0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Fordu Galaxy: první rok jsem dal za opravy sto tisíc Kč!

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 00:06, a jeje
Tak hlavně že jste měl najeto 140 tkm a doléváte 2L oleje a Praha-Brno držíte 190. Njn chiptunista
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 00:19, Souhlas.....
.... jak v těch fabrikách jsou blbý že naladijou tu jednotku na nějakejch blbejch 61kw (resp. 81kw) a vono se z toho dá vyždímat i víc že.....všichni honem jedem na chip tunnig ......tak přeju dalších spokojenejch pár tisíc a pak hodně šťěstí při generálce motoru,ale jestli od toho auta nečekáte že vydrží motor aspon 300-400t tak pak je to v pořádku.V kladně na jatkách se dá sehnat koncerňácký tdičko i pod 20 táců že? Jen abyste nemusel to auto s propáleným pístem nechat dotáhnout z letošní dovolené v chorvatsku.Tak at to jede....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 00:23,
Nebyt toho koncernoveho motoru VW 1.9TDi tak je to i celkem spolehlivy vuz, se nedivim ze zaplatil 100 tis na opravach.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 05:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nebyt toho koncernoveho motoru VW 1.9TDi tak je to i celkem spolehlivy vuz, se nedivim ze zaplatil 100 tis na opravach.
Tdi 66 a 81 kw jsou velmi dobré motory.při rozumném zacházení vydrží hodně.Zato jejich nástupce Pd je krok zpátky.Jede líp,ale je hlučný a musíte s sebou vozit olej,dost mu chutná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 06:19, najeto bylo 140 000km? jo
možná že to stočili z milionu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 07:01, Tak tomu říkám seriózní článek
Mám taky Galaxy, 81 KW, žádnej Chip tuning to určitě nepotřebuje. Jestliže někdo koupí olítaný auto (140 tisíc), devět let starý, jen se směju, podle závad to má půl miliónu. Vyrachlanej motor, převodovka v kopru, geometrie, soudě podle opotřebení pneumatik stejně tak, a další. To je k smíchu, co tady píšete. Galaxík je ale výborný auto, jen to málo topí, pokud nemáte bufíka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 07:33, RE: a jeje
anonym posted by:
Tak hlavně že jste měl najeto 140 tkm a doléváte 2L oleje a Praha-Brno držíte 190. Njn chiptunista
zrejme ma i ty okna tonovani tim profi chiptuningem ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 07:35, Táhne to
Pán zapoměl napsat že to teď táhne vocpodu!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:10, RE: Táhne to
anonym posted by:
Pán zapoměl napsat že to teď táhne vocpodu!!!
Jemu to netáhne, pač to neni oktávka na hlínách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:12,
Vim, že už je to trapný a pořád se to dokolečka omílá, ale když už si někdo koupí takhle drahý auto, určený na dlouhý trasy, tak s nim asi nebude jezdit 15 000 za rok. To zvládne můj kamarád s 205, se kterou jezdí kousek do školy a občas někam na výlet. Spíš bych počítal 40 000/rok a to budu optimista => stočeno klidně o 200 000 dolů. Nicméně, pokud to koupil za rozumný peníze, i větší investice se mu vyplatí. Ad čiptuzing- když chci mít silný auto, tak si ho koupim a nebudu pak řešit nějaký čipování. Přijde mi to, jako když si koupí někdo Felicii, vytuní jí, a pak pracně zvyšuje výkon motoru, aby měl o 10 koní víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:13, nájezd přes 60000 tisíc
za rok a on si koupí starého vergla. To by jeden vyskočil z kůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:16, RE: nájezd přes 60000 tisíc
anonym posted by:
za rok a on si koupí starého vergla. To by jeden vyskočil z kůže.
na tom není nic hrozného, já jsem loni najel 90 000 km se stejně starým autem, téměř bez problémů. letos ho prodám a koupím si to samý, s mín kilometrama. Prodělám asi 15 000 kč. Když si koupím auto na stejné úrovni, nové, bude stát 400 000 min. a za tři roky, se 270 000 km se mi bude asi těžko prodávat se ztrátou 3*15 000 kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:21, RE: nájezd přes 60000 tisíc
anonym posted by:
na tom není nic hrozného, já jsem loni najel 90 000 km se stejně starým autem, téměř bez problémů. letos ho prodám a koupím si to samý, s mín kilometrama. Prodělám asi 15 000 kč. Když si koupím auto na stejné úrovni, nové, bude stát 400 000 min. a za tři roky, se 270 000 km se mi bude asi těžko prodávat se ztrátou 3*15 000 kč.
a až mi tu budete někdo nadávat, že sem socka, tak opravdu, na nové nemám. tedy, měl bych, ale max. tak na Fabia social edition. kdybych měl dostatek peněz na accorda, mazdu 6 atp. kupuji samozřejmě nové. takhle za cenu nové fabie mám 2-3 větší a vybavenější auto, troufnu si říct, že i spolehlivější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:26, RE: nájezd přes 60000 tisíc
anonym posted by:
na tom není nic hrozného, já jsem loni najel 90 000 km se stejně starým autem, téměř bez problémů. letos ho prodám a koupím si to samý, s mín kilometrama. Prodělám asi 15 000 kč. Když si koupím auto na stejné úrovni, nové, bude stát 400 000 min. a za tři roky, se 270 000 km se mi bude asi těžko prodávat se ztrátou 3*15 000 kč.
jenže on koupil odhaduji za 150000, dalších 100000 nasypal. Pochybuji, že po roce prodá za 235000 a bude -15000. Musí být štístko na kus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:35, šrot z eu
Co jiného se dá čekat od staré, stočené mrdky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:39, RE: nájezd přes 60000 tisíc
anonym posted by:
jenže on koupil odhaduji za 150000, dalších 100000 nasypal. Pochybuji, že po roce prodá za 235000 a bude -15000. Musí být štístko na kus.
samozřejmě máte pravdu, pořád na tom ale bude líp, než s autem novým. (finančně) spousta lidí pořád bere auto jako svého miláčka, a ti co ho tak neberou jsou u nich divní. mě auto nezajímá, až s ním nebudu spokojený, prodám ho a koupím si další. někdo se do auta zamiluje a není schopen se ho zbavit.. auto není ženská, myslím, že když si někdo koupí mixér a musel by do něj cpát peníze, asi rychle poletí z okna..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 08:45, RE: Táhne to
anonym posted by:
Jemu to netáhne, pač to neni oktávka na hlínách
Vždycky se musím smát když vidím tyhle chrochtavé smraďochy na dálnici, jak tomu dávají za uši a od véfuku to kouří jak z komína... dejte pokoj, a kupte si silnější obsah, když chcete závodit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:02, RE: šrot z eu
anonym posted by:
Co jiného se dá čekat od staré, stočené mrdky.
každej Ford je totiž mrdka. V D jsou na Fordy a Sopely celkem podařený vtípky. Vždycky, když je stihnu náhodou přeložit, tak se neskutečně pobavím. Myslím, že je tam považují za nouzovku, levnou alternativu normálního auto. Schade, Opel und Ford-eine groß verrosteter Schrott.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:22, RE: Táhne to
anonym posted by:
Vždycky se musím smát když vidím tyhle chrochtavé smraďochy na dálnici, jak tomu dávají za uši a od véfuku to kouří jak z komína... dejte pokoj, a kupte si silnější obsah, když chcete závodit...
silnejsi obsah jo? to se musim smat tobe i kdyz jsem odpurce veskerejch veci na naftu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.06.2008 09:27, RE: Táhne to
anonym posted by:
silnejsi obsah jo? to se musim smat tobe i kdyz jsem odpurce veskerejch veci na naftu
copak jsem řekl špatně? větší obsah, jestli hrajem na slovíčka
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.