0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Fordu Galaxy: první rok jsem dal za opravy sto tisíc Kč!

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:28, RE: šrot z eu
anonym posted by:
každej Ford je totiž mrdka. V D jsou na Fordy a Sopely celkem podařený vtípky. Vždycky, když je stihnu náhodou přeložit, tak se neskutečně pobavím. Myslím, že je tam považují za nouzovku, levnou alternativu normálního auto. Schade, Opel und Ford-eine groß verrosteter Schrott.
Tenhle ford je mrdka jen proto, ze se vyrabel v diktatu koncernovych sracek VW a Seatu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:37,
No honit takovouhle krávu 200po dálnici plně naloženou taky dobrý, ale na to jsou jiná auta závadám se pak nelze divit. Těch km bylo taky min 400t.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:50, RE: Souhlas.....
vasapasa posted by:
.... jak v těch fabrikách jsou blbý že naladijou tu jednotku na nějakejch blbejch 61kw (resp. 81kw) a vono se z toho dá vyždímat i víc že.....všichni honem jedem na chip tunnig ......tak přeju dalších spokojenejch pár tisíc a pak hodně šťěstí při generálce motoru,ale jestli od toho auta nečekáte že vydrží motor aspon 300-400t tak pak je to v pořádku.V kladně na jatkách se dá sehnat koncerňácký tdičko i pod 20 táců že? Jen abyste nemusel to auto s propáleným pístem nechat dotáhnout z letošní dov...
Taky ze mu kleklo turbo. Se nedivim, zvysit vykon o 40%, honit 2t kravu 200kmh a cekat ze vydrzi - to by byl opravdu zazrak. To turbo se muselo roztopit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:56, RE: Táhne to
anonym posted by:
copak jsem řekl špatně? větší obsah, jestli hrajem na slovíčka
nic ve zlem, ale mezi obsahem a objemem je taky celkem znacny rozdil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tdi 66 a 81 kw jsou velmi dobré motory.při rozumném zacházení vydrží hodně.Zato jejich nástupce Pd je krok zpátky.Jede líp,ale je hlučný a musíte s sebou vozit olej,dost mu chutná.
Mám třetí PD v řadě za sebou a ani jedno nebralo víc než 3/4l (pro imbecily 0,75l) na interval 15tkm. Podotýkám že všechny šly z domu kolem 250tkm takže jak to s nima je po 300-400tkm nevím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:18, Alex
Majitel je při nejlepším hodnocení labilní člověk. V hodnocení dát spolehlivost 1 a cena dílů 1, když nastrkám do auto za rok 100 tis Kč a každou chvíli servis...tak to je celkově článek o prdeli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:29, RE: šrot z eu
anonym posted by:
Tenhle ford je mrdka jen proto, ze se vyrabel v diktatu koncernovych sracek VW a Seatu
To tomu jistě přispělo, ale pán má pravdu-Fordy jsou skopčákama považovaný za úplný sračky, a dívaj se na ně jako na levný, spíš třetí auto do rodiny. Prostě báw je báw, mergl je mergl, a fertich. Mají klapky na očích, a jiný auta neuznávají. Je ale zajímavý, kolik tam jezdích těch podělanejch chrochtávek. Včetně té mé už bych podruhý dotoho opravdu nešel, párkrát sem se stáhnul jinou károu, a je to jinde. Třeba Mazda 6, Ctr C5 atd. Auto charakterem sice rozdílný, ale to svezení je opravdu celkem požitek. Chrochtávka je jenom otrok. A nikdy stoho střední třídu neudělaj, ikdyby přidali na rozvoru další megadesetinu milimetru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:29, vtipné, vtipné a nic, než zase vtipné
Dokola se opakující nebetyčná blbost turbodízlochtivých amatérů je skutečně úsměvná. Neuvěřitelné shody náhod, kdy veškeré ojeté turbodízly mají najeto všechny stejně (vždy něco mezi 120ti a 140ti tisíci). Všechny tyto firemní vozy ale vždy měli zřejmě důchodci (taky turbodízlochtiví). Nelogika je přitom do očí bijící. Prosím Vás, ukažte mi německého důchodce (nebo i normálního člověka a třeba i firmu) který si pořídí vůz s plánovaným nájezdem 15 tisíc ročně s pořizovací cenou o 100-150 tisíc vyšší, než u benzínové verze. Přitom logickými počty by jen na rozdíl cen musel s turbodízlem jezdit s tímto najezdem alespoň 20 let, aby se mu rozdíl vrátil a to nekoukáme na daleko vyšší náklady na servis turbodízlů. Není v německu, ani v Itálii, ani nikde jinde nikdo takový. Ty turbodízly totiž nejsou s nájezdem 140 tisíc, ale 300-400, kdy už firmě došlo, že při ceně servisu, častosti jeho návštěvy a současné ceně nafty nemá takový vůz v company fleet žádný smysl a proto letí z firmy ven... za pár euro samozřejmě, protože takový herky nikdo v německu a itálii nechce. Před takovými společnostmi už ale nadrženě čekají čeští bazaristi, za pár šlupek koupí z venku hezký, ale totálně dohuntovaný firemní auto, přeleští ho, stáhnou kilometry na v česku oblíbených 120-140tkm a strčej ho do bazáče za cenu zánovní fábie. A on se vždy najde nějaký turbodízl nadšenec-bezmozek, co si to ještě "vočiptuní", aby to pořádně jelo (za stejný prachy by přitom z německa dovezl 2,5 litrovou verzi v benzínu, která jede daleko líp) a ještě se strašně rozčiluje, že mu (po čiptunění) odejde po půlmilionu km (teda pardon, ve 190tkm) turbo a že je v pr*eli zámek zadních dveří (což taky btw ukazuje na maximální firemní nasazení :D ). A ještě rachtá převodovka... to by mně zajímalo, až to bude mít v tom seriózním čiptůňo servisu, jestli zjistí, kolikrát už ta převodovka byla rozdělávaná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:32, RE: šrot z eu
anonym posted by:
každej Ford je totiž mrdka. V D jsou na Fordy a Sopely celkem podařený vtípky. Vždycky, když je stihnu náhodou přeložit, tak se neskutečně pobavím. Myslím, že je tam považují za nouzovku, levnou alternativu normálního auto. Schade, Opel und Ford-eine groß verrosteter Schrott.
zabavne je citat ako sa nejaky zednik pokusat hodnotit auta a este k tomu si dovoli vtip v jazyku ktory absolutne nerozumie, inak by nenapisal taku kravinu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 10:51, RE: vtipné, vtipné a nic, než přesné
anonym posted by:
Dokola se opakující nebetyčná blbost turbodízlochtivých amatérů je skutečně úsměvná. Neuvěřitelné shody náhod, kdy veškeré ojeté turbodízly mají najeto všechny stejně (vždy něco mezi 120ti a 140ti tisíci). Všechny tyto firemní vozy ale vždy měli zřejmě důchodci (taky turbodízlochtiví). Nelogika je přitom do očí bijící. Prosím Vás, ukažte mi německého důchodce (nebo i normálního člověka a třeba i firmu) který si pořídí vůz s plánovaným nájezdem 15 tisíc ročně s pořizovací cenou o 100-150 tisíc vy...
až na to, že ty kilometry stahujou už v těch bazarech přímo tam, stačí se podívat na internet, např jednou jsem hledal Galaxy a všiml jsem si, že všechna auta od jednoho bazaru měla najeto 105 - 120 tisíc, zajímavá shoda, že se prodávají právě zajetý dízláky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 11:02, RE: šrot z eu
anonym posted by:
zabavne je citat ako sa nejaky zednik pokusat hodnotit auta a este k tomu si dovoli vtip v jazyku ktory absolutne nerozumie, inak by nenapisal taku kravinu
Di do piče ty slovenský pojebaný kokot. Ten borec má naprostou pravdu, sám se v D pár měsíců studoval, tak vím, jak se tam dívají na mrdky tohodle typu. Akorát že oni na to serou. Vůbec to neřeší. Prostě to koupí, a když se něco vysere, tak servisují. Jenom prostě maj v hlavě povědomí, že se to hodl sere o něco víc. To je vše. A tobě ty, přemrdaná maďarská opičko, doporučuji aby si zaplul spátky kam patříš a nesral se ke svým tolikrát váma haněným čehůňským bratrům. Jenom tady kritizujete čechy, pořád nadáváte, aký že sme to muráry a to je vše.

Pro rejpaly: nejsem žadnej rasák, akorát nemám rád, když je někdo v cizině a chová se jako dobytek. A tu cizinu si slováci vybrali sami, pořád se cítili ukřivdění, pořád remcali, pořád se jim v jednom společným státě nelíbilo. Zrovna jako tady bratr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 11:14, RE: vtipné, vtipné a nic, než přesné
anonym posted by:
až na to, že ty kilometry stahujou už v těch bazarech přímo tam, stačí se podívat na internet, např jednou jsem hledal Galaxy a všiml jsem si, že všechna auta od jednoho bazaru měla najeto 105 - 120 tisíc, zajímavá shoda, že se prodávají právě zajetý dízláky.
to nevylučuju ;) ... nejsem naivka, co by si myslel, že v německu hajzliky nemaji ;) ... každopádně dávám na radu mého známého, který auta servisuje, ač je to jen jeho koníček... když turbodízla, tak novýho a když už ojetýho, tak od kamaráda s naprosto jasnou minulostí. Jinak je to horší, než hazard...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 11:37, RE: vtipné, vtipné a nic, než přesné
anonym posted by:
to nevylučuju ;) ... nejsem naivka, co by si myslel, že v německu hajzliky nemaji ;) ... každopádně dávám na radu mého známého, který auta servisuje, ač je to jen jeho koníček... když turbodízla, tak novýho a když už ojetýho, tak od kamaráda s naprosto jasnou minulostí. Jinak je to horší, než hazard...
Přesně-ojetinu jedině v benzínu-vyšší spotřebu bohatě vynahradí bezproblémový provoz a jednoduchost motoru-tzn.méně časté a levnější opravy.Ideál je LPG v nějakém 2.5 V6-jede to a za 1,5kč na km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 11:48, RE: vtipné, vtipné a nic, než přesné
anonym posted by:
Přesně-ojetinu jedině v benzínu-vyšší spotřebu bohatě vynahradí bezproblémový provoz a jednoduchost motoru-tzn.méně časté a levnější opravy.Ideál je LPG v nějakém 2.5 V6-jede to a za 1,5kč na km
nevim nevim. Naftovej motor všeobecně vydrží mnohem víc než benzínovej.
Jinak nechápu toho pisatele. Načipovat slabý TDI na takovej výkon, to se nedivim že mu odešlo tolik věcí, a že mu rachtá rychlostka. To je uplně jasný. Navíc když to evidentně honí jak se dá. A
Navíc auto z Itálie-tam je to s údržbou snad ještě horší než u nás.
Já měl Sharana 81kW a najel jsem s ním 2stě tisíc absolutně bez problémů. Kromě váhy vzduchu a normálních servisních prohlídek jsem neměl jediný problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 11:59, RE: vtipné, vtipné a nic, než přesné
anonym posted by:
nevim nevim. Naftovej motor všeobecně vydrží mnohem víc než benzínovej.
Jinak nechápu toho pisatele. Načipovat slabý TDI na takovej výkon, to se nedivim že mu odešlo tolik věcí, a že mu rachtá rychlostka. To je uplně jasný. Navíc když to evidentně honí jak se dá. A
Navíc auto z Itálie-tam je to s údržbou snad ještě horší než u nás.
Já měl Sharana 81kW a najel jsem s ním 2stě tisíc absolutně bez problémů. Kromě váhy vzduchu a normálních servisních prohlídek jsem neměl jediný problém.
nevím kde jste došel na to že diesel vydrží vic jak benzín???tak možná v době MB piano!!!Auta s Itálie jsou na tom z údržbou špatně!!!to jste asi ještě žádný neviděl,když koupíte servisovaný kus,tak je úplně bez koroze i po 13.letech provozu,auta s Itálie kupuji na prodej jsou vesměs od dealera a se serviskou a můžu porovnat třeba s D jsou podstatně v horším stavu,pohnilí spodky dveří atd..,takovej Focus okolo r´.v.2000 nebe a dudy!!Ale pokud se pán nechá napálit a koupí takovéhle auto a myslí si že má 140.000km to hraničí z hloupostí!!!tutově tak 340.000km, ale lidé jsou rádi klamáni!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 12:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mám třetí PD v řadě za sebou a ani jedno nebralo víc než 3/4l (pro imbecily 0,75l) na interval 15tkm. Podotýkám že všechny šly z domu kolem 250tkm takže jak to s nima je po 300-400tkm nevím
jo, každej kdo ho má, tak prodává TDičko po 250tis. km a každej kdo ho kupuje ojetý, tak kupuje se 120-140. Tomu se říká bazarová rovnice. Ale netuším, jak dlouho se PDčka dělaj, najet nanich 3*250, to snad jedině v taxislužbě na tři směny. V městkém provozu dochází často k ředění olejové náplně palivem, pak by tak malá spotřeba oleje byla uvěřitelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 12:29, RE: Alex
anonym posted by:
Majitel je při nejlepším hodnocení labilní člověk. V hodnocení dát spolehlivost 1 a cena dílů 1, když nastrkám do auto za rok 100 tis Kč a každou chvíli servis...tak to je celkově článek o prdeli.
Řekněme,že je tam napsáno,že auto odvezl do AUTORIZOVANÉHO servisu,jestli tam jezdí pořád,tak to i chápu,70 tisíc jim dal za mizernou práci,zbytek díly,pak bych tomu rozumněl,ale spíš je to blb co se potřeboval podělit o to,jak nás všechny na dálnici zadusí kouřem až zase pojede 190
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 12:45, RE: šrot z eu
anonym posted by:
Di do piče ty slovenský pojebaný kokot. Ten borec má naprostou pravdu, sám se v D pár měsíců studoval, tak vím, jak se tam dívají na mrdky tohodle typu. Akorát že oni na to serou. Vůbec to neřeší. Prostě to koupí, a když se něco vysere, tak servisují. Jenom prostě maj v hlavě povědomí, že se to hodl sere o něco víc. To je vše. A tobě ty, přemrdaná maďarská opičko, doporučuji aby si zaplul spátky kam patříš a nesral se ke svým tolikrát váma haněným čehůňským bratrům. Jenom tady kritizujete čechy,...
ježiš klid, snad tolik neřek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 13:22, LPG
anonym posted by:
Přesně-ojetinu jedině v benzínu-vyšší spotřebu bohatě vynahradí bezproblémový provoz a jednoduchost motoru-tzn.méně časté a levnější opravy.Ideál je LPG v nějakém 2.5 V6-jede to a za 1,5kč na km
Nejlepší je velký benzinový vůz na LPG. Mam AUDI A6 99 2.8Q tiptronic a jezdím za 12-15l plynu. Tankuju za 15.50kč/L. a najezdím asi 25tkm/rok. Co Vy na to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 13:32, RE: LPG
anonym posted by:
Nejlepší je velký benzinový vůz na LPG. Mam AUDI A6 99 2.8Q tiptronic a jezdím za 12-15l plynu. Tankuju za 15.50kč/L. a najezdím asi 25tkm/rok. Co Vy na to!
já na to že dobrý,ale plyn má o něco větší teplotu spalování,takže moc nehonit,jinak ten motor brzo uděláte!!A zástavba LPG 40.000,-kč taky není málo.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.