0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 21:21, RE: turbo
anonym posted by:
Asi překlep: otáčky turba jsou tak tipuju 200 000 ot/min.
Otáčky turba jsou kolem 50 000 / min. Při 200K by ti to auto už samo odlítlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 21:40, RE: prase
anonym posted by:
nevim, o cem to meles. recenzent pouziva auto jako spotrebni zbozi. nic vic, nic min. auto je k tomu, abych se dostal z bodu A do bodu B. obdobny vztah mam k lednicce, vysavaci atp. ucta ke stvorenym vecem ? to neni zivot, to je stroj. stroje slouzi lidem, vime ?

ma praci, kde potrebuje rychly presun. firma mu to plati a je rada, ze to zvlada. nema moc na vyber, bud bude v Nemecku pomalej a bude setrit auto a nebude mit takove vysledky, nebo bude rychlej a bude uspesnejsi.

imao jsi dalsi noo...
Recenzent si nejspíš pořádně vymýšlí,zaměstnance v určitém postavení,jak nám neustále zdůrazňuje většinou firma kvalitně ubytuje,poskytne určité zázemí aby se mohli soustředit na práci a nemuseli neustále jezdit sem a tam dvoustovkou,jak kašpárci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 22:15, RE: Přání
anonym posted by:
Přesně tak, každej plnou hubu keců... Myslím že rychlejší jízda v Mondeu s dobrým řidičem je stokrát bezpečnější než nějakej dědek pri 80kmh ve felině nebo podobným křápu... Jinak chválím autora, dovrá recenze a uvedení rychlostí a následné spotřeby bylo na místě
Pánové, to si možná myslela většina z těch asi 4 a půl tisíce mrtvých na našich silnicích.
Co se mě týká, tak na dálnici si dělejte co chcete, tam s tím jaksi počítám a nějak se s tím vyrovnám:)), mimo obec bych vás nerad potkal např. v protisměru, ať už se přeceníte v zatáčce nebo při předjíždění, ale v obci, kde chodí plno dětí, ženskejch atd. bych vám dal nejraděj přes hubu...
předpokládám, že vy kolegové tak často jezdící po německých dálnicích, jak tady píšete, jste si taky všimli, jak jezdí Němci v obcích a kapku se z toho poučili. Oni opravdu jezdí řádově líp než naši machři tady.
trochu pokory a ohledu prosím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 22:21, RE: TURBO
anonym posted by:
jsem rezidentni inzenyr ve Ford Werke Genk... dohlizim a zajistuji kvalitu a hladky prubeh vyroby urcite casti dilu na vozech Ford, hasim problemy a podporuji Ford v procesu zlepsovani vozidel...
hele, a kdy stíháš dohlížet na tu kvalitu a podporovat ten Ford? předpokládám, že při tvý 220km rychlosti asi nestačíš dělat nic jinýho než řídit a prostým výpočtem délky jízdy a času zjistíme, že toho asi kromě ježdění moc nestihneš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 22:49, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Nevím, čemu se divíte. Sám jeden ze svých jídních stylů nazýváte prasečí jízdou, jiný šílenou jízdou. Takže sebereflexe by Vám nměla chybět.
Radim
Vaše recenze působí opravdu velmi nedůvěryhodně. Od člověka zabývajícím se auty, navíc Fordy, za jakého jste se označil, bych o Fordu čekal podstatně fundovanější článek. Ve svých pár řádcích jste tak jaksi letmo zmínil pár obecně známých faktů o Mondeu, to kam a jak jezdíte a kapku jste to okořenil vyhořelým turbem. Navíc, jak bylo výše zmíněno, cesta přes Německo do Belgie je jedna z nejzatíženějších.
Myslím si proto, že lžete a zřejmě i redakce vaši recenzi uveřejnila z recese.
Pokud ne a opravdu patříte k nějakému Ford teamu, bůh s Fordem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 22:59, RE: Přání
anonym posted by:
Ver ze i pres moje vysoke rychlosti poustim chodce na prechodu... davam prednost druhym a chovam se ohleduplne... mel jsem zatim diky bohu NULA NEHOD... a nalitano budu mit na svuj vek 26let v osobaku pres pul milionu.... BEZ NEHODY..... NESUD ABYS NEBYL SOUZEN...
Ser na ně. Najedou deset táců za rok a z jejich pohledu kdokoli kdo jede dvakrát tolik, nebo předjíždí, je pirát silnic, který se snaží každého včetně sebe zabít (muhehe). Kdyby měli v autě denně strávit čtyři hodiny denně, nebo hodinu ušetřit pro rodinu za cenu drobného přesně definovaného rizika v provozu při zvýšené pozornosti, mluvili by po chvíli stejně, "Dušín" každého přejde s praxí . Každopádně moralisty, typu " bez ohledu na situaci jet podle pravidel 50/90/130" bych přesně v jejich stylu "dodržování pravidel" postavil do pozice, ve které by zjistili, že bez překročení vyhlášky nebo zákona neopustí ani bezpečí své garáže. Zjistili by, že bič který žádají na nezklidněné řidiče by zasáhl i jejich záda Až všicni pochopí, že silnice jsou o vzájemném respektu, bude dobře, dokud se bude "vychovávat" podle pravidel, bude na silnicích průserů tak akorát přibývat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 23:44, RE: prase
anonym posted by:
verte ze se sve firme BOHATE vyplatim.... rychle presuny jsou nutnosti....
Když je to tak, proč ti nekoupí něco rychlejšího a nedají k tomu řidiče? Takového odborníka je přeci nutno využít a ne že přijede utahaný. A navíc by mohl přijet rychleji...

To opravdu nechápu. Navíc zkušený odborník, na kterého všude čekají, jak na smilování... zkušený odborník, starý 26 let. Hmmm.


Kdys ty zkušenosti stačil nasbírat? I kdybys jezdil od 18-tých narozenin, 365 dní v roce, tak to je 155 km denně... Kde je studium? Kde je práce, tedy sbírání zkušeností?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 23:56, RE: turbo
anonym posted by:
mi16 byl dvoulitr, stejně jako T16
Všechno polopravdy. Do 405 Mi16 se dávala nejprve 1.9i 16V se 108kW a později 2.0 16V s o něco víc (150 nebo 160koní?), do 405 T16 se dával dvoulitr s turbem, ovšem se 147kW, do 406 se ale opravdu dával 2.0T se 108kW, který s motorem z Mi16 neměl moc společného. Ve 406 (a dalších autech jako 806, Evasion, atd viz výše) šlo opravdu o vyrovnání křivky točivého momentu než o nějaké vysoké výkony. Tento dvoulitr byl ovšem vyřazen z nabídky v roce 1999, tedy v roce faceliftu 406ky a nahrazen 2.2i 16V...další dotazy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 23:57, RE: od AUTORA
anonym posted by:
bude to zalezitost kusu ale u tohoto motoru zkratka tech vstrikovacich vad bylo pomerne dost... predevsim ze zacatku... vybeh produkce byl uz dobry... tzn. podzim 06 az brezen 07... ono na aute se v prubehu vyroby meni prakticky vsechno, vsechno systematicky vylepsujeme.
Jistě. Všechny automobilky systematicky vylepšují... směrem k nižším nákladům.
A ano, u těch největších průserů se vrací k předchozí verzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 23:59, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Vaše recenze působí opravdu velmi nedůvěryhodně. Od člověka zabývajícím se auty, navíc Fordy, za jakého jste se označil, bych o Fordu čekal podstatně fundovanější článek. Ve svých pár řádcích jste tak jaksi letmo zmínil pár obecně známých faktů o Mondeu, to kam a jak jezdíte a kapku jste to okořenil vyhořelým turbem. Navíc, jak bylo výše zmíněno, cesta přes Německo do Belgie je jedna z nejzatíženějších.
Myslím si proto, že lžete a zřejmě i redakce vaši recenzi uveřejnila z recese.
Pokud ne a opr...
Také mám ten dojem. Dokonce se mi vybavilo jméno, toho nedoučeného kuchaře, údajného Kavanova tajemníka... Je to ten styl.
Kohout. Ale nevzpomenu si na křestní jméno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 01:27, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
radsi se vrat k tematu a tim je Ford Mondeo... udelas lepe
Jednak má pravdu, jednak se ten řidič živí čím?"Děláním kilásků", nebo snad pracuje i jinak? Pokud ano, hlava to asi nebude, to je evidentní. Sloh a formulace jsou katastofa, ale odpovídá to věku a hlouposti řidiče, tj. jeho nevzdělanosti a omezené slovní zásobě. ... Jinak turbo odejde,pokud je majitel d€bil a beutálně zachází se studeným motorem, nebo turbo nedohladí po zatížení v kombinaci s long life oleji.99% závad na turbu je chyba uživatele, tj, i toho, co asi vozí kurýrní poštu mezi ČR a B. Jak vypadá C5, která se po 90 tkm rozpadá?Že nic takového neznám. Lidé, jako je tnhle-těm se rozpadne i Subaru,cokoliv...Ono se nedá k Mondeu moc psát, krom hloupých větiček autor nic kloudného neuved. Divím se redakci, že takový paskvil vůbec otiskli...pan Vaculík emigroval, nebo co? Uroveň Blesku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 01:35, RE: turbo
Kolodмj posted by:
To Mondeo je z roku 2004 a říká se, že po roce 2003 udělali úpravu a čerpadlo a vstřiky se už tolik nekazí. Tak na tom asi něco bude.
Říkat se může cokoliv, ale pal.systémy Delphi jsou obecně problémové, i po úravě a motory mají problémy kolem 100 tkm i u nových verzí. Jednou z příčin kvitace v potrubí pal.systému, ale to prům. čtenář netuší, o čem je řeč...takže ani zadarmo, ani nové,natož jeté, protože seriozní a levné opravy tu umí jedinci.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 01:41, diagnóza
Teď už vím proč je ford a celý GM v těch sračkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 10:16, RE: od AUTORA
anonym posted by:
bude to zalezitost kusu ale u tohoto motoru zkratka tech vstrikovacich vad bylo pomerne dost... predevsim ze zacatku... vybeh produkce byl uz dobry... tzn. podzim 06 az brezen 07... ono na aute se v prubehu vyroby meni prakticky vsechno, vsechno systematicky vylepsujeme.
Tak Bosch rikas..Ja mel doted zato, ze 2.2TDCi pouziva vstrikovace DELPHI. Poruchovejsi neni o nic vic nez 2.0 TDCi, ktery ovsem za velmi nespolehlivy neoznacujes a navic je tato zavada relativne levne opravitelna.
Zadne dalsi chronicke nedostatky tento motor nema. Nebo ano?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 11:28, RE: od AUTORA
anonym posted by:
jak to tak procitam nechapu kde se ve Vas bere tolik agrese zlosti a spatnosti.... nazyvate cloveka ktere VUBEC NEZNATE debilem VUBEC nevite jak jezdi a nazveteho magorem.... prosim zamyslete se nad sebou... pokud napisu ze auto ma spotrebu ve vysokych rychlostech takovou a takovou jeste to neznamena ze tak rychle jezdim neustale... prosim zamyslete se a stydte se nad svoji zlobou a agresivitou... jste to prave Vy agresivni zly kdo by potreboval lecit... misto nadavek se radsi vratte k tematu ji...
Souhlasím s Váma, mám stejné pocity z lidí, co zde přispívají, slušnost jim je cizí. Za anonymitu se dokáže schovat každý a nadávat, bohužel. Zrovna příspěvky tohoto charakteru mě odrazují od toho, abych napsal o vozu recenzi já, nechci číst, že jsem idiot, prase imbecil, debil a buh vi co jeste... Buďte rád, že Vaše auto není škodovka ale je to ford, to už by vás úplně roznesli na kopytech...

Nicméně tak jak jste napsal recenzi i ve mě vyvolává pocit, že Vaše zacházení s turbem není zrovna ohleduplné. Přece jen tak malé proběhy u turba jsou na pováženou. Není to ale důvod Vám nadávat, kritizovat lze i slušně.
Pro mě tenhle článek má jedno positivum, které je pro mě více než zničené turbo. O Mondeu v naftě jsem hodně uvažoval a ještě uvažuji, ale o 2.0 TDCi od Fordu jsem nenašel jedinou pisitivni informaci, takže jako ojeté jsem ho zavrhnul. Z Vaší recenze usuzuji, že auto vubec nešetřite a motor ždímáte více, než průměrný uživatel a auto i přes takové zacházení pořád jezdí.
Pokud máte k fordům blízko, tak jak píšete, je nějaký ročník, od kterého už se dá říct, že 2.0 TDCi od Fordu už není problémový motor?

Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:03, RE: ondrra
anonym posted by:
Ještli děti řvou hlady, tak je pošli do práce. Moji oslíci už taky musí tahat kárku... .

Osel
Oslik rulezzzzzz ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:11, RE: diagnóza
anonym posted by:
Teď už vím proč je ford a celý GM v těch sračkách.
asi to bude pro nektere baliky prekvapeni, ale GM a Ford jsou 2 ruzne automobilky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:47, RE: od AUTORA
anonym posted by:
Souhlasím s Váma, mám stejné pocity z lidí, co zde přispívají, slušnost jim je cizí. Za anonymitu se dokáže schovat každý a nadávat, bohužel. Zrovna příspěvky tohoto charakteru mě odrazují od toho, abych napsal o vozu recenzi já, nechci číst, že jsem idiot, prase imbecil, debil a buh vi co jeste... Buďte rád, že Vaše auto není škodovka ale je to ford, to už by vás úplně roznesli na kopytech...

Nicméně tak jak jste napsal recenzi i ve mě vyvolává pocit, že Vaše zacházení s turbem není zrovna ohl...
rok 2004 uz byl opravdu dobry... pokud kdokoliv pochybuje o vyrocich ktere jsem zde uvedl potom ho srdecne zvu pristi tyden ve stredu ho vyzvednu v pisku na cerpaci stanici shell a provedu ho celou tovarnou ford v belgii... pristi tyden mam v planu testovani aerodynamickeho hluku nove urovne oblozeni dvernich sloupku bude to v lommelu jesti to nekomu neco rika... kam se dostane opravdu MALOKDO!!! jsem schopen sebou vzit az dva lidi.... kdo neveri a neumi jen kecat tak v pisku v 9:00 na shellce... predvedu mu muj standartni pracovni tyden
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:47, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
Jednak má pravdu, jednak se ten řidič živí čím?"Děláním kilásků", nebo snad pracuje i jinak? Pokud ano, hlava to asi nebude, to je evidentní. Sloh a formulace jsou katastofa, ale odpovídá to věku a hlouposti řidiče, tj. jeho nevzdělanosti a omezené slovní zásobě. ... Jinak turbo odejde,pokud je majitel d€bil a beutálně zachází se studeným motorem, nebo turbo nedohladí po zatížení v kombinaci s long life oleji.99% závad na turbu je chyba uživatele, tj, i toho, co asi vozí kurýrní poštu mezi ČR a ...
pokud kdokoliv pochybuje o vyrocich ktere jsem zde uvedl potom ho srdecne zvu pristi tyden ve stredu ho vyzvednu v pisku na cerpaci stanici shell a provedu ho celou tovarnou ford v belgii... pristi tyden mam v planu testovani aerodynamickeho hluku nove urovne oblozeni dvernich sloupku bude to v lommelu jesti to nekomu neco rika... kam se dostane opravdu MALOKDO!!! jsem schopen sebou vzit az dva lidi.... kdo neveri a neumi jen kecat tak v pisku v 9:00 na shellce... predvedu mu muj standartni pracovni tyden
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:50, RE: od AUTORA
Krkovicka posted by:
Tak Bosch rikas..Ja mel doted zato, ze 2.2TDCi pouziva vstrikovace DELPHI. Poruchovejsi neni o nic vic nez 2.0 TDCi, ktery ovsem za velmi nespolehlivy neoznacujes a navic je tato zavada relativne levne opravitelna.
Zadne dalsi chronicke nedostatky tento motor nema. Nebo ano?
jak rikam jenom to vstrikovani... jinak to bylo v poradku... stejny motor mela i C5ka a peugeuto tusim.... osobne bych volil 130koni... ma mensi spotrebu a jede myslim velmi velmi dobre
respond
  1 ... 7 8 9 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.