0
back
 

diskuze k tématu: Jak jezdí třináct let starý Ford Scorpio?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 21:09, RE: nesouhlasim
tomaskrtek posted by:
Ford Scorpio první generace byl velice úspěšný vůz, s velmi nadprůměrnými prodeji, možná i proto že to bylo první sériové auto s ABS, problémy nastaly po faceliftu v roce 1992 kdy už nestačilo ani omylem na pětkové BMW, a po generační obměně v roce 1994/95 když se přidaly potíže s elektroinstalací to stálo úplně za prd. Hodně lidí neskouslo příliš ´´Americký´´ design, ale jinak co se týče pohodlí a jízdních vlastností tak asi nelze moc vytýkat. Motor 2.5 TD z produkce VM Motori Italy byla katas...
První seriově montované ABS měl Mercedes a to již v 70-letech....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 23:02, RE: nesouhlasim
Pouchaz posted by:
První seriově montované ABS měl Mercedes a to již v 70-letech....
No teraz si nie som istý, podľa mojich informácií Scorpio naozaj bolo prvým autom zo sériovým ABS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 23:23, RE: Chci taky chladit s nárůstem 28 koní
anonym posted by:
rychle mi poraď te jak to udělat!!! Mám si koupit na pumpě ventilátor na 12V??? Mám ho strčit do motorového prostoru nebo do kabiny???
nezapomen na cerny folie na vokna, ty pridaj jeste vic)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.03.2008 11:16, RE: nesouhlasim
anonym posted by:
No teraz si nie som istý, podľa mojich informácií Scorpio naozaj bolo prvým autom zo sériovým ABS
Scorpio bylo první auto do kterého ABS dávali ve VŠECH motorizacích a výbavách, a ne jen za příplatek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.03.2008 11:28, RE: Slabé
David V posted by:
Recenze slabá. Kamarád měl tu starší a myslím, že bych dokázal na jeho auto pomalu napsat lepší recenzi. Koupil ji za bakšiš. Motor taky 2.9 s automatem. Štvalo ho to, tak sehnal manuál a nechal to přehodit. Podle mě vyhození peněz. Servisu věnoval minimum, takže mu postupně odcházely různé věci, ale dokud nastartoval, tak vyjel. Upadený výfuk, nad tím jen mávl rukou, uhnilé uchycení benzínového čerpadla řešil drátem, aby čerpadlo neviselo na benzínové hadičce, zadní brzd nebrzdily, protože byly...
ty zadní brzdiče jsem taky řešil, na obou starších modelech co jsem měl, a nebyl problém je koupit po pětikile na vrakáči a za dvě hodinky je vyměnit, naštěstí mimo Cosworthů měly všechny verze stejné brzdy takže jich bylo dost. zadní lemy byly tragédie, ale měl jsem 2.8AT ze Švajcu, první majitel, najeto asi 250tis.km, a ta byla jak nová, naprosto bez koroze. inu jakej pán, takovej pes...spotřeba u 2.0 dohc 7-9, u 2.8AT 18-20, naštěstí plynu, tak se to dalo snést, ale styl jízdy neměl žádnej vliv, žralo to furt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.03.2008 17:45, RE: nesouhlasim
Pouchaz posted by:
První seriově montované ABS měl Mercedes a to již v 70-letech....
V sedumdesátých letech skutečně mercedes vyprodukoval funkční ABS, ale elektronika zabírala celý kufr a prostor zadních sedaček. O ceně se nemá cenu zmiňovat. Tedy klasická báchorka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 21:52, SUPER AUTO
anonym posted by:
nezapomen na cerny folie na vokna, ty pridaj jeste vic)
Musím potvrdit, že to auto jezdí pěkně, spotřeba je tedy hrozná, ale pokud se člověk nekouká na PC tak je to trhač silnic...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 14:37, RE: nesouhlasim
anonym posted by:
Dobry den,
musim reagovat.
1, recenze uplne o nicem. Nicnerikajici, zadne vlastni zkusenosti, nic.
2, prominte, ale hodnoceni je velmi neobjektivni. Dat znamku 2 za jizdni vlastnosti, to mi pripada ponekud hodne nadnesene. A vysledna znamka 1,5 taktez.
3, ja sam miluji tato auta. Mel jsem jich driv peknou spoustu, s motory 2.0, 2.8 i 2.9, vzdy v automatu. Napred v petidverovych provedenich, pozdeji novejsi , s kufrem. Vystridal jsme je od modelovych let snad 1985 az po posledni typ, nekdy z ...
Neda mi aby som nereagoval Vlastním a doteraz pouzivam Scorpio 2,5D, r.v.11/1985. Má nabehanych poctivych 230.000 km a to skutocne, kupil som ho od otca a bol prvym majitelom (druhe dieselove scorpio v SR). Je fakt, ze auto nebolo bez vad (vymenil som prevodovku, praska palubovka, korozia casti oblukov nad zadnymi kolesami, potreba venovat sa prednej naprave) ale vcelku mozem povedat, ze je to spolahlive, velke a blbuvzdorne auto, s ktorym v meste (Ba) jazdim cca za 7 l nafty (aj menej), auto skoro bez elektroniky. Napriek nabehanym km a veku nema problem so startovanim v zime a ani s jazdou na snehu (samozrejme so zimnymi pneumatikami). Je to mozno o stasti pri konkretnom kuse, ktore kto kedy vlastnil a pouzival, ja vsak na moje Scorpio nedam dopustit.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.10.2011 13:18, RE: Scorpio rulezzz
anonym posted by:
Jo to auto vypada jako dobra lod. Premyslim nad nejakym podobnym kouskem... co treba radeji Nissan Maxima? Xedos 9? Nebo radeji Omegu?
Co takhle Ford Crown Victoria? Je to auto s obrovskou trvanlivostí a spolehlivostí.
A navíc je ještě větší a pohodlnější. A také má zadní náhon..
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.