0
back
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:15, rada
Cože? Astru? si upad né? A C5 je nespolehlivá? Bože odpusť tuposti národu českému! Jo kupujte všichni voktávky za mega, a myslete si že je to středovka, a plyvejte dál na citroeny, a vychvalujte Fordy a Opely. Ty voe to je mlvaz zasejc tady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:20, rada
Nutno uznat, že každý člověk má v oblibě a ve zkušonestech různé invence a intervence. Jen nutno poznamenat, že opravdu o C5 jsem toho moc pozitivního neslyšel a sám jsem toho s ní moc pozitivního nezažil, ale názor je názor. Zdravím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:40, rada
poprve v roce asi tak 1960 jsem na sestidenni uvidel Citroena, tehdy asi ID19, videl a prohlidl si zblizka co a jak, zasl nad hydraulikou. Za 10 let pote jsem si v cizine okoukl mnoha jina auta (VW,Mercedes, Ford, BMW...), koupil a zase prodal a nakonec jsem zase skoncil u Citroena, napred ID19 poloautomat, pak DS21, v mezicase Citroen-Masserati ale z toho jsem zase rychle vycouval - byl nad me pomery, pak CX, XM TD muj prvni diesel , vsechny v provedeni Exklussive, v kuzi a se vsemi pridavky ktere tehdy existovaly. Nic nezakryvam, zazil jsem si s nimi mnoho dobreho ale i spatneho, presto dnesni stav techniky je v teto tride velmi dobry. U Citroena plati zasadne ze je avantgartni vzdy byl, momentalne je se C6 zase a novy C5 doubleturbo zase je, pokud se zvazuje pohodli, technika, cena a vykon. Nikomu nic nevnucuji, at si kazdy koupi a jezdi co chce, vim co vim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:41, rada
u Tebe to spíš budou ty intervence. Invence už méně. Nu, k věci: já najezdil s C5 první asi 220tkm, s druhou dalších cca 60tkm. Opravdu-ani jedna nějaká závada, která by vůz odstavila. Spíše prkotiny, jako žárovičky (nebo co tam je?) podsvícení ovládaču na středové konzole (1X), nefunkční automatika na stěrače (1X), a to je opravdu vše. S novým modelem jsem naprosto spokojen a už šetřím na nový. Toď vše, moje zlušenost s citroeny sahá už do socialismu, kdy jsem sem tam pobýval v NL, a jezdil služebním BX. Sice málo, ale oproti mé tehdejší ladě to bylo opravdu fatální dělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:00, rada
V současné době sice jezdím Toyotou avensis, ale až "nový" model C5 (3. generace)trochu "zestárne" a ceny půjdou dolů, zřejmě to bude pro mě jasná volba, vypadá krásně, komfortní podvozky neznají konkurenci a 2.2 HDi bi-turbo je taky velice povedené. Být Vámi tak bych neváhal a dal frantíkovi šanci, ale spíše bych přihodil nějakou tu korunku a sáhl až po druhé generaci, která vypadá o dost lépe, ale samozřejmě je to věc vkusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:24, rada
Milane! Špatně radíš! Papírový rozdíl není vůbec zajímavý, rozdíl v chodu a konstrukci motoru naopak obrovský! Dvoulitr HDi není špatný, ale také ničím vyjímečný. Oproti konkurenci má klidnější chod, ale toť vše. Dokonce bych řekla, že z celé nabídky Citroenu je nejméně výrazný. Naopak 2.2 HDi vyjímečný a odborníky ceněný je, a vůbec nejde tím o dvě deci větším objemem.
Jak jste na to vlastně vůbec přišel, že ten dvoulitr je lepší?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:26, rada
Ach Bože, já se zase přehlédla! Vyčítám tady Milanovi, místo abych ho chválila. Jirku! Jirku tady káráme a říkáme mu že problematice nerozumí! Omlouvám se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:34, rada
Platone! Jako varianta k Mondeu či C5 Astru!?!?! To NENÍ dobrá rada. Brumla (chtěla jsem říci C5) má objem kufru dobře přístupných 471 litrů, což je více než dost. Na autě jsou důležitější věci, než jestli se zavazadla netlačí.
Je hezké jak chválíte motor modea, to se až jeden diví, že ho nedlouho potom stáhli z nabídky a nahradili dvoulitrem od citroenu.
Neprozradíte mi konečně někdo, kam chodíte na ty informace o spolehlivosti? Já bubka koukám do J.D.Power, do TÜV, ale vy máte evidentně mnohem lepší zdroje informací.
Ano Mazda je spolehlivější (M3 je dokonce výborná), ale C5 nemá spolehlivost "na levačku". Je to co se spolehlivosti týče standard, průměr - stejně jako třeba Passat. Tak nějak nechápu, že to samé se neříká, třeba o to Passatu. A hlavně jsou daleko nespolehlivější vozy, tak proč nemluvíte o nich?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:37, rada
Kylie Masters?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:47, rada
U spolehlivosti přeci nejde o názory. To i já vím, že v každé hospodě do piva nalévá informace, že VW je nejspolehlivější a citrón "poruchovej a vodejde mu podvozek". Statistiky mluví jinou řečí. Dosud jsem se nedopátrala (A to jsem se snažila!) odkud to vědomí o nespolehlivosti/spolehlivosti pramení. Takže abychom to uzavřeli. Mazda je z této trojice nejspolehlivější (její sestra M3 je dokonce premiant), sice u některých ročníků byly malé problémy s reznutím, ale je nejspolehlivější. C5 je ve spolehlivost stejně jako Mondeo ve středu, ani premiant, ani průšvih. Zkušenosti jednoho člověka s jedním kusem vozu jsou nevypovídající a zcela náhodné, přehled všech vozů na německém trhu naopak velmi výmluvný.
U ojetého (zejména po více majitelích) vozu samozřejmě značný vliv má jak s autem bývalí majitelé jezdili a jak se o vůz starali.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:50, rada
Ještě jsem zapomněla zmínit, že výhodou "průměrně poruchového" citroenu C5 je, že závady jsou většinou spíše nepříjemnosti než složité nákladné opravy motoru apod. Mne zazlobilo otvírání (no spíše zavírání) okna apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:52, rada
Ano po faceliftu sice C5 jezdila stejně jako před ním, nicméně je atraktivnější. A hlavně se do ní začala dávat nová verze motoru 2.2 HDi s dvěma turby, což je v kombinaci s aktivní hydraulikou a výbavou Exclusive opravdu skvělá kombinace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 18:57, rada
Milý Oldo! To nevíte, že holčička musí mít vždy poslední slovo? A holčička po čtvrt milionu kilometrů ve dvou C5 praví: Není to špatná volba!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 20:31, rada
Doporučuji Mazdu6 se zážehovým dvoulitrem. Podle mého názoru splňuje nejlépe Vaše požadavky. Možná bych se pokusil sehnat Toyotu Avensis model od r. 2003, případně Volvo V70.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 20:42, rada
Ahoj,
do nedávna jsem jezdil a stále jezdí ve VW scirocco.
Potřebovali jsme větší autíčko co málo žere, ale stále dravec být to.
Půl roku jsem se rozhodoval mezi VW Audi Nissan.
Pak se mi dostalo pod ruku M6ka Diesel 89kw a bylo rozhodnuto.
Nemá to brutální odpich, ale to projíždění zatáček na kombíka neuvěřitelný.
A když najedeš na dálnici tak je to zase hodně rychlej polštářek - nevim jak to ti japonci dělaj, ale paráda.
Bál jsem se, podle inzercí, spotřebě, ale 6,5 s klimou a nelehkou nohou špica.
Dovezli jsme s tím se zavřeným kufrem dveře.
Spaní pro dva - interhotel (180 v poho)
A to bych mohl psát ještě hodně dlouho o plusech.
Mínus - není držák na lahev 1,5l jako je u oktavuše.
Pozor na DO - aby byli funkční 2 a orig. key. !!! jinak 2500kč
Pokuď chceš vychytávky (navigace, zadní el okna, dig klima ........)
tak ať už je s tím koupíš jinak hodně velkej koláč rozpočtu.
Četl jsem v níže uvedených článcích o rezu na zadních lemech
- pokuď koupíš 2004+ tak se neboj- už to ošetřili
- jinak je to pěkná ostuda pro mazdu, že tohle podchytili až po roce.
Tak ti přeji dobrý výběr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 22:00, rada
Zdravím jestli můžu poradit tak bych šel určitě do mazdy (nejmenší poruchovost) samozřejmě záleží jak kdo s autem zacházel ale jako většina japonců si nechá hodně líbit.JO ještě byh zkusil honda accord kombi 04 a víš ale ty sou ještě dost drahý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 22:38, rada
Mazda mná mnoho fanoušků a nepřekvapí, že mnozí z nich spíš doporučují benzín. Já bych doporučila buď naftu C5 2.2, prostě protože lepší nafta neexistuje. Pokud benzín, zvážila bych Subaru. Všechny motory jsou fajn, prostřední dvaapůllitr je rozumný kompromis, verze 2,5 turbo je přímo fantastická. Pokud tady někdo argumentuje jízdními vlastnostmi (a spolehlivostí) - Subaru snadno vítězí nad vším a nad všemi. Nafta = C5, benzín = Legacy či Forester
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 22:49, rada
to je snad jasný že C5 2.0 HDI 80kW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 22:56, rada
Hlavně ne Forda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 23:27, rada
To je snad jasné, že do C5 se starý motor z Xantie s 80 kW snad ani nedával (možná první rok?) resp. to NENÍ dobrá varianta. Ale v té Xantii v druhé polovině devadesátých let jako průkopník systému common rail posloužil. Optimální do C5 před faceliftem je 2.2 HDi, po faceliftu 2.2 HDi Biturbo a do letošní nové C5 opět 2.2 HDi Biturbo a pro ty kteří chtějí nezřízený luxus motor V6 2,7 HDi s automatickou převodovku Aisin (to je ta firma co dělá 8stupňový automat pro Lexus).
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.