0
back
 

diskuze k tématu: koupě auta pro seniory

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 24.09.2013 18:04, RE: Nejsem rozhodně propagátor Fabií
rojack posted by:
Vážený pane, neblafujte lidi. Srovnávejte srovnatelné. Za cenu toho vašeho Berlinga (do 100 tis. Kč) lehce koupíte Fabii z roku 2006 až 2007 s najetými cca 130 tis. km, motorem 1,4, s ABS i klimatizací. Tedy mladší a méně ojetou. Neříkám že kvalitnější. Takže říkejme si pravdu a nenechme se ovlivňovat nenávistí ke značce.


Ale Fabie nenabízí pohodlné nastupování, jaké má Berlingo, Kangoo a podobné MPV...

respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Wednesday 25.09.2013 09:44, RE: Nejsem rozhodně propagátor Fabií
Reno posted by:
rojack posted by:
Vážený pane, neblafujte lidi. Srovnávejte srovnatelné. Za cenu toho vašeho Berlinga (do 100 tis. Kč) lehce koupíte Fabii z roku 2006 až 2007 s najetými cca 130 tis. km, motorem 1,4, s ABS i klimatizací. Tedy mladší a méně ojetou. Neříkám že kvalitnější. Takže říkejme si pravdu a nenechme se ovlivňovat nenávistí ke značce.
Ale Fabie nenabízí pohodlné nastupování, jaké má Berlingo, Kangoo a podobné MPV...


Jistě, v tom s vámi souhlasím, a proto nevím, proč se autor do Fabie vůbec opíral.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Wednesday 25.09.2013 09:51, RE: Renault Modus
Reno posted by:
Pavlik posted by:
Zajímavou možností by pro vás byl Renault Modus 1,2 benzín. Vlastním tohle autíčko jako "druhé do rodiny" a mohu jen doporučit. Malá pojistka, spotřeba do 6 litrů i při krátkých jízdách, je vyšší s velkými dveřmi a velmi dobře se díky tomu nastupuje. Interiér je na takového "prcka" neuvěřitelně prostorný, což je částečně na úkor zavazadlového prostoru - má ale posuvná zadní sedadla, takže se dá s kufrem dost kouzlit. Našel jsem na tom autě za 6 let co jej mám jen dvě chyby: 1) žárovky v předních světlometech mění servis, protože se musí sundat nárazník - stojí to sice cca 500,-kč jednou ročně, ale je to otravné; 2) auto dost ztrácí na ceně - což pro vás jako kupce je spíše výhoda. Slušný kousek přitom koupíte okolo 100 tisíc, takže vám zbydou peníze na prvotní servis a případné opravy.
Má ho tchán, koupil jen litrový motor, ale za dva roky ani jedna závada. O té nevyměnitelné žárovce mluvil taky


A jak to řeší, když mu praskne žárovka někdy za jízdy? Já jsem tedy ze staré školy, takže zastavím a vyměním za připravenou náhradní na místě. S Modusem bych narazil? Případně platil pokutu, kdybych potkal policajty?
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 25.09.2013 20:08, RE: Renault Modus
rojack posted by:
Reno posted by:
Pavlik posted by:
Zajímavou možností by pro vás byl Renault Modus 1,2 benzín. Vlastním tohle autíčko jako "druhé do rodiny" a mohu jen doporučit. Malá pojistka, spotřeba do 6 litrů i při krátkých jízdách, je vyšší s velkými dveřmi a velmi dobře se díky tomu nastupuje. Interiér je na takového "prcka" neuvěřitelně prostorný, což je částečně na úkor zavazadlového prostoru - má ale posuvná zadní sedadla, takže se dá s kufrem dost kouzlit. Našel jsem na tom autě za 6 let co jej mám jen dvě chyby: 1) žárovky v předních světlometech mění servis, protože se musí sundat nárazník - stojí to sice cca 500,-kč jednou ročně, ale je to otravné; 2) auto dost ztrácí na ceně - což pro vás jako kupce je spíše výhoda. Slušný kousek přitom koupíte okolo 100 tisíc, takže vám zbydou peníze na prvotní servis a případné opravy.
Má ho tchán, koupil jen litrový motor, ale za dva roky ani jedna závada. O té nevyměnitelné žárovce mluvil taky
A jak to řeší, když mu praskne žárovka někdy za jízdy? Já jsem tedy ze staré školy, takže zastavím a vyměním za připravenou náhradní na místě. S Modusem bych narazil? Případně platil pokutu, kdybych potkal policajty?


Žárovka opravdu na cestě vyměnit nelze - je nutné sundat přední nárazník. Jednou jsem to na silnici s policajtem ze "staré školy" řešil - když mi chtěl dát pokutu, ukázal jsem mu náhradní žárovku a vyzval ho ať se tedy předvede, když má "pomáhat a chránit". Vyhrnul si rukávy, chvíli se nevěřícně díval do motorového prostoru, potom to vzdal a s úsměvem mi popřál šťastnou cestu .
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 25.09.2013 21:17, RE: Renault Modus
Pavlik posted by:
rojack posted by:
Reno posted by:
Pavlik posted by:
Zajímavou možností by pro vás byl Renault Modus 1,2 benzín. Vlastním tohle autíčko jako "druhé do rodiny" a mohu jen doporučit. Malá pojistka, spotřeba do 6 litrů i při krátkých jízdách, je vyšší s velkými dveřmi a velmi dobře se díky tomu nastupuje. Interiér je na takového "prcka" neuvěřitelně prostorný, což je částečně na úkor zavazadlového prostoru - má ale posuvná zadní sedadla, takže se dá s kufrem dost kouzlit. Našel jsem na tom autě za 6 let co jej mám jen dvě chyby: 1) žárovky v předních světlometech mění servis, protože se musí sundat nárazník - stojí to sice cca 500,-kč jednou ročně, ale je to otravné; 2) auto dost ztrácí na ceně - což pro vás jako kupce je spíše výhoda. Slušný kousek přitom koupíte okolo 100 tisíc, takže vám zbydou peníze na prvotní servis a případné opravy.
Má ho tchán, koupil jen litrový motor, ale za dva roky ani jedna závada. O té nevyměnitelné žárovce mluvil taky
A jak to řeší, když mu praskne žárovka někdy za jízdy? Já jsem tedy ze staré školy, takže zastavím a vyměním za připravenou náhradní na místě. S Modusem bych narazil? Případně platil pokutu, kdybych potkal policajty?
Žárovka opravdu na cestě vyměnit nelze - je nutné sundat přední nárazník. Jednou jsem to na silnici s policajtem ze "staré školy" řešil - když mi chtěl dát pokutu, ukázal jsem mu náhradní žárovku a vyzval ho ať se tedy předvede, když má "pomáhat a chránit". Vyhrnul si rukávy, chvíli se nevěřícně díval do motorového prostoru, potom to vzdal a s úsměvem mi popřál šťastnou cestu .


to znám z VelSatisa, prasklá parkovačka 8 Kč, výměna 500,-, nárazník dolů, světlo ven...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.09.2013 09:26, RE: Renault Modus
rojack posted by:
Reno posted by:
Pavlik posted by:
Zajímavou možností by pro vás byl Renault Modus 1,2 benzín. Vlastním tohle autíčko jako "druhé do rodiny" a mohu jen doporučit. Malá pojistka, spotřeba do 6 litrů i při krátkých jízdách, je vyšší s velkými dveřmi a velmi dobře se díky tomu nastupuje. Interiér je na takového "prcka" neuvěřitelně prostorný, což je částečně na úkor zavazadlového prostoru - má ale posuvná zadní sedadla, takže se dá s kufrem dost kouzlit. Našel jsem na tom autě za 6 let co jej mám jen dvě chyby: 1) žárovky v předních světlometech mění servis, protože se musí sundat nárazník - stojí to sice cca 500,-kč jednou ročně, ale je to otravné; 2) auto dost ztrácí na ceně - což pro vás jako kupce je spíše výhoda. Slušný kousek přitom koupíte okolo 100 tisíc, takže vám zbydou peníze na prvotní servis a případné opravy.
Má ho tchán, koupil jen litrový motor, ale za dva roky ani jedna závada. O té nevyměnitelné žárovce mluvil taky
A jak to řeší, když mu praskne žárovka někdy za jízdy? Já jsem tedy ze staré školy, takže zastavím a vyměním za připravenou náhradní na místě. S Modusem bych narazil? Případně platil pokutu, kdybych potkal policajty?


On je ještě ze starší školy. Nesvítí, prý to není třeba. Když ho zastaví policajti, řekne jim, že když to zapne, začne to smrdět, že se mu tam pálí kabely, že je něco s elektrikou. Nikdy pokutu neplatil.
Nikdy pokutu neplatil z principu. Handrkuje se s policajtama tak dlouho, že ho nechají jet. Taky
chodí na velkou cenu v Brně už léta a nikdy neplatil vstupné. Posledně jsme byli na přírodním okruhu
v Kyjově na motorkách a přišli jsme pozdějc. Prej "platils?" já říkám jasně a on "tos neměl! já jsem u vstupného řekl, že jsem doprovod" no a oni ho nechali projít.
S tím nesvícením ho docela obdivuju, protože mně by po pěti minutách začali vadit ti řidiči v protisměru,
co blikají, že zapomněl rozsvítit.

respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Friday 27.09.2013 20:36, RE: Nejsem rozhodně propagátor Fabií
rojack posted by:
Duval posted by:
Lidi, předně. Je mi jedno kdo s čím jezdí a čím se chlubí. Vyjádřím pouze svůj osobní svobodný názor. Ideální varianta - CITROEN BERLINGO (alternativa Peugeot Partner) v benzínu 1,6 a shánět výbavu - model např. TONIC. Tj. auto má ABS, klimatizaci, okna v elektrice atd. Posuvné boční dveře, na dodávkové auto přijatelný interier. Ale hlavně, krásné pohodlné nastupování, obrovský vnitřní prostor, obrovský prostor nad hlavou, auto nekoroduje jako některé rádoby luxusní DE vozy MB E, BMW 5 ze stejného roku výroby apod. Auto z roku např. 2003, 2004 se dá pořídit velmi kvalitní do 100 000 Kč s nájezdem 150 - 170 000 km. Což na spolehlivý a nenáročný a léty prověřený motor 1,6 16V 80 kW není nic, těchto aut lítá po Evropě statisíce a jsou to tahouni a věrní pomocníci. Běžně u firem mají tyhle motory za sebou 350 000 km a více a stále slouží. Takže pokud se zadaří sehnat zachovalý plně vybavený kus v ceně kolem 95000 Kč s najetými 170 000 km, je to pro staršího pána, co chce vyšší auto, které bude výtečně a levně sloužit, ideální volba. A spoustu korun můžete použít na smysluplnější věci, než je nákup plechovky od nejmenované rumunské automobilky. A pokud se zadaří a auto bude např. z DE z privátu, udržované, opečovávané, bývalý rodinný mazlík, nemá nákup žádná negativa. Rozhodně je to o mnoho lepší investice, než si naběhnout na Š Citigo, Š Fóbia apod., kde za 250 000, o které vás min. naše domácí automobilka obere, dostanete motor, kola, karoserii a ....jinak prd. Ale komu není rady, tomu není pomoci. Lidi, víte co je podstata podnikání a kapitalismu? Maximalizece zisku!!!! A není vám divné, když se jedna domácí automobilka chlubí, jak jim roste zisk? Protože má na obrovské zisky a velký zisk se dělá tak, že se levně vyrobí a draze prodá. A jak se levně vyrobí???? To si přeberte už sami. Jak se draze prodá - dokonale zmáknutá reklama, strategie, ošálení zákazníka.........
Vážený pane, neblafujte lidi. Srovnávejte srovnatelné. Za cenu toho vašeho Berlinga (do 100 tis. Kč) lehce koupíte Fabii z roku 2006 až 2007 s najetými cca 130 tis. km, motorem 1,4, s ABS i klimatizací. Tedy mladší a méně ojetou. Neříkám že kvalitnější. Takže říkejme si pravdu a nenechme se ovlivňovat nenávistí ke značce.


Co vám říci. Fóbia, divočák kostitřas je ve 130 000 km na českých tankodromech ve stavu žalostném. Jestli se o auta zajímáte, snad víte závady na Fóbiích...př. náprava, motory 1,4 16V - znám sousedy, kteří jen sypou a sypou do oprav milované fóbie. Leze se do toho jak do krabičky od sardinek a o servisu raději nemluvit. Těchle pastoušek stojí všude tisíce na prodej. Proč asi? Berlingo z DE apod., ze silnic co jsou silnice se 170 000 Km, bez vůlí, stav auta jako z čr po cca. 50 000 km. A srovnávat praktičnost, prostor...a vše Fóbia vs. Berlingo? No šílené. Ale co, ať si každý soudruh koupí Fóbiu, jeho věc . Jak jsem napsal.....komu není rady, tomu není pomoci. A joudům ani radit nechci. Nikoho ani blafovat nechci, jen jsem vyjádřil svobodně názor, jaké VYŠŠÍ auto pořídit. Vaše demagogie návrhu Fˇobie jako vhodného vyššího auta je holý nesmysl. HAUK.
respond
mari1300
number of posts31
date of registration09.10.2011
Tuesday 01.10.2013 09:42, RE: Nejsem rozhodně propagátor Fabií
Duval posted by:
rojack posted by:
Duval posted by:
Lidi, předně. Je mi jedno kdo s čím jezdí a čím se chlubí. Vyjádřím pouze svůj osobní svobodný názor. Ideální varianta - CITROEN BERLINGO (alternativa Peugeot Partner) v benzínu 1,6 a shánět výbavu - model např. TONIC. Tj. auto má ABS, klimatizaci, okna v elektrice atd. Posuvné boční dveře, na dodávkové auto přijatelný interier. Ale hlavně, krásné pohodlné nastupování, obrovský vnitřní prostor, obrovský prostor nad hlavou, auto nekoroduje jako některé rádoby luxusní DE vozy MB E, BMW 5 ze stejného roku výroby apod. Auto z roku např. 2003, 2004 se dá pořídit velmi kvalitní do 100 000 Kč s nájezdem 150 - 170 000 km. Což na spolehlivý a nenáročný a léty prověřený motor 1,6 16V 80 kW není nic, těchto aut lítá po Evropě statisíce a jsou to tahouni a věrní pomocníci. Běžně u firem mají tyhle motory za sebou 350 000 km a více a stále slouží. Takže pokud se zadaří sehnat zachovalý plně vybavený kus v ceně kolem 95000 Kč s najetými 170 000 km, je to pro staršího pána, co chce vyšší auto, které bude výtečně a levně sloužit, ideální volba. A spoustu korun můžete použít na smysluplnější věci, než je nákup plechovky od nejmenované rumunské automobilky. A pokud se zadaří a auto bude např. z DE z privátu, udržované, opečovávané, bývalý rodinný mazlík, nemá nákup žádná negativa. Rozhodně je to o mnoho lepší investice, než si naběhnout na Š Citigo, Š Fóbia apod., kde za 250 000, o které vás min. naše domácí automobilka obere, dostanete motor, kola, karoserii a ....jinak prd. Ale komu není rady, tomu není pomoci. Lidi, víte co je podstata podnikání a kapitalismu? Maximalizece zisku!!!! A není vám divné, když se jedna domácí automobilka chlubí, jak jim roste zisk? Protože má na obrovské zisky a velký zisk se dělá tak, že se levně vyrobí a draze prodá. A jak se levně vyrobí???? To si přeberte už sami. Jak se draze prodá - dokonale zmáknutá reklama, strategie, ošálení zákazníka.........
Vážený pane, neblafujte lidi. Srovnávejte srovnatelné. Za cenu toho vašeho Berlinga (do 100 tis. Kč) lehce koupíte Fabii z roku 2006 až 2007 s najetými cca 130 tis. km, motorem 1,4, s ABS i klimatizací. Tedy mladší a méně ojetou. Neříkám že kvalitnější. Takže říkejme si pravdu a nenechme se ovlivňovat nenávistí ke značce.
Co vám říci. Fóbia, divočák kostitřas je ve 130 000 km na českých tankodromech ve stavu žalostném. Jestli se o auta zajímáte, snad víte závady na Fóbiích...př. náprava, motory 1,4 16V - znám sousedy, kteří jen sypou a sypou do oprav milované fóbie. Leze se do toho jak do krabičky od sardinek a o servisu raději nemluvit. Těchle pastoušek stojí všude tisíce na prodej. Proč asi? Berlingo z DE apod., ze silnic co jsou silnice se 170 000 Km, bez vůlí, stav auta jako z čr po cca. 50 000 km. A srovnávat praktičnost, prostor...a vše Fóbia vs. Berlingo? No šílené. Ale co, ať si každý soudruh koupí Fóbiu, jeho věc . Jak jsem napsal.....komu není rady, tomu není pomoci. A joudům ani radit nechci. Nikoho ani blafovat nechci, jen jsem vyjádřil svobodně názor, jaké VYŠŠÍ auto pořídit. Vaše demagogie návrhu Fˇobie jako vhodného vyššího auta je holý nesmysl. HAUK.



jen takový dotaz, to co píšete platí podle vás i o Š. Roomster?
respond
mari1300
number of posts31
date of registration09.10.2011
Tuesday 01.10.2013 09:47, Qubo
co takhle Fiat Qubo? Je pravda, že cenově je o malinko jinde, ale už jsem viděl pár kousků kolem 140 tis.

Splňuje vyšší posaz, navíc šoupačky v zadu jsou ideální.
Jen ta 1.4 v benzínu je asi trošku žravější, než by se na velikost auta a objem motoru slušelo...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 02.10.2013 12:35, RE: Nejsem rozhodně propagátor Fabií
mari1300 posted by:
Duval posted by:
rojack posted by:
Duval posted by:
Lidi, předně. Je mi jedno kdo s čím jezdí a čím se chlubí. Vyjádřím pouze svůj osobní svobodný názor. Ideální varianta - CITROEN BERLINGO (alternativa Peugeot Partner) v benzínu 1,6 a shánět výbavu - model např. TONIC. Tj. auto má ABS, klimatizaci, okna v elektrice atd. Posuvné boční dveře, na dodávkové auto přijatelný interier. Ale hlavně, krásné pohodlné nastupování, obrovský vnitřní prostor, obrovský prostor nad hlavou, auto nekoroduje jako některé rádoby luxusní DE vozy MB E, BMW 5 ze stejného roku výroby apod. Auto z roku např. 2003, 2004 se dá pořídit velmi kvalitní do 100 000 Kč s nájezdem 150 - 170 000 km. Což na spolehlivý a nenáročný a léty prověřený motor 1,6 16V 80 kW není nic, těchto aut lítá po Evropě statisíce a jsou to tahouni a věrní pomocníci. Běžně u firem mají tyhle motory za sebou 350 000 km a více a stále slouží. Takže pokud se zadaří sehnat zachovalý plně vybavený kus v ceně kolem 95000 Kč s najetými 170 000 km, je to pro staršího pána, co chce vyšší auto, které bude výtečně a levně sloužit, ideální volba. A spoustu korun můžete použít na smysluplnější věci, než je nákup plechovky od nejmenované rumunské automobilky. A pokud se zadaří a auto bude např. z DE z privátu, udržované, opečovávané, bývalý rodinný mazlík, nemá nákup žádná negativa. Rozhodně je to o mnoho lepší investice, než si naběhnout na Š Citigo, Š Fóbia apod., kde za 250 000, o které vás min. naše domácí automobilka obere, dostanete motor, kola, karoserii a ....jinak prd. Ale komu není rady, tomu není pomoci. Lidi, víte co je podstata podnikání a kapitalismu? Maximalizece zisku!!!! A není vám divné, když se jedna domácí automobilka chlubí, jak jim roste zisk? Protože má na obrovské zisky a velký zisk se dělá tak, že se levně vyrobí a draze prodá. A jak se levně vyrobí???? To si přeberte už sami. Jak se draze prodá - dokonale zmáknutá reklama, strategie, ošálení zákazníka.........
Vážený pane, neblafujte lidi. Srovnávejte srovnatelné. Za cenu toho vašeho Berlinga (do 100 tis. Kč) lehce koupíte Fabii z roku 2006 až 2007 s najetými cca 130 tis. km, motorem 1,4, s ABS i klimatizací. Tedy mladší a méně ojetou. Neříkám že kvalitnější. Takže říkejme si pravdu a nenechme se ovlivňovat nenávistí ke značce.
Co vám říci. Fóbia, divočák kostitřas je ve 130 000 km na českých tankodromech ve stavu žalostném. Jestli se o auta zajímáte, snad víte závady na Fóbiích...př. náprava, motory 1,4 16V - znám sousedy, kteří jen sypou a sypou do oprav milované fóbie. Leze se do toho jak do krabičky od sardinek a o servisu raději nemluvit. Těchle pastoušek stojí všude tisíce na prodej. Proč asi? Berlingo z DE apod., ze silnic co jsou silnice se 170 000 Km, bez vůlí, stav auta jako z čr po cca. 50 000 km. A srovnávat praktičnost, prostor...a vše Fóbia vs. Berlingo? No šílené. Ale co, ať si každý soudruh koupí Fóbiu, jeho věc . Jak jsem napsal.....komu není rady, tomu není pomoci. A joudům ani radit nechci. Nikoho ani blafovat nechci, jen jsem vyjádřil svobodně názor, jaké VYŠŠÍ auto pořídit. Vaše demagogie návrhu Fˇobie jako vhodného vyššího auta je holý nesmysl. HAUK.
jen takový dotaz, to co píšete platí podle vás i o Š. Roomster?


Nedávno jsem byl přítomen kontrole stavu Fabie 1.2 44 kw ,stav tachometru 144 000 km ,když ji autobazar vykupoval od zákazníka.Auto bylo ve velmi dobrém stavu, jak technicky,tak interiér.Zrovna tak nevidím žádný problém s motorem 1.4 16 v 63 kw.Výkonem sice nenadchne,ale zase je to nenáročný držák.Redaktoři Auto Bildu ho podrobili prodlouženému testu na 200 000 km a na konci testu po rozebrání a přeměření bylo vše v pořádku.V práci máme převážně Fabie a pouze jedno jediné Berlingo,které si kolega přál.Na jeho práci se celkem hodí.Vozí v tom zaměstnance na jídlo a menší náhradní díly.Auto praktické,prostorné,ale dost fušersky postavené.Od 10 000 km se na autě začaly objevovat závady.Sice samé drobnosti,ale zato ve velkém množství.A těch pazvuků co to při jízdě po nerovné silnici vydává.Navíc špatné odhlučnění,řazení to je dost ubohost,špatný chod ovladačů v kabině.Když zavřete dveře ,ozve se zvuk,jak když bouchnete výkem od popelnice.Přibližně ty samé zkušenosti s Berlingem má kamarád kynolog,ale zase na převážení psů to stačí.Nevím jak po roce 2012,ale do daného letopočtu se prostě Berlingo kvalitou nemůže Fabii rovnat.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.