0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 15:49, RE: 400 tis kc
Krkovicka posted by:
ano o ojetinach
Jak jsem zminil, servisoval jsem jednak staletimi provereny benzinak a oba zminovane diesely. V konecnem dusledku mi vychazi obe naftova mondea levnejsi nez benzinak. Nemuzu se ubranit dojmu, ze sis koupil benzinove Mondeo (nebo ho stale shanis??) a snazis se hledat argumenty proti dieselu..No at je to jak chce, zrejme sledujes ceny v jine kategorii, protoze ja vyrazne rozdily v cenach nevidim.

Ano, dokud se nevysype, tak je ten diesel na servis velmi levny, jakmile se vysype tak neni problem ucet za padesat i vice tisic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 15:51, RE: Přání
anonym posted by:
Přeji autorovi ať jezdí pokud možno co nejvíce mimo území ČR. Nerad bych se s takovým volem potkal. Rád bych ještě nějakej ten pátek žil.
Ver ze i pres moje vysoke rychlosti poustim chodce na prechodu... davam prednost druhym a chovam se ohleduplne... mel jsem zatim diky bohu NULA NEHOD... a nalitano budu mit na svuj vek 26let v osobaku pres pul milionu.... BEZ NEHODY..... NESUD ABYS NEBYL SOUZEN...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 15:53, RE: petr
anonym posted by:
píšeš taky něco o spojce ,nedávno jsem jel s benzin. mondeem a spojka šla pořádně stuha,je to u toho tvého taky tak?
muze to byt individuelni ale obecne rozjezd s mondeem neni tak snadny jako s VW... pro cloveka ktery neni zvykly.... diky za precteni clanku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 15:56, RE: POCHVALTE HO
anonym posted by:
vuz si po sobe hodlam zakoupit pro manzelku... na voze se pravidelne vse meni ... nevidim problem
bazarnik nejsem.... 96 aut sem vyzkousel protoze auta jsou moji vasni a mam mnoho znamych.... nepohrdnu testem... to ze sem jel s 96auty neznamena ze jsem s kazdym najel 100tisic. km a ze jsem je vlastnil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
dalsi motorizovany kokot ....
dalsi mudrc ktery pozna cloveka do morku kosti podle prvniho pismenka textu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:02, RE: Hrdina
anonym posted by:
Autor je pěkné........
diky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:03, RE: Přání
anonym posted by:
0.00 staci Vam to panove............ tuk tuk tuk na sklo .......... jedna srna.... tuk tuk tuk na sklo............. dekuji Ti pane Boze
Zase plno moralistů, pořád dokola. Jezdím taky rychle, nikdy jsem neboural a mám z vás tady jen srandu. Dokud budou dědci ve feliciích a ve 120kách jezdit beztrestně 70/h a tvořit dlouhé kolony, tak já budu jezdit rychleji,no. Vždycky se vymyslí nějaká krávovina a českej Pepík ji dovede k "dokonalosti" Spousta vyblázněnců dnes jede v obci 40 a mimo ni 70, tak v tomhle s Vámi nejedu, hoši. PS: Vy, co tady nadáváte, jiným, že jezdí rychleji se starejte raději sami o sebe. Znám chlápka, co taky moralizoval a před rokem zabil dítě na přechodu!!! Tak držte hubu a nemelte sračky. PS VB už tady není, tak to hold budete muset skousnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:05, RE: prase
anonym posted by:
no ja nevim, ale .... ja svuj vysavac taky hned nepoustim na plny vykon ,ale chvili luxuju na mensich otackach.... a po dlouhem vysavani na max. vykon taky nejdriv uberu otacky, nez ho vypnu....asi nejaka profesionalni deformace.... :o)

pro tu firmu to jiste neni prinos, ale v porovnani s tim, ze treba stihnul vic obchodu a vydelal vic penez pro firmu....tk to nemusi byt az tak fatalni
verte ze se sve firme BOHATE vyplatim.... rychle presuny jsou nutnosti....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:06, RE: Turbo u C5
anonym posted by:
to že se tobě nerozpadá, nemusí automaticky znamenat, že jsou všechny C5 v pohodě...
já mám taky například Megana II, absolutně bez problému, soused to měl jako služebák, taky v pohodě, přesto netvrdím (a i na netu je spousta svědectví o opaku) že se nevyskytli, hlavně u prvních ročníků, problematické kusy.

Nemusíme přece někoho, kdo má jinou skušenost jako my hned obviňovat.
dekuji za tvou inteligenci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:08, RE: TURBO
Tomáš posted by:
Ve 120 000km odepsané turbo?........ano, když někdo neumí jezdit s turbínou, tak pak je to sezonní záležitost
s turbinou umim... jen proste jezdim rychle... nejezdil by jste prilis odlisne v mem postaveni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:14, RE: TURBO
anonym posted by:
s turbinou umim... jen proste jezdim rychle... nejezdil by jste prilis odlisne v mem postaveni
Nevím,moc tomu nerozumím,ale můžeš říct v jakém postavení? Nák se nemůžu předszavit práci kde je potřeba dvakrát týdně dojíždet 900 km. Nebylo by lepší tam bydlet a nebo si koupit pemanentku na letadlo? A když ted ve svém věku tolik jezdíš a máš celkem přes půl milionu,tos to postavení získal hned v osmnácti?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:34, No jistě!!
auto je dobré, řidič magor. Myslím že místo recenzí by si měl dojít na vyšetření, než někoho zabije. Je právě jeden z těch kvůli kterým se nám svět směje a řadí nás k doby.kům z východu, neschopným dodržovat i ty nejzákladnější pravidla. U mě ubožák.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:42, RE: Mondeo
anonym posted by:
Centimetr na sirku je mnohem patrnejsi nez pet centaku na delku, je to totiz v dnesnich vozech kritictejsi rozmer. Ony ty pekne zelene figurky po bocnim narazu v crash testu jsou necim a vykoupeny a sice dvermi s tloustkou jak od batyskafu. Dnesni auto je realne uvnitr mnohem uzsi nez stejne siroka kara deset let zpatky.
Kritictejsi..hmmm To uz tu parkrat zaznelo. Akorat varis vodu. Par centimetru sirky s na mire pohodli jednoduse podili MENSI mirou nez bezkonkurencni prevaha centimetru delkovych. Howgh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:44, RE: Mondeo
anonym posted by:
promin... ale pracuji primo v Genku.... v oddelni kvality.... vim o cem mluvim...a vim to lepe nez kdokoliv jiny v ceske republice... snad panove s bosche by mohli zdatne konkurovat
OK, vyloz argumenty na stul. Rad se neco noveho dozvim primo od zdroje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 17:35, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
Falco posted by:
Myslím, že se dá souhlasit, že pokud se s takovým autem často jezdí přes 200km/hod, tak turbo odejde po 120tisích, což je ještě podle mě velmi slušný výsledek. Když se jedná o služební auto a ještě je v provozu na německých dálnicích (často neomezená rychlost), tak se navíc nebude úplně dbát na správné ochlazení turba a podobné věci...
No, pan prasojezdec holt specha. Ve 26 si mysli, ze se sve firme bohate vyplati a muze ji zes*at tri auta a ze kdyz to z Budejovic do Lutychu nepokali s cihlou na plynu, bude konec sveta. (A pak tech usetrenych 40 minut prokouka v hotelu na porno nebo doma na Ordinaci v ruzove zahrade.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:00, RE: KOMENTAR AUTORA CLANKU
anonym posted by:
Zdravim Vas panove...

verte ze po dlouhem maratonu po dalnici motor necham bezet nekolik minut na prazdno.... VIM JAK SE K TURBU CHOVAT.... ale proste i pres veskerou peci se mi to deje.... ono kdyz dojizdite do prace dvakrat tydne 900km tak Vas nebavi jet po dalnici 160kmh kdyz to jde 220kmh to jen jako vysvetleni meho pristupu....

asi víš velký kulový, takového magora co odrovná turbo po 120 tisicích bych chtěl vidět.. jezdit rychle umí každý, ale to chce trochu se k tomu autu chovat.. takovému jako jsi ty, bych vzal řidičák..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:02, kk
jak mužeš takhle jezdit, seš asi pěknej debil..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:22, RE: Přání
anonym posted by:
Zase plno moralistů, pořád dokola. Jezdím taky rychle, nikdy jsem neboural a mám z vás tady jen srandu. Dokud budou dědci ve feliciích a ve 120kách jezdit beztrestně 70/h a tvořit dlouhé kolony, tak já budu jezdit rychleji,no. Vždycky se vymyslí nějaká krávovina a českej Pepík ji dovede k "dokonalosti" Spousta vyblázněnců dnes jede v obci 40 a mimo ni 70, tak v tomhle s Vámi nejedu, hoši. PS: Vy, co tady nadáváte, jiným, že jezdí rychleji se starejte raději sami o sebe. Znám chlápka, co taky m...
Přesně tak, každej plnou hubu keců... Myslím že rychlejší jízda v Mondeu s dobrým řidičem je stokrát bezpečnější než nějakej dědek pri 80kmh ve felině nebo podobným křápu... Jinak chválím autora, dovrá recenze a uvedení rychlostí a následné spotřeby bylo na místě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:51, RE: při takovém provozu je 120tisíc km dost
anonym posted by:
No, pan prasojezdec holt specha. Ve 26 si mysli, ze se sve firme bohate vyplati a muze ji zes*at tri auta a ze kdyz to z Budejovic do Lutychu nepokali s cihlou na plynu, bude konec sveta. (A pak tech usetrenych 40 minut prokouka v hotelu na porno nebo doma na Ordinaci v ruzove zahrade.)
radsi se vrat k tematu a tim je Ford Mondeo... udelas lepe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:55, RE: TURBO
anonym posted by:
Nevím,moc tomu nerozumím,ale můžeš říct v jakém postavení? Nák se nemůžu předszavit práci kde je potřeba dvakrát týdně dojíždet 900 km. Nebylo by lepší tam bydlet a nebo si koupit pemanentku na letadlo? A když ted ve svém věku tolik jezdíš a máš celkem přes půl milionu,tos to postavení získal hned v osmnácti?
jsem rezidentni inzenyr ve Ford Werke Genk... dohlizim a zajistuji kvalitu a hladky prubeh vyroby urcite casti dilu na vozech Ford, hasim problemy a podporuji Ford v procesu zlepsovani vozidel...
respond
  1 ... 5 6 7 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.