Životnost turba je věcí 1) zacházení X) materiálem. 120tkm není moc, na druhou stranu když v Citroenu vám vydrželo 70tkm a ve slavné Škodovce 40tkm, tak chyba asi nebude v turbu, ale v tom, že je řidič pěkný prasečák
Mimochodem držet pořád 200 musí být docela únavné ne? Při delších cestách je optimální tak max 160-170. Jet pořád 200 tsss, to bych přijel úplně vyštavený (nejde o auto, to by stíhalo v poho, ale o to pořád dávat zvýšený pozor na okolní provoz). Ono neomezená rychlost je široký pojem, jak tam někdo bude dělat moc vyrvajs, tak si ho dřív nebo později stříbrná bmw 3 najde. Ale pravdou je, že dnešní turba jsou o ničem, jsou malilinkaté, točí jak blázen, na materiálu se pořád spekuluje kde ušetřit. Kdysi na w124 turbo vydrželo 300-500tkm jakby nic. Jinak Monďas II je samozřejmě dobré auto a poměr cena výkon u ojetin se mi líbí. Kdyby jste měl 2.0 benzín a hatchback, tak bych vám dal i bod.