0
back
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 21:56, rada
Pardále, meline! Chválím a děkuji za poporu!
Pusu na čelíčko a dobrou noc přeje
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 22:01, rada
Ty přisprostlé telátko co jsi si vymyslel schovaný za svou klávesnicí tak hloupé jméno/přezdívku, že jí ani opisovat nebudu. Jakožto evidentně zkušenější ti musím poradit/prozradit, že to slovo cos použil za náhražku jména je mnohem příjemnější užívat v praxi, než ho vypisovat do řádku: Jméno
Zkus to v praxi a uvidíš že se ti to bude líbit!
A snad pak přestaneš zaplácávat řádky tady na stránce.
A už je hodně hodin, tak běž spát!
Dobrou Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 22:15, rada
Kylie,je vidět,že se orientujete.Hlavně,aby to pomohlo Radkovi v dobré volbě při koupi vozu.Jinak díky za pusu.Nápodobně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 22:36, rada
C5 je hnus skaredej,mondeo taky,nejhezci je mazda,ale na hovno naftovej motor.za 250 si kup bmw530 a budes spokojenej.karu budes mit hezkou a nebudes delat ostudu,jak s citronem,kere stoji za hovno,lasa s tim jezdi a na kokot.kylie je chytra,ze by mohla psat casaky vsechny o autech,tak nevim,proc to tady vlastne ctu.nazdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 23:04, rada
Radkovi: n.z. snad si vybere ke své spokojenosti.
LÁSOVI: Doporučila bych nejprve ústní výplach, třeba ústní vodu Listerine mohu doporučit. "Vybírat auto dle vzhledu a tvarování vnějších plechů", nejen dle vyjadřování a gramatiky hned cítím odborníka.
BMW v třílitru je dobrá rada, jen při shodné ceně se údaj v kolonce věk posouvá někam k (do) minulému tisíciletí, což není dobré, neb i když to majitelé "prémiových" značek neradi slyší 12ti letý citron a 12ti leté bmw - jsou obě stará 12tiletá auta. Domníváš-li se, že 12ti letý hliník v bmw je úplně naprosto jiný než v citroenu, že 12ti letá ocel je úplně naprosto jiná než v citroenu .... atd.atd.
V tomhle ten rozdíl mezi nimi není. Dnes je již zcela běžné že stejný dodavatel dílů (třeba z Jihlavy) posílá stejnou součástku do Švédska, Franci i nach München. Tím nechci říci že bmw není lepší auto, rozhodně je, ale ten věk má vliv! Takže si spíš polož otázku jestli dva citroeny C5, nebo jednu 5kovou řadu od bmw - TO je správná otázka (a jestli zvolíš bmw - proč ne, výborné rozhodnutí).
Mám již druhou C5, je dost možné že jsem s nimi najela víc kilometrů po více státech než ty od té doby cos udělal řidičák a nemyslím, že by to byla nějaká ostuda. Nedávno jsem byla v Monacu a mrkal by jsi kdo tam klidně jezdí v C5 (nemluvím o těch pár vozech před kasínem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 01:11, rada
M6 v naftě do 200 000 ? Jo, ale která už objela kolem zeměkoule :o) 2.0 TDCi 96kW je nepodarek a C5 ? No pár nesoudnejch jedinců, který si naběhli a bojej si to přiznat, tak Ti jí budou dopuručovat. Je to Citroen a že se jeden ze sta povedl a nědo ho tu vychvaluje ... Tak hodně štěstí ať seženeš tu druhou :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 07:14, rada
Nechápu, jak někdo muže tu C5 tak odsuzovat, když v ní třeba ani neseděl, nevezl se sní a plácá tady takový nesmysly, že je to auto na nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 08:18, rada
Tak to ti nezávidím, protože tohle je segment, kde je to jak v loterii a rady budou přesně jak čteš, každá vítězí něčím jiným. Hlavní asi bude cena a stav nakupované ojetiny (to soudím podle ceny, kterou uvádíš). Pokud chceš a preferuješ velký kufr, pak vede C5, pokud chceš trefit na spolehlivou mašinu, pak spíš Ford a Mazdu nech jako alternativu, podle ceny a stavu auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 09:43, rada
Nereagoval jsem na tvůj příspěvek,ale na příspěvek od pisatele mondeo ne! Tak buď v klidu čau!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 10:12, rada
Budu prodávat C5 2.2 HDi 98 kW Exclusive, kdyžtak Vám mohu poslat foto a informace emailem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 10:40, rada
nebudu to opakovat Kylie je chytrá jak rádio,Citroen určitě ne,radím z vlastní zkušenosti,drahý díly servis na nic, rychle strácí na ceně,podvozek pohodlný než se na něm něco vysere takže nazdar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 11:21, rada
Citroen NEBRAT!
Jsme přece trochu zběhlý ne?A tak víme, že ty německá a japonská auta jsou kvalitativně jinde než francouzy....
Ano jistě se někdo najde kdo je s francouzem spokojený a kdo s němcem ne.
Ale obecně jsou francouzské značky šroty!
Fordy mám rád, ale bál bych se 2.0TDCi a tak bych šel do Mazdy6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 12:09, rada
Milý Honzíku!
Tatínek ti to evidentě nevysvětlil, tak to zbylo na mě. Kvalitu auta podle země původu poznat nelze. Už proto, že díl(y) vyráběné třeba v česku se vozí do několika automobilek a použijí se ve vozech i velmi rozdílných cenových kategorií - ano scela identický díl. Už proto, že například česká škoda octavia je vlastně německá a vyrábí se třeba v bývalém sovětském svazu či indii. A to nezdůrazňuji, že vlastně není ani německá, ale už patří porsche, to ale má své nejvyšší v solnohradu, a ten je v rakousku. Takže škoda je rakouská - jak kvalitní je tedy auto?
Bát se 2.0 TDCi a preferovat naftu od Mazdy je zajímavá myšlenka, rozhodně originální a jdoucí proti proudu, skoro jak pan prezident proti ekologům. V praxi je to přesně naopak a PROTO tenhle motor používá nejen Ford, ale i Volvo a samozřejmě Citroen a Peugeot, a Mazda možná pochybila, že se i do nové M6 dává "faceliftovanou" verzi tohoto motoru. Ale Radek zvažuje od Citroenu 2.2 HDi a to je VELMI dobrá myšlenka. Tak jako je fordův (od citroenu) 2.0 TDCI lepší než starší nafta od mazdy (čeká se na nový blíže nespecifikovaný 2.2), tak stejný a větší rozdíl je mezi nimi a tím nejlepším co se v první pětiletce tohoto tisíciletí mezi naftami vyrábělo - 2.2 HDI.
Takže NEbavíme se o francouzských a německých autech, ale o třech konkrétních modelech, z nichž je opravdu mazda nejspolehlivější. A ten "šrot", jak mu říkáš, byl lnaposledy vloni v přeci jen větším německu, kde jsou přeci jen výrazně preciznější a poctivější než v česku (a to mi věř, tak to prostě je) hodnocen STEJNĚ jako tamní modla Passat. Takže teď začneš říkat, že německý passat je šrot?
Radkem poptávané vozy jsou v reálu poměrně vyrovnané, každé má své + i -. Je to spíš otázka osobních preferencí a hlavně toho, jak a na co se auto bude používat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 12:24, rada
jony7 ty opravdu zlobíš! Ale když jinak nedáš, ke kterému rádiu mne přirovnáváš? BBC? Dobrá, odpouštím ti. Píšeš drahé díly, servis na nic, vlastní zkušenosti. Tak ty sis koupil citroën? Ale?!? Jaký model? Jaký motor? Jaký ročník?
Se servisem je to v česku trochu těžší (no s čím ne). To nebude citroenem, nedávno jsem v německu četla, že Mercedes doporučuje při poruše v česku raději odtah zpět do německa či do rakouska, než autorizovaný servis Mercedes v česku. Co k tomu dodat?
Drahé díly? Nemají dražší díly spíš tebou preferovaní japonci? Ale vážně - v tom dnes už není příliš rozdíl, dokonce ani mezi škodovkou a subaru není moc rozdíl - to platilo kdysi, když Felicia byla novinka, od té doby se rozdíly zmenšují a zmenšují a
Co to máte stále s tím podvozkem? Co si představuješ pod tím vys...? Nechápu!
Propad ceny? Ano. PROTO je výhodné ho koupit v bazaru.
Aby jsi to správně pochopil, nehoruji zaslepeně pro všechny citroeny co byly kdy vyrobeny. Doporučuji konkrétní model C5 2.2 HDI, neb jsem s ním najezdila nějakých 150 000 km, koupila si ho nový a pro MUJ způsob jízdy (dlouhé, často dálniční trasy) se hodil z možných variant nejvíc. Hodnocení spolehlivosti je přiměřené (průměr), bezpečnosti vynikající (5*****), jízdní vlastnosti naprosto pohodové (aktivní hydraulický podvozek je v mnohých situací LEPŠÍ než obyčejná pružina-tlumič).
Tak, příště to zkus bez sprostých slov a raději více argumentů a faktů. A nezlob!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 12:28, rada
Ach já se přehlédla. U fordu mluvíte ještě o starém dvoulitru s 96 kW. Tak ten NENí to pravé ořechové. Už nevím v kterém roce, ale ford ho pak raději nahradil dvoulitrem od citroenu. Nu v motorech je to velmi jednoznačné 2.2 HDi, pak dlouho dlouho nic, pak mazda a poslední ford. Omlouvám se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 12:58, rada
Milý JTC. Ano já vím, stará i nová verze byly a jsou velmi nadprůměrné. Je docela překvapivé, že i když o těchto motorech bylo mnohé napsáno, v česku stále raději TDi. Mnozí dokonce neváhají zpochybňovat a urážet (evidentně bez jakýchkoliv znalostí či zkušeností). Je to přímo osvěžení, když narazím na někoho kdo ví, zná, problematice rozumí. Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:27, rada
Když C5, pak je mnohem lepší volba motor 2,0 HDI, než 2,2 HDI. Je mnohem spolehlivější a rozdíl výkonu není zase tak závratný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:39, rada
Pokud se bavíme o C5-1, tak 2.0HDI je na dynamiku na tom o dost hůře než 2.2HDI,ale to není jen o motoru, je to hlavně, opakuji hlavně o podvozku-2.0HDI má H3, 2.2HDI má H3+ a to je jízdně úplně jinde podvozek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:03, rada
C5 mám už druhou. Musím přiznat, že v ostatních autech se cítím spíš jako ve vlaku, než v autě. A pokud mě vyjdou prachy, kupuji ihned novou C5. Mám zkušebku za sebou- a je to paráda. Ubožáci, kteří prosazujete VW, vyzkoušejte si někdy Citroena na vlastní oči, a nevěřte jen hloupému tlachání ve výčepu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:12, rada
Z vašeho výběru bych jednoznačně vyřadil Citroen C5, je to sice hodně muziky za málo peněz, ale spolehlivost je na levačku. Další dva konkurenti jsou velmi zajímavou volbou. U Forda oceníte zavazadlový prostor, relativně slušnou spotřebu, ale... Mazda je dražší, má méně prostoru, ale je to držák jaký se jen tak nevidí. Mezi Fordem a Mazdou bych se rozhodoval, dle konkrétního kusu, na který bych narazil. Jinak za vhodnou alternativu bych doporučil v dané cenové relaci Ford Focus II, eventuelně ... opravdu eventuelně k danému výběru OpelAstra H
respond
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.