0
back
 

diskuze k tématu: Ford Ka - jak jezdil posledních pět let?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 06:29, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
Vačka odchází do věčných lovišť cca ve 140.000 km, mám vyzkoušeno, stejný motor ve fiestě, spotřebu jsem měl však nižší cca 6,5 - 7
MUSÍTE SEŘIZOVAT VENTILY!!Pak ta váčka nikam "nepůjde"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 09:45, RE: zajimal by me spis stav az tak po 150-200 tis
anonym posted by:
auto je to sice uz lehce postarsi (vic jak 10 let) ale nalitano ma stale na ojetinu docela malo (ani ne 90 tis.), taky bych rekl, ze tvrdit, ze je motor nesmrtelny je rozhodne brzo ... a aby u toho odesli dily predni napravy v 60tis, to by me docela zarazilo, zvlaste pokud slouzilo nekde na nemecke vesnici v prvni pulce zivota.
Jirka
Kačko jsme prodávali s nájezdem 125km. Jediná " velká závada" bylo tekoucí servo. Je to častá závada. Sehnat z vrakoviště slušné servo za slušné peníze je nemožné. Naštěstí funguje program staré servo za nové (originál) s doplatkem cca 8000,-. Spotřeba po městě do 7L .
Spotřebák (destičky, kotouče atd..) jako neoriginál jsou cenou přijatelné.
Koroze je problém, proto šlo auto z domu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 13:15, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
ppred necelim rokem sem vybyral auto chtel sem neco mensi v teto tride potom co sem se projel v kacku bez posilovac pry se daval az od rv 2001 a puntu to bylo neco jineho ale porad sem se vtom necitil tak sem narazl na vw polo vybava sice takova ze zadna proti puntu jen posilovac nic vic ale motor 1.6 55kw apsolutne suverenni s kratkym odstupnovanim prevodu a hlavne se clovek vevnitr citi jako v aute prome teda jasna volba
lol, 1.6 z Filcky a navic posilovac :). Prominte, ale tohle nejsou moc argumenty. Kdyz kupujete maly auto s 1.6, tak to Punto strci Polo do kapsy. 90PS, posilovac, klima, abs, el. okna a to za necelych 50t....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 13:33, Volnoběžný ventil
To je dost drahá záležitost (nevím proč). Ale dá se většinou vyčistit, protože vlastně reguluje množství vzduchu podle teploty chladící kapaliny. A ty vzduchové cesty bývají často zasrané a ventil je pak zatuhlý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 14:40, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
Motor Endura je nesmrtelný (teď pominu elektroniku) pokud v něm neodejde vačka (r.v. 1996-1998), což je u moderních motorů trochu smutné a není to ani při mnoho kilometrech. Po několika případech v okolí jsem zjistil, že ve výše uvedeném roce měl Ford trochu problémy s kvalitou uvedeného dílu. Znám nesmrtelnější motory
Nesmrtelny je z toho pohledu, ze Ford ho do svych aut montuje uz 30 let :). Mel jsem v escortu, vacka mi odesla, ale jinak celkem v pohode. Myslim, ze driv by se u toho escortu rozpadla kastle nez motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 22:27, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
lol, 1.6 z Filcky a navic posilovac :). Prominte, ale tohle nejsou moc argumenty. Kdyz kupujete maly auto s 1.6, tak to Punto strci Polo do kapsy. 90PS, posilovac, klima, abs, el. okna a to za necelych 50t....
motor je to s filcky tak jako s octavky golfa atd ponevac je to vw jinak zhlediska bespecnosti polo valcuje fiata i bez bagu kdyz je s skoro cele s vysoko pevnostni oceli a vazi tolik co o dve tridi vetsi fiat a taky pocit ridice kdyz si sedno do punta citim ce jak v dacii palubovka jak s pedlahvi a natrena nasedo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 23:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No jo no , kdyby si ten úchylák půjčil od maminky stříbrnou ochtáfku,na hlínách,s traverzou na kufru,čipnutou na 200 kW,co hýká vocpodu s každým kvaltem....tak by mu žrala 2,5 na 100.....

Sorry oslíku , ale musel jsem ....

Jinak hezký večer všem pánové a dámy

Lukyn
Stříbrný Ochcávky v kombajnu, na hlínách a červeným íčkem naftu vyrábějí )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 20:28, Otázka
Riccardo posted by:
To je dost drahá záležitost (nevím proč). Ale dá se většinou vyčistit, protože vlastně reguluje množství vzduchu podle teploty chladící kapaliny. A ty vzduchové cesty bývají často zasrané a ventil je pak zatuhlý.
Chlapci, jsem ženská co ráda řídí auta, jezdím každý den do práce, parkuju v miniaturních park. stáních a sháním auto už asi měsíc, protože v combu, které mám to s parkováním je na prd..., tak jsem ho přenechala manželovi a přemýšlím o pojízdném autě do 50 000 Kč, 2000 rok výroby a mladší, nejmenší spotřeba po městě, a byla jsem rozhodnutá po Ford Ka a o víkendu si mám jet pro jedno do Mostu a když čtu Vaše názory, tak teď nevím zda-li do toho mám vlítnout.....hm a co teď, tak Vás prosím o radu co si tedy mám vybrat.....Díky, díky, díky, Kozlice
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.