0
back
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 16:09, rada
Paní Kylie má pravdu, jestli chcete střední třídu s naftovým motorem, tak C5 je nejlepší volbou. Ostatně i Mazda i Ford berou některé dieslové motory právě od Citroenu. Mazda 6 potřebuje nový diesel jako sůl, a letos na podzim má snad dorazit nějaká nová 2.2 (jsem zvědav jestli to nebude to biturbo od citroenu, což je vlastně jen nová verze tak ceněné 2.2 HDi, o kterém uvažujete vy)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 16:34, rada
Dobrý den,
Dle mého názoru, za 200.000 Kč nebude s uvedeným motorem žádný vůz dobrou volbou. Za tuto cenu neseženete prakticky žádnou Mazdu 6, natož tak slušnou. Citroen i Ford sice ano, ale dejte si pozor na stav tachometru, koupil-li si někdo vůz střední třídy se silným turbodieselem, tak ho měl určitě na víkendové cesty s dětma k babičce..., podle mne až na výjimky budou mít v této cenové kategorii ta auta všechna přes 200 tis. a bez ohledu na značku budou mít tyto motory klasické problémy moderních přímovstřikových dieselů. To znamená, čerpadla, vstřikovače, turba, dvouhmotové setrvačníky atd. Podle mne si svou volbou zaděláváte na kupu problémů, zvlášť chcete-li si auto nechat delší dobu a najezdíte alespoň 20.000km / rok. Zvažte proto zda opravdu potřebujete tak velký a silný vůz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 17:28, rada
Osobní zkušenost Citroen, ani Mazda Nee.Mondeo , jedině Mondeo na to nedám dopustit.O těch Fordích TDCI motorech je to takhle, ne, že to jsou přímo motory citroen, ale byly vyvinuty ve spolupráci Citroen, Mazda,Ford - a vzniklo ůžasné dílo, které používá ve svých vozech i BMW .I když já osobně BMW nemusím, mám pro to své důvody - už se mi v něm zabili dva kamarádi při 80Km rychlosti.....To byla ta falešná iluze nejlepšího auta....No nic. Mondeo mám, bez problému naběháno 200tis . km ,mohu jen doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 17:31, rada
Ještě jsem chtěl dodat - 200tis.je trochu málo na autíčko v dobrém stavu, i když chtělo by to hodně štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 17:37, rada
C5 určitě ne, je to hrozná šunka, jedině možná dobrý motor, ale to je asi tak vše.Elektrika poruchová, podvozek příšerný a poruchový, prostě nepovedené auto.A ta hnusná přístrojovka fuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 17:43, rada
Olione!!! Co to blábolíš? Jak jsi vymyslel poruchový podvozek? A co to znamená příšerný podvozek? C5 je podle německého J.D.Power poruchová úplně naprosto zcela stejně jako třeba VW Passat! Hups, to jsou věci, co? Mezi velmi spolehlivá auta patří třeba Mazda 3, nebo Porsche 911, citroen je s některými modely trochu lepší, s některými trochu horší, tvé blábolení o příšerné poruchovosti ale přímo odporuje statistikám TÜV a dalším.
Tak jak jsi k tomu došel?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 17:51, rada
Na podvozek C5 je 5 let a 200 000 km záruka a problémy s ním nikdy nebyly a nejsou, to bylo v 80. letech snad u modelu BX a zpočátku u XM, prostě už hodně kdysi dávno. Někdo si holt nevšiml, že jsme už v jiném tisíciletí a zůstal kdesi v letech súdruha Husáka a končícího socialismu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 18:11, rada
Mazda je první volba, pak hned mondeo - obě znám osobně - mondeo trochu poruchovější - citroen až to poslední C5 . ale ta je cenově mimo
Mara
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 18:14, rada
Jedině Mazda 6!!!! To ostatní nejsou auta. Vlastní zkušenost s MZR-CD 100 KW. Za 250 000 km bez jediné závady, kromě měnění žárovek :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 19:08, rada
Běžte někam z těma kecama o C5 je to hnus strohý interiér,vadná elektroinstalace a servis taky nic moc, to už radši Mondeo nebo Mazdu hezčí vzhled !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 19:36, rada
Zdravím, s C5 tkou jsem dělal novinářské testy, dopadla dosti špatně, dotala známku 4. Takže to nebude ta správná volba. Mazda 6 je nádherné auto, sexy vzhled, interiér super, jak vzhledem, kvalitou materiálů, tak i prostorem. Shodou okolností jsem ji před měsícem sháněl. chtěl jsem 100 kw 2.0 CD HB, měl jsem ji 4 dny a vracel, protože měla stočený tachometr. Jináč motor táhne pěkně a spotřeba byla mezi 5.5 - 6 litry, což je super. Jedna tedy byla pryč a hledal jsem dál, ale najít neodlítanou 6tku je problém, aspoň, co jsem zkusil. Jel jsem v dalších třech, ani jedna netáhla a to už jsem seděl i v té, co je tu inzerovaná RV2006, naj 39 tis km, v černé metle. Vzhledově super, jízda děs, trojka plný plyn a nic se nědělo. Vše prostě s nějakou závadou. Zkoušejte tedy kombi, bude tam větší výběr, nebo přemýšlejte nad benzínem. A přicházím k Mondeu, mám s ním vlatsní zkušenost, motor super, podvozek taky, inetiér ujde. Každopádně je u Mondea poměrně velký výběr ve Vaší cenové hladině a tudíž i větší šance na výběr toho pravého
Na konec jen na co pozor : C5 nevím, bo mě to nikdy nezajímalo. Mazda 6 CD - reznou zadní lemy, pokud je serviska řádně vyplněná od autorizovaného ser Mazda, jde to na záruku. Další věcí je spojka, pokud jde moc lehce, je to špatné a čaká Vás 25 tis, cca. Mondeo : kupujte od RV 02 víš, už tam nejsou problémy se vstřikovači a čerpadly, také mrkněte na přední nápravu, Fordíci na ni trošku trpí.
Hodně štěstí a omlouvám se, že jsem se tak rozepsal ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 20:23, rada
Osobně vlastním C5 2,2 HDI z kraje roku 2004 a jsem sní spokojen. Mám najeto 180000 km a šlape jako hodinky, spotřeba je taky vynikající. Co se týče elktroniky tak mi jenom vypadla navigace a dovírání okna jak už tady někdo zmiňoval, a servis není taky zas tak drahý. Před C5 jsem měl laguna z konce roku 2001 a to byli teprve poruchy s elektroinstalací. Až si budu kupovat další auto, tak to bude určitě zase citroen. Je to výborné auto ať si každej říká co chce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 20:33, rada
Milý anonyme skrývající se pod "eveing". Kde že jste dělal ty novinářské testy? Pro který časopis? Dívám se do staré ročenky německého Auto Moto Sport a tam C5 "dosti špatně" rozhodně nedopadla. Ve francouzském l´Automobile - to také nebude ono, italský Quattrotuorte - ne tam jste také nebyl, britský Autocar - stále ne? Že by jste byl redaktor námi všemi milovaného českého Svět motorů?
Když (jako novinář) hodnotíte 1) sexy vzhled 2) super interiér - "vzhledem, tak kvalitou, tak prostorem" (M6 má ze zmiňovaných výrazně nejmenší interiér - jak jistě víš) - nevím nevím. Nejsou u auta důležitější věci než vzhled a tvar plastů palubky? Když už popisujete motor, čtu "fundované" že "táhne pěkně" (ještě že ne vocpoda) - už trochu vím vím.
Je hezké, že chválíte motor v Mondeu - jistě víte, že pochází od Citroenu (ale zapomněl jste připomenout že se vyplatí hledat o dvě deci větší, ale ještě daleko lepší 2.2 HDI - od Citroenu, pochopitelně).
Nakonec pozor: Jako nestraného novinář vás některá auta zajímají, jiná "nikdy" ne. Zajímavý objektivní přístup.
Hodně štěstí a mnoho další nestranných objektivních příspěvků...
PS: Číst nejen v zahraničních, ale už i v českých automagazínech pochvalné testy na letošní novou C5 muselý být utrpení, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 20:41, rada
Milý Radime! To jsem nevěděla, že to ostatní nejsou auta. Naopak jsem se domnívala, že Mazda částečně Fordu patří a mnoho dílů, podvozků a motorů od něj bere? Ne naopak jak se domníváš ty?
Tykám ti, neb dle emotivního fundovaného příspěvku tipuji střední školu.
Dobrou a nezlob! Teta Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 20:46, rada
Opravdová rada. Těm kdo tvrdí, že nějaké auto najezdilo čtvrt milionu kilometrů, nevěřte! To (pochopitelně) nezvádne ani velmi kvalitní a velmi spolehlivá 911. Auto za něco málo přes 20 000 eur, jako Mazda 6 také ne. Ale M6 je spolehlivé auto a příjemně se řídí, to ano. Já bych upřednostnila C5, až potom M6 a fordu by zbyla bramborová medaile. M6 ale s ostrým sportovním motorem, v nouzi alespoň dvoulitr benzín. Naftu ne. I když mazda odebírá přes Ford povedený motor 1.6 HDi od Citroenu, dvoulitr používá stále vlastní starší konstrukci a ... to je škoda. U mazdy jsou si tohoto nedostateku vědomi, proto letos na podzim má dorazit posila (náhrada).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 20:56, rada
Ach jony7! Co to zase čtu! C5 je hnus, strohý interiér. To první nebudu komentovat, interiér všech tří vozů mám otevřený ve vedlejších oknech a strohý interiér má zřejmě nejvíc Mazda, ale já osobně nemám problém ani s jedním z nich a TAK velké rozdíly v nich také nejsou. Mnohem větší rozdíly jsou v motorech (což je podstatné) a v podvozcích a z toho plynoucím způsobu řízení. Opět velmi odlišné, ale v praxi ne až tak rozlišné, jak jste si "vysnil". M6 je určitě nejagilnější, jeho koncernový příbuzný je jen o něco horší verze téhož. Já preferuji C5 neboť je nejpohodlnější (výrazně) a "nejsnáze" se řídí. Tchýně tomu říká že C5 "jezdí sama", což je poměrně výstižné. Z uvedené trojice je rozhodně nejvhodnější na dlouhé dálniční trasy (ne že by u M6 či Fordy byly problémy). Je to spíš otázka OSOBNÍCH preferencí a agresivní útoky proti C5 jsou tak nesmyslné, že lze s jistotou prohlásit že s ní oni kritici v životě nejeli (pravda já mluvím o "vyšší" verzi C5 2.2 HDi s aktivním podvozkem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 21:00, rada
Vypadlo mi "bez poruchy". Chtěla jsem napsat, že žádné auto nezvládne čtvrt milionu kilometrů bez jediné poruchy. I u těch nejspolehlivější občas něco zazlobí. Je-li ale nejvyšším kritériem poruchovost z těchto tří je nejlepší M6, C5 je přesně průměrná (stejně jako Passat), Ford si nepamatuji (vím že drobné problémy s kvalitou byly, nicméně nějaká katastrofa rozhodně ne).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 21:18, rada
Kylie: ještě že vás tu mají ženská chytrá jako vopice ) co hodnotí c5 jako autono to je hard-core
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 21:26, rada
Kylie to tady pěkně masíruje a má pravdu. A taky by mě zajímalo, ve kterém časopise dělá eveing.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 21:39, rada
Zdravím.Vlastním C 5 1,6 HDi po faceliftu.Jezdím od května 2OO6.Dnes najeto 93000 km.Klasický manažerský vůz.Kromě několika žárovek žádný problém.Spotřeba 5,4.Vynikající bezpečnost.Hydropneumatické odpružení kromě komfortu na českých silnicích umožní i lepší průjezdnost tu a tam v zimě.Výbava,servis,užitná hodnota a cena je velmi výhodná.Hezký večer.
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.