MaxSand posted by:
Tommm posted by:
MaxSand posted by:
Valnoha posted by:
Pokud ti prijde 1,6 ve focusu slaba tak nechapu jak muzes do vyberu zarazovat koncernove 1,2 tsi. To by sis opravdu nepomohl.... Zkusil bych Aurise 1,6/1,8i
Ono uvažuji z několika důvodu, turbo (vyšší krouťák v širokém spektru), o cca 200-250 kg nižší hmotnost a průběh výkonu, kdy v "běžných" otáčkách má TSI víc koní než 1.6.
Co sou bezny otacky? Muzes to nejak definovat? Kazdej motor ma jiny otacky a jiny krivky.Dik.
No když se na to tak dívám, tak skutečně při dálniční 130 bude mít takové Polo 50kw (3000rpm) a Focus nějakých 51KW (4000rpm) vše spočítáno na tunu, takže jsem na tom samém. I když 11 lety Focus už těch koní bude mít míň. Co teda zvolit?
to už mi pomalu vypadá na 2l TDI, ale zase největší pro mě přípustné auto je velikost Golfu. Problém je, že chci jezdit za co nejmíň, ale mít tam výkon když bude třeba. Ještě pak ecoboost 92kw.
A ma vubec cenu resit jine auto? Zcela uprimne, kolik dostanete za prodej stavajiciho a kolik tedy bude ztrata mezi nakupkou a prodejni cenou?
Ono aby se vam to vubec financne vyplatilo to auto vubec menit vzhledem k tomu, ze najedete tak malo.
Vas motor ma 100k, je to tak? Jestli ano, tak sem jezdil fiestou 99hp, ktera i na dalnici letela celkem hlava nehlava. Ve 2 lidech uplne v klidu. Chapu, ze plyn trosku ztrati na vykonu a focus je tezsi nez fiesta ale to auto musi normalne 150 valit.
Samozrejme nechci nic nikomu vymlouvat a dokazovat nejake svoje pravdy. To vubec ne.
Jen se bojim ekonomicke stranky veci.
Kdyz prodate soucasne auto - ztrata penez
koupite jine - ztrata penez + nevite co od nej cekat, soucasne auto aspon znate
Aby ste nakonec neskoncil s cenou na kilometr nekde na urovni taxiku :)