Wednesday 10.09.2008 22:37,
rada
OT! Nechci se vás dotknout, ale váš příspěvek trochu připomíná, kterak pejsek a kočička vařili dort. Zdá se, že jste vůbec nepochopil o čem byla řeč. V lepším případě jste nečetl mé příspěvky, ale chuť trumfnout blondýnku ovládnout nezvládáte. Znovu a znovu opakuji, že kupé nikomu nevnucuji. Jak jste na to vlastně přišel? Kde jste to četl? Proč jste si to vymyslel? To jste vytrhl jednu větu z kontextu, či co? Nedávno jsem četla, že 80% obyvatel nezvládne zpracovat informace, ale setkávat se s tím v reálu je opravdu nepříjemné ....
O zadní (ani přední) nápravě to přeci (vůbec) není, to dokonce nemá ŽÁDNOU souvislost. Zrovna tak neexistuje (snad ve vaší hlavě) nějaká souvislost s užitkovými dodávkami (leda jste na sebe prozradil, že FAKT nevíte, která bije, a ani netušíte, o čem je tu řeč).
Blondýna sice jsem, ale o AutoBild jsem se snad nikdy nezmínila, pokud si vzpomínám. Ohledně "tuposti" - no nevím co na to říci, budu se muset zeptat někoho povolanějšího, mimochodem: Kéž by jste VY "tupě" opisoval, třeba i z AutoBild, to by jste alespoň nepsal takovéto fantasmogorie.
Tazatel se rozhoduje mezi kombíkem a vanem a já se pokusila vysvětlit (bez ohledu na značku) rozdíl v konstrukci těchto vozů a z toho výplývající "provozní" rozdíly. Mimochodem jestli jste to stále nepochopil, nyní doporučuji spíše Ford, než Citroën (z toho, že jsem dealerka Citroënu mne pár anonymů již také obvinilo). Pro jistotu (resp. když mé argumenty evidentně nezabraly) j sem ocitovala slova profesionálního novináře (a hle, najednou se rozdíl v konstrukci vozu kombi a van vyjasnil).
O tom projet zatáčku o pár km rychleji to vskutku není, měřitelné rozdíly c-max a C5 jsou tu někde poblíž p(o)psány.
Nevím proč popisujete mé příspěvky jako demagogické, určitě občas i něco spletu a udělám chybu, ale páté přes deváté tady pletou jiní, bohužel i vy.
PS: Zvládnete se k tomu postavit čelem a máte "koule" na to konstruktivně odpovědět?
respond