0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1,2 8V

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.03.2007 14:14, Škubání motoru
mufik.martin posted by:
Nevim co si predstavujete pod pojmy servisni naklady na 8V a 16V, rozvody musite udela u obou, filtry a olej taky, a ostatni je o stesti, ze se vam nezacne nic srat. Takze nevidim nic, co by mela 16V verze co by se sralo a tak se vyplatilo vzit slabsi verzi. Takze doporucuji sahnout po silnejsi verzi pokud mate vyhodny kup.
Mám taky Punto 1,2 8V, ale z roku 2002. Občas se mi stane, že za studena škube motor. Myslíte, že pomůže výměna svíček? Už mi v servisu mazali řídící jednotku, abych si to naučil jezdit podle sebe, ale škube to zas. Taky vím, že řídící jednotka umí odejít. Auto zničeho nic začne jezdit na 3 válce, pak už nejede vůbec a řídící jednotka je v háji. Jinak jsou Punta skvělé auta, já s ním jezdím po okresce 130 km/h. Bezvadně sedí na silnici a spotřeba je taky nízká.

To martin: pěkná recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.04.2007 16:43, RE: Škubání motoru
Kewak posted by:
Mám taky Punto 1,2 8V, ale z roku 2002. Občas se mi stane, že za studena škube motor. Myslíte, že pomůže výměna svíček? Už mi v servisu mazali řídící jednotku, abych si to naučil jezdit podle sebe, ale škube to zas. Taky vím, že řídící jednotka umí odejít. Auto zničeho nic začne jezdit na 3 válce, pak už nejede vůbec a řídící jednotka je v háji. Jinak jsou Punta skvělé auta, já s ním jezdím po okresce 130 km/h. Bezvadně sedí na silnici a spotřeba je taky nízká.

To martin: pěkná recenze
Me taky trosku poskubava motor a neutral lehce kolisa, mam tam svicky orignal fiat a je to porad stejne, pry muze jeste pomoct vycistit skrtici klapku, takze budu ji nechavat cistit a pak uvidim, ale to me ceka az se vratim z anglie za pul roku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.04.2007 15:15, posilovač řízení
Vlastním Fiat Punto 1,2 8V r.v 1999,před časem mi začal vypadávat posilovač řízení i v režimu Dualdrive a to jak v klidu,tak při jízdě.Rozsvítí se kontrolka a konec.Nemám s tímto autem zkušenosti.Mohl by mi někdo poradit.Předem děkuji,Petr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.07.2007 11:59, 8v alebo 16v
Chcem si kupit Punto,ale neviem sa rozhodnut medzi 8v a 16v.Niesom ziadny automechanik,takze si vzdy rad necham poradit.Mam rad kludnu jazdu,ale planujem jazdu s 3 - 4 ludmi v aute,pripadne nejaky ten naklad.Cesta do prace je aj cez zopar vacsich kopcov.Bojim sa tych 44kW.Ide mi aj samozrejme o dobru spotrebu.Punto povazujem za super auto,vyzera perfektne a ma super vybavu a je fakt lacne oproti ostatnym znackam.Takze uz len ci 8v alebo 16v,poradte prosim.Vdaka uz vopred.
mufik.martin:tvoja recenzia sa mi ozaj pacila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2007 13:50, RE: 8v alebo 16v
anonym posted by:
Chcem si kupit Punto,ale neviem sa rozhodnut medzi 8v a 16v.Niesom ziadny automechanik,takze si vzdy rad necham poradit.Mam rad kludnu jazdu,ale planujem jazdu s 3 - 4 ludmi v aute,pripadne nejaky ten naklad.Cesta do prace je aj cez zopar vacsich kopcov.Bojim sa tych 44kW.Ide mi aj samozrejme o dobru spotrebu.Punto povazujem za super auto,vyzera perfektne a ma super vybavu a je fakt lacne oproti ostatnym znackam.Takze uz len ci 8v alebo 16v,poradte prosim.Vdaka uz vopred.
mufik.martin:tvoja rece...
Před měsícem jsem si koupil punto 1,2 16V 59 kW HLX . V bazaru jsem měl možnost taky osedlat 1,2 8V 44kW a rozdíl je naprosto propastný. Ve městě stačí těch 44 kW, ale jezdit s tím mimo město ,tak je dobré se určitě poohlédnout po verzi 16V, bývá i lépe vybavena. Jinak je to auto s velmi dobrými jízdními vlastnostmi a skvělou spotřebou ( město/mimo město cca 6/5,3l/100km). Vadou na kráse je tradiční řazení Fiatů, ale dá se na to zvyknout poměrně rychle. Teď si trochu rýpnu, ale obě verze motoru Škoda 1,2 HTP jsou proti motorům Fiat 1,2 8V i 16V minimálně o třídu níže. A to jsou HTP o mnoho mladší. Je to Boleslavská ostuda...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:34, RE: Kilometráž
Mirda posted by:
Moje 15 let stará toyota celica měla nalítáno skoro přes 350K a všechny věci co jsem na ní měnil (kromě vejfuku a řemenu)byly originály.
Měnil jsem kosti na zadní nápravě, stabilizátory, tlumiče, manžety tlumičů, regulátor do alternátoru a termostat u vodní pumpy. A tady to punto má po šesti letech tolik závad???? To je opravdu pěkný šitozidlo. Chápu když si ho někdo pořídí kvůli nákladům, chápu, že si každej chválí to co má, ale bych si nekoupil, to už radši asi tu kiu.
Jinak nevím jak může něk...
kia a hlavně ojetá je krám na entou, větší spatlaniny sem v životě neviděla,i u nový se na tom sere co může a měnit převodovku po 60 000km s velice zkušenym řidičem mi přijde moc brzy a každej měsíc aspoň jednou v servisu mi taky nepřijde málo!!! a v případě ojetiny je to značně tragičtější, auto mělo najeto 160 000km tu prasklej chladič, tu vysypanej startér, presklá pružina tu a onde, vysypanej alternátor, synchrony na dvojce a trojce prostě přestaly spolupracovat a zastudena tam dvojka prostě nešla- pěkně spolehlivý vozítko a elektrika je taky tragická
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:41, RE: recenze
watchtower posted by:
Co se týče designu tak myslím že vyváženější je 5dv., třeba na takových 15" kolech jako má známý vypadá opravdu "svěže". Narozdíl od první generace kde zase vypadala lépe 3dv. verze. U té 3.generace mi design obou verzí přijde nejvyváženější (to jen tak na okraj)
O té bezpečnosti bych moc nemluvil, pořád je to malé auto. Má jinak deformační zóny než větší auto. Jistě má ve městě 4*, ale to je na ty cesty "kolem komína", ale ve 120km/h na dálnici bych v tom bourat nechtěl.
Nenasazoval bych palubn...
Pokud vím tak hodnocení hvězdičkami je stejné ať je to teréňák a nebo nákupní taška pro ženskou- prostě náraz nyní v 84Km/h- myslím a hodnotí se jak moc v tom bude posádka pošramocená- úplně stejně pro velká i malá auta jinak by ten test neměl žádnou vypovídající hodnotu, při 120km/h by snad nechtěl bourat nikdo v ničem, to přežijete v máločem.
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.