Friday 27.06.2008 10:29,
vtipné, vtipné a nic, než zase vtipné
Dokola se opakující nebetyčná blbost turbodízlochtivých amatérů je skutečně úsměvná. Neuvěřitelné shody náhod, kdy veškeré ojeté turbodízly mají najeto všechny stejně (vždy něco mezi 120ti a 140ti tisíci). Všechny tyto firemní vozy ale vždy měli zřejmě důchodci (taky turbodízlochtiví). Nelogika je přitom do očí bijící. Prosím Vás, ukažte mi německého důchodce (nebo i normálního člověka a třeba i firmu) který si pořídí vůz s plánovaným nájezdem 15 tisíc ročně s pořizovací cenou o 100-150 tisíc vyšší, než u benzínové verze. Přitom logickými počty by jen na rozdíl cen musel s turbodízlem jezdit s tímto najezdem alespoň 20 let, aby se mu rozdíl vrátil a to nekoukáme na daleko vyšší náklady na servis turbodízlů. Není v německu, ani v Itálii, ani nikde jinde nikdo takový. Ty turbodízly totiž nejsou s nájezdem 140 tisíc, ale 300-400, kdy už firmě došlo, že při ceně servisu, častosti jeho návštěvy a současné ceně nafty nemá takový vůz v company fleet žádný smysl a proto letí z firmy ven... za pár euro samozřejmě, protože takový herky nikdo v německu a itálii nechce. Před takovými společnostmi už ale nadrženě čekají čeští bazaristi, za pár šlupek koupí z venku hezký, ale totálně dohuntovaný firemní auto, přeleští ho, stáhnou kilometry na v česku oblíbených 120-140tkm a strčej ho do bazáče za cenu zánovní fábie. A on se vždy najde nějaký turbodízl nadšenec-bezmozek, co si to ještě "vočiptuní", aby to pořádně jelo (za stejný prachy by přitom z německa dovezl 2,5 litrovou verzi v benzínu, která jede daleko líp) a ještě se strašně rozčiluje, že mu (po čiptunění) odejde po půlmilionu km (teda pardon, ve 190tkm) turbo a že je v pr*eli zámek zadních dveří (což taky btw ukazuje na maximální firemní nasazení :D ). A ještě rachtá převodovka... to by mně zajímalo, až to bude mít v tom seriózním čiptůňo servisu, jestli zjistí, kolikrát už ta převodovka byla rozdělávaná.
respond