0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Stilo 1,8 Dynamic - spokojenost i po pěti letech

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 00:39, Fiaty zrovna nemusim...
...ale proti vkusu... Mě osobně nejvíce vadil na Fiatech z této doby divné plasty v interiéru (hlavně Punto), nepohodlná sedadla (přišla mi nevhodně tvarovaná bederní část) a hlavně podivně páchnoucí interiér. Každé vozidlo má určité aroma, ale Fiaty mi prostě nevoněly. Uznávám, že dnešní Bravo/Grande Punto je někde úplně jinde.
Já osobně bych nikdy do autonavigace (vestavěné) neinvestoval (v této cenové kategorii). Mnohonásobně lepší a hlavně levnější jsou ty nevestavěné (uznávám, že před 5 lety byla situace jiná). Ale proč autor investoval do navigace (která extrémně rychle zastará) a ne do xenonů? Ale po bitvě je každý generálem ;)
Být spokojený s autem při 50tis. km mi přijde jako naprostá samozřejmost (růžové brýle?). Chleba se láme při vyšších nájezdech. Přeji tedy autorovi, aby to stejné řekl i po 250tis. km. ALe to už bude autíčko staré 25 let při stejném nájezdu.
Hezký nový den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 02:55, RE: Fiaty zrovna nemusim...
rohYpnol posted by:
...ale proti vkusu... Mě osobně nejvíce vadil na Fiatech z této doby divné plasty v interiéru (hlavně Punto), nepohodlná sedadla (přišla mi nevhodně tvarovaná bederní část) a hlavně podivně páchnoucí interiér. Každé vozidlo má určité aroma, ale Fiaty mi prostě nevoněly. Uznávám, že dnešní Bravo/Grande Punto je někde úplně jinde.
Já osobně bych nikdy do autonavigace (vestavěné) neinvestoval (v této cenové kategorii). Mnohonásobně lepší a hlavně levnější jsou ty nevestavěné (uznávám, že před 5 let...
.. lancie (trochu), alfy (docela), maserati (určitě), ferrari (ano).
Mám kamaráda v ČF, který tenhle "fiátek" má (on je to ve verzi kombi POŘÁDNÝ kus auta), tedy s motorem 1.9 JTD a je s ním moc spokojený. Občas s ním "létá" do Itálie, v zimě do Alp na hory a ok.
Být spokojen s autem při 50 t. (bohužel) není až tak samozřejmé (viz minulé číslo Auto Tip a dlohodobý test VW Passat 2.0 TDi) - redaktoři by rádi za Fiat Stillo měnili - to jsou prostě fakta - byť "představy" lidí o spolehlivosti jsou trošku jiné ... (vyjeté koleje... "drží a drží" .-)
Fiat Stillo je taková "almara" (znám verzi combi), ale prostorná, relativně pohodlná a kupodivu docela spolehlivá (úplně BEZ legrace, momentálně možná spolehlivější, než to daleko daleko v bazaru daleko dražší VW) .. to jsou ale věci ..
PS: Fiat (už ano), lancia (chyba že se více neprodává), maserati (to prý se už i v česku dobře prodává), ferrari (komentářů netřeba) - to je ale pěkný "koncern", není "lepší", než ten o kterém se tu neustále dokola a dokola mluví? ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 03:07, "Závady"
Široké přední "A" sloupky je rozšířený "problém" všech moderních vozů .. prostě "daň" za bezpečnost ..
Myslím, že do navigace není problém nahrát nové aktualizace, ne? To snad "zajistí" servis, to by přeci neměl být problém.
S těmi xenony - to chápu! Tedy nechápu to "ušetření". Po roce dvou kdy jsem jezdila s vozem s xenony jsem jela vozem (jinak kvalitním, docela "drahým") bez xenon a byla to "katastrofa" - doslova! Život bez xenon si málem neumím představit (jsem trošičku "zmlsaná" samozatáčecími bi- a když vyjímenčně jedu s někým s "obyč" světlomety, opravdu "nevidím" - to NEpřeháním)
Italové motory docela umí, ale pro stillo je asi "nej-" motorizace onen diesel 1.9 JTD
PS: I přes dojmy a pocity (mylné a falešné) "davu", fiat klidně ano (nebo právě proto - bude za dobrou cenu) .. a Croma už je docela "bomba" .. naprostá většina lidí by až "nechápala"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 04:54, RE: Fiaty zrovna nemusim...
rohYpnol posted by:
...ale proti vkusu... Mě osobně nejvíce vadil na Fiatech z této doby divné plasty v interiéru (hlavně Punto), nepohodlná sedadla (přišla mi nevhodně tvarovaná bederní část) a hlavně podivně páchnoucí interiér. Každé vozidlo má určité aroma, ale Fiaty mi prostě nevoněly. Uznávám, že dnešní Bravo/Grande Punto je někde úplně jinde.
Já osobně bych nikdy do autonavigace (vestavěné) neinvestoval (v této cenové kategorii). Mnohonásobně lepší a hlavně levnější jsou ty nevestavěné (uznávám, že před 5 let...
Bohužel být spokojený po 50 000 nemusí být zcela běžné. Viz poslední test Pašíka na 100 000 od Koncernu. Takže, ať Stilo slouží dalších 150 000. Než jsem si přídil svoji korejskou flotilu, tak jsem o něm taky uvažoval. Ale Lacík byl přece jen levnější a já tehdy neměl peněz na rozhazování.

Iáá, iáá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 07:45, Fiat
Měl jsem momo jiné i Punto a fakt max. spokojenost.Při porovnání s Fabkou jsem si uvědomil,proč itala a né němce do garáže.Pohodlný,levné díly a provoz a co hlavně-super výbava za solidní prachy.Po Stilu jsem pokukoval hezký desing,dobré motory,levný díly i servis.Jenže žena si vybrala Pegouta a tak si pro něj pojedu asi za měsíc do německa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 07:46, RE: "Závady"
Kylie posted by:
Široké přední "A" sloupky je rozšířený "problém" všech moderních vozů .. prostě "daň" za bezpečnost ..
Myslím, že do navigace není problém nahrát nové aktualizace, ne? To snad "zajistí" servis, to by přeci neměl být problém.
S těmi xenony - to chápu! Tedy nechápu to "ušetření". Po roce dvou kdy jsem jezdila s vozem s xenony jsem jela vozem (jinak kvalitním, docela "drahým") bez xenon a byla to "katastrofa" - doslova! Život bez xenon si málem neumím představit (jsem trošičku "zmlsaná" samozatáčec...
Jo xenony jsou fajn,ale když potkám někoho s nima,tak mě vadí víc než klasická žárovka,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 09:52, RE: Fiat
Kobyla posted by:
Měl jsem momo jiné i Punto a fakt max. spokojenost.Při porovnání s Fabkou jsem si uvědomil,proč itala a né němce do garáže.Pohodlný,levné díly a provoz a co hlavně-super výbava za solidní prachy.Po Stilu jsem pokukoval hezký desing,dobré motory,levný díly i servis.Jenže žena si vybrala Pegouta a tak si pro něj pojedu asi za měsíc do německa.
Pani Kobylová rozhoduje, v čem bude Kobyla jezdit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 09:54, RE: "Závady"
Kobyla posted by:
Jo xenony jsou fajn,ale když potkám někoho s nima,tak mě vadí víc než klasická žárovka,
Přesně tak, řidič s xenonama si je nemůže vynachválit a řidič jedoucí oproti řidiči jednoucím s xenonama aby jel po akustické krajnici...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 09:59, RE: Fiaty zrovna nemusim...
rohYpnol posted by:
...ale proti vkusu... Mě osobně nejvíce vadil na Fiatech z této doby divné plasty v interiéru (hlavně Punto), nepohodlná sedadla (přišla mi nevhodně tvarovaná bederní část) a hlavně podivně páchnoucí interiér. Každé vozidlo má určité aroma, ale Fiaty mi prostě nevoněly. Uznávám, že dnešní Bravo/Grande Punto je někde úplně jinde.
Já osobně bych nikdy do autonavigace (vestavěné) neinvestoval (v této cenové kategorii). Mnohonásobně lepší a hlavně levnější jsou ty nevestavěné (uznávám, že před 5 let...
A to do té vestavěné navigace nejdou uploadovat mapy nebo aspoň nějaké aktualizace či nový software? To musí jít, ne? Copak to nemá ani slot na karty?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 10:01, RE: Fiat
Muroň posted by:
Pani Kobylová rozhoduje, v čem bude Kobyla jezdit?
Třeba paní Kobylová jen rozhoduje, v čem bude právě paní Kobylová jezdit. A pan Kobyla to "jen" zacvaká... Ale tak to (možná) má být.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 10:03, RE: Fiat
Kobyla posted by:
Měl jsem momo jiné i Punto a fakt max. spokojenost.Při porovnání s Fabkou jsem si uvědomil,proč itala a né němce do garáže.Pohodlný,levné díly a provoz a co hlavně-super výbava za solidní prachy.Po Stilu jsem pokukoval hezký desing,dobré motory,levný díly i servis.Jenže žena si vybrala Pegouta a tak si pro něj pojedu asi za měsíc do německa.
Ja mel punto II. generace a minuly tyden jsem ho prodal a to velmi rad a za velmi smesne penize a abych rekl pravdu, tak italska auta se me strasne libi, ale po zkusensotech s puntem uz do itala ani francouze nejspsi nepujdu i presto, ze sni o nich budu vzdycky a zustanu u nemecke i japonske konkurence. Opravdu radeji opravim turbo nebo vahu vzduchu, nez porad na diagnostiku a hledat chyby v elektroinstalaci a jednotce, ktere samozreme nikdo nevi kde se berou a v cem je problem :( Skoda Punta, byl to muj mazlicek, ale vecne protivnou zenskou si taky nenechate roky jen kvuli tomu, ze je hezka nebo ano?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 10:11, RE: Fiat
mufik.martin posted by:
Ja mel punto II. generace a minuly tyden jsem ho prodal a to velmi rad a za velmi smesne penize a abych rekl pravdu, tak italska auta se me strasne libi, ale po zkusensotech s puntem uz do itala ani francouze nejspsi nepujdu i presto, ze sni o nich budu vzdycky a zustanu u nemecke i japonske konkurence. Opravdu radeji opravim turbo nebo vahu vzduchu, nez porad na diagnostiku a hledat chyby v elektroinstalaci a jednotce, ktere samozreme nikdo nevi kde se berou a v cem je problem :( Skoda Punta, b...
No ne! Chyby v ŘJ a podivné hlášky - to byla noční můra techniků Renaultu, které jsem znal. U Tdi - váhu vzduchu sice VAG neukáže, ale zkusíš tam dát jinou a když to jede líp, problém vyřešen. Pro auta platí, že lepší studená němka nebo stále se culící japonka než francouzka či italka věčně se regenerující v salónu (=servisu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 10:38, RE: "Závady"
pargi posted by:
Přesně tak, řidič s xenonama si je nemůže vynachválit a řidič jedoucí oproti řidiči jednoucím s xenonama aby jel po akustické krajnici...
Ony jsou xenony a "xenony" ... minimalne polovina xenony vybavenych aut na nasich silnicich ma pritom levne nahrazky - bez automatickeho naklapeni v zavislosni na zatizeni vozu, bez ostrikovacu a kolikrat bez cireho kryciho skla svetlometu. To se pak neni co divit, ze se ty paprsky lamou uplne jinam, nez maji. Kapitola sama pro sebe jsou pak prestavbove HID sady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 10:54, Žádné informace
V podstatě jsem se nic nedozvěděl. Nový auto by mělo 50 tisíc vydržet bez problémů i když faktor času taky hraje roli. Přijde mi zvláštní, že na nový xenony autor peníze už nesehnal, ale na nový auto kvůli 10000km/rok peníze sehnal. Kolik dělaly ty xenony z celkové ceny 5% nebo 7%? Je normální kupovat auto finančně "nadoraz"?
Jinak na francouzská ani italská auta jsem zatím slyšel víc negativních ohlasů. Jeden známý opravuje auta a na rovinu říká, že italská a francouzská auta se velmi špatně opravují kvůli "nekonvenčním (chápej negativně)" řešení některých celků. A v sobotu jsem se byl dívat na auto a chvilku jsem vykládal s bazarníkem a říkal, že francouzská a italská auta vůbec nebere, a to ani do komise.
I když kolega v práci jezdí jen s Fiaty a pochvaluje si to, ovšem má velmi dobrého kamaráda, který vlastní solidní servis a údržbu mu dělá za nákup a práci jako přátelskou výpomoc, to bych možná o té jižní krvi zauvažoval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:03, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
A to do té vestavěné navigace nejdou uploadovat mapy nebo aspoň nějaké aktualizace či nový software? To musí jít, ne? Copak to nemá ani slot na karty?
Samozřejmě, že to jde (dělá to normálně servis - alespoň citroën), psala jsem to o příspěvek výš - to také trochu "nechápu" (stejně jako ty xenony - to byla hrubý "chybka" při "konfiguraci")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:17, Xenony
Kobyla posted by:
Jo xenony jsou fajn,ale když potkám někoho s nima,tak mě vadí víc než klasická žárovka,
Myslím, že "AnderN" to vystihl (trefil hřebík na hlavičku). Je faktem, že se mi také občas stane (vy z toho zase "na mrtvici" budete, ale v testech dopadly bixenony v C5 docela sehr gut), že protijedoucí auto na mne dálkovými "blikne" - no občas i rozsvítí - když já dálkové denní světlo vytvořím a z noci den udělám .. pochopí..
Ale když jsou xenony orig. a v pořádku, neměly by až tak moc oslňovat.
PS: Pro ty kteří častěji v noci jezdí (já ano, úmyslně; na dálkové trasy ideální ... slabší provoz) doporučuji brýle TAG Heuer Night Vision. Není to jen reklama - opravdu "fungují"! Jednak - lépe vidíte, druhak - vás méně oslňují protijedoucí vozy (xenon - nexenon), třeťak - po jízdě nemáte červené oči.
PPS: Opravdu doporučuji, cena trošičku ... ale fungují!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:18, RE: Fiat
Pepe posted by:
Třeba paní Kobylová jen rozhoduje, v čem bude právě paní Kobylová jezdit. A pan Kobyla to "jen" zacvaká... Ale tak to (možná) má být.
Nedělám já někde "chybku"?
PS: Až příjdu domů, musím Buřtíkovi říci, že C6 jsem si vybrala!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:19, Němka
Muroň posted by:
No ne! Chyby v ŘJ a podivné hlášky - to byla noční můra techniků Renaultu, které jsem znal. U Tdi - váhu vzduchu sice VAG neukáže, ale zkusíš tam dát jinou a když to jede líp, problém vyřešen. Pro auta platí, že lepší studená němka nebo stále se culící japonka než francouzka či italka věčně se regenerující v salónu (=servisu).
...a co teprve němka, která NENí studená ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:22, RE: Němka
Kylie posted by:
...a co teprve němka, která NENí studená ..
Ta moje studená není, má španělskou krev.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 12:26, RE: Žádné informace
David V posted by:
V podstatě jsem se nic nedozvěděl. Nový auto by mělo 50 tisíc vydržet bez problémů i když faktor času taky hraje roli. Přijde mi zvláštní, že na nový xenony autor peníze už nesehnal, ale na nový auto kvůli 10000km/rok peníze sehnal. Kolik dělaly ty xenony z celkové ceny 5% nebo 7%? Je normální kupovat auto finančně "nadoraz"?
Jinak na francouzská ani italská auta jsem zatím slyšel víc negativních ohlasů. Jeden známý opravuje auta a na rovinu říká, že italská a francouzská auta se velmi špatně o...
Nemyslím, že to je o "národnosti" aut (mám kamaráda co blázen do lancia a alfa je ... a jejich reálná poruchovost se nijak zvláště nevymiká ... momentálně má - naprosto BEZ legrace - možná největší "trable" VW)
V reálu to dokonce není ani o značkách (to jen lidé mají "sklon" hodnotit/nehodnotit - spíše "sympatie dávat" té či oné značce), spíše o modelech a dokonce o konkrétních motorizacích a výbavách. To už je ale asi příliš "sofistikované" a tak raději "Mám rád ..", "NEmám rád .." - to je asi "jednodušší"
PS: Já mám ráda Bristol (asi vše - i tu starou "hrůzu" Blenheim)
PPS: A z nouze (málo penízků na Bristol) si "lásku" na hydropneumatické citroën "transformovala" (to je asi jako Brad Pitt x Buřtík ... a dnes bych už neměnila .. i když, kolik tak může Brad vydělávat ročně? ,-)
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.