0
back
 

diskuze k tématu: Ford Ka - jak jezdil posledních pět let?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 00:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
je to auto od auta, na některým to poznat je víc na některým mín a je celkem jedno jakej má výkon, ikdyž je fakt že čim silnější tím mín je to poznat...třeba u mojí fabie rs to znát neni....ale třeba u volva V70R se při prudké akcelereci dokonce klima na okamžik vypne aby byl efekt co největší!
No, máme v rodině dvě auta od dvou různých výrobců s nejslabším motorem z nabídky. A další d druhým nejslabším. A ani u jednoho to není nic dramatického. Ne že by to nebylo vůbec znát, když člověk vyzkouší max. zrychlení. Ale odpovídá to těm několika %. Přičemž při běžné klidné jízdě to není znát vůbec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 06:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pracuji v autorizovaném servisu ford již patnáct let a co se závad a kvality týče mohu říct že je káčko jedno z nejhorších aut co kdy ford vyrobil!!!! já osobně jezdím v mondeu 1,8 SCI a co do poruchovosti je to jeden z nejlepších motorů jako všechny benzináky od fordu, ale káčko je bohužel vyjímkou!
Ne že bych se chtěl zastávat jakkékoliv značky ale od automechaniků většinou slýchám jen to je na prd to se s..e tohle taky atd. Není to náhodou tím že k vám do servisu jezděj jen auta na opravu s nějakým poškozením? Těžkovám tam asi bude jezdit někdo se pochlubit že s autem nemá problém né?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 08:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No jo no , kdyby si ten úchylák půjčil od maminky stříbrnou ochtáfku,na hlínách,s traverzou na kufru,čipnutou na 200 kW,co hýká vocpodu s každým kvaltem....tak by mu žrala 2,5 na 100.....

Sorry oslíku , ale musel jsem ....

Jinak hezký večer všem pánové a dámy

Lukyn
Já se divím, že nenapsal, že Káčko je sice nic moc, ale stokrát lepší než Octávka I i II.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 08:26, KOROZE,Martin
anonym posted by:
No jo no , kdyby si ten úchylák půjčil od maminky stříbrnou ochtáfku,na hlínách,s traverzou na kufru,čipnutou na 200 kW,co hýká vocpodu s každým kvaltem....tak by mu žrala 2,5 na 100.....

Sorry oslíku , ale musel jsem ....

Jinak hezký večer všem pánové a dámy

Lukyn
Nevite někdo kdy začal Ford vyrabět auta z pozinkovaného plechu??
Protože i první Fokusy rezavějí.Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 08:34, RE: bez předmětu - Jirka
anonym posted by:
Ty máš auto, kde zadáš "jeď na 33% maximálního výkonu" a ono jede. No a když máš zapnutou klimatizaci, tak si bere z momentálně dostupného výkonu 14%?

Blbost, že.
Já se teda opravdu musím podivovat na tom, jak někdo může popírat fakt, že po zapnutí klimatizace dojde ke znatelnému úbytku výkonu. Netřeba mudrovat o dostupných procentech výkonu motoru, stačí provést pokus "in natura" a vyzkoušet si to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:04, RE: Kacko je hezke?
anonym posted by:
přesně tak<BR><BR>a navíc měnit stabilizační tyče a čepy po 60ti tisících je taky překvapivě brzy - to o spolehlivosti moc nevypovídá<BR><BR>Rozhodně bych bral tu Fiestu - podvozek (jízdní vlastnosti) totožné. KA je ekonomická (levná) verze Fiesty.<BR><BR>Netvrdím že KA je špatné ale naopak žádný zázrak. <BR><BR>Na dovysvětlení pro redakci. Tato recenze je psaná z důvodu aktuálního zájmu auto prodat , je to něco jako exkluzivní inzerát.
V 60tis. brzy na stab. tycky? Proc se tedy u VW v techto km meni cela hlinikova naprava???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Klimatiace. Tedy vlastně chlazení, v autě má klimatizaci snad jen Rolls Royce.
Příkon to má několi set W, max 3kW. + ztráty v alternátoru, ale i tak si to nevezme více, nežli 5% maximálního výkonu motoru. Pokud autor píše o výrazné ztrátě výkonu, tak se zjevně jedná o placebo efekt. V běžném provozu to nemůže být znát a při maximálním zrychlení to bude mít menší vliv, nežli obsazení jednou osobou navíc.
Stejna zkusenost s Fiestou 1.25 (55 kW) ... u tech malych motoru to proste znat je, kdyz se klima zapne. Male motory nemaji takovy kroutici moment a tim padem po zapnuti klimatizace dochazi ke zpomaleni ... clovek musi vic prislapnout plyn, aby auto jelo stejne, a to se pak pochopitelne podepise na spotrebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:41, nesmrtelný motor v Káčku :-)
Motor Endura je nesmrtelný (teď pominu elektroniku) pokud v něm neodejde vačka (r.v. 1996-1998), což je u moderních motorů trochu smutné a není to ani při mnoho kilometrech. Po několika případech v okolí jsem zjistil, že ve výše uvedeném roce měl Ford trochu problémy s kvalitou uvedeného dílu. Znám nesmrtelnější motory
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:46, RE: KOROZE,Martin
anonym posted by:
Nevite někdo kdy začal Ford vyrabět auta z pozinkovaného plechu??
Protože i první Fokusy rezavějí.Díky
Nevim, jestli to plati pro vsechny modely, ale obecne se u fordu uvadi jako zlomovy rok 2001. Predpokladam tedy, ze zkvalitneni antikorozni ochrany se tyka fordu od m.r. 2002, tedy vyrobenych od podzimu 2001.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ty máš auto, kde zadáš "jeď na 33% maximálního výkonu" a ono jede. No a když máš zapnutou klimatizaci, tak si bere z momentálně dostupného výkonu 14%?

Blbost, že.
U benzínového motoru je to jednoduché - pokud ho netočíš pod červené pole, pak nejedeš na plný výkon. Běžně se pohybuješ kolem 40-70% výkonu, takže z těch 40kW používáš tak 16-28kW. Takže úbytek 3kW rozhodně zaznamenáš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:31, RE: Kacko je hezke?
anonym posted by:
přesně tak<BR><BR>a navíc měnit stabilizační tyče a čepy po 60ti tisících je taky překvapivě brzy - to o spolehlivosti moc nevypovídá<BR><BR>Rozhodně bych bral tu Fiestu - podvozek (jízdní vlastnosti) totožné. KA je ekonomická (levná) verze Fiesty.<BR><BR>Netvrdím že KA je špatné ale naopak žádný zázrak. <BR><BR>Na dovysvětlení pro redakci. Tato recenze je psaná z důvodu aktuálního zájmu auto prodat , je to něco jako exkluzivní inzerát.
Brzká výměna stabilizačních tyčí není o spolehlivosti ale o trvanlivosti. U malých aut je trvanlivost docela problém, protože se musí na materiálu šetřit kvůli malé váze a nízké ceně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:35, RE: Spotreba
anonym posted by:
Takze ta nakupni taska zere ve 150 pres 10 litru. Hm, stejna nebo mozna vetsi spotreba jako u Volva S70 s benzinovym 2.5 a 350 tis. kilometru na tachaci. V cem je vlastne to male auto ekonomicke? Leda tech par korun na pov.ruceni
Tyhle auta jsou pro dálnici nouzovka, ale ve městě se hodí jak rozměrama, tak spotřebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:43, RE: KOROZE,Martin
anonym posted by:
Nevite někdo kdy začal Ford vyrabět auta z pozinkovaného plechu??
Protože i první Fokusy rezavějí.Díky
Měl jsem Mondeo z roku 1993 a když jsem ho loni prodával, tak bylo reznuté jen minimálně, nic co bych musel řešit. Přitom jsem s tím jezdil hodně po Brně, takže v zimě si soli užilo až až, parkovalo venku jezdilo takřka denně. Asi je to model od modelu, Mondeo z roku 2001 taky nijak zvlášť nerezne, akorát spodní hrana dveří, ale ani to není tragédie. Určitě bych nenapsal, že Fordy do roku 2001 rezavějí. Když se dívám po autech, co kde jezdí, tak Káčko rezne, Mondeo ne, Escorty do roku 1994 trochu jo, potom málo. Rezavé Focusy taky moc nepotkávám, takže jestli někomu hnije, tak bych tipoval na odfláknutou opravu plechařiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:55, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
Motor Endura je nesmrtelný (teď pominu elektroniku) pokud v něm neodejde vačka (r.v. 1996-1998), což je u moderních motorů trochu smutné a není to ani při mnoho kilometrech. Po několika případech v okolí jsem zjistil, že ve výše uvedeném roce měl Ford trochu problémy s kvalitou uvedeného dílu. Znám nesmrtelnější motory
Vačka odchází do věčných lovišť cca ve 140.000 km, mám vyzkoušeno, stejný motor ve fiestě, spotřebu jsem měl však nižší cca 6,5 - 7
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 13:04, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Teď se nenavážím do recenze, ale někteří lidé si kupují malé auto kvůli ekonomice /spotřeba,díly/, pokud neberu bezpečnost, tak malé auta žerou jak děs a díly odchází jeden za druhým.
Už dlouho se chystám na toto téma napsat recenzi na náš postarší Nissan Micra. Pokud se auto používá na popojíždění je to přesně tak - malé rozežrané auto, které chce pořád nějaké drobné investice - tyčky stabilizátoru, brzdy, baterka,...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 00:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Klimatiace. Tedy vlastně chlazení, v autě má klimatizaci snad jen Rolls Royce.
Příkon to má několi set W, max 3kW. + ztráty v alternátoru, ale i tak si to nevezme více, nežli 5% maximálního výkonu motoru. Pokud autor píše o výrazné ztrátě výkonu, tak se zjevně jedná o placebo efekt. V běžném provozu to nemůže být znát a při maximálním zrychlení to bude mít menší vliv, nežli obsazení jednou osobou navíc.
tak to je PITOMOST, mám pumu 1,7 a po zapnutí klimy je to tak 20% menší výkon
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 23:26, RE: bez předmětu
Kolod&#1084;j posted by:
U benzínového motoru je to jednoduché - pokud ho netočíš pod červené pole, pak nejedeš na plný výkon. Běžně se pohybuješ kolem 40-70% výkonu, takže z těch 40kW používáš tak 16-28kW. Takže úbytek 3kW rozhodně zaznamenáš.
Nepoznáš. Protože pokud nevyužíváš celý výkon, tak je to jen "navíc". Jinak řečeno máš více stlačený pedál plynu. Anebo ještě jinak, když chceš jet rychlostí 90 km/h, tak jedeš 90 a ne 82.
Má to vliv jen na tři věci: zrychlení, max. rychlost a spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 23:28, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nepoznáš. Protože pokud nevyužíváš celý výkon, tak je to jen "navíc". Jinak řečeno máš více stlačený pedál plynu. Anebo ještě jinak, když chceš jet rychlostí 90 km/h, tak jedeš 90 a ne 82.
Má to vliv jen na tři věci: zrychlení, max. rychlost a spotřeba.
Tedy vliv na maximální zrychlení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.08.2008 23:30, RE: bez předmětu - Jirka
anonym posted by:
Já se teda opravdu musím podivovat na tom, jak někdo může popírat fakt, že po zapnutí klimatizace dojde ke znatelnému úbytku výkonu. Netřeba mudrovat o dostupných procentech výkonu motoru, stačí provést pokus "in natura" a vyzkoušet si to.
No, jestli jezdíš s cihlou na plynu, tak to znát je. (Ale pro nás ostatní platí fyzikální zákony. Teoreticky i prakticky.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.08.2008 17:18, RE: nesmrtelný motor v Káčku :-)
anonym posted by:
Vačka odchází do věčných lovišť cca ve 140.000 km, mám vyzkoušeno, stejný motor ve fiestě, spotřebu jsem měl však nižší cca 6,5 - 7
ppred necelim rokem sem vybyral auto chtel sem neco mensi v teto tride potom co sem se projel v kacku bez posilovac pry se daval az od rv 2001 a puntu to bylo neco jineho ale porad sem se vtom necitil tak sem narazl na vw polo vybava sice takova ze zadna proti puntu jen posilovac nic vic ale motor 1.6 55kw apsolutne suverenni s kratkym odstupnovanim prevodu a hlavne se clovek vevnitr citi jako v aute prome teda jasna volba
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.