0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:52, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Nevím, čemu se divíte. Sám jeden ze svých jídních stylů nazýváte prasečí jízdou, jiný šílenou jízdou. Takže sebereflexe by Vám nměla chybět.
Radim
pokuste se to videt jako snahu o zatraktivneni stylu... clanek ma poucit i pobavit... tak to vnimam ja... i kdyz do anglickeho motonovinare mam daleko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 13:46, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
pokud kdokoliv pochybuje o vyrocich ktere jsem zde uvedl potom ho srdecne zvu pristi tyden ve stredu ho vyzvednu v pisku na cerpaci stanici shell a provedu ho celou tovarnou ford v belgii... pristi tyden mam v planu testovani aerodynamickeho hluku nove urovne oblozeni dvernich sloupku bude to v lommelu jesti to nekomu neco rika... kam se dostane opravdu MALOKDO!!! jsem schopen sebou vzit az dva lidi.... kdo neveri a neumi jen kecat tak v pisku v 9:00 na shellce... predvedu mu muj standartni pracovni tyden
jó pán je veľký šéf, prečo má potom asi kopec času na internetové diskusie? hm?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 13:57, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
jó pán je veľký šéf, prečo má potom asi kopec času na internetové diskusie? hm?
Já Vás nechápu, vy dokážete člověka zdrbat i za to, že tu dá nabídku na prohlídku zkušebny. Nemít vlastní práci, i toho využiji.
Jo jo, kritizovat umí každý...
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 14:09, RE: od AUTORA
anonym posted by:
jak rikam jenom to vstrikovani... jinak to bylo v poradku... stejny motor mela i C5ka a peugeuto tusim.... osobne bych volil 130koni... ma mensi spotrebu a jede myslim velmi velmi dobre
Aha. Tak myslim, ze v CR se najde par lidi, kteri tomu rozumi trosku vic, nez si myslis. Nemas o tom ani paru, kamarade..
Citroen ani Peugeot zminovany motor nikdy nepouzivaly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 15:15, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Souhlasím s Váma, mám stejné pocity z lidí, co zde přispívají, slušnost jim je cizí. Za anonymitu se dokáže schovat každý a nadávat, bohužel. Zrovna příspěvky tohoto charakteru mě odrazují od toho, abych napsal o vozu recenzi já, nechci číst, že jsem idiot, prase imbecil, debil a buh vi co jeste... Buďte rád, že Vaše auto není škodovka ale je to ford, to už by vás úplně roznesli na kopytech...

Nicméně tak jak jste napsal recenzi i ve mě vyvolává pocit, že Vaše zacházení s turbem není zrovna ohl...
Autore recenze, ja proti tobe nemam nic osobniho, ale par prispevku v tehle diskusi me presvedcilo, ze motorum TDCi moc nerozumis.
Dovoluji si proto doporucit tazateli aby navstivil diskusni forum na www.auto.cz, kde je problematika spolehlivosti TDCi docela podrobne rozpitvana na foru Ford Mondeo 2.2TDCi.
Ja osobne bych TDCi se klidnym srdcem doporucil tomu, kdo ma najezd 30tis rocne a vice, protoze i kdyby kazdych 60000km rok odeslo vsechno co muze, tak neprodela.
Me osobne ani po vice nez 100tis km na ruznych TDCi nic neodeslo (vyjma napinacich kladek)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 15:40, RE: KOMENTAR AUTORA CLANKU
anonym posted by:
pokud bych se mel zachovat jako Vy tak vam reknu: az najedes co ja nacouval tak si muzem zacit tykat
když říkáte že až najedu co jste vy nacouval, tak to aby jste začal častěji do té Belgie jezdit couvanim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 16:34, Mondeo
Co tu nezaznělo je fakt, že moderní common raily jsou citlivé na kvalitu nafty. Což u nás znamená tankovat pouze u značkových "benzínek". Ale pokud někdo dělá takové štreky po Evropě jako autor, tak proč ne... Když mu navíc opravy platí zaměstnavatel.
Nechápu zdejší vzrušené diskuze... Já jezdím převážně kratší cesty doma a proto mám SCi, a není co řešit.
Nehledě na motor, předposlední model Mondea je mimořádně povedené auto za rozumnou cenu.
Jako slabina pohonu se mi z vlastní zkušenosti jeví spojkové ústrojí: byly s ním problémy u mého prvního Mondea a zdá se, že mě to čeká zas...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 17:20, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
radsi se vrat k tematu a tim je Ford Mondeo... udelas lepe
tak tak anebo si vyhoň šaška a neleč si tu mindráky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 17:38, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
pokud kdokoliv pochybuje o vyrocich ktere jsem zde uvedl potom ho srdecne zvu pristi tyden ve stredu ho vyzvednu v pisku na cerpaci stanici shell a provedu ho celou tovarnou ford v belgii... pristi tyden mam v planu testovani aerodynamickeho hluku nove urovne oblozeni dvernich sloupku bude to v lommelu jesti to nekomu neco rika... kam se dostane opravdu MALOKDO!!! jsem schopen sebou vzit az dva lidi.... kdo neveri a neumi jen kecat tak v pisku v 9:00 na shellce... predvedu mu muj standartni pracovni tyden
Ok,nabídka je to moc lákavá.Kor pro mě,když jsou auta můj koníček. Takže ve středu v devět v Písku na Shellce? A kdy se vrátíme? A co bych si měl vzít s sebou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 19:37, RE: KOMENTAR AUTORA CLANKU
anonym posted by:
pokud bych se mel zachovat jako Vy tak vam reknu: az najedes co ja nacouval tak si muzem zacit tykat
hele ono je v autě víc převodových stupnů než jen zpátečka a dá se dokonce jet i dopředu, to je jako vpřed....
Nevím proč ho všichni moralizujete, at si každý zamete před vlastním prahem...Většina z těch moralistů jezdíte striktně podle předpisů?Hovno, umíte akorát kecat, moralizovat a poučovat, v autě to stejně osolíte a nedodržujete nic, tak tady neblijte chytré věty a sáhněte si do svědomí...blbci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 19:40, RE: Mondeo
anonym posted by:
Co tu nezaznělo je fakt, že moderní common raily jsou citlivé na kvalitu nafty. Což u nás znamená tankovat pouze u značkových "benzínek". Ale pokud někdo dělá takové štreky po Evropě jako autor, tak proč ne... Když mu navíc opravy platí zaměstnavatel.
Nechápu zdejší vzrušené diskuze... Já jezdím převážně kratší cesty doma a proto mám SCi, a není co řešit.
Nehledě na motor, předposlední model Mondea je mimořádně povedené auto za rozumnou cenu.
Jako slabina pohonu se mi z vlastní zkušenosti jeví...
v plné míře souhlasím a podepisuji, akorát v naší krásné zemi je možno natankovat šunt naftu i na značkových čerpačkách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 19:42, RE: diagnóza
anonym posted by:
asi to bude pro nektere baliky prekvapeni, ale GM a Ford jsou 2 ruzne automobilky
to je vůl kaviárový tousty.....Jo hold někdo chce být zajímavý a pak píše p...čoviny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 21:09,
diskusiu radsej nejdem citat, podla mna si dotycny celu recenziu vymyslel, alebo je to totalny magor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 23:15, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Vaše recenze působí opravdu velmi nedůvěryhodně. Od člověka zabývajícím se auty, navíc Fordy, za jakého jste se označil, bych o Fordu čekal podstatně fundovanější článek. Ve svých pár řádcích jste tak jaksi letmo zmínil pár obecně známých faktů o Mondeu, to kam a jak jezdíte a kapku jste to okořenil vyhořelým turbem. Navíc, jak bylo výše zmíněno, cesta přes Německo do Belgie je jedna z nejzatíženějších.
Myslím si proto, že lžete a zřejmě i redakce vaši recenzi uveřejnila z recese.
Pokud ne a opr...
Pročetl jsem celou zdejší historii diskuze. Je tady opravdu hodně agresivity - to je škoda. Ale k věci.
Osobně si s trošku větším úsilím snad dokážu představit, že autor článku vystudoval v cca 22-23 letech. Pak ihned našel velice zajímavou práci a že za cca 3-4 roky jezdil a jezdil až najezdil oněch 500 tis. km. Pokud je to pravda, tak mu vůbec nezávidím - na silnicích riskujete každou minutu i život. Obzvlášť při uváděných rychlostech (při nárazu ve 200 km/h vám nepomůže asi vůbec nic). Osobně najezdím cca 60 tisk km/rok + musím ještě vykazovat poměrně vysoký pracovní výkon - takže čas za volantem + čas práce = cca 14 hod. denně.
Co mi ale nesedí, je ta povrchnost podaných informací - pokud je autor osobou blízkou vývoji Fordu. Pak by měl v článku rozebrat Ford Mondeo z úplně jiného úhlu, než je pocit z ujetých x 100 tis. km (na co si dát pozor, slabá místa, změny v jednotl. ročnících výroby, atd.)
Bohužel se nemohu zúčastnit nabízené prohlídky v Belgii (byl zde dotaz kdy se vracíte, resp. kdy by prohlídka proběhla - byla by odpověď ? Ověřím ještě kolegu - ten by měl mít volno, jel by pochopitelně svým vozem). Díky za odpověď.
Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 08:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
diskusiu radsej nejdem citat, podla mna si dotycny celu recenziu vymyslel, alebo je to totalny magor.
Jen pro orientaci WV passat 1.9 tdi 96 kw při 3500ot jede tacho 175 takže kolega od fordu se opravdu má .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 08:15, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Pročetl jsem celou zdejší historii diskuze. Je tady opravdu hodně agresivity - to je škoda. Ale k věci.
Osobně si s trošku větším úsilím snad dokážu představit, že autor článku vystudoval v cca 22-23 letech. Pak ihned našel velice zajímavou práci a že za cca 3-4 roky jezdil a jezdil až najezdil oněch 500 tis. km. Pokud je to pravda, tak mu vůbec nezávidím - na silnicích riskujete každou minutu i život. Obzvlášť při uváděných rychlostech (při nárazu ve 200 km/h vám nepomůže asi vůbec nic). Osobně...
Všechno OK. Jen k těm km-on najel za ty poslední tři roky kdy zřejmě dodělal školu a je U Fordu těch 210 tis. Pak se ale ptám kde najel těch zbylých 300 000km? Během školy? Nehledě na to,že to muselo být ještě mnohem víc. 380 000 na Passatu,řádově po 100 000 na C5 a Škodovce.A to už fakt nevím kdy to vše mohl stihnout.Ale třeba na tom Passatu jezdil jeho tata....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 09:59, RE: 400 tis kc
anonym posted by:
Staletimi overeny jsem myslel tech dnes uz sedm let, coz v automobilovem prumyslu je hodne. U 1.8sci se moc o overenosti mluvit neda, protoze prisel az po faceliftu a neni jich moc. Nicmene zatim neni znam vetsimi problemy.
Aha, tak to jo, já myslel staletí jako třeba u TDI, kde to jsou už opravdu pomalu staletí. Ten dvoulitr 107kW se ale asi opravdu osvědčil, když ho převzali do dalšího modelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 10:04, RE: Mondeo
anonym posted by:
Centimetr na sirku je mnohem patrnejsi nez pet centaku na delku, je to totiz v dnesnich vozech kritictejsi rozmer. Ony ty pekne zelene figurky po bocnim narazu v crash testu jsou necim a vykoupeny a sice dvermi s tloustkou jak od batyskafu. Dnesni auto je realne uvnitr mnohem uzsi nez stejne siroka kara deset let zpatky.
Jo, jsi šašek, je to jasné. 1cm by byl problém, kdyby to bylo 1cm nebo 2cm. Jestli to je 170cm nebo 171cm nepoznáš na tom trvám. Když každý den usedám do svého Mondea 2001, tak tě ujišťuji, že s šířkou problém nemám a to mám v pase přes 100cm. Do čeho usedáš ty, že máš problém s šířkou? Tipuju Polo, to je ti pak každej centmetr dobrej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 10:09, RE: Mondeo
anonym posted by:
Co tu nezaznělo je fakt, že moderní common raily jsou citlivé na kvalitu nafty. Což u nás znamená tankovat pouze u značkových "benzínek". Ale pokud někdo dělá takové štreky po Evropě jako autor, tak proč ne... Když mu navíc opravy platí zaměstnavatel.
Nechápu zdejší vzrušené diskuze... Já jezdím převážně kratší cesty doma a proto mám SCi, a není co řešit.
Nehledě na motor, předposlední model Mondea je mimořádně povedené auto za rozumnou cenu.
Jako slabina pohonu se mi z vlastní zkušenosti jeví...
Po tom SCi jsem pošilhával, ale bohužel jsem nakonec nesehnal. Jak je to na tom se spotřebou a utáhne na D1 na šestku i všechny kopce? Nemohl byste napsat recenzi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 10:20, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jen pro orientaci WV passat 1.9 tdi 96 kw při 3500ot jede tacho 175 takže kolega od fordu se opravdu má .
A co to znamená? Že je jinak uskládaná převodovka? Prostým výpočtem - při 130 tada ten Passat točí 2600, není to na diesel zbytečně moc? Je v tom Passatu šestikvalt? V tom Mondeu ano.
respond
  1 ... 8 9 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.