0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1,2 8V

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 13:55, RE: Klepajici motor
David posted by:
V nizkych otackach je dobra Felicie, plynuly zatah uz od 2.000 a kdyz se malinko podtoci, jde pomalicku za plynem. Jinak jsem jeste jednou peclive cetzl recenzi a jako sourat se po dalnici 100 km/h je docela opruz, tak kazdy po svem.....ale i tak...100km/h jezdim po prehlednych okreskach:)
Po okreskach taky jezdim 100, ale na dalncii me to nijak nenuti jet rychleji, pokud jedu sma je to nuda a vetsinou jedu rychleji, ale pokud jedu s pritelkyni nebo kamardy tak si povidame a cesta utika, auto malo zere a je to pohodova cesta, neni kam spechat, jak jsem rikal, tech par minut na konci me nezabije.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:02, RE: Kilometráž
Mirda posted by:
Moje 15 let stará toyota celica měla nalítáno skoro přes 350K a všechny věci co jsem na ní měnil (kromě vejfuku a řemenu)byly originály.
Měnil jsem kosti na zadní nápravě, stabilizátory, tlumiče, manžety tlumičů, regulátor do alternátoru a termostat u vodní pumpy. A tady to punto má po šesti letech tolik závad???? To je opravdu pěkný šitozidlo. Chápu když si ho někdo pořídí kvůli nákladům, chápu, že si každej chválí to co má, ale bych si nekoupil, to už radši asi tu kiu.
Jinak nevím jak může něk...
Mirdo nevim kdo mluvil o tom, ze je to sportak? Jestli narazis na to, ze jsem naspal ze s 1.8 a s JTD to lifa fakt rychle to je pravda, ale neni to sportak, tohle auti si nikdo nekupuje pro sportovni vyziti to doufam kazdy chape. Ja proste nechtel kupovat nejake stare auto, ani japonce kteri jsou spolehlivy, protoze treba japonci driv nevedeli moc co to je bezpecnsot, za 100 tis jsem si mohl koupit tak akroat accorda, coz je zbytecne vleky a zere to, a nebo Civica toho s cirymi svetly, ale me osobne se nelibi, ma vyssi obsah, a ten vykon ktery to ma je sice krasny, ale pro me zbytecny. Jinak krome vodni pumpy a senzoru otacek jsem nemel zatim nic, a to ze me ted zlobi svicky brisk neni zavada auta, ale moje hlopost ze jsem tam nedal originaly NGK. Takze zavad to taky nebylo zas tolik, uvidime p par letech, pak se projevi kolik nasypu do auta. Bud stastny ze ti celica tak dobre slouzi, zavidim ti, ale ja osobne ji pro sebe nechci, protoze na novejsi nedosahnu a starou nehcci. Ja se nepotrebuji vytahovat ze mam treba sportaka nebo nejaky velky Jeep, ja proste chtel vozitko idelani do mesta a na courani po dalnici a jsem spokojeny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:06, RE: Kilometráž
Mirda posted by:
Moje 15 let stará toyota celica měla nalítáno skoro přes 350K a všechny věci co jsem na ní měnil (kromě vejfuku a řemenu)byly originály.
Měnil jsem kosti na zadní nápravě, stabilizátory, tlumiče, manžety tlumičů, regulátor do alternátoru a termostat u vodní pumpy. A tady to punto má po šesti letech tolik závad???? To je opravdu pěkný šitozidlo. Chápu když si ho někdo pořídí kvůli nákladům, chápu, že si každej chválí to co má, ale bych si nekoupil, to už radši asi tu kiu.
Jinak nevím jak může něk...
Jinak mezi nami, jsem zvedavy v te 15 let stare celice jak by dopadla treba srazka s autem. Jinak na 6 let aby odesla vodni pumpa a senzor otacek, to me neprijde jako hodne zavad, hodne zavad je to pro me, kdyz mam auto pul roku, ale na 6 let je to zavad mene. Jinak v recenzi jsem se snazil neprechvalovat to auto, ale naspat objektivne co si myslim, snad se me to povedlo, uznavam, ze jsou auta mnohem lepsi, ale i mnohem horsi. Nekdo si za 100 tis koupi treba toho accorda nebo BMW 5 a nekdo proste punto, no a co? moje pozadavky to auto plni, a ze mu chybi par koni uznavam, ale ta spotreba a povinny me za to proste stoji. Auto jezdi vecne prazdne, ve dvou lidech a do Pardubc kdyz jedeme ve 4 tak za Cernym mostem zaradim petku a jedu temer az do pardubic a podrazim maximalne na 4ku protoze do Pardubic je to absolutni rovina. Takze me to auto bohate vyhovuje. Se vam divim, kdyz ta celica byla tak super, ze jste ji prodaval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:23, Pružnost motoru
Pružnost motoru je taky špatná, já myslel, že jen ta dynamika a z toho, co jsi psal, že se dá je 60 na 5-ku to vypadalo spíše, že pružnost je excelentní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:41, RE: Pružnost motoru
David V posted by:
Pružnost motoru je taky špatná, já myslel, že jen ta dynamika a z toho, co jsi psal, že se dá je 60 na 5-ku to vypadalo spíše, že pružnost je excelentní.
Fabia I a Punto II si nemajú čo závidieť ani vyčítať. Pri mojom hodnotení majú obe autá niečo vyriešené lepšie a niečo horšie /kto čo preferuje/. V prvom rade si uvedomte /kritici Punta/, že napriek udaných závadám autorove náklady na opravu tuším nepresiahli 10.000korún, čo na ojazdené auto sa mi nezdá veľa. Celica bude mať závadu jednu a vyjde na iný balík. V rodine máme aj Fabie, doma Octaviu a že by Punto nejako presahovalo cenovo a poruchovo ostatné autá, sa nedá povedať. A keďže teraz mám japonca, tiež nemôžem povedať, že to auto/nové/ je úplne stopercentné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:43, RE: Pružnost motoru
vincentik posted by:
Fabia I a Punto II si nemajú čo závidieť ani vyčítať. Pri mojom hodnotení majú obe autá niečo vyriešené lepšie a niečo horšie /kto čo preferuje/. V prvom rade si uvedomte /kritici Punta/, že napriek udaných závadám autorove náklady na opravu tuším nepresiahli 10.000korún, čo na ojazdené auto sa mi nezdá veľa. Celica bude mať závadu jednu a vyjde na iný balík. V rodine máme aj Fabie, doma Octaviu a že by Punto nejako presahovalo cenovo a poruchovo ostatné autá, sa nedá povedať. A keďže teraz mám...
Hm, a jak to souvisí s tou pružností motoru?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:46, RE: Pružnost motoru
David V posted by:
Pružnost motoru je taky špatná, já myslel, že jen ta dynamika a z toho, co jsi psal, že se dá je 60 na 5-ku to vypadalo spíše, že pružnost je excelentní.
Pokud jedete ve 60 po rovne s max 2 lidma, tak se orpavdu da jet na petku, je to 8V, takze je to normalni. Pamatujete nekdo na nesmrtelny motor z Omegy a vectry? 2.0 8V? ten byl taky schopnej jezdit okoo 1500 otacek bez problemu a tahal odspoda, samozrejme ale pak chybel vykon ve vyssich otackach. Je to jen otazka priorit, ale fiat nabizi 8V i 16V takze si zvolte, jestli chcete spise vyssi vykon odspodu, nebo vykonovou spicku ve vyssich otackach
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:46, Motory
Ani jeden motor Fabie /porovnateľný/ nie je lepší, resp.je horší ako v Punte. Kvalita spracovania detailov je na strane Fabie. Poruchovosť približne rovnaká. Keďže sa Puntá tak nekradnú ako Fabie... každý nech si vyberie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:48, RE: Pružnost motoru
David V posted by:
Hm, a jak to souvisí s tou pružností motoru?
Nechcelo sa mi prihlasovať /išiel som cez reagovať/, nepíšem tu často, nepatrilo to k odpovedi na Teba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:50, RE: Pružnost motoru
David V posted by:
Hm, a jak to souvisí s tou pružností motoru?
Tak to bohuzial, vykon motoru je funkciou otacok a krutoveho momentu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:51, Pružnosť motora.
Keď chceš k pružnosti. Mali sme l.2 l6V aj 8V. V otáčkach do cca 2.5OO /neviem presne/ ten 8V nešiel o moc horšie ako l6V. Ale s nárastom otáčok už ten 8V na l6V nestačil, ten l6V v nízkych otáčkach je pomerne slabý ale hore ide vynikajúco, holt maloobjemový l6V. Išiel som aj v novom Yarise l.3l6V a dovolím si tvrdiť, že moje Punto išlo lepšie. Viem 6r. prevodovka a nižšia hmotnosť robí svoje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:52, RE: Klepajici motor
David V posted by:
Samozřejmě může být na vině elektrika, kadely proměřit, jestli nejsou přerušené a co se týče svíček, tak bych se být Tebou znovu vrátil k NGK, a to rovnou hned od Brisků. Já s nimi na Kadettovi udělal vyloženě špatnou zkušenost, kdy v nízkých otáčkách auto doslova poskakovalo. Po výměně za NGK to byla obrovská změna. Mám sice ojetý auto, ale do důležitejch věcí pro provoz, bezpečnost a spolehlivost investuji bez přehnaného šetření.
Nemam zkusenosti s Puntem, ale musim rict, ze kdyz si rodice poridili Rover 25, take jsme menili svicky a prestoze jsme poridili relativne drazsi (cca 300 Kc/ks - znacku uz si bohuzel nepamatuji), auto zacalo asi po dvou tydnech skubat v urcitem spektru otacek. Po koupi lacinych svicek Brisk se to o neco zlepsilo, ale uplne to zmizelo az vymenou za NGK, coz byla i u Roveru znacka, kterou pouzival ve vyrobe. Mozna bych tedy zacal u nich.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:53, RE: Pružnost motoru
vincentik posted by:
Fabia I a Punto II si nemajú čo závidieť ani vyčítať. Pri mojom hodnotení majú obe autá niečo vyriešené lepšie a niečo horšie /kto čo preferuje/. V prvom rade si uvedomte /kritici Punta/, že napriek udaných závadám autorove náklady na opravu tuším nepresiahli 10.000korún, čo na ojazdené auto sa mi nezdá veľa. Celica bude mať závadu jednu a vyjde na iný balík. V rodine máme aj Fabie, doma Octaviu a že by Punto nejako presahovalo cenovo a poruchovo ostatné autá, sa nedá povedať. A keďže teraz mám...
Dik vincentiku, taky si mylsim, ze to financne bylo unosne ty opravy, vzdyt vodni pumpa 1000 kc a senzor otacek 1400 tot vse, takze oprava aterial 2400, to opravdu neni moc, horsi je to, ze vodni pumpa je pohanena rozvody a tak museli rozvody dolu, a kdyz uz byli dole, tak jsem je nechal vymenit, protoze rozvody se maji delat bud okoo 100 tis nebo 8 let, u nekterych aut 6 let, takze kdyz byli rozbody dole, a byli tam puvodni 6 let stare, tak jsem je rovnou vymenil, komplet rozvody, vcetne kladek sada 1600, ale vymena rozvodu neni zavada. Stejne jako predni destici FERODO 1000 za par na predni kola. Takze pokud to shrneme komplet naklady (opravu i udrzbu) tak jsem dal do auta po koupi az do ted: 800, ale v tom jsou zahrnuty rozvody, predni desticky, olej, filtry, svicky, senzor otacek, vodni puma a samozrejmen i prace je zahrnuta v cene. Auto servisuji o sveho mechanika, ke kteremu jezdim uz dlouho. Takze mylsim, ze 8 tis neni moc, na ot ze spousta veci byla jen udrzba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:55, pekna
No mufiku hezka recenze:) velmi dobre se cetla. Mas to popsany do detailu jako z manualu ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 14:57, RE: Pružnosť motora.
vincentik posted by:
Keď chceš k pružnosti. Mali sme l.2 l6V aj 8V. V otáčkach do cca 2.5OO /neviem presne/ ten 8V nešiel o moc horšie ako l6V. Ale s nárastom otáčok už ten 8V na l6V nestačil, ten l6V v nízkych otáčkach je pomerne slabý ale hore ide vynikajúco, holt maloobjemový l6V. Išiel som aj v novom Yarise l.3l6V a dovolím si tvrdiť, že moje Punto išlo lepšie. Viem 6r. prevodovka a nižšia hmotnosť robí svoje.
Ano 16V je pruznejsi ve vyssich otackach, ale na dalnic kd ejedu konstatne to moc nepoznam, a v PRaze kde jezdim hodne vyuzivam spise otacky nizke, jinak verze sporting s 6tikvaltem byla muj sen, ale byla vlemi draha a casto nemela ani abs
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 15:00, RE: pekna
Zed posted by:
No mufiku hezka recenze:) velmi dobre se cetla. Mas to popsany do detailu jako z manualu ))
Dik Zede, snazil jsem se aby to bylo objektivni a kdyz auto mam kratce, tak jsem se zameril hlavne na veci jine nez spolehlivost, treba nejake ty odkladaci prostory, funkce city, a motor jako takovy atd, no snad se me to povedlo a libilo se to snad vsem.Tohle auto neni na to se s nim vytahovat, nebo jezdit rychle, je to takovy maly pomocnik idelani do mesta na takove popojizdeni, pro 2 nebo jednoho cloveka naprosto idelani. A pro nekoho kdo chce jet rychleji je tam 1.8 18V 130 koni a to docela slusne lita s tak lehkym autem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 15:28, RE: Kilometráž
A.K.Alex posted by:
Tie kilometre su sice nepravdepodobne ale existuju aj vinimky. Kamos ma v rodine Octaviu, ktora mala po skonceni 6 rocneho leasingu 46 000Km...
Můj táta jezdí 4000 ročně. Denně 2 x 4 km na zahradu a zpět a nějaký šukačky po městě. 6 roků x 4 tis. km/rok = 24000 km za 6 let. Tak proč ne? Punto mají ve Francii studenti do školy a ženský na nákupy. Těm km bych klidně věřil. Záleží na stavu auta. No a ty závady po 40 - ti tisících? Jednou napíšu co všechno bylo měněno na naší Fábce (budiž ji země lehká), to se budete divit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 15:31, RE: Kilometráž
Vepř posted by:
Můj táta jezdí 4000 ročně. Denně 2 x 4 km na zahradu a zpět a nějaký šukačky po městě. 6 roků x 4 tis. km/rok = 24000 km za 6 let. Tak proč ne? Punto mají ve Francii studenti do školy a ženský na nákupy. Těm km bych klidně věřil. Záleží na stavu auta. No a ty závady po 40 - ti tisících? Jednou napíšu co všechno bylo měněno na naší Fábce (budiž ji země lehká), to se budete divit.
Vepri, tak napis sem jen takove ty jen vaznejsi poruchy, at kadzy vidi, ze proste kazde auto ma sve mouchy. A treba Yaris byl priserne predrazeny, jinak jsem premyslel i o Yarisu, ale ten stal pekelne moc, na to, ze vybva zadna a auto je zdaleka nejmensi ze vsech, co jsem vybiral
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 15:33, mufik.martin
Z 56 přízpěvků v diskuzi je jich 21 mufik.martin. Už mě o ani nebaví číst
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2007 16:08, RE: Pružnost motoru
mufik.martin posted by:
Dik vincentiku, taky si mylsim, ze to financne bylo unosne ty opravy, vzdyt vodni pumpa 1000 kc a senzor otacek 1400 tot vse, takze oprava aterial 2400, to opravdu neni moc, horsi je to, ze vodni pumpa je pohanena rozvody a tak museli rozvody dolu, a kdyz uz byli dole, tak jsem je nechal vymenit, protoze rozvody se maji delat bud okoo 100 tis nebo 8 let, u nekterych aut 6 let, takze kdyz byli rozbody dole, a byli tam puvodni 6 let stare, tak jsem je rovnou vymenil, komplet rozvody, vcetne kladek...
Na druhej strane keď som nechcel, tak mi žiadna štandardná 1.6 benzín nižšej strednej triedy neušla... Tam výkon toho l6V bol poznať, hlavne na okreskách... Len bolo nutné podradiť pri prebiehaní, bežne som pri "športovejšej" jazde podradil zo 6 na 3. Vtedy to už ale išlo... To s tým 8V nezažiješ. Ale súhlasím, že pre bežného spotrebiteľa stačí 8V.
respond
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.