0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 11:28, RE: Turbo
mufik.martin posted by:
Je mozne, ze se turbo upece i za jizdy? Dejme tomu, ze budu dodrzovat pravidla: nevytacet motor za studena a po jizde nechat ochladnout, ale pri plnem plynu pred pul nemecka nad 200 musi byt turbo rozpalene do bela, takze se klidne muze upect i kdyz potom necham motor bezet a ochladit nebo je to hloupost?
Jo, turbo zalehne za jízdy, ne v noci, když auto spinká v garáži, Martine . Prostě si hvízdne, vyvalí se dým z výfuku a jedeš, jak když nejedeš... Zkušenost jednoho známého s Lagunou II, tam je turbo spotřebák. Tak si koupil Passata, a má od turba pokoj. Ale nasypal 40 do aut. převodovky. Někdy si prostě nevybereš...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 11:41, prase
recenzent je prase, co nemá úctu k technice a ke stvořeným věcem... Kdyby to platil ze svého, možná by s tím turbem zacházel jinak.. Po něm bych auto koupit nechtěl, žádné z těch 96ti, co uvádí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 11:43, vstřiky
je zázrak, že mu neodešly vstřiky - TDCI + Delphi = špatná kombinace
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:01, RE: 400 tis kc
anonym posted by:
Ale my se tu celou dobu bavime o trhu s ojetinami.
..ano ale o 1rok stare ojetine do 40tis km se zarukou
To stavi ceny diesel vs bezin ojetiny do trochu jine roviny nez na kterou jsme zvykli z ceskych autaobazaru, kde je realny predpoklad, ze 320tis na dieselu znamena 120tis na tachometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:01, RE: turbo
Tomáš posted by:
Ano u Octavie ano, díky řídkým ojejům.....prostě VW no, ale u mondea bych to dřív tipoval na čerpadlo a vstřiky, turbo určitě ne.
To Mondeo je z roku 2004 a říká se, že po roce 2003 udělali úpravu a čerpadlo a vstřiky se už tolik nekazí. Tak na tom asi něco bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:02, RE: turbo
anonym posted by:
Tak to víš zle dával sa a mal výkon 108kw. Taktiež sa dával aj do iných automobilov z PSA. Napr. Xantia, 806, Evasion...
to je hovadina!!!!!ten motor 108kw byl už v 405 Mi 16 a v žádném případě to není TURBO!!!!!!!! je to obyčejná 1.9 16v
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:07, RE: Přání
anonym posted by:
V Jižních Čechách neplatí v obci 50, mimo obec 90 na dálnici 130? Kdyby se naše policie víc starala o to, jak zamezit podobným řidičům vyjet na silnici, to by se to nám , kteří dodržujeme zákony této země jezdilo! Poloviční zácpy, poloviční nervy, poloviční strach, že tě sejme nějaký hovado, který si myslí, že jet po okresce 150 je frajeřina a ještě se o tom s pýchou chlubí. Přeji brzké odebrání řidičáku a zabavení auta nna doživotí.
Já bych tak kategoricky tohoto řidiče neodsuzoval. Záleží na tom, kolik při tomto počtu nalítanejch km už měl vlastní vinou zaviněnejch bouraček. A že je mladej a nevybouřenej, tak to taky není žádná chyba, zase má daleko rychlejší reakce. Jinak souhlasím s tím, že turbo si odrovnal určitě sám z důvodu nendodržování základního praviodla dostatečného zchlazení. Mondeo II je kvalitní a spolehlivý auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:14, RE: bezpecnost
anonym posted by:
Dobry den, pekna recenze. Jen u te bezpecnosti, myslim pasivni, to neni az tak super, v NCAP bylo uvedeno, ze vuz ma nestabilni konstrukci a take dostal jen 4 hvezdy. Byl to pro mne duvod proc jsem si po Mondeu mod. 97 kombi 1,8 benzin nekoupil jeho nastupce, ac to bylo velmi prijemne a prostorne auto. Vlada
No tak ono Mondeo 97 je vlastně jen faceliftované Mondeo 93, tam byla bezpečnost velmi špatná - dvě hvězdy a jedna škrtlá. Mondeo 2001 dostalo hvězdy 4 a problém nebyl ani tak v nestabilní kabině (z fotek je vidět, že stabilní byla jen o trochu méně než jiné vozy, zanedbatelný rozdíl), jako v tom, že poprvé došlo ke kontaktu hrudníku s volantem a po úpravách byl zase hrudník příliš zatížený pásem. Tedy podle NCAP. Myslím si, že nové Mondeo na tom s bezpečností není špatně a tak po Mondeu 93 jsem si koupil Mondeo 2001. A měnil jsem ho hlavně kvůli bezpečnosti, to staré sloužilo jinak dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:39, RE: 400 tis kc
Krkovicka posted by:
..ano ale o 1rok stare ojetine do 40tis km se zarukou
To stavi ceny diesel vs bezin ojetiny do trochu jine roviny nez na kterou jsme zvykli z ceskych autaobazaru, kde je realny predpoklad, ze 320tis na dieselu znamena 120tis na tachometru.
Ceske bazary vubec neresim. Bavim se o situaci v Nemecku kde nejlevnejsi motorizaci je 2.2TDCI (ac v plne palbe), nasledovane 2.0TDCI a nejdrazsi jsou benziny zejmena novy 1.8sci, ktery stoji moc penez (na Mondeu) ac povetsinou maximalne v Trendu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:42, RE: Mondeo
Krkovicka posted by:
Male pohodli vyplyvajici z nedostaku prostoru v pricnem smeru..to jako neco ve stylu Suzuki Samurai? Krome FocusuII o tridu nize (lehce bublinozni kabina) tedy muzeme zpomenout na pohodli napr. v Passatu, Vectre, Avensisu, Accordu a 100% autech nizsi stredni stridy, ktere maji vnitrni sirku jeste mensi nez tohle proklate uzke Mondeo.
Servisni naklady dieselu nejsou nijak tragicke. Respektive nejsou o nic vyssi nez u kterehokoli jineho commonrailu. Muzou vsak prekvapit nekoho, kdo si TDCi koupi ...
Stare Mondeo bylo v ramci stredni tridy nejuzsi. Siroke dvere a nic moc sirka omezuji prostor. Takovy Passat je na tom mnohem lepe.
TDCIcka maji vsechny rocniky problematicka. Dokonce i pofaceliftove modely ted jak jsou starsi trpi osklivymi a velmi nakladnymi zavadami. Koneckoncu asi ne nadarmo Ford prestal nove diesely delat a aktualni modely prebiraji diesely od koncernu PSA. Viz 1.6TDCI alias 1.6HDI, 2.0TDCI alias 2.0HDI, 2.2TDCI alias 2.2HDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:44, RE: rychlost...
anonym posted by:
... ale to už jedete opravdu neustále 210-220km/h. S 96kW motorem a 1564kg pohotovostni hmotnosti leda z kopce a s vetrem v zadech. Vyzkouseno v nemecku na Pasatu, mondeu, A4 a Astre. motory od 95 do 103kW. Jedine A4 byla shopna jet 210-220 po rovince. Pasat se stejnym motorem bohuzel ne... asi kvuli vyssi hmotnosti.
Bud se nas recenzista jeste neprobudil a nebo jeho tachometr prehani vic nez je obvykle....
Tohle hovvádko "Fitipaldi" samozřejmě kecá. Celkem asi zajímavý psychologický moment některých lidských "osobností" - tahle bájivost nebo jak tomu programovému lhaní říkají odborníci.

S 96kW v Mondeu přes 200 nepojede ani omylem, leda z mírného kopce nebo po rovince jak stůl ale bude se rozjíždět 10 minut... 220 to nepojede, ne s 96kW. A asi má nějaký tajný model diesela co má 2x vyšší účinnost než my ostatní. Za těch cca 7.5 litrů by při těchto rychlostech nejel ani náhodou.

Sám jsem nedávno prubnul Lagunu kombíka s 96kW dieselem a rozjela se mi na cca 205 (ale že jí to na rovince trvalo...) do 180km/h auto v pohodě, akcelarace celkem taky. Výše už jen trápení. Mondeo je téměř identický vůz co do velikostí, hmotností, odstupňování převodovky i výkonu motoru včetně kroutícího momentu. Je dost mizivá pravděpodobnost že jeho jízdní parametry jako rychlost budou nějak zásadně odlišné.

Jinak taky doufám že toho pohádkáře nepotkám na silnici...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:52, RE: prase
mirpie posted by:
recenzent je prase, co nemá úctu k technice a ke stvořeným věcem... Kdyby to platil ze svého, možná by s tím turbem zacházel jinak.. Po něm bych auto koupit nechtěl, žádné z těch 96ti, co uvádí
nevim, o cem to meles. recenzent pouziva auto jako spotrebni zbozi. nic vic, nic min. auto je k tomu, abych se dostal z bodu A do bodu B. obdobny vztah mam k lednicce, vysavaci atp. ucta ke stvorenym vecem ? to neni zivot, to je stroj. stroje slouzi lidem, vime ?

ma praci, kde potrebuje rychly presun. firma mu to plati a je rada, ze to zvlada. nema moc na vyber, bud bude v Nemecku pomalej a bude setrit auto a nebude mit takove vysledky, nebo bude rychlej a bude uspesnejsi.

imao jsi dalsi noob, co jen soudi ostatni a nema k tomu podklady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 12:52, MALY PISMENKA
anonym posted by:
je zázrak, že mu neodešly vstřiky - TDCI + Delphi = špatná kombinace
TO CO JSTE TADY VSICHNI REKLI JE VICE CI MENE PRAVDA, NEKDY TAKY JEZDIM JAKO PRASATKO, MIMO OBEC I 160 ALE VETSINOU TAK DO 130, ALE V OBCI SI TO DAVAM VZDY DO 60 KY, PAC MI PRIJDE LITO LIDI KTERY TAM ZIJOU, A JESTE JEDNA HROZNA VEC, TA DISKUZE MA TAK MALY PISMENKA ZE ME Z TOHO PALI OCI JAK TO CTU NA NOTASU. STYDTE SE :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:13, RE: 400 tis kc
anonym posted by:
Ceske bazary vubec neresim. Bavim se o situaci v Nemecku kde nejlevnejsi motorizaci je 2.2TDCI (ac v plne palbe), nasledovane 2.0TDCI a nejdrazsi jsou benziny zejmena novy 1.8sci, ktery stoji moc penez (na Mondeu) ac povetsinou maximalne v Trendu.
1.8 SCi byl drahy i jako novy a skoro nikdo ho nekupoval. Je jich jako safranu a maji jistou exkluzivitu.
Nejlevnejsi motorizaci v Nemecku ani jinde rozhodne neni nebyla a nikdy nebude 2.2TDCi a uz vubec ne "v plne palbe" vs benzin holatko.
Kupoval jsem si jak benzin, tak 2.0TDCi a 2,2TDCi a vyberem jsem stravil dost dlouhou dobu na to, abych tomu co pisu i veril.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:13, RE: turbo
anonym posted by:
Přesně tak, nejhorší pro turbo je to, když to řidič mastí po dálnici a pak náhle zastaví na odpočívadle nebo u pumpy a hned vypne motor, aniž by turbu dal nějaký čas ke zchlazení. Výměny olejů po cca 30 tis. km taky životnosti nepřidají - turbo je mazáno motorovým olejem z motoru, ale jeho otáčky jsou tak 20 tis. I když je rozdíl najet těch 30 tis. na dlouhých trasách nebo na couračkách.
Asi překlep: otáčky turba jsou tak tipuju 200 000 ot/min.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:14, RE: MALY PISMENKA
anonym posted by:
TO CO JSTE TADY VSICHNI REKLI JE VICE CI MENE PRAVDA, NEKDY TAKY JEZDIM JAKO PRASATKO, MIMO OBEC I 160 ALE VETSINOU TAK DO 130, ALE V OBCI SI TO DAVAM VZDY DO 60 KY, PAC MI PRIJDE LITO LIDI KTERY TAM ZIJOU, A JESTE JEDNA HROZNA VEC, TA DISKUZE MA TAK MALY PISMENKA ZE ME Z TOHO PALI OCI JAK TO CTU NA NOTASU. STYDTE SE :))
zkuste zmenit ocniho ;o). taky to ctu na NB (maly display a velke rozliseni) a oci me boli spise z toho Vaseho Capsu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:49, RE: Mondeo
anonym posted by:
Stare Mondeo bylo v ramci stredni tridy nejuzsi. Siroke dvere a nic moc sirka omezuji prostor. Takovy Passat je na tom mnohem lepe.
TDCIcka maji vsechny rocniky problematicka. Dokonce i pofaceliftove modely ted jak jsou starsi trpi osklivymi a velmi nakladnymi zavadami. Koneckoncu asi ne nadarmo Ford prestal nove diesely delat a aktualni modely prebiraji diesely od koncernu PSA. Viz 1.6TDCI alias 1.6HDI, 2.0TDCI alias 2.0HDI, 2.2TDCI alias 2.2HDI.
Tim "mnohem lepe" jiste myslis vetsi vnitrni sirku vepredu o 1cm. Chapu, clovek si vezme vlneny svetr a uz ho to ze vsech stran drti..
V prehrsli recenzi, ktere jsem o Mondeu cetl, nez jsem si ho poprve koupil, jsem neslysel vytku na adresu sirky interieru. Az ted (vlastne podobnou polemiku jsm tu pred casem uz vedl, ale predpokladam, ze to bylo s tebou- argumenty byly pokud si vzpominam uplne stejne)

Dovol abych zminil, ze na mire pohodli se podili i DELKA interieru, sedaku nebo operadel. Jiste je prima mit na sobe i dva vlnene svetry, spis se ale ceni, ze si za vysokeho ridice muze sednout dalsi dospely.
Treba SAAB 95 je krasne siroky (dvere jsou od sebe skoro v nedohlednu), ale sam za sebou bych v nem sedet vazne nechtel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:49, RE: turbo
anonym posted by:
to je hovadina!!!!!ten motor 108kw byl už v 405 Mi 16 a v žádném případě to není TURBO!!!!!!!! je to obyčejná 1.9 16v
mi16 byl dvoulitr, stejně jako T16
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:50, RE: prase
anonym posted by:
nevim, o cem to meles. recenzent pouziva auto jako spotrebni zbozi. nic vic, nic min. auto je k tomu, abych se dostal z bodu A do bodu B. obdobny vztah mam k lednicce, vysavaci atp. ucta ke stvorenym vecem ? to neni zivot, to je stroj. stroje slouzi lidem, vime ?

ma praci, kde potrebuje rychly presun. firma mu to plati a je rada, ze to zvlada. nema moc na vyber, bud bude v Nemecku pomalej a bude setrit auto a nebude mit takove vysledky, nebo bude rychlej a bude uspesnejsi.

imao jsi dalsi noo...
hehe souhlas ja doma vysavac rozhodne nestrim hehe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:52, RE: Mondeo
Krkovicka posted by:
Tim "mnohem lepe" jiste myslis vetsi vnitrni sirku vepredu o 1cm. Chapu, clovek si vezme vlneny svetr a uz ho to ze vsech stran drti..
V prehrsli recenzi, ktere jsem o Mondeu cetl, nez jsem si ho poprve koupil, jsem neslysel vytku na adresu sirky interieru. Az ted (vlastne podobnou polemiku jsm tu pred casem uz vedl, ale predpokladam, ze to bylo s tebou- argumenty byly pokud si vzpominam uplne stejne)

Dovol abych zminil, ze na mire pohodli se podili i DELKA interieru, sedaku nebo operadel. Jis...
Ach jo, zase manie, sedet za sebou. Pokud chces sedet za sebou, tak si kup autobus. Naprosta vetsina aut jezdi obsazena maximalne dvema osobami, pripadne dvema dospelymi osobami a jednim ci dvema detmi. Takze delkove rozmery jsou vyrazne mene kriticke nez sirkove, ktere jsou problemem i pri standardnim obsazeni.
respond
  1 2 3 4 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.