedysi dávno bol nejaký Golf 2 spoľahlivý tak musí byť aj ten nový ...a bla bla. Japonské autá su pocitvejšie a celkovo sa v nich lepšie jazdí, nehovoriac o výbavach, modernej technike a spoľahlivosti, a super cenách za ktoré sa hlavne ako ojazdené v našich zaostalých krajinách predávajú narozdiel od predražených VW group. Môžu si tu kecat VWnisti čo chcú, ale tak to proste je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 18:32, GT
Dobry den, mam vazny zaujem "pořídit" si Primeru P11 vo verzii GT (dovoz z D). Zaznamenal som vsak aj nejake odhovaracne hlasy, ze co ak sa na tom daco porúcha-napríklad prevodovka. Vedel by mi tu niekto poradit? Je to krasne a zrejme aj dost dobre auto, nerad by som sa myslienky nan vzdal. (Dalsia alternatíva je civic 1.8VTEC)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 18:48, RE: koncerny...
Martin Vaculík posted by:
I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám trochu srandu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil a ten, kdo se rovnou urazil, by beztak neměl na to pochopit zbytek obsahu. Představte si třeba, že byste byl odborník na zdravou výživu a každý všude kolem Vám cpal, že nejzdravější jsou buřty a bůček. Tak nějak se cítím já. U passatů a audin se výrobce sofistikovanou konstrukcí přední nápravy popral s krajně nevýhodnou základní konfigurací poháněcího ústrojí. Bohužel cenové poměry ve střed...
tak,tak stejnou zkusenost jsem udelal s autem opel omega. Ackove śice neskutene hnily, ale byly to technike drzaky a skvostny dualram radovy 3,0/24v je velmi dobry motor (na Opla). Pak jsem si koupil beckovou s obzvlaste nepovedenym sestivalcem do ve, na tom aute se s*re naprosto vse, staci se na nej skarede podivat. No tak mam zase starou ackovou. Bohuzel dost draze zaplacena zkusenost, ze auta let devadesatych byla stavena ponekud feroveji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.05.2007 20:21, RE: Pane Vaculík, úroveň Vašeho příspěvku je odstrašující...
anonym posted by:
Neustálé navážení se do koncernových aut je už dost trapné. O bezbřehé spolehlivosti Nissanu Primera bych pomlčel, sám mám osobní zkušenost s modelem 2,0 SLX, rok výroby 1998, kupované jako nové, u kterého se rozpadl motor a odešlo ABS, takže oprava vyšla prakticky na aktuální cenu auta v té době. Zesměšnování lidí, kteří si raději pořídí malé nové auto (přičemž zaměrně zveličujete, když mluvíte o dvacetiletém leasingu), je dost zbytečné a a ubohé. Napadlo Vás třeba, že novější auta typu Fabia m...
jo jo, to by si pan Vaculík opravdu mohl odpustit, to se hodí tak to hospody.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.