0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Stilo 1,8 Dynamic - spokojenost i po pěti letech

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 15:49, RE: Fiat
Kylie posted by:
Nedělám já někde "chybku"?
PS: Až příjdu domů, musím Buřtíkovi říci, že C6 jsem si vybrala!
Ale ne s 2,2 HDi. V dlouhodobém testu Auto Tipu vyšel ještě hůře než 2,0 TDi v Passatu ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 15:50, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
Já mám (docela dobrý) pocit, že stříbr oct na hlína s křídl v tdi už tak nefr., ne?
PS: Co teď asi bude "in" (Prius jako v kalifornii asi zatím ne)
Asi ne, protože TDi vyšly v dlouhodobém testu Auto Tipu vesměs špatně. Ale s 1,6 FSi dostala výbornou a dopadla stejně jako Prius .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:07, C6 2.7 V6 HDi
Muroň posted by:
Ale ne s 2,2 HDi. V dlouhodobém testu Auto Tipu vyšel ještě hůře než 2,0 TDi v Passatu ))
Mně vyhovují ty dva tříválce co společně dole ten "naněkolikrátohnutý" kus trubky/prutu "pohánějí"..
Ty "mateš" veřejnost, Rudlíku ,-) 2.2 HDi ohne Problem - ale ten autobus co (chudák) vlekl za sebou, tam to bylo horší (ten je opravdu na úrovni toho passat) - abych to pravdivě řekla, u passat nej- problém .. motor byl, u C8 nej- radost .. motor byl!
Ale C6 asi s šestiválcem 2.7 (měla jsem ho půjčený, když plyn sešlápneš je to jak bořit lžíci do medu ..), možná s faceliftem příjde turbo k "mému" třílitříku (to by se mi možná líbilo ještě více) a možná by s faceliftem V8 příjít mohl (to by se mi líbilo nejvíce - jen nevím kdo to zaplatí ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:10, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
Podle dlouhodobého Auto Tipu je 2,2 HDi v C8 je ještě horší než 2,0 Tdi v Passatu
Já vím, "autobus" od citroën dopadl (víceméně) stejně jako "etalon" ,-)
PS: U passat byl největší "zlobič" motor, u autobus naopak
PPS: Že takový "out" model citroën (a Lancia a Fiat a Peugeot = no prostě rodinný "autobus") je ve výsledku hodnocen "stejně" jako vůz považovaný masově za jeden z "nej-" mi příjde docela "vtipné" a hlavně "vypovídající" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:15, RE: C6 2.7 V6 HDi
Kylie posted by:
Mně vyhovují ty dva tříválce co společně dole ten "naněkolikrátohnutý" kus trubky/prutu "pohánějí"..
Ty "mateš" veřejnost, Rudlíku ,-) 2.2 HDi ohne Problem - ale ten autobus co (chudák) vlekl za sebou, tam to bylo horší (ten je opravdu na úrovni toho passat) - abych to pravdivě řekla, u passat nej- problém .. motor byl, u C8 nej- radost .. motor byl!
Ale C6 asi s šestiválcem 2.7 (měla jsem ho půjčený, když plyn sešlápneš je to jak bořit lžíci do medu ..), možná s faceliftem příjde turbo k "...
Nic ve zlým, česky zvládáš líp, než já německy, ale ten německej slovosled v české větě mi dá někdy fakt zabrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:16, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
Já vím, "autobus" od citroën dopadl (víceméně) stejně jako "etalon" ,-)
PS: U passat byl největší "zlobič" motor, u autobus naopak
PPS: Že takový "out" model citroën (a Lancia a Fiat a Peugeot = no prostě rodinný "autobus") je ve výsledku hodnocen "stejně" jako vůz považovaný masově za jeden z "nej-" mi příjde docela "vtipné" a hlavně "vypovídající" ,-)
Kdyby v servisu uměli správně diagnostikovat to čidlo, bylo by problémů mnohem méně. Tím se toho motoru nezastávám, sám bych si ho nevybral. Přehnaně dobrou masovou reputaci mají starší 1,9 Tdi PD, které jsou přece jen diagnosticky zvládanější. A dobrá reputace 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem je zasloužená. A proč se v dlouhodobém testu Auto Tipu umístil tak špatně ted 20, Hdi v 307?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:19, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
Asi ne, protože TDi vyšly v dlouhodobém testu Auto Tipu vesměs špatně. Ale s 1,6 FSi dostala výbornou a dopadla stejně jako Prius .
Já vím! Ale stejně si lidé více kupují ... ty problémové motory (a s /novějšími/ TDi je to stále dokola to samé .. opravdu). Je k nevíře, že i přes tolik článků a testů jsou v "myslích" lidí stále považovány za ... snad až to nejlepší! Skoro nechápu.
Doporučím ti koupi nového českého Auto Tip, kde probírají "servnisní praktiky" při problémech s TDi - to je také "jízda" ... ucpávající filtr pevných částic firma řeší omezením výkonu a točivého momentu (o polovinu!!!!!!!!) - PAK už se neucpává ... jistou nevýhodou je, že také nejede ...
PS: Ale vážně, máš poslední (jeden z posledních) kvalitních TDi motorů, potom přišel až děsívý propad (trvá dodnes, ani přechod na CR - na nějž se narozdíl od ostatních rok připravovali - nepřinesl kvalitativní zlepšní .. skoro až nechápu).
PPS: Vím že to je hodně (u naprosté většiny lidí - to sociologovi asi vysvětlovat netřeba, že ,-) o "sympatiích", ale HDi jsou opravdu "bezproblémovější", než TDi (v posledním desetiletí, století, tisíciletí .-)
Jejich jedinou "slabinou" (což ale není až tak slabina - pravda v česku trochu ano) je vyšší náročnost na kvalitu paliva, respektive naprosto normální palivo - naprosto ok, šizené ... to může být problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:19, RE: C6 2.7 V6 HDi
David V posted by:
Nic ve zlým, česky zvládáš líp, než já německy, ale ten německej slovosled v české větě mi dá někdy fakt zabrat.
Náhodou mě se to sloveso vždy na konci líbí. Aspoň je vidět, že mateřský jazyk Kylie je deutsch. Přitom pravopisné chyby vůbec nedělá. Na VŠ nám teoretickou sociologii přednášel pán dlouhodobě žijící v německu a slovesa taky rval nakonec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:23, RE: C6 2.7 V6 HDi
Muroň posted by:
Náhodou mě se to sloveso vždy na konci líbí. Aspoň je vidět, že mateřský jazyk Kylie je deutsch. Přitom pravopisné chyby vůbec nedělá. Na VŠ nám teoretickou sociologii přednášel pán dlouhodobě žijící v německu a slovesa taky rval nakonec.
No, až na "vymiká", ale kdo nechybuje, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:31, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
Kdyby v servisu uměli správně diagnostikovat to čidlo, bylo by problémů mnohem méně. Tím se toho motoru nezastávám, sám bych si ho nevybral. Přehnaně dobrou masovou reputaci mají starší 1,9 Tdi PD, které jsou přece jen diagnosticky zvládanější. A dobrá reputace 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem je zasloužená. A proč se v dlouhodobém testu Auto Tipu umístil tak špatně ted 20, Hdi v 307?
Protože Peugeoty jsou "poruchové" ... už jsem (jsme) to tu zmiňovali, trochu to NEchápu, je to docela dlouhodobé, citroën a peugeot jsou z jednoho základu, ale P. bývá v praxi poruchovější ..
Víceméně platí to samé co u toho autobusu, s motory nejsou (příliš) problémy, zlobí "drobnosti", okénka, tohle ovládání, táhleto ... věci ne "velké", nicméně "dovedoucí" potrápit ... naftové motory typu tvého či starých citroën/peugeot a mercedes atp., které byly "držáky" se už nevyrábějí a nové sice výkonově giganticky poskočily, ale ... "něco za něco" ... poruchovost šla výrazně nahoru (bez legrace z tohoto "souboje" vychází HDi docela se ctí, ale "tvému motoru jež jak hodinky šlapat bude jistě i ve chvíli kdy slunce v supernovu se promění" se věru nevyrovnají
Nevím kde ho sehnat, ale ten starší Auto Diesel o 1.4 HDi (což je víceméně i o 1.6 HDi) bych ti velmi doporučovala k přečtení ... takhle se mají "pojímat" konstrukce motoru (proto má můj Buřtík tak rád Naim) = předimezovat, předimenzovat a když máme násobně předimenzováno, tak to pro jistotu a pojistku .. předimenzovat. Tak nějak je ten "maličký" dělaný (existuje jistá šance, že .. pravda z povzdálí, z dálky, jen z velké dálky .. by mohl "věčnost" tvého TDi rotační čerpadlo "následovat")
PS: V česku je to vnímáno právě obráceně, ale na náročnějších dlohodoběji "formovaných" trzích (např. u nás doma) je Citroën a Peugeot cenově právě obráceně postaven (P. bývá "levnější" alternativa C.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:33, RE: Němka
Muroň posted by:
No spíš německý otec rozesel své sémě někde u Barcelony, kde byla postavena začátkem 90's fabrika, kde se zrodila i moje Poldina.
"Poldinka"? Ten stařičký (černobílý) seriál si Buřtík na DVD koupil a uznávám, že místy jsem se docela zasmála!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:33, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
Já vím! Ale stejně si lidé více kupují ... ty problémové motory (a s /novějšími/ TDi je to stále dokola to samé .. opravdu). Je k nevíře, že i přes tolik článků a testů jsou v "myslích" lidí stále považovány za ... snad až to nejlepší! Skoro nechápu.
Doporučím ti koupi nového českého Auto Tip, kde probírají "servnisní praktiky" při problémech s TDi - to je také "jízda" ... ucpávající filtr pevných částic firma řeší omezením výkonu a točivého momentu (o polovinu!!!!!!!!) - PAK už se neucpává ......
No já mám ten první TDi - on byl vyráběn od roku 1993 (tuším), můj je z roku 2001 (princip pořád stejný) a nevím, kdy byl plně nahrazen PD (asi v letech 2002-3). PD se v Passatech objevily v roce 1998, nevím, jestli se někam dávaly dřív. Ty 2,0 TDi furt těží z pověsti starších, taky jsem slyšel o jejich potížích. Podle mě ten common rail u VW taky bude na palivo citlivější (i když 2,5tds od BMW je taky common rail a na kvalitu nafty háklivý není).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:37, RE: C6 2.7 V6 HDi
David V posted by:
Nic ve zlým, česky zvládáš líp, než já německy, ale ten německej slovosled v české větě mi dá někdy fakt zabrat.
Já polepšit se snažit býti budu (a jsem blond! tak vy chápat mít ohleda pro mě! ,-)
PS: Počkejte jestli se mi "zadaří" vyrazit na čtvrt roku na tu francouzštinu a budu-li zvládat tak "přihodím" i trochu angličtiny (to bude pak jazyková mela! = to bude guláš v blond hlavičce ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:41, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
Protože Peugeoty jsou "poruchové" ... už jsem (jsme) to tu zmiňovali, trochu to NEchápu, je to docela dlouhodobé, citroën a peugeot jsou z jednoho základu, ale P. bývá v praxi poruchovější ..
Víceméně platí to samé co u toho autobusu, s motory nejsou (příliš) problémy, zlobí "drobnosti", okénka, tohle ovládání, táhleto ... věci ne "velké", nicméně "dovedoucí" potrápit ... naftové motory typu tvého či starých citroën/peugeot a mercedes atp., které byly "držáky" se už nevyrábějí a nové sice výko...
O HDi si nic špatného nemyslím, protože švára říkal, že jsou dobré, takže to musí být pravda.
Ad PS: Jo, kamarád si v Belgii kupoval Peugeot 307 a řikal, že Pažouty tam jsou levnější než srovnatelné Citroeny. To, že je to u nás opačně, je podle mě tím, že koncem 80tých let se na našich silnicích hojněji objevovaly 205, 309 a 405 (asi se sem trochu vozily - viz nedávná recenze 405 Mi16) a získaly si tu dobrou pověst. Citroen musel trh dobývat od píky (tedy více cenou).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:48, RE: Fiat
Pepe posted by:
Třeba paní Kobylová jen rozhoduje, v čem bude právě paní Kobylová jezdit. A pan Kobyla to "jen" zacvaká... Ale tak to (možná) má být.
Tak to je,už má Fiestu ulítanou a změna je život,vždyť jí má už 5.tý rok a vánoce buší na vrata.Já mám svoje a zatím nehodlám měnit,až za necelé 4 roky koupím nové,pokud zdraví a firma pošlape.Jen mě mrzí ta značka Peguot,ale asi o 100% lepší než VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:49, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
No já mám ten první TDi - on byl vyráběn od roku 1993 (tuším), můj je z roku 2001 (princip pořád stejný) a nevím, kdy byl plně nahrazen PD (asi v letech 2002-3). PD se v Passatech objevily v roce 1998, nevím, jestli se někam dávaly dřív. Ty 2,0 TDi furt těží z pověsti starších, taky jsem slyšel o jejich potížích. Podle mě ten common rail u VW taky bude na palivo citlivější (i když 2,5tds od BMW je taky common rail a na kvalitu nafty háklivý není).
BMW jsou úplně "jinde", v naprosté většině motorů jsou o generaci (snad i 2) napřed (a "podezřívám" je, že kdyby chtěli .. že úmyslně některé motory "dojíždějí").
Citroën je "normální" výrobce typu ford a opel apod. a v této konkurenci si jeho HDi stojí velmi dobře.
S tím PD myslím, že ne. Koncem let 90tých to byl děsný "hit" a tehdy také dostali titul "motor roku", se zlomem tisíciletí přišel ten zlom .. Dříve to bývala docela sympatická fitma (tu starou Audi A80 z dob krátce před pádem železné opony jsem tu zmiňovala), někdy počátkem 90 let se k moci dostalo nové vedení a ... a to se mi to přestalo líbit a časem to "vyrostlo" v docela slušnou averzi ("dav" byl čím dál "nadšenější", já čím dál "znechucenější" ... na jedné platformě 12 automobilů od rodinného kombi a vanu po sportovní auti TT atd. - to mne příliš NEbere ... chápu nutnost šetření, ale nějak mi to přišlo "příšliš")
PS: Od bmw jsem naposled jezdila s 330 xd a to byla famózní cupka, naprosto neskutečný podvozek! Motor samozřejmě také, ale podvozek mne fascinoval víc, těžko popsatelná kombinace tvrdosti, extrémní přilnavosti a jízdy vpřed po "čemkoliv" - "uhnutí" kamionu až za krajnici? NENí problém, nájezd na dálnici a "střel" do levého pruhu? Hravě .. neznám slovo které by to správně vystihlo! Opravdu skvělé! BMW je prostě "jinde"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 16:58, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Muroň posted by:
O HDi si nic špatného nemyslím, protože švára říkal, že jsou dobré, takže to musí být pravda.
Ad PS: Jo, kamarád si v Belgii kupoval Peugeot 307 a řikal, že Pažouty tam jsou levnější než srovnatelné Citroeny. To, že je to u nás opačně, je podle mě tím, že koncem 80tých let se na našich silnicích hojněji objevovaly 205, 309 a 405 (asi se sem trochu vozily - viz nedávná recenze 405 Mi16) a získaly si tu dobrou pověst. Citroen musel trh dobývat od píky (tedy více cenou).
Ty svému švárovi opravdu věříš! ,-) Ale asi se opravdu vyzná.
S těmi Citroëny to tak nějak asi bude, paradoxně jsou tu vnímány (i díky prodejní politice českého zastoupení) jako "levná" alternativa ...
Jak jsem tu nedávno při citaci článku o Citroën GS psala, čechům chybí ohromný kus historie (a možná by vše jinak bylo, kdyby v "boji" o škodovku tehdy vyhrál renault). Prostě zde je "vnímání" vw ještě "intenzivnější" "lepší" než v německu (a tam je "koncern" hodně v kurzu). Mnozí češi "Lidové auto", nebo dokonce škodu vnímají jako téměř prémiovou značku snad dokonce úspěšně konkurující bmw a spol.! Ostatně absurdní ceny škodovek "trumfující" jaguáry a lexusy jsem zde zmiňovala, myslím (doufám) že současné finanční "turbulence" vše vrátí do "normálních" kolejí = škoda je levná varianta volkswagen, jaguar, lexus, bmw jsou prémiové značky .. a právem (nový XF se mi docela líbí!).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 17:09, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
BMW jsou úplně "jinde", v naprosté většině motorů jsou o generaci (snad i 2) napřed (a "podezřívám" je, že kdyby chtěli .. že úmyslně některé motory "dojíždějí").
Citroën je "normální" výrobce typu ford a opel apod. a v této konkurenci si jeho HDi stojí velmi dobře.
S tím PD myslím, že ne. Koncem let 90tých to byl děsný "hit" a tehdy také dostali titul "motor roku", se zlomem tisíciletí přišel ten zlom .. Dříve to bývala docela sympatická fitma (tu starou Audi A80 z dob krátce před pádem že...
No můj laický názor je takový, že v PD už to s vysokotlakovostí přepískli. Platformu sdílí fůra modelů čtyř značek, ale tenhle trend je i jinde (např. v USA u různých koncernů, kde se prakticky totéž auto dělá pod 5ti značkami).
BMW 330dA v kombajnu si včera přivezl kámoš a nemůžu se dočkat zkušební jízdy. On má už 525tds (oba tankujeme v Globusu) a chtěl do flotily něco divočejšího. 330i má jinej kámoš a to auto mě dostalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 17:24, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
Ty svému švárovi opravdu věříš! ,-) Ale asi se opravdu vyzná.
S těmi Citroëny to tak nějak asi bude, paradoxně jsou tu vnímány (i díky prodejní politice českého zastoupení) jako "levná" alternativa ...
Jak jsem tu nedávno při citaci článku o Citroën GS psala, čechům chybí ohromný kus historie (a možná by vše jinak bylo, kdyby v "boji" o škodovku tehdy vyhrál renault). Prostě zde je "vnímání" vw ještě "intenzivnější" "lepší" než v německu (a tam je "koncern" hodně v kurzu). Mnozí češi "Lidové...
Švára je machr. Nejraději má audi.
Osobně jsem rád, že škodu nepřevzal renault. Češi by samozřejmě škodovky od renaulta (značka by asi zůstala, podpobně jako Dacia) kupovali, protože je to "naše" a "český". Mně byl Renault sympatický a na ty řeči o šlendriánu jsem moc nedal až do doby, kdy jsem pro ně pracoval. Známí, co renaulty mají, jsou značce docela věrní navzdory vyšší četnosti závad a podivných potíží.
Co se zkušenosti s koncernem VW mezi přáteli, příbuznými a známými týče, jsou vesměs dobré. Kamarádi, co mají Fabie s Tdi PD jezdí bez poruch, otec má 8 let Octavii 2,0 - bez poruch (vlastně ne - vyšisovala mu oranžová na žárovičkách v blinkrech, musel si koupit nové), moje Polo - 7 let staré, jen drobnosti (stahovačka a ta pověstná váha vzduchu). Proto na koncern nebudu na základě vlastních zkušeností nadávat. Můžu se pousmát nad nekritičností příznivců značky škoda, nad nadsazenou pověstí TDi i kvality u VW obecně ("etalónství") - nejen u nás a v německu, na balkáně je to ještě výraznější, ale nebudu tvrdit, že to jsou šunty, protože zkušenost má a mého okolí je s VW dobrá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.10.2008 19:37, RE: Fiaty zrovna nemusim...
Kylie posted by:
.. lancie (trochu), alfy (docela), maserati (určitě), ferrari (ano).
Mám kamaráda v ČF, který tenhle "fiátek" má (on je to ve verzi kombi POŘÁDNÝ kus auta), tedy s motorem 1.9 JTD a je s ním moc spokojený. Občas s ním "létá" do Itálie, v zimě do Alp na hory a ok.
Být spokojen s autem při 50 t. (bohužel) není až tak samozřejmé (viz minulé číslo Auto Tip a dlohodobý test VW Passat 2.0 TDi) - redaktoři by rádi za Fiat Stillo měnili - to jsou prostě fakta - byť "představy" lidí o spolehlivosti jsou ...
Já souhlasím s tím, že WV už dávno není tím, za co jej lidi považují, nicméně žijeme-li ve světě zabedněnců, tak s nimi asi musíme jezdit. Mám pár kámošů trochu východněji od nás a tam je to ještě horší Maximum jejich úspěchu v takových těch zbohatlických vrstvách je VW Passat, samozřejmě, že v těch vyšších je to MB a BMW. Že existují japonská, francouzská a italská auta, si nechtějí ani připustit. Můj osobní názor je, že čím motoristicky vzdělanější země je, tím méně se tam platí horentní částky za Passaty, když lepší svezení poskytnou i auta o 200 000,- levnější. Třeba Ford Mondeo je jednoznačně lepší svezení....můj názor
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.