0
back
 

diskuze k tématu: Ford Ka - jak jezdil posledních pět let?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 12:44,
z toho výčtu aut na konci nevim jestli je nej volba káčko, věřím že jako každý ford má dobré jízdní vlastnosti, ale myslím že tím to hasne, už jen proto že je to ryze dámské auto.....jezdím s fiat puntoII 8v 60k (najeto 65tiskm), nemá asi tak dobré jízdí vlastnosti ale jinak si myslím že je určitě lepší a až na pár závad v pohodě, asi nej závadou bylo že odešel jeden vstřik a těsnění pod hlavou válců....jinak s tak salbým motorem je překvapivě "pružný", na dálnici a ve třech lidech s klimou není problém jet 160 a v autě se dá bez problému hovořit, krom aero hluku nic téměř není slyšet....a klima na výkonu, byt je mi to záhadou, vůbec neubere (mám to vyzkoušeno)!....je škoda že je to pisatelovo první auto, kdyby už měl za sebou aut několik, jistě by psal o káčku trochu jinak;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 12:56,
Tvrdit že je motor nesmrtelný v 86tisících km je docela vtipné...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 13:02, Kacko je hezke?
To je dost subjektivní. Já káčko považuju za jedno z nejošklivějších. A rozhodně bych vzal radši fiestu, je větší, stejný motor, stejná nebo nižší cena.
Káčko je auto, který slouží, nemá vyloženě slabý místa, ale podle mě ničím nenadchne. Nákupní taška nebo pro ženskou, co se bojí s vetším autem.
Fordy trpí korozí, fiaty jsou poruchové (těsnění pod hlavou a vstřik za 60 tkm je podle mě brutálně moc), ostatní mají taky svoje vady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 13:08, zajimal by me spis stav az tak po 150-200 tis
auto je to sice uz lehce postarsi (vic jak 10 let) ale nalitano ma stale na ojetinu docela malo (ani ne 90 tis.), taky bych rekl, ze tvrdit, ze je motor nesmrtelny je rozhodne brzo ... a aby u toho odesli dily predni napravy v 60tis, to by me docela zarazilo, zvlaste pokud slouzilo nekde na nemecke vesnici v prvni pulce zivota.
Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 13:08, RE: Kacko je hezke?
anonym posted by:
To je dost subjektivní. Já káčko považuju za jedno z nejošklivějších. A rozhodně bych vzal radši fiestu, je větší, stejný motor, stejná nebo nižší cena.
Káčko je auto, který slouží, nemá vyloženě slabý místa, ale podle mě ničím nenadchne. Nákupní taška nebo pro ženskou, co se bojí s vetším autem.
Fordy trpí korozí, fiaty jsou poruchové (těsnění pod hlavou a vstřik za 60 tkm je podle mě brutálně moc), ostatní mají taky svoje vady...
přesně tak<BR><BR>a navíc měnit stabilizační tyče a čepy po 60ti tisících je taky překvapivě brzy - to o spolehlivosti moc nevypovídá<BR><BR>Rozhodně bych bral tu Fiestu - podvozek (jízdní vlastnosti) totožné. KA je ekonomická (levná) verze Fiesty.<BR><BR>Netvrdím že KA je špatné ale naopak žádný zázrak. <BR><BR>Na dovysvětlení pro redakci. Tato recenze je psaná z důvodu aktuálního zájmu auto prodat , je to něco jako exkluzivní inzerát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 13:31, RE: Kacko je hezke?
anonym posted by:
To je dost subjektivní. Já káčko považuju za jedno z nejošklivějších. A rozhodně bych vzal radši fiestu, je větší, stejný motor, stejná nebo nižší cena.
Káčko je auto, který slouží, nemá vyloženě slabý místa, ale podle mě ničím nenadchne. Nákupní taška nebo pro ženskou, co se bojí s vetším autem.
Fordy trpí korozí, fiaty jsou poruchové (těsnění pod hlavou a vstřik za 60 tkm je podle mě brutálně moc), ostatní mají taky svoje vady...
To auto je vyloženě nehezké. Avšak napsat, že ničím nenadchne, to znamená, že jste se Káčkem nikdy nesvezl. Ve městě je opravdu radost řídit tuhle motokáru. Ovšem nad 80 kmh je to už zdechlina. To auto bych neodsuzoval, protože je opradu zábavné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:05, RE: Kacko je hezke?
anonym posted by:
To je dost subjektivní. Já káčko považuju za jedno z nejošklivějších. A rozhodně bych vzal radši fiestu, je větší, stejný motor, stejná nebo nižší cena.
Káčko je auto, který slouží, nemá vyloženě slabý místa, ale podle mě ničím nenadchne. Nákupní taška nebo pro ženskou, co se bojí s vetším autem.
Fordy trpí korozí, fiaty jsou poruchové (těsnění pod hlavou a vstřik za 60 tkm je podle mě brutálně moc), ostatní mají taky svoje vady...
myslim že žádné auto není bez vad, zapomněl sem asi napsat taky že to punto je 6 let statý a jezdí se v něm často po městě, každý den do práce ani ne 3km a zpět, a to autu taky určitě moc nesvědčí (hlavně v zimě)....jinak plně souhlasím:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:25,
Teď se nenavážím do recenze, ale někteří lidé si kupují malé auto kvůli ekonomice /spotřeba,díly/, pokud neberu bezpečnost, tak malé auta žerou jak děs a díly odchází jeden za druhým.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:38, xf
No nevím, školy nemám. Ale recenzovat motor po 86 000 km sloy "prakticky nesmrtelný". Ach jo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:46, RE: Spotreba
anonym posted by:
No nevím, školy nemám. Ale recenzovat motor po 86 000 km sloy "prakticky nesmrtelný". Ach jo.
Takze ta nakupni taska zere ve 150 pres 10 litru. Hm, stejna nebo mozna vetsi spotreba jako u Volva S70 s benzinovym 2.5 a 350 tis. kilometru na tachaci. V cem je vlastne to male auto ekonomicke? Leda tech par korun na pov.ruceni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 15:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
z toho výčtu aut na konci nevim jestli je nej volba káčko, věřím že jako každý ford má dobré jízdní vlastnosti, ale myslím že tím to hasne, už jen proto že je to ryze dámské auto.....jezdím s fiat puntoII 8v 60k (najeto 65tiskm), nemá asi tak dobré jízdí vlastnosti ale jinak si myslím že je určitě lepší a až na pár závad v pohodě, asi nej závadou bylo že odešel jeden vstřik a těsnění pod hlavou válců....jinak s tak salbým motorem je překvapivě "pružný", na dálnici a ve třech lidech s klimou není...
Klimatiace. Tedy vlastně chlazení, v autě má klimatizaci snad jen Rolls Royce.
Příkon to má několi set W, max 3kW. + ztráty v alternátoru, ale i tak si to nevezme více, nežli 5% maximálního výkonu motoru. Pokud autor píše o výrazné ztrátě výkonu, tak se zjevně jedná o placebo efekt. V běžném provozu to nemůže být znát a při maximálním zrychlení to bude mít menší vliv, nežli obsazení jednou osobou navíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 16:36, RE: Spotreba
anonym posted by:
Takze ta nakupni taska zere ve 150 pres 10 litru. Hm, stejna nebo mozna vetsi spotreba jako u Volva S70 s benzinovym 2.5 a 350 tis. kilometru na tachaci. V cem je vlastne to male auto ekonomicke? Leda tech par korun na pov.ruceni
Co treba porizovaci cena a spotreba ve meste?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 16:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Klimatiace. Tedy vlastně chlazení, v autě má klimatizaci snad jen Rolls Royce.
Příkon to má několi set W, max 3kW. + ztráty v alternátoru, ale i tak si to nevezme více, nežli 5% maximálního výkonu motoru. Pokud autor píše o výrazné ztrátě výkonu, tak se zjevně jedná o placebo efekt. V běžném provozu to nemůže být znát a při maximálním zrychlení to bude mít menší vliv, nežli obsazení jednou osobou navíc.
no jo, 5 procent maximalniho vykonu. Ale v oblasti maximalniho vykonu se moc casto nepohybujem, takze vzhledem k okamzitemu vykonu tech procent bude vic, a byva to sakramentsky citit na zrychleni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 17:14, RE: Spotreba
anonym posted by:
Takze ta nakupni taska zere ve 150 pres 10 litru. Hm, stejna nebo mozna vetsi spotreba jako u Volva S70 s benzinovym 2.5 a 350 tis. kilometru na tachaci. V cem je vlastne to male auto ekonomicke? Leda tech par korun na pov.ruceni
Kupoval jsem Káčko jako náhradní auto (120tis km). Dosud jen jeden problém - přední prasklý péra, ale za á=2500,-. Auto papalo 7 l. Vyměnil jsem olej za 5W40, vzd.filtr, Conti přefoukl na 2,8 a komb. spotřeba v zimě 6,2 v létě 5,5 litru. Spotřeba ale je také o řidiči a navíc Ká pro dálnice je fakt nanic. Mohlo by být dobré pro začínající řidiče či amatér. rally. Přikláním se taky k názoru, že nenadchne, s jeho minikufrem nepomůže, ale jak se říká: Z nouze cnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 17:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Klimatiace. Tedy vlastně chlazení, v autě má klimatizaci snad jen Rolls Royce.
Příkon to má několi set W, max 3kW. + ztráty v alternátoru, ale i tak si to nevezme více, nežli 5% maximálního výkonu motoru. Pokud autor píše o výrazné ztrátě výkonu, tak se zjevně jedná o placebo efekt. V běžném provozu to nemůže být znát a při maximálním zrychlení to bude mít menší vliv, nežli obsazení jednou osobou navíc.
je to auto od auta, na některým to poznat je víc na některým mín a je celkem jedno jakej má výkon, ikdyž je fakt že čim silnější tím mín je to poznat...třeba u mojí fabie rs to znát neni....ale třeba u volva V70R se při prudké akcelereci dokonce klima na okamžik vypne aby byl efekt co největší!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 19:59,
Pracuji v autorizovaném servisu ford již patnáct let a co se závad a kvality týče mohu říct že je káčko jedno z nejhorších aut co kdy ford vyrobil!!!! já osobně jezdím v mondeu 1,8 SCI a co do poruchovosti je to jeden z nejlepších motorů jako všechny benzináky od fordu, ale káčko je bohužel vyjímkou!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 20:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
je to auto od auta, na některým to poznat je víc na některým mín a je celkem jedno jakej má výkon, ikdyž je fakt že čim silnější tím mín je to poznat...třeba u mojí fabie rs to znát neni....ale třeba u volva V70R se při prudké akcelereci dokonce klima na okamžik vypne aby byl efekt co největší!
Klima se pri plnem plynu vypne i Fordu, alespon u ZETECu.
Ja mam Escorta s 1,6 a klimu zapinam jen kdyz je nejhur, protoze se s tim autem pak neda jet. Na dalnici zapnes a misto 130 jedes 110..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:32,
No jo no , kdyby si ten úchylák půjčil od maminky stříbrnou ochtáfku,na hlínách,s traverzou na kufru,čipnutou na 200 kW,co hýká vocpodu s každým kvaltem....tak by mu žrala 2,5 na 100.....

Sorry oslíku , ale musel jsem ....

Jinak hezký večer všem pánové a dámy

Lukyn
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:57, RE: Kacko je hezke?Pro někoho ano
anonym posted by:
myslim že žádné auto není bez vad, zapomněl sem asi napsat taky že to punto je 6 let statý a jezdí se v něm často po městě, každý den do práce ani ne 3km a zpět, a to autu taky určitě moc nesvědčí (hlavně v zimě)....jinak plně souhlasím:)
To já si klidně s autem přidám pár km navíc ,jen aby se ohřál kamarád.Když si projedu město, zjistím co kde je nového,tak za pár litrů benzínu navíc za měsíc to nevadí a mám i teplo.Určitě bych nejezdil jen tak tři km do práce autem.Ford nemá vyloženě slabinu a jsou dost v poho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 00:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
no jo, 5 procent maximalniho vykonu. Ale v oblasti maximalniho vykonu se moc casto nepohybujem, takze vzhledem k okamzitemu vykonu tech procent bude vic, a byva to sakramentsky citit na zrychleni.
Ty máš auto, kde zadáš "jeď na 33% maximálního výkonu" a ono jede. No a když máš zapnutou klimatizaci, tak si bere z momentálně dostupného výkonu 14%?

Blbost, že.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.