0
back
 

diskuze k tématu: Je Ford Fusion dobrou volbou?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 16:28, rada
Nemuzu si pomoct, ale s Fusionem nemam zdaleka tak spatne zkusenosti jak tady nekteri maji. Fusion 1.4 16V máme v rodine 4roky, najeto 70tis km hlavne ve meste a problem zadny. Jedina zavada ktera se vyskytla byl zasekli mechanismus sklapeni zadni sedacky. Je pravda ze razeni nefunguje tak dokonale jako ze zacatku, ale stale bez problemu. Teprve ted pujdou na vymenu desticky. Co mohu potvrdit je horsi kvalita nemetalickych laku. jinak bez problemu. A podobne zkusenosti maji moji sousede na Fusionu 1.4TDCi, ktery ma ale najeto dvojnasobek km. Takze velka spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 17:41, rada
Fusion je vskutku poměrně variabilní auto, sám jsem jej využil k převozu nové cca 100litrové ledničky, kdy stačilo sklopit zadní opěradla a jejich hlavové opěrky. Když jsem sklopil i sedáky, odvezl jsem najednou dvě finská křesla. Z tohoto pohledu je fusion velmi praktický a myslím, že s C3 bych tak úspěšný nebyl - velkou zásluhu na oné přepravní kapacitě hraje výška a téměř kolmé víko kufru, které je navíc zapuštěno do zadního nárazníku až ke dnu kufru, a tak se dají těžké předměty naložit relativně jednoduše. I samotný mechanismus sklápění opěradel je jednoduchý, tady dávám další plus. Kdyby se na mém voze nevyskytovaly problémy, které jsem uvedl, byl bych s vozem spokojen - vyšší spotřeba je daň za vysokou karoserii, tu nelze brát jako negativ tohoto konkrétního auta. A vlastně by mi stačilo, kdyby ony problémy servis aspoň (vy)řešil...
Dále pár slov k technické shodě fusionu a fiesty - také jsem si myslel, že je fusion nafouknutá fiesta se shodnou technikou. Ale po návštěvě servisu minulý týden si to již nemyslím. Technik mi oznámil, že fusion má táhlové řazení (bez synchronizace jedničky a zpátečky), což prý fiesta nemá. Její řazení je přesnější. A je tedy možné, že existují i další rozdíly v technice, nejen tento a vyšší světlá výška.
Abych přispěl do diskuze k pneumatikám - mé auto bylo předáno s letními good yeary. Tak nevím, zda existuje nějaký fusionovský standard.
Kdybych se měl, v souvislosti s rozměry, vrátit k ignisu - on působí dojmem většího auta, než skutečně je, zejména díky své šířce (ignis je širší než fusion) která ve spojení s uvědoměním si výšky nějak subjektivně potlačuje vnímání délky. Ale opravdu je mnohem menší, je to znát i v kabině, ale jak jsem uvedl, zejména v kufru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 20:22, rada
Ještě bych chtěl doplnit k dalším alternativám - suzuki ignis. dávám příklad recenze jednoho majitele ignisu - http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-suzuki-ignis-ga-1-3-7045.htm
u každého auta se najdou problémy a ty se pak zevšeobecňují. jak se dá najít špatný kousek fusiona, tak se dá najít špatný kousek i u jiného výrobce. Tedy hlavně hodně štěstí při koupi každého auta i nového. V každé automobilce totiž mají páteční směny a tyto auta dělají stále jen lidé, kteří to dělají pro peníze a ne pro nějakou dokonalost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 20:48, rada
Fusiona sme s otcem měli zapůjčeného jako předváděčku na jedno odpoledne (známej dělá u Fordu) s motorem 1,4 a myslím, že Vaším požadavkům vyhovuje bohatě.Podvozek podle mého názoru se stylem jízdy, který udáváte, nemá cenu hodnotit.Určitě bude dostačující.S tím co najezdíte bych doporučil určitě spíš benzíňáky, které Ford umí.1,4 je akorát, 1,25 bych bral asi jen kdybych si vůz pořizoval sám pro sebe, ale jako u budoucího rodinného auta bych volil určitě silnější agregát.V nabídce je tuším ještě 1,6.
Jako další alternativu bych uvedl Opel Meriva, na který se tu trošku pozapomnělo.Přeji pevné nervy při výběru!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 21:17, rada
Mám Fusion s motorem 1,4 přesně rok. Najeto 40.000 Km. Jezdím docela dost. Ve městě jsem naprosto spokojen, ale mimo město se projevují mírně zhoršené jízdní vlastnosti způsobené zřejmě vyšším podvozkem. Na dálnici žádný rychlík a od 130 km výše dosti hluku v kabině. ale jak jsem četl Vaše požadavky, vůz bych doporučil. Velmi příjemná je bezpříplatková výbava interiéru. Automatická klimatizace, volant v kůži, rádio s CD a ovládání pod volantem. tuším, že se ta ředa jmenovala Ebony, ale nevím jestli se ještě takto prodává.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 21:36, rada
Kylie Ford dodava k autum ruzne pneu, Fusion mame prave od Charouze s GoodYear a davaji je v akci s alu kolama. Zimni mame take od Fordu v akci od Nokianu. Han-kook nebodou asi o moc horsi.
Pokud jde o razeni Fiesta 1,4 06 radi suprove a Fusion radi uplne stejne to znamena skvele presne a lehounce, prevodovka je stejna akorad jinak zprevodovana, moje info.
Pokud Fusion nebo Fiesta nekomu neradi dobre, videl bych problem asi v ridici ja s tim problem nemam ;) Spatne razeni muze delat zamek zpatecky ale to neni problem prevodovky nebo Fordu. Ale vyrobce toho zamku. Ale me to funguje bez problemu. Jinak zavada zadna mam cca 8000 km.
K te velikosti ve Fusionu je rozhodne vice mista nez ve Fieste. Ale vecina dilu krom interieru nebo karoserie je schodna s Fiestou.
Ale pokud nekdo neveri, neni asi problem dojit k prodejci a to auto vyzkouset.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 22:04, rada
Majiteli fusionu 08 bych doporučil k tomu prodejci zajít a optat se jej na tu převodovku - mi naposledy (12. 11. 2008) jejich technik tvrdil, že je ve fiestě jiná.
Pokud jde o problém s řazením a jeho ovlivněním řidičem - asi jsme tím pádem divní všichni široko daleko v mém okolí, nejen já (ale ty osobní impertinence jste si mohl odpustit). A pokud jde o ten zámek zpátečky, byl namontován u prodejce při zakoupení vozu a nedávno prohlédnut u výrobce technikem, který tento systém (Medvěd Blok) vyvíjí. Bylo shledáno, že byla montáž provedena v pořádku, zámek je také v pořádku a není konstruován tak, aby mohl ovlivnit řazení a také tak nečiní - mám to od výrobce písemně. Problém byl konzultován i se soudním znalcem, dle jehož názoru to vadné je, posudek bude sepsán v lednu, pokud se servisu nepodaří po Novém roce táhlo řazení seřídit (dříve než 5. 1. 2009 mě nevezmou, objednával jsem se 12. 11. 2008).
Jinak gratuluji majiteli fusionu 08 ke štěstí na dobrý kus, přál bych si jej taky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 22:30, rada
To vasapasa! Vám asi dělá trošku (a možná NE trošku .-) problém zpracování informací. NEdoporučila jsem C3!!!
K pozornosti a vyzkoušení naopak doporučuji "japonce" honda jazz, suzuki splash či subaru justy.
A ono "z doslechu" je od člověka co s velkou pravděpodobností jezdil s více vozy než .... (např. vasapasa) ... o vozech něco maličko ví a nad BENZÍNOVÝM motorem 1.4 ve fusion (naprosto) jednoznačně preferoval DIESLOVÝ 1.4 (s kterým má zkušenosti právě z citroën C3 - kde se mu říká 1.4 HDi a dává se i do fusion a je to POVEDENÝ motor)
Takže nejdříve maličko číst a až PAK ... na Kylie bu-bu-bu dělat, prosím .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 23:15, rada
to Kylie:
KO KO KO KO dááák
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 23:48, rada
To vasapasa:
Vašemu dialektu bohužel nerozumím, zkuste se (alespoň na chvilku) "soustředit" a napsat své sdělení česky, německy, anglicky, francouzsky či italsky.
PS: A v minulém příspěvku jsem zapomněla ještě napsat, že onen mladý muž co momentálně fusion 1.4 benzín testuje, i přes svůj mladý věk zřejmě s více auty než vy do důchodu stihnete již jezdil ...
PPS: Opravdu se domnívám, že "nej-" verze tohoto typu vozů mají nejlépe "propracované" japonské firmy ... zkuste třeba nějaké to suzuki, či subaru justy či tu hondu jazz - myslím že mnoho "škodovkářů" by mile překvapeno bylo .. (a ten fusion také "trumfnou" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 00:12, rada
Giorgio diky, jsem spokojen jako asi velka vecina majitelu Fusionu, problem se razenim ma jen Vy, osobne Vam moc neverim, to neni nic osobniho neznam VAS, neuvedl jste presne nazev dealera, jen si uvedomte ze pokud to neni pravda to co rikate, tak Vas za to dealer muze i zazalovat,. i zde na internetu se da soudne zjistit IP adresa.
Kdybych sam nevlastnil Fusiona tak bych Vam to treba cele veril. Ale mam ho, jsem spokojen a me dalsi auto bude zase Ford.
Jedine co nechapu proc se s nekym soudit a delat si drahe posudky kdyz ostatnim lidem reklamacni zavadu vyresi bez problemu pokud nejakou maji. Ze by ostatni meli tak velke stesti? Nevim.
Medvěd Blok jiste ovlivnuje razeni uz jenom proto ze kdyz ho zamknu nemuzu preradit. To je snad zakladni funkce ne? Pokud technik od Medvěd Bloku rika ze to neni mozne asi si muze delat alibi aby on jeho firma nemusel-a platit vzniklou skodu. Ale jeste jsme nepochopil jaka vubec vznikla u prevodovky skoda, bud to prevodovka neradi a ani nedojedu do servisu nebo radi pak se asi neda cela reklamovat.
Presto VAM preji aby jste veskere problemi vyresil, a muzete zkusit se primo obratit asi na Ford do Prahy. Ktery ma urcite kontrolni pravomoci na servis dealera. Ale pokud tedy vsechny vase zavady jsou opravdove zavady v ramci zaruky coz tady asi nevyresime.
Zpechal jsem tak omluvte chyby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 00:26, rada
Kylie a ten fusion také "trumfnou" zkuste mi rici konkretne v cem?
Ano Honda ma vykonejsi 1,4 benzin ale na jezdeni do prace nepotrebuji motor ktery toci cca 8500 otacek. Co dalsiho, nevim, 4x4 potrebuji? Kdyz nekde zapadnu jednou za rok zavolam odtah, ale veci spotrebu 4x4 pohonu budu platit porad.
Tak ze nevim co vice mi muze dat ta Honda, Suzuki nebo Subaru nez mam u Fordu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 02:59, rada
Tento typ vozů není až tak moje "parketa", ale opravdu si myslím, že jsou trochu "lepší" (to je "vzpomínka" na nějaké testy).
Já jsem od fusion vzhledem k "popularitě" (pokud vím patří k tomu nejprodávanějšímu v této kategorii v česku - samozřejmě o desetitisíce kusů ZA škoda fabia) čekale (jen) trochu víc. Zatímco fiesta mi příjde "povedená" šikovný podvozek a motory ok, u fusion (já vím že je "stejný") to nějak není úplně "ono". Kvalita "drobností" v interiéru je také špíše "slabší", kus který znám já byl osazen motorem 1.4 a opravdu "žádný zázrak". Popravdě třeba minulá generace fiesty s maličkým 1.25 na mne působila "lépe". K fusion mi jako "odpovídající" příjde "až" 1.4 HDi/TDCi. To zvýšené těžiště někomu možná nevadí, mně osobně docela dost. Trochu "bouda" je i variabilita karoserie, ve srovnávacích testech mu to "nandali" všichni: Meriva, Note, Idea (a samozřejmě ti japonci ..). Fusion NENí žádné "problematické" auto, ale (z mého pohledu) trochu "nezaslouženě" populární HORŠÍ verze povedené fiesty. Totiž TO čím fiesta vyniká poněkud "potlačil" a v zásadě nic "kladného" nepřidal. Já bych prostě na "jízdní vlastnosti" u malých aut volila třeba onu fiestu, ale jako minináklaďáček URČITĚ ne fusion - TAM jsou jiní lepší .. variabilitou, prostorem v kabině, dle testů někteří dokonce řízením (to by se fiestě NEstalo!) atd.
PS: Jde o "detaily" a koupi Fusion NEpovažuji za nějakou "hrubku", ale ony Splash a Jazz a ... bych si před koupí tohoto typu vozu prostě vyzkoušela ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 06:37, rada
Název dealerů neuvádím naprosto záměrně. A kdybych tuto situaci nezažil, tak jí sám nevěřím, čili se Vám nedivím... Problém, který všechno komplikuje, jsou asi vzájemné antipatie s jediným technikem, který může u prodejce přijímat auta v záruce. Averze se vypěstovala v průběhu návštěv a při té poslední mě dovedla až k sepsání zkušenosti uživatele pro TipCars (mimo jiné technik odmítl řešit vrzání od nápravy s tím, že vrže každé auto, vrzající sedadlo mi chtěl nechat vrzat do garanční prohlídky (má přítelkyně podprůměrné váhy už tak měla kvůli toho deprese, že musí zhubnout) a řazení otestoval takovým způsobem, že jsem měl mžitky před očima - nakonec prohlásil, že je v pořádku). Redakce mi vyšla vstříc a s celou záležitostí kontaktovala zastoupení Fordu, ten kontaktoval dealera (mě nikoliv) a poslal do redakce vyjádření citující výmysly onoho technika (například že ono nevybíravé testovaní mám na svědomí já a technika jsem do něj nutil a ještě mu vyhrožoval). S ohledem na ochranu jak mě, tak tohoto serveru, jsme se s redakcí dohodli, že nebudeme článek publikovat, a to nejméně do doby vyřešení sporu - i kdyby soudní cestou. Kontaktovat centrálu je tak ale v podstatě zbytečné - její stanovisko už vlastně mám. Pochybuji, že by mi vyšli vstříc a například mi umožnili vůz přistavit bez předsudků k jinému technikovi, který by nezaujatě řazení prověřil.
Že s tím řazením něco je, přiznává už servis, kde jsem byl na garanční prohlídce. Minulý týden mi nově sdělili, že již při ní seřídili táhlo, které je mírně přiohlé (a které fiesta nemá). V lednu to seřídí znovu - dají to na řadicí vidlici, ale pokud jim to tam bude "chodit", víc nesvedou a mě čeká soudní spor s prodejcem. Tento servis byl původně přesvědčen, že je na vině zámek zpátečky, teď se tím ale zabývají z toho titulu, že jeho výrobce toto odmítá. Jde totiž o zařízení pasivní, které v ODEMKNUTÉM stavu nijak řazení ovlivnit nemůže. Viděl jsem oddělaný kryt řazení a jak je zámek přidělán - nejsem technik, ale opravdu nevím, jak by mohl vadit...
Mimochodem, zkuste u stojícího vozu, s vypnutým motorem, zařadit zpátečku a z ní rovnou na trojku - jde to? Pak je to v pořádku. Sice to za jízdy nikdy neuděláte, u plně funkčního řazení by to jít mělo. Nejde? Pak se zkuste rozjet a při cca 50 (maximálně 60 km/h, při vyšších rychlostech bych to netrápil, ať si Ford tvrdí, co che), například při dojezdu na křižovatku nebo před zatáčkou zařadit z neutrálu trojku nebo na ni podřadit z pětky. Jde to? Pak se nedivím, že jste spokojen. A že se na neutrál nejezdí? Kdo to tvrdí, ať si přečte rozhovor se šampionem ČR v ekojízdě. Jistě, nejezdím tak nějaké dlouhé úseky a podobně, ale například ty dojezdy - naučil mě to instriktor renomované autoškoly s tím, že jen naprostým začátečníkům se říká, že neutrál nemají využívat. Měsíc zpátky mi to potvrdil i instruktor jiné autoškoly, když jsem dělal referentské zkoušky. Já teda trojku nakonec taky vždycky zařadil, jenže přes 4ku, protože trojka většinou klade odpor (někdy ne) - a právě předtím mě varoval soudní znalec, protože se vinou převodovky mohou poškodit další díly. Zkusil jsem onen pasivní test minulý týden v showroomu u stejného auta - šlo to naprosto hladce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 20:28, rada
ahojko ... http://fusion.fordclubs.org/ je web pre fusionistov a forum http://fusion.fordclubs.org/forum/index.php ... dozvies sa tam mnozstvo informacii ...
mam fusion 2,5 roka a nevymenil by som ho za nic ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 20:42, rada
To "...nevyměnil bych ho za nic" mne opravdu "zaujalo" ,-)
PS: S jakým ho máte motorem?
PPS: Já Brumlu moc moc "ráda" mám, ale už jen za bmw 335i coupe bych ho vyměnila a za Bristol Fighter T i "MAŠLIČKOU" ovázala ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 20:56, rada
Série Fusion Ebony je stále v prodeji. Motor 1,4 Duratec, velmi bohatá výbava - klima, el.okna a zrcátka, vyhřívaná zrcátka+přední okno, mlhovky, 2x airbag (8x za příplatek 18.000), ABS, elektrony, centrál na DO ve flip klíči, rádio na CD... - a navíc 5 let záruky, nebo !!! 7 let za příplatek 2.000,- !!! A cena? 269.990,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 20:57, rada
Jinak maximálně praktický auto, který ten prostor uvnitř opravdu má, neni to jenom reklamní kec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.11.2008 02:52, Když Fusion ..
.. tak s naftovým 1.4 HDi/TDCi - prostě protože to je "lepší" "příjemnější" "vhodnější" motor (jeden z "nej-" malobojemových dieslových (a vlastně nejen) čtyřválečků vůbec.
PS: A ještě před definifivní koupí bych nějaké "jiné" alternativní varianty zvážila ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.11.2008 06:45, RE: Když Fusion ..
Kylie posted by:
.. tak s naftovým 1.4 HDi/TDCi - prostě protože to je "lepší" "příjemnější" "vhodnější" motor (jeden z "nej-" malobojemových dieslových (a vlastně nejen) čtyřválečků vůbec.
PS: A ještě před definifivní koupí bych nějaké "jiné" alternativní varianty zvážila ..
Fusion urcite ano a je jedno s jakýmkoli motorem, HDI ne ,TDCI-ano.Zvažovat jiné varianty je myslím zbytečné Fusion je výborná volba.Kylie sice po přečtení mateřídoušky bude mít asi jiný názor, ale prostě je to tak.Fusionu se prodalo až neuvěřitelná spousta kusů a bez problémů.Snad o maličko lepší volbou by byla Fiesta,ale to záleží na vkusu.Toť vše, musím běžět.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.